لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> ترفند هایی که از شما مسافر بهتری می سازد
ترفند هایی که از شما مسافر بهتری می سازد

ترفند هایی که از شما مسافر بهتری می سازد

بله، شما حق دارید ما را خوش بین فرض کنید، ما را فریب خورده فرض کنید، متکبر بدانید، یا هر آنچه که دوست دارید ما را بنامید، اما آنچه که ما برایتان در این مقاله آورده ایم همه چیزهایی است که شما قطعا در سفر به آن نیاز پیدا خواهید کرد؛ از اینکه شما مطمئن شوید که هرگز پرواز تان را از دست نخواهید داد، تا مطمئن شدن از این که دستگاه های الکترونیکی همراهتان همیشه در در دسترستان است یا انجام دادن یک درمان کوچک ویژه برای خودتان، همه چیز اینجاست. در این مقاله 45 نکته مسافرتی را گردآوری کرده ایم و مطمئن باشید ازینکه چگونه بدون دانستن این نکات سفرتان را سپری کرده اید متعجب خواهید شد. با ایران هتل آنلاین همراه شوید.

1. هرگز هزینه ای برای آب در فرودگاه پرداخت نکنید
اخیرا قوانین جدیدی در مورد محدود کردن همراه بردن بطری های مایع به پرواز وضع شده است. اما مهم نیست که آیا به نظر می رسد که این بطری مهر و موم شده است یا نه، یک بطری چیز خاصی نیست که به همراه نبرید. بنابراین، به جای آوردن یک بطری پر، یک بطری خالی را به فرودگاه ببرید و پس از گذر از گیت امنیتی، آن را دوباره پر کنید.

2. “حالت مرور خصوصی” را برای ارزان تر خریدن پروازها به صورت آنلاین فعال کنید
خطوط هواپیمایی و سایت های سفر می توانند بازدید شما را با نصب کوکی هایی در مرورگرتان ضبط کنند، که می تواند باعث این شود که قیمت پرواز هایی که به دنبال آن هستید افزایش یابد، زیرا قبلا آنها را جستجو کرده اید. این روشی است که شما را ترغیب کنند که پروازتان را زودتر بخرید! هر زمانی که خواستید پروازتان را رزرو کنید، تنظیمات مرورگرتان را به «مرور خصوصی» تغییر دهید.

3. لباس های خود را برای ایجاد فضای بیشتری رول کنید
یکی از ساده ترین اما موثر ترین ترفند ها در سفر است. به جای پوشیدن لباس های اضافیتان، آنها را به صورت یک لوله کوچک رول کنید. این کار موجب صرفه جویی در فضای فیزیکی و جلوگیری از چین و چروک می شود – نتیجه بسیار شیرین است!
شارژ گوشی
4. دستگاه های الکترونیکیتان را از طریق یک تلویزیون یا لپ تاپ شارژ کنید
آیا شارژر دیواریتان را گم یا فراموش کرده اید؟ جای هیچ نگرانی نیست، اکثر تلویزیون های مدرن دارای یک پورت اتصال USB در پشت و یا در گوشه آن هستند. به سادگی دستگاه های الکترونیکیتان را روشن و آیکون شارژ باتری را تماشا کنید.

5. در سفر های فرا مرزی محل اقامت خود را با Hostelworld رزرو کنید
برنامه ی جدید موبایل Hostelworld باعث می شود بهترین محل اقامت را با بودجه ی کم رزرو کنید. خواندن توصیف کامل و بررسی کامل هتل ها برای اطمینان از آن مکانی که قرار است بروید. ویژگی نقشه در برنامه نیز باعث می شود محل اقامت دلخواهتان را به راحتی بیابید. از همه بهتر اینکه رایگان است!
6. یک شارژر تلفن همراه قابل حمل (پاور بانک) بخرید
بله، درست است. این ترفند ممکن است کمی ساده باشد اما بسیار مفید است. اساسا پاور بانک مثل یک باتری زاپاس عمل می کند که شما می توانید به طور جداگانه با استفاده از یک کابل اتصال USB شارژ کنید. لازم است یکی از این پاور بانک ها را برای مواقع اضطراری و در صورتی که گوشیتان باتری ندارد و به برق دسترسی ندارید تهیه کنید.

10 تصمیم در سال جدید
ادامه مطلب

7. برای محافظت از تیغه های ژیلت از یک گیره استفاده کنید
این ترفندی است که به شدت از آن استقبال خواهید کرد. هنگام مسافرت آمریکا در قطاردر کیف وسائل بهداشتی من برخی وسیله بود زمانی که برای برداشتن یک وسیله دستم را به درون آن بردم، به تیغ اصلاح کشیده شد و دستم خونریزی شدیدی کرد و صندلی قطار تماما رنگی شد. تیغه های ژیلتتان را با یک گیره بپوشانید.

8.اسکن گذرنامه را برای خودتان ایمیل کنید
از خودتان متشکر می شوید اگر قربانی سرقت یا از دست دادن نشوید. همچنین ارزش دارد که یک تصویر از تایید بلیطتان بگیرید. اگر پرواز، اتوبوس یا قطار رزرو کرده اید، هر چند که در تلفن، لپ تاپ یا تبلتتان خود هستید، اطمینان حاصل کنید که عکس آنها را زمانی که به Wi-Fi یا اینترنت متصل نیستید، به آنها دسترسی دارید که بسیار ساده تر از گشتن برای یافتن پرینتر است. همانطور که بقیه ی ترفند های سفر را اجرا می کنید، این ترفند همانیست که احتمال خطایتان را بسیار کاهش می دهد.
پرواز
9. در هواپیما تلویزیون شخصیتان را بسازید.
اگر هواپیمایتان فاقد تلویزیون های شخصی هستند، شما می توانید خود را با گوشی همراهتان و یک کیسه های پلاستیکی شفاف ایجاد کنید. به سادگی دستگاه خود را وارد پلاستیک کنید، موقعیت آن را تنظیم کنید، و سپس آن را به پشت صندلی جلویی قلاب کنید. شاید بتوانید قطعه های فلزی را از کیف های قدیمی برای قلاب کردن پلاستیک استفاده کنید.

10. روی چمدان یا کوله تان علامت ” حاوی اجسام شکننده” آویزان کنید
نه تنها این بدان معنی است که احتمال زیاد کیفتان به درستی حمل می شود، بلکه همچنین آن را در بالای محفظه ذخیره سازی هواپیما می گذارند. نتیجه؟ کیفتان را زودتر از بقیه مسافرین دریافت می کنید.
11. استفاده از دستگاههای خودپرداز / دستگاه های نقدی برای دریافت پول محلی
اینروز ها بهترین کار استفاده از دستگاههای خودپرداز برای گرفتن پول ملی است، نه صرافی ها. مبادلات پول معمولا شامل هزینه ی مازاد می شود، که با این تفاسیر بهتر است است به بانک مراجعه کنید.
12. فقط آنچه را که واقعا نیاز دارید از کوله بیرون بیاورید
اگر قصد سفر دور دنیا با کوله پشتی دارید، احتمالا برای مدتی طولانی در یک مکان خاص نخواهید ماند. برای صرفه جویی در زمان جمع کردن وسائلتان، فقط آنچه که شما قطعا در هر هاستل نیاز دارید را از کوله خارج کنید. این روش، زمانی که اتوبوس منتظر شماست دستتان را برای خروج سریع و آسان، باز می گذارد.

13. این فقط عقب است، آن را خاموش کنید …
ظاهرا، کمی تمرین قبل از سفر می تواند شما را سرحال کند.

14. با استفاده از تلفنتان دوستان واقعی برای همسفر شدن انتخاب کنید
اپلیکیشن های زیادی وجود دارد که می تواند به شما در پیدا کردن دوستان جدید در جاده ها کمک کند بدون اینکه اضطراب داشته باشید که به صورت گروهی به یکدیگر نزدیک شوید. اپلیکیشن Travel Buddies و Backpackr می تواند به شما در پیدا کردن مسافرین نزدیک به شما و بررسی برنامه های سفرشان کمک کند. شما حتی می توانید شخصیت افراد منتخبتان را با چک کردن پروفایل های عمومیشان مطابقت دهید.

15. با استفاده از تلفن همراهتان با افراد بومی ارتباط برقرار کنید
ازینکه با دیگر همسفرانتان زیادی گشت زده اید خسته اید؟ خب چرا ؟ با استفاده از اپلیکیشن های پیدا کردن افراد بومی با یک فرد محلی برای اینکه بهترین مکان های شهر را نشانتان بدهد ارتباط برقرار نمی کنید؟ احساس واقعی زندگی در شهری که در آن هستید را تجربه کنید، و یا حداقل طعم زندگی شبانه آن جا را بچشید، از همه ی برنامه های روتین توریستی اجتناب کنید و دوستی جدید بیابید.
رزرو بلیط هواپیما
16. پروازتان را دم رفتن رزرو کنید
بی برنامه تصمیم گرفتید سفر بی نظیری به Borneo داشته باشید تا از زیبایی ساحلی آن لذت ببرید؟ خوب شما می توانید بهترین پروازها را با برنامه های فروش چارتری بلیط تجربه کنید. دنیای یافتن پروازهای ارزان می تواند پیچیده باشد اما راه هایی برای یافتن آن ها همیشه وجود دارد.

برای سفر به لندن چگونه وسایل خود را جمع آوری کنیم
ادامه مطلب

17. یک ورق خشک کن را در کیفتان بگذارید
آیا ازینکه همیشه لباس هایتان بوی بد جورابتان را می گیرد خسته شده اید؟ خوب با این ترفند کوچک، لباس هایتان در طول سفرتان بو نمی گیرند. اگر قصد دارید مسیری طولانی را طی کنید، یک بسته از این خشک کن ها را با خود به همرا ببرید و زمانی که احساس کردید دیگر بو نمیگیرند آن را جایگزین کنید.

18. زمان پرواز و رسیدنتان را بدانید
از خیره شدن به مانیتور در فرودگاه گردن درد گرفته اید؟ آیا برای دیدن مانیتور زمان پرواز، مجبور به ترک کافی شاپ فرودگاه می شوید؟ خب، خوشبختانه زندگی مدرن از این ناراحتی های مسخره دور شده است. به سادگی اپلیکیشن FlightBoard را بر روی تلفن خود دانلود کنید و سبک زندگی VIP را تجربه کنید.

19. راهنمای سفر AI شخصی خود را داشته باشید
برای پیدا کردن یک راهنمای مناسب و معقول مشکل دارید، فکر می کنم تورها کمی گران هستند یا فقط می خواهند جلوی مردم را بگیرند در حالی که شما روزانه در حال گشت و گذارید؟ بدون مشکل و به سادگی Google Goggles را بر روی گوشی خود نصب کرده و چندین عکس از آن جا بگیرید. هر زمانی که شما یک بنای باستانی را عکاسی می کنید، تلفن شما اطلاعات جالبی را برای خواندن به شما خواهد داد. با این روش خودتان متخصص فرهنگ محلی، آداب و رسوم و تاریخ خواهید بود.
عکاسی
20. باتری های قابل شارژتان را در یخچال قرار دهید
اگر می خواهید باتریتان را پر نگه دارید، آنها را با مواد غذاییتان در یخچال هاستل بگذارید. این یکی از عجیب ترین ترفند های سفر در این لیست است، اما بیشتر باتری های قابل شارژ 90٪ از شارژ کاملشان را در دمای سرد نگه می دارند، این به این معنی است که لازم نیست مدام در حال شارژ کردن آن ها باشید.

21. یک کیف پول سوری برای گیج کردن جیب بر ها بخرید
یک کیف پول سوری برای فریب دادن جیب زن ها بخرید، اطمینان حاصل کنید که حاوی یک یادداشت مناسب و تصویی بسیار ناراحت کننده باشد. سپس کیف پول واقعی خود را در جایی مخفی و نزدیک به خودتان پنهان کنید، مانند مچ پا یا درون شکاف سینه تان.
22. گیره های کاغذ می توانند محافظ هدفونتان نیز باشند
با صرفه جویی در وقتتان از برش دادن انگشت اشاره تان بر روی تیغه خود به این پی می برید، که گیره های کاغذ نیز در اینجا برای نجات شما از ایجاد زمان غم انگیز شکستن هدفون جلوگیری می کند. ممکن است قابل تحمل باشد، اما صدای آن به طور متناوب ادامه می یابد. انجام دادن این کار به سادگی بستن گیره کاغذ بند کیفتان است اینگونه هدفونتان امن و زمانی که به آن نیاز دارید در دسترس است.
23. مطمئن شوید Viber، WhatsApp و Skype دارید
به استثنای اینکه در طول چند دهه گذشته، در غار زندگی کرده باشید، احتمالا در مورد همه اپلیکیشن های فوق العاده می دانید که به شما امکان تلفن، تماس ویدیویی، متن و پیام فوری را به دوستان و خانواده تان به صورت رایگان می دهد. Viber به شما اجازه برقراری تماس های رایگان، ارسال متن و تصاویر از طریق اینترنت را می دهد، در حالی که WhatsApp به شما امکان پیام فوری را فراهم می کند.

25 اقامتگاه مخصوص ماه عسل در بهترین شهرهای جنوب شرق آسیا
ادامه مطلب

24. یک بطری کوچک از مواد شوینده ی دست را خریداری کنید
احتمالا این نکته بسیار آشکار است، اما شما هرگز نمی دانید چه مدت بدون ماشین لباسشویی خواهید ماند و فقط یک بار خواهید توانست لباس هایتان را تعویض کنید.
وای فای فرودگاه
25. وای فای افراد ثروتمند را هک کن!
آیا شما فکر می کنید که عدم دسترسی به وای فای رایگان احساس بدی است؟ چاره این است در قسمت مسافرات فرست کلاس قرار بگیرید به اینترنت متصل شوید و مانند رابین هود ناجی اتصال به اینترنت شوید.
به همین ترتیب، اگر در خیابان هستید، به یک رستوران با شکوه بروید و مقدمات جهنم را برای خود فراهم کنید. اگر شبکه ها محافظت شده باشند، هیچ نگران نباشید، زیرا انسانیتتان را حفظ کرده اید، تعداد زیادی از مردم رمز عبور WiFi را به صورت آنلاین به اشتراک می گذارند. دسترسی به وای فای یک حق است، نه یک امتیاز! به انقلاب ما بپیوندید.

26. از بطری آب یک فانوس بسازید
یک چراغ را به سمت یک بطری آب بزرگ بگیرید، به لطف بازتاب آب، فانوسی قوی خواهید داشت.

27. کوله تان را ضد آب کنید
بسیار آسان است کوله پشتیتان را با یک کیسه ی پلاستیکی بپوشانید، بلافاصله ضد آب و آماده استفاده در همه شرایط خواهد شد. آن را با ترفند بعدی همراه کنید تا به یک وسیله ی خاص تبدیل شود.

28. موم همه چیز را ضد آب می کند
درست است! کمی موم بخرید و آن را به خودتان بزنید. می توانید کوله پشتیتان را، کت های سبک نازکتان را، حتی می توانید کفش Converse تان را ضد آب کنید.
سفر
29. برای تلفن همراهتان بلند گو بسازید.
همه فقط از دستمال کاغذی استفاده می کنند و رول های توالت را دور می اندازند، تنها سطل زباله را پر می کنند و می روند. چرا، من می خواهم بدانم چرا؟! نگران نباشید، در کنار رول توالت مورد استفاده تان شکافی ایجاد کنید، گوشی خود را وارد کنید و یک بلندگو داشته باشید. یک روش ساده تر، گوشی خود را در یک فنجان بگذارید، صدای ضعیف بلافاصله تبدیل به صدای زیاد می شود.

30. استفاده از یخ و ظروف در دار برای حمل ادویه جات
قصد دارید به دور دنیا سفر کنید؟ اگر به راحتی و با طعم دلخواهتان غذا نخورید، یک گناه است. شما می توانید ادویه جات مخصوص به خود را به راحتی در شمع ها یا ظروف در دارتان ذخیره کنید. فقط برای اینکه طعم ها و عطر ها با هم ترکیب نشوند مطمئن شوید که تمیزاند.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر