لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> پارک آبی کارتون نتورک آمازون تایلند
پارک آبی کارتون نتورک آمازون تایلند

پارک آبی کارتون نتورک آمازون تایلند

در میان مقاصد دور و نزدیک جهان برای سفرکردن و گذران یک تعطیلات به یادماندنی، سواحل همیشه خدا در راس فهرست محبوب ترین جاذبه های گردشگری هستند. سواحلی با شن های طلایی و آب هایی شفاف که در زیر آفتاب دلچسب شان خیلی ها را پایبند خود می کنند. در میان کشورهای ساحلی در سال های معاصر تایلند برای خودش اسم و رسمی برهم زده است. مقصدی که به نسبت سایر کشورهای ساحلی ارزان تر است و در ردیف کشورهای مدرن با امکانات مطلوب قرار می گیرد. تایلند که برای جذب توریست بیشتر در این رقابت گوی سبقت را از خیلی ها ربوده این بار قرار است با یک پارک آبی جذاب غافلگیرتان کند. با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین همراه باشید.

پارک آبی کارتون نتورک
نتورک کارتون نام یک کانال کابلی در امریکاست که در چند دهه اخیر با انیمیشن هایش، همانند بن10، محبوبیت و شهرت زیادی بدست آورده است. حالا این کانال تلویزیونی در اقدامی جالب دست به ساخت یک پارک آبی وسیع چند هکتاری آن هم در نزدیکی شهر ساحلی پاتایا زده که توجه خیلی ها را به سوی خودش جلب کرده است. این پارک که کارتون نتورک آمازون نام دارد در واقع یک پارک آبی موضوعی است که از ابتدا تا انتها شما را به یاد کاراکترهای انیمیشن های محبوب این شرکت می اندازد و با این اوصاف نخستین پارک آبی موضوعی جهان است. پارکی زیبا که در سال 2014 افتتاح شده اما به سرعت در راس یکی از برترین پارک های آبی آسیا قرار گرفته است. بیایید چرخی در میان سرسره های متعدد و پر پیچ وخم و مسیرهای آبی هیجان انگیز این پارک بزنیم.
پارک آبی کارتون نتورک آمازون تایلند
Cartoonival
اولین بخشی که هر خانواده ای باید در این پارک آبی به آن سر بزنید بخش کارتونیوال است. بخشی مهیج با انواع و اقسام سرسره های خوش آب و رنگ که هر لحظه با یک حمله آبی غافلگیرتان می کند. این پارک مناسب کودکان و بزرگسالان است و در واقع بزرگترین بخش این پارک آبی محسوب می شود. صدای شالاپ شولوپ آب در میان سرسره ها و فریاد کودکان و بزرگسالان به هنگام ریختن یک سطل بسیار بزرگ آب برروی سر و صورتشان واقعا تماشایی است.
حداکثر وزن مجاز: 200 کیلوگرم

حداقل سن: 3 سال
بیشتر بخوانید:

alien attack
alien attack
یکی از هیجان انگیزترین بخش های این پارک آبی سرسره ای با ارتفاع 24 متر است که حمله بیگانگان نام دارد و در یک مسیر 320 متری شما را به چالشی پرهیجان دعوت می نماید. این سرسره که آدرنالین خونتان را به حداکثر می رساند از بخش های گوناگونی همانند نبرد Cannonbolt، NRG و Swampfire تشکیل شده که همگی از انیمیشن بن10 الهام گرفته شده اند و شما را به چالشی در برابر حمله بیگانگان دعوت می نماید. زمانی که به بلندای این سرسره می روید نمای ساحل Bang Saray نیز در برابرتان ظاهر خواهدشد.
حداقل قد: 120 سانتی متر
حداکثر وزن مجاز در قسمت دو نفره: 200 کیلوگرم
حداکثر وزن مجاز قسمت یک نفره: 120 کیلوگرم
XLR8-TOR
XLR8-TOR
یکی دیگر از هیجان انگیزترین بخش های پارک کارتون نتورک که برای بیماران قلبی توصیه نمی شود همین سرسره است. سرعتی مافوق تصور و فریادهایی از سر هیجان که شما را بارها برای تجربه مجدد این هیجان به این سرسره خواهد کشاند. در این بخش شما یکی از سریع ترین و طولانی ترین سرسره های آبی موجود در آسیا را تجربه می کنید. پایتان را که بر روی این سرسره بگذارید یک سقوط تقریبا عمودی 18 متری را با حداکثر سرعت تجربه خواهید کرد و باور کنید حتی فرصت فریادکشیدن را هم نخواهید داشت. مطمئن باشید پمپاژ آدرنالین را اینجا در این سرسره محبوب برگرفته از انیمیشن بن10 به وضوح احساس خواهیدکرد بنابراین اگر نگران سلامت قلبتان هستید شاید باید این بخش را کناربگذارید!
حداقل قد: 120 سانتی متر

حداکثر وزن: 120 کیلوگرم

OMNITRIX
شکل و شمایل جالب این سرسره و ارتفاع بالای آن هر بیننده ای را برای تجربه هیجانی جدید ترغیب می نماید. ورودی این سرسره 25 متری بالاتر از سطح زمین قرار دارد. در بالای سرسره شما به سه نفر دیگر ملحق شده و تیوپ چهارنفره شما در درون سرسره به حرکت درمی آید. با گذر از پیچ و خم های بسیار سرعتتان به حداکثررسیده و در نهایت وارد یک گوی آبی می شوید که نخستین گنبدآبی سربسته جهان است. هیجانی آمیخته با سرعت و هیجان که بازهم از انیمیشن بن10 الهام گرفته شده است.
حداقل قد: 130 سانتی متر
حداقل وزن یک نفر: 35 کیلوگرم، حداکثر وزن یک نفر: 120 کیلوگرم
حداکثر وزن چهارنفر: 300 کیلوگرم
1683367694 878 پارک آبی کارتون نتورک آمازون تایلند
GOOP LOOP
یکی از منحصربفردترین و هیجان انگیزترین سرسره های پارک نتورک کارتون قطعا همین سرسره است. شما در ابتدا وارد این سرسره شده و لحظاتی را منتظر می مانید و بعد در کسری از ثانیه سقوطی هیجان انگیز را تجربه می کنید. به محض خالی شدن محیط زیرپایتان و باز شدن دریچه خروجی قلبتان هم به همراه شما سقوط خواهدکرد. یک سقوط هیجان انگیز و سریع 12 متری اما این پایان ماجرا نیست. مسیر با سرسره هایی حلقوی پیچ درپیچ 360 درجه ادامه پیدا می کند و در نهایت زمانی که بالاترین حد از هیجان را تجربه کردید مسیر خروجی به زمین محکم زیر پایتان منتهی می شود. این سرسره هیجان انگیز هم بخشی از انیمیشن بن10 را برای شما تداعی خواهدکرد.
حداقل قد: 120 سانتی متر
حداکثر وزن برای هر نفر: 120کیلوگرم
HUMUNGA
یکی دیگر از بازی های هیجان انگیز آبی در این پارک همین سرسره است که شما را به یاد یکی از کاراکترهای بامزه انیمیشن بن10 می اندازد. می توانید به صورت تک نفره و یا حتی دو نفره از این سرسره هیجان انگیز استفاده کنید و یا آن را به رقابتی هیجان انگیز با دوستان تان مبدل کنید. یک مسیر طولانی 213 متری با پیچ و خم های بسیار که بیشتر به یک پیست آبی می ماند و گاهی سرعت تان را به سرعت صوت و بیشتر می رساند. در انتها به هنگام خروج از سرسره سربسته وارد یک سرسره تقریبا گود می شوید که به طرز جالب تا دیواره انتهایی آن بالا رفته و دوباره به پایین سر می خورید و این بالا و پایین رفتن به دفعات تکرار می شود.
حداقل قد: 120 سانتی متر
حداکثر وزن برای یک نفر: 120 کیلوگرم
حداکثر وزن برای دو نفر: 200 کیلوگرم
INTERGALACTIC RACERS
INTERGALACTIC RACERS
مسابقات بین سیاره ای عنوان یکی دیگر از سرسره های هیجان انگیز این مجموعه آبی وسیع است. یک تفریح هیجان انگیز دیگر که می تواند به رقابتی دلچسب بین اعضای خانواده و یا دوستان تان مبدل شود. سرسره ای با لاین های متعدد که باید بر روی شکم و بر روی وسیله های خاصی دراز کشیده و در نهایت با حداکثر سرعت به سمت پایین سر بخورید و به سمت دشمنان فضایی یورش ببرید. پیچ و تاب های تعبیه شده در طول مسیر و بالا و پایین رفتن های متعدد شما را هم تا سرحد هیجان خواهد برد و لحظات مفرح و خنکی را برایتان به وجود خواهد آورد.
حداقل قد: 120 سانتی متر
حداقل وزن برای یک نفر: 35 کیلوگرم حداکثر وزن برای یک نفر: 120 کیلوگرم
BANANA SPIN
Johnny Bravo نام یکی دیگر از انیمیشن های این مجموعه است که در این سرسره جذاب از آن یاد شده است. در این بخش و در انتهای مسیر سرسره یک کاسه بزرگ و موزی قرار دارد که به کاسه موزی Johnny Bravo مشهور است و در واقع همان چاله فضایی است. در این سرسره جذاب ابتدا از یک ارتفاع با یک تیوپ دو نفره یا تک نفره به سمت پایین سر خورده و پس از عبور از لوله های پرپیچ و خم و هیجان انگیز در نهایت وارد این کاسه موزی شده و در چرخشی جذاب در میان گرداب موجود در مرکز این کاسه موزی حس و حال حضور در یک چاله فضایی را تجربه خواهید کرد.
حداقل قد: 120 سانتی متر
حداکثر وزن یک نفر: 120 کیلوگرم
حداکثر وزن دو نفر: 200 کیلوگرم
JAKE JUMP
JAKE JUMP
یکی دیگر از بخش های هیجان انگیز این پارک سرسره JAKE JUMP است. این تجربه منحصربفرد را می توانید به صورت تک نفره و یا دونفره داشته باشید اما اگر قرار است فرد دیگری در این سفر هیجان انگیز شما را همراهی کند حتما از فرد با دل و جراتی برای این همسفری دعوت کنید. مسیر در ابتدا با یک سرسره پر پیچ و تاب آغاز می شود. پس از طی مسیر وقتی سرعت حرکت به حد مطلوبی رسید به یکباره پرتابی ناگهانی و دلچسب در دنیایی از آب آغاز می شود و شما یک سرسره عمودی را کاملا برعکس طی کرده و بعد به سمت پایین سقوط خواهید کرد. این سرسره مصداق بارز این جمله است که از هر چیزی که بالا بروید در نهایت باید پایین بیایید!
حداقل قد: 120 سانتی متر
حداکثر وزن یک نفر: 120 کیلوگرم
حداکثر وزن دو نفر: 200 کیلوگرم
Rainfall Rainicorn
Lady Rainicorn یکی دیگر از شخصیت های شناخته شده انیمیشن های کارتون نتورک است. اسب شاخدار رنگارنگی که قطعا مناسب ترین گزینه برای نامگذاری این سرسره هیجان انگیز است. یک سرسره هیجان انگیز و پر پیچ و خم که در فضای بین سرسره های روبسته و روباز تکرار می شود و با چرخش های مکرر و بالا و پایین رفتن های متعدد سرعت تان را به حداکثر می رساند و بر هیجان تان می افزاید. آب عنصر جذاب این سرسره است که در طی مسیر بر جذابیت و هیجان آن می افزاید. همین عوامل سبب شده تا این سرسره به بانوی رنگین کمان شهره شود.
حداقل قد: 120 سانتی متر
حداکثر وزن یک نفر: 120 کیلوگرم
حداکثر وزن دو نفر: 200 کیلوگرم
Riptide Rapids
یک رودخانه آرام و زیبا با آبی شفاف و انبوه کودکان و بزرگسالانی که در تیوپ های خودشان به صورت تک نفره و دو نفره طول این رودخانه آرام را طی کرده و از کنار بخش های مختلف پارک عبور می کنند. بعد از تجربه هیجان و صعود و سقوط های مکرر این قایق سواری در زیر نور آفتاب و تابش لذت بخش آن تمام خستگی روز را از تنتان به در خواهد کرد. این رودخانه مصنوعی چیزی قریب به 335 متر طول دارد و برای همه گروه های سنی به خصوص کودکان تجربه خوشایند و جذابی است. استفاده از این بخش از پارک آبی برای تمامی گروه های سنی ممکن است اما برای کودکانی که میانگین قدی شان 100 سانتی متر و یا پایین تر است حضور یکی از والدین و یا سرپرستان الزامی است.
SURFing Pop's ARENA
SURFing Pop’s ARENA
یکی دیگر از بخش های هیجان انگیز این پارک بخش موج سواری پاپ آرنا است. یک شببیه سار حرفه ای که شما را به رویایی موج سواری حرفه ای می رساند. این بخش بهترین مکان برای محک زدن استعداد موج سواری تان است. یکی دیگر از مزایای این بخش هیجان انگیز حضور مربیانی است که شما را در کسب یک تجربه موج سواری بدون نقص کمک می کنند. از موج سواران حرفه ای گرفته تا آن هایی که حتی یکبار هم تجربه موج سواری را نداشته اند می توانند در این شبیه ساز بزرگ موج سواری تجربه منحصربفردی را لمس کنند و هیجانش را تا سال ها به خاطر داشته باشند.
حداقل قد: 120 سانتی متر
حداکثر وزن یک نفر: 200 کیلوگرم
MEGA WAVE
آخرین بخش از این پارک بزرگ که قرار است آن را تجربه کنیم استخری وسیع و زیبا است که آب شفاف آن هرکسی را ترغیب می کند تا تنی به آب بزند اما این استخر یک استخر معمولی نیست. امواج سهمگین و بزرگ این استخر یک اقیانوس تمام عیار را برایتان تداعی می کند. تیوپ سواری بر روی امواج بلند این استخر حتما شما را هم به هیجان خواهد آورد.
حداقل قد: 100 سانتی متر
1683367694 499 پارک آبی کارتون نتورک آمازون تایلند
سایر امکانات رفاهی پارک
سرسره های تفریحی تنها جاذبه این پارک آبی نیستند. انواع کنسرت های برگزار شده در این پارک در کنار ملاقات با شخصیت های کارتونی یکی دیگر از برنامه های مهیج نتورک کارتون است. کابین های خصوصی برای استراحت و یا آفتاب گرفتن از دیگر امکانات این مجموعه آبی است. این پارک در سال های 2017 و 2018 میزبان چندین رویداد جهانی نیز بوده است. اگر هم به دنیای انیمیشن ها علاقمندید و یاقصد خرید داشته باشید می توانید به فروشگاههای سوغاتی این مجموعه سری بزنید. در این فروشگاه همه چیز رنگ و بوی انیمیش های این مجموعه را دارد. رستوران های متعدد در کنار فست فودها و همچنین کافه ها و ایستگاه های فروش بستنی شما را در تجدید قوا در این پارک تفریحی وسیع یاری خواهند داد. ماساژ، اجاره حوله، ترنسفر تا پارک و اینترنت رایگان را نیز به این لیست اضافه کنید.
قوانین پارک
هزینه بلیط ورودی تنها شامل استفاده از سرسره های مختلف و شرکت در کنسرت ها و نمایش هاست.
برخی از پوشش ها از طرف مدیریت پارک نامناسب بوده و با آن ها برخورد می شود.
در صورت داشتن وسیله نقلیه شرکت هیچگونه تعهدی در قبال حفظ امنیت آن برعهده نخواهد داشت.
در صورت استفاده از قفسه ها برای نگهداری وسایل شخصی این شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال گمشدن و یا دزدیده شدن اموال باارزش ندارد.
گاهی اوقات به دلیل بدبودن شرایط هوایی فعالیت پارک متوقف می شود.
ورود هرگونه خوراکی، نوشیدنی، صندلی تاشو، داروهای خاص، حیوانات خانگی، دوچرخه، اسکیت برد و دوربین به داخل پارک ممنوع می باشد.
1683367695 717 پارک آبی کارتون نتورک آمازون تایلند
آدرس
تایلند، استان چنبوری، بخش ساتاهیپ، ناچومتین، جاده فرعی شماره 888
ساعات بازدید
همه روزه از ساعت: 10 الی 18
هزینه بلیط
بزرگسالان: 1290 بات
کودکان و کهنسالان بالای 65 سال: 990 بات(استفاده از این پارک برای کودکان زیر سه سال رایگان است)

فیل ها، غول های مهربان تایلند
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر