لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> مناطق خاص و رومانتیک >> لوکیشن واقعی فیلم‌ های ترسناک
لوکیشن واقعی فیلم‌ های ترسناک

لوکیشن واقعی فیلم‌ های ترسناک

شیفتگان وحشت تمایل شدیدی به کسب تجربیات ترسناک دارند. بعضی‌ها در نت‌فلیکس (رسانه سیال و تولیدکننده مجموعه‌های تلویزیونی امریکایی) فیلم‌های ترسناک کلاسیک تماشا می‌کنند و بعضی‌ها که با دل و جرأت‌تر هستند به بازدید از محل‌های فیلم‌برداری این فیلم‌ها می‌روند. اغلب این محل‌ها، لوکیشن‌های حقیقی‌ای هستند که در طول سال می‌توان از آنها بازدید کرد. این محل‌ها معمولاً سابقه ترسناکی ندارند، البته برخی از آنها تاریخچه رعب‌انگیزی دارند و تنها شجاع‌ترین‌ها جرأت رفتن به آنجا را دارند.
چه در ماه اکتبر بخواهید از مکانی رعب‌انگیز دیدن کنید و چه در فصل بهار دلتان تجربه‌ای ترسناک بخواهد، می‌توانید از این 10 لوکیشن واقعی فیلم‌های ترسناک دیدن کنید. اگر شما نیز از شیفتگان وحشت هستید با ما همراه باشید و با انتخاب یکی از این مقصدها با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر کنید.
10. هتل استنلی- فیلم درخشش

موقعیت: کلورادو
هتل استنلی نام واقعی هتل Overlook در رمان استیون کینگ در سال 1977 است که فیلم درخشش نیز با اقتباس از آن ساخته شده است. سابقه ترسناک این هتل به بعد از ضبط فیلم معروف درخشش برمی‌گردد و در حال حاضر مردم مرتباً از مشاهدات ماورای طبیعی خود از آن می‌گویند. محققین ماورای طبیعی از این هتل دیدن کرده‌اند و برنامه‌های تلویزیونی نظیر شکارچیان ارواح نیز در آن فیلم‌برداری شده است. هتل استنلی دارای پرچینی باشکوه، یک سالن کنسرت و 142 اتاق است که می‌توانید در آنها اقامت کنید.
9. پله‌های جن‌گیر
پله‌های جن‌گیر
موقعیت: واشنگتن دی سی
این پله‌ها در فیلم ترسناک جن‌گیر، محصول سال 1973، زیاد به چشم می‌آیند، به‌ویژه در صحنه‌ای که پدر دامین کاراس از بالای آنها به پایین می‌افتد و می‌میرد. در آن زمان وقتی که بدلکار می‌خواست این صحنه را بازی کند، دانشجویان با پرداخت 5 دلار از بالای پشت بام‌های همسایه به تماشای این صحنه نشستند.
اکنون این لوکیشن تبدیل به جاذبه گردشگری پربازدیدی شده و تابلویی که در انتهای پله‌ها نصب شده تاریخچه سینمایی این مکان را توضیح می‌دهد.
8. خانه مایرز- فیلم هالووین
خانه مایرز
موقعیت: ساوت پاسادنا، کالیفرنیا
اگرچه فیلم هالووین در ایلینویز اتفاق می‌افتد، اما مکان واقعی خانه مایکل مایرز در کالیفرنیاست. این خانه کوچک عجیب و جالب پیش از اینکه جان کارپنتر آن را به‌عنوان لوکیشن فیلم‌برداری فیلم پر مخاطب هالووین(1978) انتخاب کند، خانه‌ای متروکه بود. این خانه پس از فیلم‌برداری مدتی بلا استفاده ماند اما اکنون به یک مرکز کایروپرکتیک(نوعی طب جایگزین) تبدیل شده است.
7. کمپ No-Be-Bo-Sco-جمعه سیزدهم
کمپ No-Be-Bo-Sco-جمعه سیزدهم
موقعیت: نیوجرسی
کمپ No-Be-Bo-Sco، یک کمپ پیشاهنگان پسر در شمال غربی نیوجرسی‌ست که در سال 1927 افتتاح شد و فیلم اسلشرِ(گونه‌ای از فیلم ترسناک که در آن قاتلی که معمولاً دچار مشکلات روانی است، افرادی را به قتل می‌رساند) جمعه سیزدهم نیز در آنجا ضبط شد. در این فیلم تعدادی نوجوان یک به یک به شکل‌های مختلف قتل می‌رسند. این مکان در حال حاضر نیز یک کمپ پر رونق پیشاهنگان پسر است اما تورهایی نیز برای علاقه‌مندانی که می‌خواهند از نزدیک لوکیشن فیلم مورد علاقه‌شان را ببینند در آن برگزار می‌شود.
6. خانه ترسناک امیتی ویل
خانه ترسناک امیتی ویل
موقعیت: لانگ آیلند، نیویورک
از آنجایی که داستان این فیلم بر اساس ماجرای واقعی کشتاری وحشیانه در سال 1974 است، معروف‌ترین مکان تسخیرشده به شمار می‌رود. کمی بعد از اینکه رونالد دیفئو جونیور 6 نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رساند، خانواده لوتز به این خانه نقل مکان کردند. فیلم وحشت در امیتی ویل خلاصه ماجرایی‌ست که برای خانواده لوتز اتفاق افتاده است. مردم اکنون می‌توانند از این خانه خالی از سکنه دیدن کنند و بسیاری از کسانی که به بازدید از این خانه رفته‌اند گفته‌اند که پیش از اینکه حتی به فضای سبز جلوی خانه برسند سراسر وحشت شده‌اند.
5. گورستان شهر ایوانز – فیلم شب‌مردگان زنده
گورستان شهر ایوانز - فیلم شب‌مردگان زنده
موقعیت: پنسیلوانیا
صحنه اول فیلم شب‌مردگان زنده که مردگان زنده می‌شوند، در گورستانی در شهر ایوانز پنسیلوانیا فیلم‌برداری شده است.
گورستان شهر ایوانز در انتهای جاده‌ای واقع شده و کسانی که به بازدید از این گورستان می‌روند بعضی سنگ قبرهای آنجا را از دور خواهند دید. موزه کوچک شب‌مردگان زنده نیز در همان نزدیکی قرار دارد که گردشگران در آن می‌توانند با زامبیها و فرهنگ عامه آشنا شوند. آنها همچنین می‌توانند تجربیاتی تعاملی داشته باشند و از مغازه هدیه فروشی که در آنجا قرار دارد سوغاتی بخرند.
4. آسیاب سنگ سیاه- فیلم پروژه جادوگر بلر
موقعیت: مریلند
پروژه جادوگر بلر مستندنمایی‌ست که در سال 1999 تقریباً همه را فریب داد و این توهم را ایجاد کرد که فیلم «گم‌شده‌ای» است که تعدادی نوجوان به هنگام کنجکاوی در آسیاب سنگ سیاه گرفته‌اند. آنها می‌خواهند تا در مورد جادوگر بلر مشهور در مریلند بیشتر بدانند که ناگهان خود را میان ماجرایی ماورای طبیعی گرفتار می‌بینند.
جادوگر بلر و همچنین خود فیلم داستانی تخیلی‌ست ولی آسیاب سنگ سیاه وجود خارجی دارد و در شهرستان مونتگومری مریلند واقع شده است. این همان بنایی‌ست که دانش‌آموزان فیلم‌ساز بازمانده در پایان فیلم با آن روبه‌رو می‌شوند. همه می‌توانند از این آسیاب قدیمی بالا بروند و چشم‌انداز آنجا را از بالا تماشا کنند.
3. خانه بوفالو بیل- فیلم سکوت بره‌ها
خانه بوفالو بیل
موقعیت: پنسیلوانیا
داستان «بوفالو بیل»، قاتل زنجیره‌ای معروف، حتی شجاع‌ترین‌ها را نیز از ترس میخکوب کرد. سکوت بره‌ها نیز فیلم ترسناک معروف دیگری‌ست که محصول سال 1991 است. جیم گامب در خانه‌ای در پیتسبورگِ پنسیلوانیا زندگی می‌کند و در آنجا کلاریس استارلینگ، کارآموز اف‌بی‌آی را در چاه حبس کرده است.
این خانه در پنسیلوانیاست و به‌دلیل اینکه لوکیشن فیلمی ترسناک بود سال‌ها فروش آن با مشکل مواجه شده بود. سرانجام در سال 2016 شخصی با نصف مبلغ مورد نظر(300.000 دلار) این خانه را خریداری کرد. سازندگان فیلم نمای خانه را به صورت کلبه‌ای درآورده بودند تا ظاهری رعب‌آورتر پیدا کند.
2. خانه فیلم روح خبیث
خانه فیلم روح خبیث
موقعیت: سیمی ولی، کالیفرنیا
خانه‌ای که خانواده فریلینگ با وجود ارواح در آن دچار مشکل شده بودند در سیمی ولی کالیفرنیا قرار دارد و یک خانه حومه شهری معمول است و تنها تفاوت آن با خانه‌های همسایه در این است که غالباً مهمانانی دارد.
در بازدید از این خانه به جز گرفتن سلفی و خیره شدن به پنجره‌های تاریک آن کار دیگری نمی‌توانید بکنید. این محله با خانه‌هایی شبیه به هم در حقیقت بر روی قبرستان بومیان امریکا ساخته شده و داستان فیلم نیز برگرفته از همین موضوع است که به این مکان حس رعب‌انگیز واقع‌گرایانه‌ای می‌دهد.
1. هتل اتینگتون پارک- تسخیر خانه هیل (1963)
هتل اتینگتون پارک
موقعیت: وارویک‌شایر، انگلیس
رمان تسخیر خانه هیل، نوشته شیرلی جکسون در سال 1959 الهام‌بخش پروژه‌های رسانه‌ای متعددی بوده است. نت فلیکس سال گذشته جدیدترین اقتباس از این رمان را پخش کرد و حسابی بینندگان را از ترس میخکوب کرد. این رمان در سال 1963 تبدیل به فیلمی با نام تسخیرشده شد. در این فیلم، بیرون خانه، هتل اتینگتون پارک در انگلیس است و ظاهراً عوامل فیلم در این ملک حس و حال عجیب و ناخوشایندی داشته‌اند.
این خانه در حال حاضر غالباً برای برگزاری رویدادها و مراسم عروسی مورد استفاده قرار می‌گیرد و نام آن را هتل لوکس گذاشته‌اند و گردشگران می‌توانند برای فصل بعدی سریال تسخیر خانه هیل که از نت فلیکس پخش می‌شود اتاق رزرو کنند.
11 مكانی كه طرفداران هری پاتر باید از نزدیك ببینند
ادامه مطلب

1/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر