لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> در کیف دستی مان چه چیز هایی همراه ببریم؟
در کیف دستی مان چه چیز هایی همراه ببریم؟

در کیف دستی مان چه چیز هایی همراه ببریم؟

اگر قصد سفر چه به صورت هوایی چه با کشتی کروز را داشته باشید، به احتمال زیاد بخواهید وسایل ضروریتان را در یک چمدان حمل کنید، اشیاء ارزشمند، داروها و اسناد مسافرتی را در چمدان قرار دهید، و مطمئن باشید که می توانید این موارد مهم را با خود به همراه ببرید.با ایران هتل آنلاین همراه باشید.

چمدانی مناسب انتخاب کنید.
هنگام انتخاب چمدان باید چندین عامل را در نظر بگیرید.
وزن: آیا می توانید آن را به داخل قسمت سرنشینان هواپیما ببرید؟ اگر نمی توانید چمدانتان را بر روی سر خود ببرید، باید یک نفر به شما کمک کند که آن را در بالا بگذارید و یا احتمال دارد که در گیت ورودی چک شود. وزن چمدان در کروز کم اهمیت است، اما همچنان باید بتوانید چمدانتان را حمل کنید یا بکشید.
قابلیت جا به جایی: حمل کوله پشتی های چرخ دار آسان است که پشت سرتان کشیده شود. اگر ترجیح می دهید از یک چمدان چرخ دار استفاده نکنید، یک کوله پشتی و یا کیف با بند های راحت انتخاب کنید.
ابعاد: قوانین خطوط هوایی به این صورت است که چمدانتان باید به اندازه ای کوچک باشد که در محفظه ذخیره سازی بالای سرتان و یا زیر صندلی مقابلتان قرار بگیرد. قبل از اینکه بسته بندی کنید، وب سایت شرکت هواپیمایی خود را بررسی کنید. اگر چمدانتان بیش از حد بزرگ باشد، از شما خواسته می شود که چک شود و هزینه های مرتبط با آن را پرداخت کنید.
طول عمر: چمدان های سبک متشکل از از پارچه های نرم به آسانی انعطاف پذیرند اما چمدان های با پارچه های ضخیم تر محکم ترند اما برای حمل بسیار سخت اند.

وسائلی که معمولا مسافران هنگام بسته بندی برای سفر فراموش می کنند
ادامه مطلب

به یاد داشته باشید که این ملزومات را به همراه ببرید.
اسناد مسافرتی: گذرنامه ، کپی پاسپورت ، ویزای سفر، بلیط، برنامه های سفر، کوپن های سفر و هر چیز دیگری که مربوط به سفر شماست باید همیشه با شما باقی بماند. هرگز اسناد مسافرتی را در چمدانی که به قسمت بار می رود نگذارید.
نسخه ها: بسته داروهای تجویزیتان را در ظروف اصلی خود، نه در ظروف نگهداری قرص نگهدارید. حتما همه ی داروهای تجویزی و دارو های مورد نیازتان را در چمدانتان قرار دهید. هرگز داروهای ضروریتان را در چمدانی که به قسمت بار می رود قرار ندهید.
وسائل قیمتی: جواهرات، دوربین، لپ تاپ ها، تلفن های همراه، عکس ها، واحدهای GPS، کتاب های چاپ اول و هر چیز دیگری که ارزش پولی معقولی دارند، متعلق به کیف دستی شما هستند. شما همچنین باید کیفتان را در معرض دیدتان نگه دارید، زیرا در برخی موارد ممکن است اشتباها جا به جا شوند.
شارژرها: شارژ باتری های تلفن همراه، دوربین و لپ تاپ در نهایت تمام می شود. گنجاندن شارژرهایتان در چمدان دستیتان تضمین می کند که قادر خواهید بود محض نیاز لوازم الکترونیکیتان را شارژ کنید.
لباس اضافی: در بدترین حالت ممکن اگر چمدانتان در بار گم شود، از اینکه خواهید توانست لباس هایتان را عوض کنید بسیار خوشحال خواهید شد. حداقل لباس زیر و جوراب اضافی بردارید و تلاش کنید یک دست لباس مازاد در چمدانتان بگنجانید. در راه برگشت، می توانید این فضا را برای سوغات استفاده کنید (البته فرض کنید لباس های اضافیتان در خانه در انتظار شما هستند).
لوازم آرایشی و بهداشتی: اگر هوایی سفر می کنید، باید مواد شوینده مایع و ژل خود را در یک کیسه پلاستیکی و یا زیپ پلاست بسته بندی کنید. ظرفیت کانتینر نباید بیش از 100 میلی لیتر (حدود 3 اونس) باشد. خمیر دندان، دئودورانت، شامپو، کرم اصلاح، آرایش مایع، دهانشویه، ضدعفونی کننده دست و هرگونه مایعات یا ژل باید همه در این کیسه پلاستیکی باشند.
عینک آفتابی: عینکتان را با خود حمل کنید، یا در چمدتن یا در کیف یا لپ تاپتان بگذارید اگر به نور آفتاب حساس هستید، عینک آفتابی خود را درست در کنار عینک طبی تان قرار دهید. هرگز عینک تان را در چمدانی که قرار است به قسمت بار برود قرار ندهید.
کتاب، MP3 Player یا e-Reader: اگر می خواهید در طول سفرتان سرگرم بمانید، کتاب یا موسیقی را به همراه ببرید تا زمان سریعتر بگذرد.
غذا: اگر پروازتان طولانی باشد یا اگر آلرژی غذایی دارید، مواد غذایی خود را بسته بندی کنید و به همراه ببرید و از خوردن مواد غذایی فرودگاه و غذای هواپیما اجتناب کنید.
وسائل گرمایشی: مسافران پرواز در طول پرواز های طولانی گرفتن گرما از یک ژاکت، روسری یا پتو کوچک را استقبال می کنند. Stateroum کشتی cruise نیز کمی خنک است.
دستمال ضدعفونی کننده: سطوح پلاستیکی، میز و دستشویی سینی خود را تمیز نگه دارید و از انتقال باکتری ها از طریق استفاده از دستمال های ضدعفونی کننده یکبار مصرف برای سطوح پلاستیکی، جلوگیری کنید.

چگونه برای کوهنوردی یک کوله پشتی آماده کنیم
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر