لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> کارهایی که باید یک هفته قبل از پرواز حتما انجام داد
کارهایی که باید یک هفته قبل از پرواز حتما انجام داد

کارهایی که باید یک هفته قبل از پرواز حتما انجام داد

برای مثال رزرو صندلی را در نظر بگیرید . احتمالا معتقد هستید وقتی صندلی شماره A7 را رزرو کردید کاملا تضمین می شود که این صندلی متعلق به شما است . با این وجود شرکت های هواپیمایی می توانند شماره صندلی را در هر زمانی تغییر دهند ، حتی اگر مطمئن باشید که دقیقا برای صندلی مورد نظر پول پرداخت کرده اید ، این یعنی همان اتفاقی که سال پیش برای “آن کولتر ” اتفاق افتاد و او را متعجب کرد .

وقتی بلیط یک شرکت هواپیمایی را می خرید ، قرارداد حمل و نقل را امضا می کنید . این قرارداد به شرکت اجازه می دهد موارد زیادی راجع به پرواز را بدون اطلاع شما تغییر دهد . برای مثال ، قرارداد حمل و نقل شرکت دلتا این گونه است که شرکت هواپیمایی می تواند هواپیمای دیگری را جایگزین کند ، پروازها را به تاخیر انداخته یا لغو کند ، شماره صندلی را تغییر دهد و مکان های توقف روی بلیط را در هر زمانی تغییر داده یا حذف کند . بنابراین وقتی که بلیط خریداری کردید احساس نکنید که واقعا همان صندلی مشخص شده را رزرو کرده اید .

وقتی شرکت های هواپیمایی مسیر هوایی را تغییر می دهند طرح کابین هم ممکن است تغییر کند و این امر احتمالا ترتیب صندلی ها را نیز به هم بزند . احتمالا صندلی های سطح اکونومی کمتری در دسترس باشند یا در یک ردیف تعداد جای کمتری از حد انتظار وجود داشته باشد . کارمندان این شرکت ها نیز می توانند ترتیب صندلی ها را تغییر دهند تا اعضای یک خانواده در طول سفر
بتوانند کنار هم بنشینند .

نکات پرواز

بنا به گفته ی سخنگوی شرکت هواپیمایی دلتا سفر، حس آسایش یعنی قطع نظر از اینکه مسافر چه مدت پیش ( حتی331 روز ) بلیط خریداری کرده یا از چه طریقی هزینه بلیط را پرداخت کرده است ،شرکت هواپیمایی تلاش کند تا مسافرش با همان هواپیما و در همان صندلی که برای آن هزینه پرداخت کرده سفر کنند.شایان ذکر است که مطلب ذکر شده جزو قوانین و الفبای همه ی سایت های رزرو آنلاین می باشد. آنها موظف هستند درخواست های ثبت شده روی وب سایت را برای رزرو هتل و یا پرواز عینا برای مسافران رزرو نمایند و چنانچه مسافران متوجه شوند که شماره صندلی آن ها تغییر کرده است یا اتاق اشتباهی رزرو شده است، می بایست از خدمات مشتریان سایت مربوطه برای حل این موضوع کمک بگیرند.نکات پرواز

اگر صندلی دلخواهتان را جستجو کرده و برای رزرو آن هزینه پرداخت کرده اید و شدیدا تمایل دارید روی همان صندلی بنشینید ، سند پرداخت را نزد خود نگه دارید . به صورت روزانه اطلاعات پروازتان را از زمان آماده سازی برای پرواز تا هنگام صعود هواپیما را بررسی کنید . اگر تغییری مشاهده کردید ، با خدمات مشتریان تماس بگیرید . آن ها احتمالا خسارت ناشی از هر گونه تغییری را پرداخت خواهند کرد مخصوصا اگر شما برای اثبات حرف هایتان سند داشته باشید و برخوردتان نیز مودبانه باشد .. این قانون برای رزرو هتل نیز صدق می کند. در صورتی که اتاق خاصی را رزرو و هزینه آن را پرداخت کرده اید ولی در بدو ورود به هتل اتاقی دیگر در اختیار شما قرار می گیرد، می توانید با ارائه واچر به پذیرش هتل در خواست تغییر اتاق نمائید و هتل موظف است اتاق شما را عوض و یا در صورت عدم موجودی مبلغ پرداخت شده را به شما عودت دهد.

دلایل منع ورود مسافر به هواپیما
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر