لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> مناطق خاص و رومانتیک >> خانه وارونه مراکش که از آسمان افتاده است
خانه وارونه مراکش که از آسمان افتاده است

خانه وارونه مراکش که از آسمان افتاده است

دار ال ساداکا نام یک مهمانسرای طراحی شده توسط فرانسوا فورتو است که در 15 کیلومتری مرکز مراکش قرار دارد . اگر چه برای عموم قابل بازدید نیست ، اما ویلای اصلی آن را می توان برای تعطیلات یا رویدادهای خصوصی اجاره کرد . به علاوه ی این ویلا ، فورتو چند بنای عجیب دیگر را نیز در لیست دارایی هایش دارد مانند ” خانه ی غول پیکر ” و ” خانه ی وارونه ” . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مکان شگفت انگیز ادامه این مطالب ایران هتل را بخوانید .

خانه ی غول پیکر دو برابر اندازه ی خانه ی معمولی انسان است که شما قطعا در آن حس کودکی خواهید داشت . بنای خانه ی وارونه به نام خانه ای که از آسمان افتاده شناخته شده است چون فورتو معتقد است که گویی پدربزرگش این خانه را از آسمان برای او فرستاده است و دقیقا مشابه خانه ی پدربزرگ و مادربزرگش است .

در ” دار ال ساداکا ” ، در هر اتاق یک مجسمه ی حیوان قرار دارد که توسط خود فورتو طراحی شده است مثلا اتاق غذاخوری زرافه ، اتاق نشیمن اورانگوتان ، سوئیت لاک پشت ، سوئیت شتر و … . هنگام ورود به این ملک ، اول چیزی که نظر شما را جلب می کند گوسفندی غول پیکر است که در کنار یک استخر باور نکردنی قرار داده شده است . همینطور که به سمت باغهای سر سبز قدم بر میدارید ، شما با یک کار هنری عظیم یعنی ” خانه ای که از آسمان افتاده ” مواجه می شوید . چشم انداز بسیار جالبی دارد و قدم زدن در داخل آن تجربه ای خارق العاده است و حقیقتا شما خود را در جهان موازی خواهید دید .

فورتو همچنین خانه ی غول پیکر را در سه مقیاس مختلف طراحی کرده است . یک خانه ی کوچکتر که مناسب اندازه ی کودک است و خانه ای دیگر که تقریبا بزرگتر از خانه ی عروسک است .
خانه وارونه

توجه داشته باشید که این ملک یک گالری هنری یا هتل برای هنرنمایی نیست ، بلکه یک ملک خصوصی است . با این وجود این خانه میزبان میهمانانی است که به تماشای باغهای دیدنی و صرف ناهار مخصوص سرآشپز در خانه ی غول پیکر می آیند یا همراه تور برای بازدید از چنین املاکی با درشکه می آیند.

10 هتل مجلل در مراکش
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر