لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک >> 10 کاروان غذای خاص و خوشمزه
10 کاروان غذای خاص و خوشمزه

10 کاروان غذای خاص و خوشمزه

همه ی مسافران می دانند زمانیکه در خارج از شهر هستید، کاروان های غذا جز بهترین جاها برای غذا خوردن هستند (یا به گفته افراد محلی، حتی زمانیکه در شهر هستید). این کاروان ها نه تنها سریع، ارزان و در دسترس هستند، بلکه غذاهای خاصی ارائه می دهند که ممکن است در هر رستورانی آنها را پیدا نکنید.

تفاوتی ندارد که غذایی از فرهنگی متفاوت را امتحان می کنید یا همان غذاهای قدیمی را با کمی تغییر می خورید، چرا که کاروان های غذا برخی از خوشمزه ترین و متفاوت ترین غذاهای ملل مختلف را به شما عرضه می کنند. در این مقاله به 10 کاروان غذای شاخصی می پردازیم که نظیرش را در تهران نیز داریم، پس اگر در تعطیلات به هتل استقلال تهران آمدید، سری هم به این کاروانهای غذا بزنید.

10- Off the Rez
کاروان غذای Off the Rez در سیاتل واشنگتن، به عنوان اولین کاروان غذایی شناخته می شود که غذاهای بومی آمریکایی سرو می کند. بعد از تلاش های بی سرانجام مارک مک کانل برای پیدا کردن جایی که بتواند در آنجا غذاهایی که مادرش در کودکی برایش درست می کرد را پیدا کند، او و همسرش، سیسیلیا ریکارد، تصمیم گرفتند تا خودشان این غذاها را برای اهالی سیاتل بپزند و سرو کنند.

این کاروان غذا غذاهایی دارد که مانند تاکو و برگر با نانی مخصوص درست می شوند و نسل هاست که آمریکایی های اصیل آن را طبخ می کنند. برای دسر می توانید نان مخصوص فرای برد را با مواد رویی شیرینی مانند عسل، شکرو دارچین، مربای توت فرنگی، عصاره لیمو، نوتلا، پودر شکر یا مرباهای فصلی بخورید.
روتی رولز

9- روتی رولز
روتی رولز از اولین کاروان های غذای شاخصی است که در چارلستون کارولینای جنوبی به وجود آمد. روتی رولز که بعدها به آتلانتای جرجیا نیز رفت، غذاهایی از چندین فرهنگ سرو می کند، البته تمام این غذاها با نان روتی هندی سرو درست می شوند. این کاروان از مواد اولیه محلی، تازه و طبیعی استفاده می کند و افتخار می کند که به شعار “از مزرعه به کاروان” را شدیدا رعایت می کند.

فرقی ندارد که هوس غذای کارائیبی، هندی، آسیایی، لاتین یا جنوبی کرده اید، چرا که روتی رولز همه این موارد را دارد. حتما غذای “Eye Opener” (چشم باز کن) را امتحان کنید، این غذا از دنده کوتاه گاو یا خوک به همراه تخم مرغ محلی، سس سالسا، و کیمچی خانگی درست شده است. بسیاری از مشتریان اینجا، مک اند چیز کرئول را نیز پیشنهاد می دهند.
یتی داگز
8- یتی داگز

همین روزها قرار است به انکوریج آلاسکا بروید؟ کاروان غذای ینی داگز توانسته هم نظر افراد محلی و هم نظر گردشگران را به خود جلب کند. منوی این کاروان واقعا خاص است و هر چیزی سرو می کند: از سوسیس آلمانی معمولی گرفته تا سوسیس بوفالو یا سوسیس گوزن شمالی. غذاهای خاص و ویژه دیگر یتی داگز عبارتند از سوسیسی که از گوشت تمساح است یا سوسیسی که با مک اند چیز تزئین شده است.

گوشت مار؟ چیز عجیبی برای این کاروان غذا نیست. افراد وگان نگران نباشند، چرا که سوسیس های بدون گوشت نیز موجود است. حتما چیپس سیب زمینی محلی که در آلاسکا چیپ کو تهیه می شود را امتحان کنید. اگر می خواهید خاطره ای به یاد ماندنی و خاص رقم بزنید، این کاروان را حتما امتحان کنید.

7- فاوا پات
فاوا پات در فالز چرچ ویرجینیا، هم شکمتان و هم روحتان را سیر می کند. غذاهای مصری متنوعی در منوی این کاروان وجود دارد و با هر غذایی که از اینجا بخرید به دختران یتیم در مصر کمک خواهید کرد تا هزینه تحصیل آنها فراهم شود.

همه ی ساندویچ ها با نان مصری سرو می شوند و شما انتخاب های زیادی دارید: ساندویچ باقلا (باقلای پخته شده به همراه گوجه، ترشی، سس تاهینی، و حمص) ، ساندویچ فلافل کلاسیک (فلافل باقلا که در روغن آفتابگردان سرخ شده به همراه گوجه، پیاز قرمز، میکس سبزیجات بهاره ارگانیک و سس تاهینی)، ساندویچ کباب مرغ (مرغ به سیخ کشیده شده و کبابی که در ماست، روغن زیتون، سماق و سیر مزه دار شده است به همراه میکس سبزیجات بهاره، جعفری، پیاز، و سس سیر).
MS. Cheezious

6- MS. Cheezious
انتخاب پنیر گریل شده به هیچ وجه نمی تواند انتخاب درستی باشد و کاروان غذای MS. Cheezious در میامی فلوریدا، این غذای راحت کلاسیک را به حد اعلای خوشمزگی رسانده است. غذاهای اصلی خاصی نظیر گریل بلو و بیکن (بیکن کریسپی با بلوچیز کرمی و پیازچه) یا فریتو پای ملت (چیلی خانگی، پنیر آمریکایی، هالوپینو، پیاز و فریتو) را حتما امتحان کنید.

اگر به دنبال غذایی شیرین تر می گردید، S’mores Melt را امتحان کنید (مارشمالو کبابی، کرم شکلات فندقی نمکی، و پای داغ کراکر گندمی). و حتما سیب زمینی پنیری اینجا را بخورید.
Tot Boss

5- Tot Boss
کاروان غذای تت باس که در تواین سیتیز در مینسوتا فعالیت می کند، به روشی دست پیدا کرده تا توپک های سیب زمینی را به شیوه های خوشمزه مختلف سرو کند. اگرچه می توانید توپک سیب زمینی معمول را سفارش دهید ولی چرا گزینه های دیگری مانند توپک سیب زمینی پیچیده شده در بیکن یا توپک پوتین را امتحان نمی کنید؟

توپک های پیترای این کاروان (توپک طلایی آغشته به روغن زیتون سیردار و پنیر پارمیزان رنده شده، همراه با سس پیتزا، سوسیس ایتالیایی، پنیز موتزارلا و ترکیبی از سس های ایتالیایی) و توپک سیب زمینی ناچو (توپک هایی که با پنیر ناچو، گوشت گاو مزه دار شده، کاهو و گوجه، و خامه ترش و پیازچه) نظرات جنجالی دریافت کرده اند. بهترین قسمت این کاروان این است که تمامی مواد اولیه فاقد گلوتن هستند.
I don’t Give a Fork

4- I don’t Give a Fork
شما به هیچ ابزاری برای خوردن غذاهای کاروان غذای I don’t Give a Fork که در اطراف دلاور میچرخد، نیاز ندارید. غذاهای این کاروان به گونه ای طراحی شده اند که نیازی به چنگال نخواهید داشت (یا چاقو یا قاشق).

ساندویچ مک اند چیزاستیک (استیک فیلی، پیاز گریل شده، و مک اند چیز) که امضای شخصی این کاروان است و اسمک فرایز اینجا، سر وصدای خاصی به راه انداخته است. این سیب زمینی سرخ شده ها با ترکیبی از نمک، فلفل ساییده شده، پودر پیاز، و پودر سیر طعم دار شده اند. ایده این کار زمانی به ذهن لی آن تونا، موسس این کسب و کار رسید که روی پروژه اش در کالج کار می کرد و نیازی به گفتن نیست که ایده اش کاملا گرفته است.
The Blaxican

3- The Blaxican
آیا علاقه خاصی به غذای روح و غذای مکزیکی دارید؟ این کاروان غذا در آتلانتای جورجیا محل مناسبی برای برآورده کردن این خواسته شماست. کاروان The Blaxican با غذاهای اصلی مانند تاکوی ماهی سیاه و کوئسادیلای سبز کلم، می تواند هرآنچه که میل داشته باشید به شما ارائه کند.

حتما مکسی مکاند چیز اینجا را امتحان کنید (مک اند چیز جنوبی تنوری با هالوپینوی تازه بدون تخم و مخلوط سه پنیر ویژه بلکسیکن). بعلاوه، این کاروان غذا کمک های مردم را برای پناهگاه هی مختلف آتلانتا جمع آوری می کند. یعنی هم می توانید حس گرسنگیتان را برطرف کنید و هم به دیگران کمک کنید. واقعا عالی و اشتهاآور است.
بیکن تراک

2- بیکن تراک
حدس زدن غذاهای منوی کاروان غذای بیکن تراک (کاروان بیکن) در بوستون ماساچوست، کار سختی نیست. این کاروان با همکاری چند دوست دبیرستانی که همگی عاشق بیکن بودند، شکل گرفت. این کاروان فقط ساندویچ های کلاسیک نظیر بیکن، گوجه و کاهو ارائه نمی کند، بلکه غذاهای خلاقانه ای که از بیکن تشکیل شده اند نیز سرو می کند.

ساندویچ هنگ اور را امتحان کنید که از بیکن، مخلوط بیکن و پیازچه، چدار، پنیر هارواتی و نیمرو تشکیل شده است. ساندویچ پورک و میندی (ساندویچی از بیکن، شانه خوک ملایم پخته شده، پیاز قرمز، چدار، پنیز هارواتی و سس دودی چیپوتل ایولی تشکیل شده است) نیز جز پرطرفدارترین غذاهاست. برای دسر نیز ترافل های بیکن شکلاتی، بیکن آبنباتی یا بیکن پوشیده از نوتلا را امتحان کنید.
 Homegrown Smoker

1- Homegrown Smoker
باربیکوی مخصوص افراد وگان؟ بله، چرا که نه. کاروان غذای Homegrown Smoker در پورتلند ارگان، غذاهایی با شبه گوشت و پروتئین های فاقد گوشت سرو می کند، و از مواد اولیه ای نظیر تمپه، سویا و توفو استفاده می کند. جف ریدابوک، موسس این کاروان می گوید که می خواسته تا وگان شود ولی هنوز هم از طعم های دودی خوشش می آمده است. به همین خاطر کاروان غذای Homegrown Smoker را برپا کرده است.
SloSmoMoFo (انتخابی میان سویای دودی یا تمپه دودی با سس باربیکیو، خیارشور، و سالاد کلم) یا Filet O’ Fu (توفوی نوی سرخ شده طلایی، خیار شور، سالاد کلم، سس ریمولید و لیمو) را حتما امتحان کنید. می توانید در کنار این غذاها از mac-no-cheese ویژه ی وگان ها این کاروان نیز لذت ببرید.

شهری در ژاپن از گردشگران خواسته است که در حال راه رفتن غذا نخورند
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر