لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> 10 تور تسخیر روح مشهور در آمریکا
10 تور تسخیر روح مشهور در آمریکا

10 تور تسخیر روح مشهور در آمریکا

در یک روز عادی ایده تور روح تسخیر شده ممکن است احمقانه به نظر برسد. اما هنگامی که اکتبر فرا می رسد این فضای ترسناک کل دنیا را فرا می گیرد و همه مردم در این رویداد دخیل می شوند. خوشبختانه تعداد زیادی از این تورها در آمریکا برای طرفداران دنیای وحشت و عاشقان دنیای فوق طبیعه برگزار می شود. به خاطر داشته باشید رزرو هتل راهی مطمئن برای آسودگی شما در حین سفر است.

تور تاریخی شبح تسخیر شده نیو اورلئانز
انتظار می رود تاریخ حوادث فوق طبیعه ویرانگر نیو اورلئانز مسافران را مجبور به پنهان شدن و فرار کند اما در عوض آنها برای هیجان بیشتر سراغ شهر را می گیرند. آنها چیزی که می خواهند را در تور شبح تسخیر شده نیو اورلئانز می یابند.
در این تور بیش از 10 انتخاب دلهره آور دارید که می توانید از بین آنها انتخاب کنید اما نگران نباشید چون شما همراه گروه هستید. هر کدام از این تورها تاریخ وحشتناک نیو اورلئانز را به خوبی نشان می دهد مثل داستان ضجه های قربانیان قاتل زنجیره ای دلفین لالوری.
تور اشباح شهر یبور
ممکن است در ابتدا که به تورهای اشباح تسخیر شده فکر می کنید به فکر شهر یبور در نزدیکی تمپای فلوریدا نیفتید اما این تور قطعا یکی از ترسناک ترین هاست.
این خیابان های قدیمی به حظور اشباح مرئی مشهورند و بازدیدکنندگان خود، در حین سفر مسئله را درک می کنند. افراد نترس می توانند دستگاه یابنده انرژی الکترومغناطیسی بگیرند و خودشان به جستجوی اشباح بروند!
کتلینبرگ
پیاده روی در بین اشباح در کتلینبرگ
کتلینبرگ داستان های ترسناکی درباره جنایت و گم شدن مردم را از صد سال پیش در دل خود نگه داشته است. تورهای آنها ریشه در تاریخ و سنن آنها دارد و حتی راهنماهایشان مشابه شخصیت های این داستان های تاریخی لباس می پوشند. این ماجراجویی برای بازدید کنندگان بیش از یک ساعت طول می کشد بنابراین معمولا یک یا دو مورد از این انرژی های فوق طبیعه را در طول ماجراجویی مشاهده می کنید. شرکت کنندگان هر کدام دستگاه یابنده طول موج مخصوص به خود را دریافت می کنند. اگر فکر می کنید قادر هستید به تنهایی در قبرستان های قدیمی کتلینبرگ در شب قدم بزنید می توانید از دستگاه مخصوص خود استفاده کنید.
چارلستون
ارواح تور چارلستون
تور وحشت چارلستون در کارولینای جنوبی 5 ستاره گرفته است. به این معنی که احتمالا مهمانان یا وحشت حقیقی را در آن تجربه کرده اند و یا واقعا روحی کشف کرده اند. اما چیزی که قطعی است این است که این تور مو را به تن شما راست می کند!
 سیلم
تور جادوگران شهر سیلم
پیاده روی در شهر جادوگران سیلم تجربه ای فوق العاده به شمار می آید چرا که شما با محققان ماوراء الطبیعه همراه می شوید. این شهر کوچک در کنار دریا به خاطر محاکمه های تراژیکش درباره جادو و جادوگران در قرن 17 که منجر به کشتار عده ای مردم بی گناه شد مشهور شده است.
گفته می شود هنوز هم روح عده ای از این زنان بی نوا در شهر سیلم پرسه می زند. هنگامی که از سیاهچال واقعی جادوگران بازدید می کنید این موضوع را درک خواهید کرد. هنوز هم سنگ قبر کسانی که از آنجا سقوط کرده اند و نیز سنگ قبر قاضی دادگاه در گورستان قدیمی برینگ پوینت موجود می باشد.
گتیزبرگ
تورهای وحشت گتیزبرگ
تورهای وحشت گتیزبرگ در پنسیلوانیا آنقدر محبوب بودند که تصمیم گرفته شد در همه طول سال برگزار شوند. این تور به عنوان یکی از بهترین تورهای وحشت آمریکا شناخته شده و بازدیدکنندگان را به محل یکی از خونبارترین جنگهای داخلی آمریکا می برد. سربازان گمشده برای سالیان در این زمین ها مشاهده شده اند و این تور سعی به کشف آنها دارد.
شما می توانید در پیاده روی واین شرکت کنید که آسان تر است و تنها تاریخ جنگ گتیزبرگ را بیاموزید. برای کسانی که در گروه شجاع ترند یک برنامه شکار روح وجود دارد که با کمک متخصصین ماوراءالطبیعه انجام می شود و شما می توانید با سربازان ناپدید شده ارتباط برقرار کنید.
 سانفرانسیسکو
تور پیاده روی هیت تسخیرشده
تورهای خیابان تسخیر شده هیت در سانفرانسیسکو یکی از پر امتیازترین و ترسناک ترین تورهای گشت در کالیفرنیاست. در این برنامه مهمانان باید آماده باشند تا به یکی از ناخوشایندترین داستانها در طول این ماجراجویی دو ساعته گوش دهند.
سنت آگوستین
تورهای پیاده روی روح کلانتر
اهمیت تاریخی سنت آگوستین با محبوبیت همراه شد هنگامی که با مسائل مربوط به تسخیر ارواح درآمیخت. این شهر ساحلی در فلوریدا میزبان برگزاری تورهای پیاده روی دلهره آور روح کلانتر است.
این تور پیاده روی در خیابان ها و قبرستان های شهر باستانی سنت آگوستین را شامل می شود و تلاش می کند معمای وقایعی که برای کلانتر گای وایت اتفاق افتاده را حل کند. اتفاقات ماوراءاطبیعه تقریبا در همه این تورها رخ می دهد و تصاویری نیز روی سایت آنها وجود دارد که این ادعا را ثابت می کند.
ساوانا
تورهای ساوانای تسخیر شده
ساوانا در جورجیا نام خود را از معروفترین شهر تسخیر شده آمریکا گرفته است. تورهای ساوانای تسخیر شده، خانه ها و قبرستان های تسخیر شده را جستجو می کند ولی آنها کارشان را قبل از تاریکی آغاز نمی کنند. گفته می شود سگ های جهنمی از قبرستان محافظت می کنند و شکارچیان ارواح می توانند صداهای غیر قابل توضیح را با تجهیزات خود به دست آورند. مجسمه هایی در قبرستان وجود دارند که مردم می گویند حرکت می کنند و یا حتی همه با هم ناپدید می شوند.
هارتلند
تورهای هارتلند تسخیر شده
تورهای هارتلند توسط محقق علوم ماوراءالطبیعه شری بریک راه اندازی شده و تجربه ای برای شما به ارمغان می آورد که شاید نخواهید دوباره به آن برگردید. دلیل موجهی برای این که مردم این تور را یکی از ترسناک ترین ها در آمریکا می دانند وجود دارد. شکار ارواح ویرجینیای غربی که در زندان آن انجام می شود احتمالا محبوب ترین است. اگر ماندن در سلول زندان قدیمی کافی نباشد بازدیدکنندگان شب را نیز در این زندان سپری می کنند.
این زندان که در سال 1886 ساخته شده بعد از بیش از 90 اعدام که به شکل دار و صندلی الکتریکی انجام شد به کوچه خونین مشهور شد. در این تور 50 نفر با شری بریک برای این تحقیق همراه می شوند و با ارواح زندانیان سابق این عمارت ارتباط برقرار می کنند.

12 مجتمع تفريحی تمام انحصاری برتر ايالات متحده در سال 2019
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر