لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک >> بزرگترین وعده های غذایی در سراسر آمریکا که با خوردن آن ها نیاز به کمربند بزرگتر دارید
بزرگترین وعده های غذایی در سراسر آمریکا که با خوردن آن ها نیاز به کمربند بزرگتر دارید

بزرگترین وعده های غذایی در سراسر آمریکا که با خوردن آن ها نیاز به کمربند بزرگتر دارید

در استرالیا بازدید از کانگوروها رایگان است، در پرو می توانید از ویرانه های تاریخی سرخپوستان بازدید کنید، فرانسه شراب خوبش را به رخ می کشد و در مکزیک طعم لذت بخش taco را می توان تجربه کرد.

دیدن اینکه یک نان بزرگتر از سرتان باشد، رکورد بزرگترین پیتزای قابل سفارش زده شود، یا اندازه کل سینک آشپزخانه پر از بستنی باشد، همه و همه را می توان با غذاهای ایالات متحده که تقریبا به اندازه ی کشورشان عظیم هستند دید. در حالی که این بشقاب های غذا در سبک و مکان سرو، متفاوت هستند، همه ی آنها یک چیز مشترک دارند؛ پس از خوردن آنها، یا نیاز دارید که کمربند خود را باز کنید یا سریعا خود را به نزدیکترین اتاق اورژانسی برسانید. با ایران هتل آنلاین همراه شوید.

چالش جدی 72OZ BIG TEXAN
این نبرد انسان در برابر گوشت است که به ندرت پیروزی انسان راخواهید دید. در The Big Texan Stean Ranch And Brewery در آماریلو، تگزاس، کسانی که به اندازه کافی شجاع هستند، یک ساعت کامل برای صرف یک استیک سفت و سخت 72 پوندی در یکی از معروف ترین چالش های مواد غذایی کشور تلاش خواهند کرد. همانطور که در قوانین رسمی وب سایتشان ذکر شده است، “هنگامی که شروع کرده اید مجاز به توقف نیستید، مجاز نیستید که میز خود را ترک کنید یا با هر کس دیگری غذا را بخورید.”

تنها کمکی که دوستان و خانواده تان می توانند به شما در حال خوردن استیک آبدار کنند تشویق کردنتان است، اما اگر این غذا بر شما غلبه کند، از آن چالش به طور رسمی شکست خورده اید و باید 72 $ بپردازید.
SAN FRANCISCO CREAMERY'S KITCHEN SINK CHALLENGE

SAN FRANCISCO CREAMERY’S KITCHEN SINK CHALLENGE
من فریاد می زنم، شما فریاد می زنید، همه ما برای بستنی فریاد می زنیم، درست است؟ البته! به استثنای اینکه بستنی مورد نظر برای شش تا هشت نفر باشد، این بستنی تقریبا 60 دلار هزینه دارد و به معنای واقعی کلمه به اندازه ی سینک آشپزخانه است. در این مورد، ممکن است کمی از ذوق ها و فریادهایمان برای بستنی پشیمان باشیم.
در لبنیاتی معروف سانفرانسیسکو، کسانی که جسارت کافی برای تحمل این بستنی که باعث یخ زدن مغزتان می شود باید سه عدد موز خرد شده، تا هشت اسکوپ بستنی، هشت مدل تاپینگ و مقدار زیادی خامه، یک کامیون بادام، و البته چند گیلاس در بالای آن را بخورند.
برای شیفتگان دسری که بتوانند بستنی را در کمترین زمان ممکن بخورند، نه تنها این ظرف با قیمت 58 $ به طور کامل رایگان است، بلکه این لبنیاتی “بستنی رایگان برای یک سال (محدود به یک بستنی و مغز گردو تنها در روز)” را به او جایزه می دهد.
PIZZA 54 اینچ BIG MAMA AND PAPA
PIZZA 54 اینچ BIG MAMA AND PAPA
این پیتزا غذای دهان آب اندازی است که عنوان رسمی بزرگترین پیتزای قابل سفارش را گرفته است. 54 اینچ عرض و 54 اینچ طول، این پیتزای غول پیکر 200 تکه مربعی می شود و می تواند 50 تا 70 نفر را سیر کند.
پایه ی این پیتزا، شامل سس کلاسیک و پنیر است که انسان های گرسنه را به اندازه ای شجاع می کند تا با 299،99 دلار مقابله کنند. افزایش هر گونه آیتم اضافی، نیاز به پرداخت 20 دلار مازاد دارد.
هر کدام از بازیکن ها باید به اندازه کافی برای مقابله با این جانور درست شده از پنیر، خمیر، و سس آمادگی داشته باشد. بهتر است شماره اورژانس را در شماره گیری سریع موبایلتان ذخیره داشته باشند.
CLINTON STATION DINER'S MT. OLYMPUS BURGER
CLINTON STATION DINER’S MT. OLYMPUS BURGER
کارکنان کلینتون دینر نیوجرسی فکر نمی کنند که چهار نفر بتوانند این همبرگر را به پایان برسانند. در حقیقت، آنها به Mt. الیمپوس برگر به این دلیل افتخار می کنند که خوردن آن رقابت بسیار چالش برانگیزی است و حتی 1000 دلار پول نقد را برای هر گروه چهار نفره ای که بتوانند ساندویچ گرگنتون را در کمتر از سه ساعت تمام کنند، جایزه می دهد.

خوردن ساندویچی با 50 پوند گوشت آبدار، به علاوه نان کافی برای باز کردن یک نانوایی، کار تقریبا غیرممکنی است. وسوسه ی خوردن یک وعده غذایی رایگان و دریافت پول نقد ممکن است به نظر جذاب باشد، اما از دید فروتنانه، کرایه ی سواری گران قیمت به مرکز پزشکی را توجیه نمی کند.
THE 8 WONDER DINER CLINTON

THE 8 WONDER DINER CLINTON
اگر فکر می کنید که می توانیم به ایستگاه کلینتون برویم و سپس بتوانیم در فشن شو راه برویم کاملا اشتباه فکر می کردید. اگر بعد از خوردن Mt. الیمپوس همبرگر هنوز قبلتان میزد و نتوانستید در نخوردن این همبرگر مقاومت کنید، بهتر است در این رقبت هم که رقابت انسان با برگر است پیروز شوید، سپس به “عجایب هشتم” سلام کنید.

DINER CLINTON وعده داده است که “اگر شما و 9 تا از دوستانتان بتوانید Wonder 8 را در یک ساعت به پایان برسانند، به شما 2000 دلار می دهیم!” این کار چندان سخت نیست، درست است؟ آه، شاید نیاز به یادآوری این نکته داشته باشیم که وزن آن در حدود 105 پوند است.
ROUND ROCK DONUTS '2-POUNDER

ROUND ROCK DONUTS ‘2-POUNDER
آنها می گویند که همه چیز در تگزاس بزرگتر است و ما چیزی برای اثبات آن را پیدا نمی کنیم. اگر شما یک دونات 7.98 دلاری در Round Rock Donuts در Round Rock تگزاس خریدید، می توانید دونات مورد علاقه تان را داشته باشید. یا برای لذت بیشتر، می توانید 7.98 دلار برای این دونات دوتایی عجیب غریب بپردازید.

اگر چه این بزرگترین غذایی نیست که در طول سفرمان به ایالات متحده آمریکا دیده ایم و هیچ جایزه رسمی برای اتمام آن وجود ندارد، شما با انتخاب عادلانه تان از افتخار برنده شدن جایزه، سوء هاضمه و کمربند تنگ در امان خواهید بود.
KENNY & ZIGGY'S ZELLAGABETSKY

KENNY & ZIGGY’S ZELLAGABETSKY
در Kenny and Ziggy’s New York Delicatessen,، که در چند مایلی هوستون، تگزاس قرار دارد، یک ساندویچ حجیم وجود دارد که منتظر است تا هر کسی که جرات خوردن آن را دارد را فلج کند.

این ساندویچ که با نام Zellagabetsky شناخته شده است با مقدار زیادی کالری شامل لایه ی زخیمی از pastrami، بوقلمون، انواع گوشت گاو، سالامی، پنیر سوسس، تکه چاودار، بین هر لایه است. این ساندویچ دلیلی بر اثبات این است که همه چیز واقعا در تگزاس بزرگتر است. حتما قبل از بازدید یک کمربند بزرگتر خریداری کنید، زیرا بزرگ شدن شکمتان اجتناب ناپذیر است.
BETH'S CAFE'S 12EGG OMELET

BETH’S CAFE’S 12EGG OMELET
صبحانه مهمترین وعده غذایی روز است، بنابراین ما باید اطمینان حاصل کنیم که مواد مغذی و کالری مناسبی را که باید در شلوغ پلوغی زندگی روزمره مشغول به کارمان داشته باشیم به بدنمان برسد. با این حال، اندازه ی این املت 12 تخم مرغی ممکن است بیش از حد باشد.
در کنارش مقدار زیادی نان تست سرو می شود، به اتمام رساندن این صبحانه، بیشتر از اینکه ما را سیر کند به ما آسیب می زند. شاید برخی بتوانند هر روز صبح این حجم از تخم مرغ را بخورند، اما این بدان معنا نیست که ما می توانیم. برای ما خوردن یک کاسه متوسط میوه و ماست تازه به نظر کمی منطقی تر است.

6 دسر بسیار زیبای تهیه شده در كشور هند
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر