لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک >> آیا گران قیمت ترین قهوه ی جهان کشف شده است؟
آیا گران قیمت ترین قهوه ی جهان کشف شده است؟

آیا گران قیمت ترین قهوه ی جهان کشف شده است؟

طرفداران پر و پا قرص قهوه حاضرند برای تجربه ی بهترین فنجان قهوه ی دنیا هزینه های زیادی را تحمل کنند، اما مردم شهر کالیفرنیای آمریکا این مسئله را وارد مرحله ی عجیب و جدیدی کرده اند! پس اگر شما هم درباره ی این مسئله کنجکاو شده اید و می خواهید طعم این قهوه را بچشید می توانید با تهیه ی بلیط هواپیما و رزرو هتل در این شهر به آرزوی خود برسید!

در مراسم هفته ی گذشته ی سنجش مزه ای که شعبه ی جدید کافی شاپ های زنجیره ای “کلچ کافی، Klatch Coffee” در شهر سن فرانسیسکو برگذار کرده بود، تنها یک فنجان قهوه ی ساده به قیمت 75 دلار به فروش رسید!
دانه های قهوه ای که برای دم کردن استفاده شده بودند از محصولات انحصاری و اصیلی بوده که با نام “الیدا گیشای طبیعی، Elida Geisha Natural” شناخته می شده اند و قیمت هر پوند آن در حراجی 803 دلار تعیین شده است! جالب است بدانید که قیمت این یک پوند پس از دم کردن به 1200 دلار می رسد! این مسئله برای اولین بار توسط شبکه ی رادیویی KGO که در شهر سن فرانسیسکو قرار دارد و متعلق به شبکه ی CNN است گزارش شد.
شرکت Klatch، مقدار 10 پوند از این دانه ها را خریداری کرده است که تنها 10 درصد از مقدار 100 پوند کلی است که در سال 2018 و در حراج بین المللی “قهوه ی سبز بهترین های پاناما، Best of Panama green coffee” به میزبانی انجمن تخصصی قهوه، فروخته شده است.
“بو تیارا، Bo Thiara”، یکی از بنیان گذاران شعبه ی جدید Klatch در منطقه ی شمالی کالیفرنیا، به رادیو KGO گفت :” این قهوه مانند دیگر انواع مشابهی که می توانید تهیه کنید، بیش از حد دم نمی شود و کیفیت آن دقیقاً مانند فنجان قهوه هایی است که به روش های دیرینه آماده می شده اند.”
آیا نتوانستید به مراسم 12 می شعبه ی جدید سان فرانسیسکویی Klatch خودتان را برسانید؟ هیچ جای نگرانی وجود ندارد! این شرکت در فروشگاه آنلاین خود بسته های 18 گرمی این قهوه را با قیمت 75 دلار به فروش می رساند.
اگر 75 دلار برای شما هزینه ی هنگفتی برای این مقدار محدود قهوه به حساب می آید، می توانید دیگر بسته های موجود در فروشگاه را بررسی کنید که قیمت بعضی از آن ها 15 دلار برای 12 اونس می باشد!

تاریخچه ی قهوه
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر