لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> 10 هتل با تکنولوژی پیشرفته که شما را به آینده می‌برند
10 هتل با تکنولوژی پیشرفته که شما را به آینده می‌برند

10 هتل با تکنولوژی پیشرفته که شما را به آینده می‌برند

تکنولوژی به‌سرعت در حال پیشرفت است و صنایع مختلف تمام تلاششان را می‌کنند تا از تکنولوژی روز عقب نیفتند و صنعت هتل‌داری نیز از این قاعده مستثنی نیست. با وجود دست‌بندهای گران‌قیمت و کدگذاری‌شده برای هر مهمان در هتل‌های پیشرفته دیگر چه نیازی به کلیدهای کارتی برای ورود به اتاق است؟ در این هتل‌ها اگر احساس کردید که اتاق برایتان زیادی گرم است نیازی نیست که با یک انسان واقعی مکالمه تلفنی داشته باشید، کافی‌ست از ربات خود بخواهید تا این کار را برایتان انجام دهد.
این 10 هتل از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها در صنعت هتل‌داری استفاده می‌کنند و تمام تکنولوژی‌های به‌کاررفته در آنها شما را مجذوب خود خواهند کرد، به‌طوری‌که احساس می‌کنید دیگر در کره زمین نیستید. اگر می‌خواهید تعطیلاتی بسیار عالی و لذت‌بخش داشته باشید پیشنهاد ما به شما یکی از این هتل‌های پیشرفته است، پس پیش از رزرو آنلاین هتل برای سفر بعدی‌تان با ما همراه باشید و با این 10 هتل فوق مدرن آشنا شوید.
10. هتل دبلیو سنگاپور-جزیره سنتوزا THE W SINGAPORE SENTOSA) COVE)

به محض ورود به این هتل با ثبت تصویرتان به‌وسیله حسگر دیوار کالیدوسکوپی تعاملی (وسیله‌ای شامل دایره‌ای از آینه‌ها و اشیای رنگی نامتصل) احساس می‌کنید فردی مشهور متعلق به زمان آینده هستید. بلندگوهای تعبیه شده در زیر آب استخر این هتل به شما این امکان را می‌دهند تا حتی در هنگام شنا کردن نیز از موزیک لذت ببرید! شما می‌توانید کلبه اختصاصی کنار استخر را اجاره کنید و با آیپدی که در اختیارتان قرار داده شده موزیک مورد علاقه‌تان را پخش کنید. اگر هم اقامتگاهی اختصاصی‌تر مورد نظرتان است می‌توانید سوئیت WOW را با دی‌جی، بار و رقص نور اختصاصی انتخاب کنید. این چراغ‌های LED حال و هوای فوق مدرن بیشتری به هتل می‌دهند.
9. کامِها گرند(KAMEHA GRAND)- سوئیس
KAMEHA GRAND)
این هتل تم‌های مختلفی دارد اما پیشرفته‌ترین آنها سوئیتی با تم فضایی‌ست. طراحی این سوئیت همانند یک ایستگاه فضایی‌ست و مهمانان از طریق نمایشگر بزرگی که در آن تعبیه شده می‌توانند به‌صورت زنده در جریان خبرهای مربوط به مأموریت‌های ناسا قرار گیرند. سقف و کف آن شبیه به ظاهر مرمری ماه ساخته شده و تختی که در آن قرار دارد به گونه‌ای‌ست که انگار در میان زمین و هوا معلق است. دیوارها پوشیده از آثار هنری با موضوع فضانوردان است. سفینه‌های مختلف آویزان‌شده از سقف و دست یک فضانورد که از دیوار بیرون آمده جزئیاتی هستند که یک عاشق فضا شیفته آنها خواهد شد.
8. یوتِل نیویورک (YOTEL NEWYORK)
YOTEL NEWYORK
در طول اقامت در این هتل می‌توانید هر چه که نیاز داشته باشید را از طریق مرکز کنترل در هتل دریافت نمایید که البته نیاز زیادی به آن نخواهید داشت. باجه‌های خودکار چک‌این به شما این امکان را می‌دهند تا خودتان به‌صورت هوشمند چک‌این را انجام دهید و کلید اتاق فوق مدرنتان را دریافت کنید. اتاق‌های ساده و مینیمالیستی این هتل دارای تخت خواب‌های موتورداری هستند که در صورت لزوم تبدیل به کاناپه می‌شوند و حسگرهای حرکتی، تهویه این اتاق‌ها را انجام می‌دهند. هم در اتاق‌ها و هم در فضاهای عمومی هتل پور ت‌های شارژ متعدد در دسترس مهمانان خواهد بود. اگر بخواهید در رستوران هتل غذا میل کنید کنترلی در اختیارتان قرار داده خواهد شد که به شما امکان تنظیم ارتفاع میز را خواهد داد. ضمناً اگر پرواز برگشتتان تآخیر داشت نگران نگهداری چمدان‌هایتان نباشید- ربات متصدیِ چمدان‌ها یا یوبوت چمدان‌هایتان را در یکی از 150 کابین موجود در هتل نگهداری خواهد کرد.
7. هتل سیلکِن پوئرتا امریکا(THE HOTEL SILKEN PUERTA AMERICA)- اسپانیا
THE HOTEL SILKEN PUERTA AMERICA
این هتل حاصل هنرنمایی 19 معمار محبوب در دنیاست. آنها هر طبقه را با تمی منحصربه‌فرد طراحی کرده‌اند. در یکی از این تم‌ها سالن و اتاق‌ها کاملاً به رنگ سفید هستند که باعث می‌شود احساس کنید آدم فضایی‌ها شما را ربوده‌اند و با دیدن راهروی هندسی و آینه‌کاری‌شده حتی شگفت‌زده‌تر نیز خواهید شد. درهای اتاق‌ها شبیه ورودی سفینه‌های فضایی‌اند و هر موقع که بخواهید تلویزیون تماشا کنید، تلویزیون به‌صورت کشویی از سقف پایین خواهد آمد. صفحه کنترل موجود به شما امکان کنترل نور، دما و باز و بسته کردن پرده کرکره‌ای را می‌دهد.
6. بلو آپ هال 5050(BLOW UP HALL 5050)- لهستان
BLOW UP HALL
این هتل تلاقی تجمل با هنر دیجیتال است. در بدو ورود آثار هنری و نورپردازی باشکوه شما را مجذوب خود خواهد کرد.هیچ میز پذیرشی برای چک‌این وجود ندارد و تنها راهنمای هتل پس از تأیید رزرو، آیفونی به شما می‌دهد که به‌عنوان کلید اتاقتان نیز هست. ورود به لابی به معنای وارد شدن به اولین اینستالیشن هنری دیجیتال با تصویر پیکسلی از شما در یک نمایشگر بزرگ است. سپس وارد آسانسوری خواهید شد و به طبقه‌ای که اتاقتان در آن قرار دارد خواهید رفت. در راهروی تاریک با استفاده از اپلیکیشن مخصوص پیدا کردن اتاق در آیفون اتاق خود را پیدا خواهید کرد. اتاقی که روی درب آن تصویر پیکسلی همراه با علامت خوشامدگویی دارد اتاق شماست. روی اپلیکیشن گزینه «باز کردن در» را انتخاب کنید و وارد اتاق شوید. اتاق‌ها با یکدیگر فرق دارند اما در همه آنها مینی‌بار و کمدی مخفی در پشت تاج تخت، حمامی پنهان و یک دستشویی که ممکن است آن را با کمد دیواری اشتباه بگیرید و اثاثیه‌ای منحصربه‌فرد وجود دارد.
5. اِن اِچ کالکشن برلین فریدریکستراس(THE NH COLLECTION BERLIN MITTE FRIEDRICHSTRASSE)- برلین
THE NH COLLECTION BERLIN MITTE FRIEDRICHSTRASSE
کسانی که با هدف کاری سفر می‌کنند و به تکنولوژی علاقه‌مندند شیفته هتل‌های زنجیره‌ای اِن اِچ خواهند شد. این هتل به همراه دیگر شعبات آن در میلان و بارسلونا مفتخر به استفاده از تکنولوژی هولوگرافیک است که باعث محبوبیت فراوان آن در میان رهبران کسب و کار شده است. این تکنولوژی فوق مدرن به سخنرانان اجازه می‌دهد تا تصاویر 3بعدی خودشان و ارائه‌شان را در اتاق کنفرانس نمایش دهند. به‌وسیله تکنولوژی اتاق هوشمند حداکثر تا 250 نفر نیز می‌توانند از راه دور در کنفرانس شرکت کنند و این خود ارتباط جهانی‌ست.
4. سیتی هاب(CITY HUB)- آمستردام
CITY HUB
گردشگران می‌توانند در سیتی هاب با پرداخت مبالغی مقرون به صرفه از امکانات پیشرفته لذت ببرند. سیتی هاب که گزینه‌ای در مقابل هاستل‌های قدیمی‌ست دارای اتاقک‌های اختصاصی‌ با 2 تخت و یک کمد دیواری است. مهمانان می‌توانند در باجه مخصوص، چک‌این را انجام دهند و سپس دستبند پیشرفته‌ای که هم ‌به‌عنوان کلید اتاق است و هم با آن می‌توانند آبجو بگیرند را دریافت کنند. اتاق‌های هتل مجهز به اینترنت وای‌فای، استریمینگ صدا (تکنیکی که به‌وسیله آن می‌توان یک فایل چند رسانه‌ای مانند فایل صوتی را بدون احتیاج به دانلود بر روی اینترنت گوش کرد) و نورپردازی خلقیِ قابل کنترل با اپلیکیشن است. شما همچنین به اپلیکیشنی دسترسی خواهید داشت که به شما پیشنهاد می‌دهد چه کارهایی انجام دهید، چه جاهایی بروید و در کدام رستوران‌ها غذا بخورید. هتل سیتی هاب یک مودم وای‌فای جیبی نیز در اختیارتان قرار خواهد داد.
3. اِکلِستون اِسکوئر(ECCLESTON SQUARE HOTEL)- لندن
ECCLESTON SQUARE HOTEL
هوشمندترین بوتیک هتل لندن مجهز به تکنولوژی پیشرفته، امکانات خلاقانه و سبکی مدرن است. هر اتاق این هتل مجهز به آیپدی‌ست که به‌عنوان راهنمای دیجیتال هتل نیز عمل می‌کند. شما در طول اقامت یک گوشی هوشمند رایگان با اینترنت نامحدود نیز دریافت می‌کنید. همچنین می‌توانید در هنگام ریلکس کردن در تخت ماساژ از تماشای تلویزیون سه بعدی نیز لذت ببرید. اتاق‌های هتل همچنین مجهز به کابین‌های دوش با شیشه‌های هوشمند است که با یک دکمه از حالت شفاف به حالت مات در می‌آید، همچنین می‌توانید به‌وسیله حسگرهای لمسی، نور و دما را کنترل و پرده‌ها را باز و بسته کنید. حتی در مواقعی که نمی‌خواهید خدمه هتل مزاحمتان شوند می‌توانید تنها با یک لمس گزینه «مزاحم نشوید» را فعال کنید.
2. هتل ویرد(WEIRD HOTEL)- ژاپن
WEIRD HOTEL
ما آینده‌ای رباتیک پیش رو داریم و هیچ هتلی بهتر از هتل ویرد ژاپن این آینده رباتیک را ترسیم نکرده است. هنگامی که به میز پذیرش می‌رسید، 2 ربات دایناسور با کلاه مخصوص پیشخدمت‌ها به استقبال شما خواهند آمد و چگونگی استفاده از صفحه لمسی برای انجام چک‌این را به شما آموزش می‌دهند. سپس یک چرخ‌دستی اتوماتیک به سمت شما می‌آید و به شما در حمل چمدان‌هایتان کمک می‌کند. تکنولوژی تشخیص چهره دسترسی به اتاق را ممکن می‌سازد. در اتاق هیچ کلیدی روی دیوارها برای روشن کردن چراغ‌ها‌ وجود ندارد، به جای آن رباتی به نام تالی-به شکل گل لاله صورتی، به اندازه یک آباژور رومیزی- داخل اتاق است و به شما برای انجام این کار کمک می‌کند. همچنین هر سؤالی داشته باشید به‌جای گوگل می‌توانید از این ربات بپرسید. خوشبختانه در این هتل همه کار خود را به نحو احسن انجام می‌دهند زیرا کارمند انسان در این هتل به‌ندرت دیده می‌شود.
1. هتل کپسولی پِنگ‌هِنگ(PENGHENG SPACE CAPSULES HOTEL)- چین
PENGHENG SPACE CAPSULES HOTEL
کارکنان رباتی این هتل که تمی فضایی دارد، همواره در خدمت شما هستند. چراغ‌های نئون، فلزات براق و اسباب و اثاثیه عجیب، این هتل را به یک هتل فوق مدرن تمام‌عیار بدل کرده است. ابعاد این کپسول‌های فضایی به گونه‌ای‌ست که به‌راحتی می‌توانید داخل آن دراز بکشید. این کپسول‌ها مجهز به سیستم تهویه، تلویزیون صفحه تخت، هدفون، خروجی برق جهانی و یک کمد اختصاصی‌ست. حمام هتل عمومی‌ست و غذای شما توسط ربات‌ها تحویل داده می‌شود. این هتل کپسولی برای کسانی که خیلی اهل تعاملات انسانی نیستند گزینه ایده‌آلی‌ست.
هتل هایی با شجره نامه مشهور
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر