لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> برترین اجراهای زنده در دیزنی ورلد
برترین اجراهای زنده در دیزنی ورلد

برترین اجراهای زنده در دیزنی ورلد

اگر دیزنی ورلد تنها یک دلیل برای شهرت داشته باشد، آن دلیل چیزی نیست جز سرگرم‌کنندگی. در این پارک همچنان که فیلم‌های کلاسیک نمایش داده می‌شوند، نمایش‌های فوق‌العاده‌ای نیز به روی صحنه می‌روند.
همه تفریحگاه‌های دیزنی پر از چیزهای دیدنی‌ست، اما هیچ کدام از آنها قابل مقایسه با دیزنی ورلد فلوریدا نیستند.
ما شما را به سفری در صحنه‌های جادویی اجراهای زنده می‌بریم.
برای ماجراجویی آماده‌اید: با بهترین اجراهای زنده در تفریحگاه والت دیزنی ورلد آشنا شوید و با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر کنید.
10. مهمانی رقص دیزنی جونیور

این نمایش که در پارک موضوعی هالیوود استودیوز دیزنی به روی صحنه می‌رود، نسخه جدید و زنده دیزنی جونیور و پلی هاوس دیزنی‌ست. دلیل به روی صحنه رفتن این نمایش‌ها، محبوبیتی‌ست که آنها در شبکه تلویزیونی دیزنی جونیور داشته‌اند.
در این نمایش سراسر انرژی، شخصیت‌هایی از انیمیشن‌های میکی و مسابقه ماشین‌سواری، ومپایرینا، داک مکستوفین و گارد شیر حضور دارند.
در این اجرا قرار نیست بچه‌ها بنشینند و تماشا کنند، این نمایش رقص در کنار شخصیت‌های محبوبشان است.
9. تعلیم جِدای(قهرمانان اصلی در سری داستان‌های جنگ ستارگان): آزمون‌های معبد
قهرمانان اصلی در سری داستان‌های جنگ ستارگان
اگر نمی‌توانید تا گشایش پارک «جنگ ستارگان: لبه کهکشان» در ماه آگوست صبر کنید، این نمایش را از دست ندهید. بچه‌‌ها در این اجرای زنده 20 دقیقه‌ای می‌توانند نیروهای اهریمنی دارک ساید را به مبارزه بطلبند و دارت ویدر نیز با دودی حماسی برای مبارزه در صحنه حاضر می‌شود.
اگر به انرژی کهکشانی بیشتری نیاز دارید، حتماً سری به Star Wars Launch Bay بزنید که شامل فیلمی کوتاه و ملاقات با BB-8، چوباکا و کایلو رِن می‌شود.
8. آپ! ماجراجویی فوق‌العاده پرندگان
ماجراجویی فوق‌العاده پرندگان
در پارک موضوعی قلمرو پادشاهی حیوانات با نام «Flights of Wonder» که در سال 1998 افتتاح شد مهمانان می‌توانند عجیب‌ترین پرندگان دنیا را که بالای سرشان پرواز می‌کنند مشاهده کنند و با بازیگران روی صحنه تعامل داشته باشند. این نمایش در سال 2018 به‌روزرسانی شد و در آن از شخصیت‌های انیمیشن آپ نیز استفاده شد.

بیش از 15 گونه پرنده توجه همگان را به خود جلب می‌کنند، از جمله لک‌لک کفن و دفن(لک‌لک مارابو) که طول بال‌هایش به بیش از 3 متر می‌رسد. حضور شخصیت‌های کمپانی پیکسار باعث شده تا علی‌رغم آموزندگی، جنبه سرگرمی این نمایش نیز افزایش پیدا کند.
بیشتر بخوانید:

7. سفر پری دریایی کوچولو
سفر پری دریایی کوچولو
این جاذبه دیرینه پارک موضوعی هالیوود استودیوز، نسخه خلاصه‌شده انیمیشن پری دریایی کوچولو است. ترکیبی از تکنیک عروسک‌گردانی سیاه، بازیگران، نورها، باران و لیزرها تماشاگران را به دنیای زیر آب می‌برند.
ترانه «Part of Your World» توسط آریل(نام پری دریایی داستان)، ترانه «Under the Sea» توسط عروسک‌های خیمه شب بازی در نقش موجودات دریایی و «Poor Unfortunate Souls» توسط اورسولای انیماترونیک(دانش و فناوری ساخت مدل‌های متحرک) ترسناک با طول 6/3 متر و عرض 3 متر اجرا می‌شود. این اجرا با دیدار دوباره شاهزاده اِریک و آریل به پایان می‌رسد و دم آریل تبدیل به پا می‌شود.
6. دوستی سلطنتی میکی
دوستی سلطنتی میکی
در این نمایش که در مقابل قصر سیندرلا در پارک موضوعی پادشاهی جادویی(Magic Kingdom) اجرا می‌شود، شخصیت‌های میکی موس و برخی از بهترین شخصیت‌های انیمیشنی معاصر ترانه‌هایی از انیمیشن‌های Tangled, Frozen و The Price and the Frog را همراه با شخصیت‌های این انیمیشن‌ها به صورت سرود دسته جمعی می‌خوانند. این نمایش با یک رقص گروهی بزرگ و آتش‌بازی خیره‌کننده در روز به پایان می‌رسد.
این نمایش در بعضی از مناسبت‌ها تغییراتی می‌کند. در رویداد جشن هالووین نه چندان ترسناک میکی، لباسهای پاییزی و ترانه‌ای جدید به نمایش اضافه می‌شوند. در کریسمس نیز چند ترانه کریسمسی و تزئیناتی مرتبط با آن جزئی از نمایش خواهند بود.
5. برای اولین بار: جشن سرود دسته‌جمعی یخ‌زده(Frozen)
Frozen
این ماجراجویی در سرما، در سال 2014 در تئاتر پریمیر پارک هالیوود استودیوز دیزنی جایگزین پارک موضوعی The American Idol Experience شد. محبوبیت زودهنگام آن باعث شد تا تفریحگاه‌های دیزنی دیگر مانند پارک دیزنی‌لند پاریس، دیزنی‌لند هنگ‌کنگ و پارک دیزنی‌لند شانگهای نیز این نمایش را به روی صحنه ببرند.
در این نمایش موزیکال کمدی، آنا، السا و کریستف با یکدیگر آواز می‌خوانند و نمایش با اجرایی برفی از ترانه «Let it Go» به پایان می‌رسد.
4. فستیوال شیرشاه
فستیوال شیرشاه
افتتاح این فستیوال همراه با پارک موضوعی قلمرو پادشاهی حیوانات در سال 1998، طرفداران این انیمیشن کلاسیک دیزنی را بیشتر کرد.
این نمایش موزیکال رنگارنگ 30 دقیقه‌ای شامل ترانه‌ها و شخصیت‌های این انیمیشن، آکروبات‌بازی‌ها، شعبده‌بازی‌ها و انیماترونیک‌های غول‌پیکر سیمبا و دوستانش است.
محلی که نمایش در آن اجرا می‌شود به تئاتر مدور مشهور است و تماشاچیان دور تا دور صحنه نمایش می‌نشینند. اجراکنندگان تماشاچیان را در نمایش دخالت می‌دهند و این باعث می‌شود که آنها تجربه جذاب‌تری از این نمایش داشته باشند.
3. نمایش بدلکاری ایندیانا جونز
نمایش بدلکاری ایندیانا جونز
اگر تابه‌حال در مورد صحنه‌های فیلم‌های حماسی کنجکاو شده‌اید، این نمایش را از دست ندهید.
این نمایش بازیگرانی دارد که مبتنی بر فیلم‌های ایندیانا جونز، برخی از بهترین صحنه‌های بدلکاری را به نمایش می‌گذارند. در فواصل بین هر صحنه، عوامل نمایش فرصتی می‌یابند تا چگونگی انجام این بدلکاری‌ها را به تماشاچیان توضیح دهند.
این نمایش سراسر هیجان شامل آتش‌بازی، سقوط از ساختمان‌های بلند و نمایش‌های مبارزه می‌شود. تماشاچیان این نمایش که 18 سال به بالا هستند این شانس را هم دارند که به عنوان داوطلب به روی صحنه بروند و همه چیز را از نزدیک مشاهده کنند!
2. اجرای زنده دیو و دلبر
در این نمایش تمامی جادوهای انیمیشن دیو و دلبر را در تئاتر ستارگان پارک موضوعی هالیوود استودیوز دیزنی مشاهده خواهید کرد. در نمایش این افسانه قدیمی بازیگران نسخه خلاصه‌شده انیمیشن دیو و دلبر را همراه با موزیک اصلی فیلم به روی صحنه می‌برند. اگرچه اغلب موسیقی‌های متن فیلم از قبل ضبط شده‌اند، اما ترانه‌های بل و گستون به‌صورت زنده اجرا می‌شوند.
لباس‌های پر زرق و برق این نمایش موزیکال به سبک برادوی‌، صحنه‌های شبیه به فیلم و بخش‌های فراموش‌نشدنی آن، اجرای زنده دیو و دلبر را به یکی از باید دیدنی‌ها تبدیل می‌کند.
1. نمایش موزیکال در جستجوی نمو
نمایش موزیکال در جستجوی نمو
این لایو اکشن موزیکال که بر اساس انیمیشن ماجراجویی زیر آب: در جستجوی نمو، محصول سال 2003 کمپانی پیکسار ساخته شده، در صدر لیست قرار می‌گیرد.
این نمایش به سبک برادوی خط داستان اصلی انیمیشن را دنبال می‌کند اما شامل آکروبات‌بازی‌ها، رقص‌ها، پس‌زمینه‌های متحرک و عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی نیز می‌شود و بعضی از آنها آن‌قدر بزرگ هستند که چندین بازیگر باید آنها را تکان دهند. در این نمایش نسخه اصلی موسیقی‌ای که برندگان جایزه تونی، روبرت لوپز و کریستن اندرسون-لوپز آهنگساز آن بوده‌اند نیز پخش می‌شود. بله، آنها گروه زن و شوهری‌ای هستند که ترانه‌های انیمیشن یخ‌زده(Frozen) و کوکو(Coco) را ساخته‌اند.
این نمایش موزیکال 40 دقیقه‌ایِ ماهرانه روزی 6 مرتبه در پارک موضوعی قلمرو پادشاهی حیوانات به روی صحنه می‌رود. آن را از دست ندهید؛ عاشقش خواهید شد.

12 مجتمع تفريحی تمام انحصاری برتر ايالات متحده در سال 2019
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر