لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> میدان شهدا مشهد
میدان شهدا مشهد

میدان شهدا مشهد

دو زن و دو مرد، مقابل خیابان منتهی به حرم ایستاده اند. دست ادب به سینه زده اند و به امام سرزمینشان سلام می دهند. کودکی کوچک همین طور که چشم به حرم دوخته، به چادر مادر آویخته است. این ها پنج مجسمه معروف میدان شهدا مشهد هستند. میدانی که از قدیمی;ترین و پرترددترین میادین شهر مقدس مشهد است. این میدان که در مرکز شهر قرار گرفته، محل تلاقی سه شریان مهم ارتباطی خیابان امام خمینی(ره) به خیابان خواجه ربیع، خیابان توحید به خیابان شیرازی و خیابان هاشمی نژاد به خیابان دانشگاه است.
اهمیت مکانی این میدان باعث شده بسیاری از مسافران و زائران که قصد سفر به مشهد را دارند علاقه مند به رزرو هتل در حوالی میدان شهدای مشهد و خیابان های منتهی به آن باشند.
دسترسی آسان به حرم مطهر رضوی و به مراکز تجاری و نقاط دیدنی مشهد و امکان فراهم شدن سفری زیارتی سیاحتی، برای زائرین، از دلیل انتخاب این محدوده مکانی جهت اقامت چند روزه شان در مشهد مقدس است.
پیدا کردن هتل هایی نزدیک این منطقه در شهری بزرگ و پرجمعیت و رزرو هتل در مشهد، از دغدغه های همیشگی زائرین حرم امام هشتم است.
طوری که این کار وقت گیر، گاهی منجر به سردرگمی و اتلاف وقت زیاد مسافرین و در بعضی مواقع عدم موفقیت آن ها می شود. سایت ایران هتل آنلاین، با ارايه بخشی متفاوت و ویژه برای کاربران خود، موفق به باز کردن گره ی کور این مشکل شده است. برای رفع این دغدغه کافی است وارد سایت شوید و در قسمت جستجو، نام “میدان شهدا مشهد” را تایپ کنید. در کمال ناباوری با فهرستی از هتل های منطقه روبرو می شوید و علاوه بر اسامی آن ها، اطلاعاتی کامل و قیمت هتل آپارتمان در مشهد را نیز مشاهده خواهید کرد.
امکانات سایت ایران هتل آنلاین به شما این فرصت را می دهد تا هوشمندانه سفر کنید و به راحتی در هر جای شهر مشهد مقدس که باب میلتان بود، اقامت داشته باشید. با رزرو هتل پیش از موعد سفر،آسودگی خاطر را در سفر تجربه کنید. ایران هتل، همراه همیشگی لحظه های خوب شماست .

5/5 - (2 امتیاز)
دره ارغوان مشهد
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر