لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> تحول در هتل های جدید و جذاب درسال 2018
تحول در  هتل های جدید و جذاب درسال 2018

تحول در هتل های جدید و جذاب درسال 2018

1. هتل هاپینگ

هتل های زنجیره ای 700،000 هیرِس كه به تازگی افتتاح گردیده اند، امسال در نقاط مختلفی با فاصله های زمانی چند ماهه، رونمایی خواهند گردید. اولین هتل در منطقه ای قدیمی در ایتالیا، بخش پوگلیا گاگلیانو دِل كاپو (در ماه سپتامبر) احداث خواهد گردید. در حالیكه پرسنل این هتل از دانشكده علوم میهمانداری پائول بوكوس، استخدام می گردند، فعالیت هایی مانند سفرهای ماهیگیری، گردش در سواحل پنهان و پختن ماكارونی جزء برنامه های این هتل است. ضمناً از ماه آگوست در كشور بوتان،‌ 5 خانه با طراحی منحصر بفرد توسط “شركت 6 سِنس”، در سراسر كشور افتتاح شده و یك تجربه یكپارچه از مجموعه هتل های هاپینگ خلق می گردد.

هتل های جدید هتل ویپ، مكانی مفهومی كه توسط یك شركت طراحی آشپزخانه با همین نام ساخته شده، مفهومی مشابه را دارا می باشد: هتلی را تصور كنید كه اتاق های آن به صورت یكسان و مشابه طراحی نشده اند، بلكه در مكان های مختلفی پراكنده گردیده اند.

2. پیشرفت اسلاشی

در گذشته كافه هتل و هتل گالری داشته ایم اما در سال 2018 از هتل عطر و ادكلن استقبال خواهد شد. شركت فرانسوی تولید كننده عطر لولاجیمز هارپرویل در پاریس، یك هتل افتتاح نموده كه برندهای این شركت در آن به فروش می رسند: در ماه نوامبر بر فراز منطقه بورابورا، كوكی كوكی – بوتیكی كه عطرهایی الهام گرفته از ناحیه پولینیزی فرانسه را ارائه می دهد – هتلی زنجیره ای را در ونتیمیگلیا و گریمالدی به همراه ویژگی هایی خاص افتتاح خواهد نمود.
هتل های جدید

صداها هم به مانند بوها برای هتل تازه افتتاح شده “لاین دی سی” كه در یك كلیسای نئوكلاسیك در واشنگتن دی سی قرار گرفته، از اهمیت برخوردار هستند. همراه با یك پشت بام كه چشم انداز انواع مقبره های واشنگتن از روی آن قابل مشاهده است و نیز رستورانی ساخته شده بر اساس نوعی كافه ژاپنی (كه در آن مردم نوشیدنی را سر پا صرف می نمایند)، یك ایستگاه رادیویی دقیقاً در روبه روی هتل قرار داشته و انواع مختلف برنامه ها از خبرهای سیاسی گرفته تا موسیقی، هنر و غذا را پوشش خواهد داد و هر اتاق به صورت زنده از آن بهره مند خواهد بود.
در نیویورك، هتلی به نام مارك، به زودی یك فروشگاه آنلاین بنام “Le Shop” را راه اندازی خواهد نمود كه در آن محصولاتی با برند خودِ هتل مانند جلیقه های ترمه ای به فروش می رسند. ماه جاری شاهد افتتاح اولین هتل”Muji” در شنژن خواهیم بود؛ با این حال پیش بینی شده است كه در سال جاری در پكن، مركز هنرهای نگهبانی، كه ساختمان اصلی قدیمی ترین مركز حراجی هنری چین است به شکل هتلی منحصر به فرد افتتاح گردد. در ماه فوریه نیز در توكیو، از هتل سه طبقه كوئه، كه در هر طبقه شامل نانوایی، فروشگاه لباس و اتاق خواب است، رونمایی خواهد شد.

هتل های جدید

3. به باشگاه خوش آمدید
به تازگی هتل هایی كه نوعی احساس حضور در یك باشگاه اجتماعی را ایجاد كرده ولی قوانین سفت و سخت بازرسی به هنگام ورود ندارند مد شده اند. هتل هایی كه عناوینی مانند “انجمن جهانی” و “معماری اجتماعی”بر روی آنها گذاشته شده اند. یكی از این باشگاه ها، هابیتاس می باشد كه مجموعه ای جدید از هتل هاست كه اولین شعبه خود را زمستان امسال در شهر تولوم افتتاح خواهد نمود. این هتل بخشی خاص بنام “باشگاه و انجمن” دارد كه در محوطه ای شنی قرار داشته و دارای كافه و میزهای کنفرانس چند نفره است. فعالیت هایی كه در این مکان انجام می شوند و افراد را دور هم گرد می آورد شامل سینمای جنگلی، مجموعه های داستان خوانی، یوگای آكروباتیك (به صورت دونفره)، ماساژهای گروهی، كنسرت ها و میهمانی هایی با حضور DJ می باشد.
نمونه ای دیگر از این سبک هتل ها مجموعه هایی در بریتانیا می باشد كه برای دورهم جمع كردن مردم احداث شده اند. این هتل ها سال گذشته در ناحیه آلسواتر در دریاچه دیستركت افتتاح گردیدند و شعبه های دیگری هم تا پایان سال 2018 در سراسر بریتانیا گشایش خواهند یافت.

هتل های جدید

4. نقاط برجسته و خاص قدیمی و جدید
تقویم سال 2018 پر است از روزهایی كه در آن هتل های خاص قرار است افتتاح شوند. هتل لوتتیا در پاریس كه در اصل در سال 1910 توسط خانواده بوكیكات درست روبه روی فروشگاه مارشه افتتاح شده بود، در بهار امسال در ساحل سمت چپ، به عنوان تنها هتل مجلل آن منطقه بازگشایی خواهد گردید. این در حالی است که هتل لانگلی در باكینگهامشایر، كه پیش از این كلبه شكار دوك مالبوروگ بوده، نیز در تابستان با 41 اتاق خواب افتتاح خواهد شد.
دیگر نقاط و ساختمان های برجسته و خاص از این قرار هستند: “ام ای دبی” در انتهای سال جاری در ساختمان اپوس، كه یكی از آخرین طراحی های به جای مانده از معمار معروف و فقید، “زاها حدید” بوده، افتتاح خواهد شد. این تنها پروژه هتلسازی است كه وی به شخصه تمامی ورودی ها و خروجی ها را طراحی نموده است. در دترویت، هتل سیرن در ساختمان وورلیتزر كه زمانی محل ساخت سازهای موسیقی مانند ارگ، پیانو، جعبه پخش موسیقی و رادیو بوده، استقرار پیدا خواهد كرد.

هتل های جدید

5. موج سواری تبدیل به تفریحی لوكس می شود
با راهیابی ورزش موج سواری به المپیك 2020، این ورزش در معرض توجه مردم جهان قرار می گیرد. هتل و آموزشگاه موج سواری جهانِ موج ها در تاگازوت در حال فعالیت و همكاری با باشگاه موج سواری دختران لندن می باشد. ضمناً كومو اوما كانگو در بالی (افتتاح در ماه فوریه)، ‌در كنار برخی از بهترین مكان های تفریحی برای موج سواری در كانگو واقع شده و یك مركز موج سواری در ناحیه ای گرمسیری دارد كه هم به مبتدیان و هم به كارآزموده ها آموزش می دهد. سپس می توانید برای یك ماساژ بعد از موج سواری، به استخر آبگرم بروید. تا این زمان، می توانید بر روی امواج مراکزی در آمواگِ” “Amouage” تاگازوت”Taghazout”، كالی كول”Cali-cool” در مالی بو یا ساندهای”Sandhya” در سریلانكا كه همگی در سال قبل افتتاح شده اند، موج سواری نمائید.

هتل های جدید

6. زندگی در مسافرخانه
مسافرخانه ها اغلب محل اسكان كسانی هستند كه در جاده ها برای سپری كردن شب و استراحت كردن، انتخاب دیگری ندارند. هتلدار تگزاسی، “لیز لمبرت”، كه با بازسازی مسافرخانه ها در آستین و تبدیل آنها به مكان های مفرح برای اقامت، شهرت یافته است، اكنون چشم انداز خود را به سمت سان فرانسیسكو تغییر داده است. این هتل قبلا میزبان افرادی مانند دیوید بوئی و نیل یانگ بوده است. از ویژگی های دیگر آن می توان به پخش كننده های داخل اتاق،‌ استخرهایی با تصویر فرانسیس فورلنزا بر روی دیواره آن و یك رستوران كالفرنیایی – ژاپنی اشاره کرد.

ایالت های دیگر هم از وجود چنین هتل هایی بی بهره نبوده اند. دریفتر، منطقه ای با قدمت 50 ساله، مسافرخانه ای استوایی را در خود دارد و به تازگی شعبه دیگری را در نیواورلان افتتاح کرده است. حتی استرالیا هم این رویه را دنبال کرده و مسافرخانه “باور” را در خلیج بایرون افتتاح کرده است.
هتل های جدید

7. آخر هفته های توأم با خوش گذرانی

در تابستان سال جاری، کسانی که شکمو هستند می توانند در لوسیول که کافه ای 5 اتاقه برای فروش نوشیدنی های مختلف است، اوقات خوشی را سپری نمایند. این مکان بر روی رود شارانته توسط تونی کولیگریارو که به نوعی متخصص تولید نوشیدنی های مختلف است، افتتاح خواهد گردید. در ماه ژانویه باشگاه مخصوص نوشیدنی پاریس ، از سومین کافه خود به نام هتل بولواردز با اتاق هایش رونمایی خواهد کرد این هتل اشخاصی که در انتخاب هایشان وسواس دارند را ناامید نخواهد کرد. در این رستوران فرانسوی منحصر به فرد راهروهای سنگفرش شده با موزائیک، راه پله مارپیچی ای که در نهایت به 33 اتاق خواب منتهی می گرددو … وجود دارد. در ضمن، بخش لیمستون مانور در منطقه دیوُن لندن پروژه جدید خود را در ماه آوریل آغاز خواهد نمود، این پروژه شامل احداث تاکستانی است که به اعتبار غذاهای خوشمزه ای که ارائه می دهد، اضافه خواهد كرد.
هتل های جدید

8. خانه به دوشان جهانی، به دنبال کسب و کار هستند
خداحافظی با مرکز تجاری ناشناخته یوُر – این تحول جدید به فکرگروهی از “خانه به دوشان جهانی” افتاده است که خواستار رفت و آمد به بخش هایی از جهان برای کار کردن هستند، اما به تکنولوژی بیشتر از wifi نیاز دارند. جدیدترین برند شرکت رُزوود به نام KHOS مستقیماً این گروه ها را نشانه رفته است، “کسانی که دیگر مرزهای سنتی کار و تفریح برایشان معنا ندارد و دیگر تمایلی به فدا کردن سبک زندگی خود برای کیفیت کارشان ندارند.”
گروه یوتل هم خبر از افتتاح برند جدید خود بنام یوتل پاد ، با اتاق هایی به شکل آپارتمان داده است و هدف خود را فراهم آوردن همه چیز “از تجارت گرفته تا تفریح” تعیین کرده است. اتاق ها نه تنها تمام لوازم دیجیتالی مورد انتظار را دارند، بلکه به یک سالن استراحت، یک باشگاه شبانه روزی، آشپزخانه، یک مینی سینما، فضای بالای پشت بام و اتاق هایی برای بازی هم مجهز هستند. اولین شعبه در ایالت اوتاه، دُبی و مَیامِی افتتاح خواهد گردید که هرکدام انعکاس دهنده فرهنگ همان کشور است.
هتل های جدید

9. مرکز اسکی با تعاریف مجدد
تعدادی در تلاش برای بازسازی هتل های دارای پیست های اسکی قدیمی هستند. هتل تازه افتتاح شده اچ 36 لیس مینوریس ، امکان اقامت در اتاق های لوکس، تسهیلات اسکی در داخل و خارج و همچنین چشم اندازهای تکان دهنده را ارائه می نماید؛ خالی از لطف نیست که این هتل چشم اندازی خارق العاده رو به شهر زیبای سوئیس دارد. در مواجهه با این هتل انتظار با یک طراحی مدرن و پیشرفته، استخری رو به کوهستان و از همه مهمتر احترام به حفظ محیط زیست را داشته باشید. این هتل توسط میله های وابسته به گرمایش مرکزی زمین، گرم میشود، برای جلوگیری از هدر رفتن این گرما از یک باتری یخی استفاده می شود تا این انرژی را از یک محفظه آب گرم عبور دهد و در دیگر بخش ها مجدداً استفاده شود.

هتل جووسی” Josie” در تفرجگاه کوه قرمز بریتیش کلمبیا، در ماه آوریل به روی عموم گشوده خواهد شد که اولین هتل با امکانات اسکی داخلی و خارجی در منطقه است. این هتل همراه با اتاقک های شیک، کافه ای با نوشیدنی های متنوع ، استخر آب گرم و تعدادی راهنمای اسکی در پای کوه احداث گردیده است.

هتل های جدید

10. افسانه های ادبی
در فصل بهار، هتل راکلیف هال ” ”Rockliffe Hallدر یورکشایر، باغ های میشماش ” Mischmasch “ را افتتاح خواهد کرد که پس از نوشتن و به تصویر کشیده شدن در یک نشریه توسط لویس کارل برای خانواده اش، نام گذاری گردید. پارک مزبور، که از آن با عنوان “سرزمین عجایب کنجکاوان” یاد می شود، الهام گرفته شده از داستان آلیس در سرزمین عجایب می باشد. این پارک شامل یک زمین بازی هیجان انگیز، آب نما و فواره های زیبا و میهمانی های عصرانه است که در گلخانه با صفای آن برگزار می شود. . همچنین بهار امسال، شاهد بازگشایی ایالت تاریخی جزیره میمون در برِی آن تِیمز، خواهیم بود این هتل علاوه بر میزبانی سلاطین و اشراف در زمان های گذشته، میزبان نویسندگانی مانند اچ. جی. ولز”H.G Wells” و ربکا وست “Rebecca west” نیز بوده است.
دو افتتاحیه فرهنگی دیگر هم تا اواخر امسال در تفلیس و هلسینکی به وقوع خواهد پیوست: اولی، استامبا هتل است که برجسته ترین مرکز چاپ گرجستان را به شکل یک هتل بوتیک با استخرهای شیشه ای واقع در پشت بام به حیات باز می گرداند. هتل سِینت جورج نیز ، در گذشته مرکز انجمن ادبیات زبان فنلاندی و اولین چاپخانه روزنامه ملی این كشور بوده است.

هتل های جدید

11. هتل های جزیره ای (حتی) بهتر هم می شوند
عجیب نیست اگر فکر کنید که با وجود دو افتتاحیه درخشان اخیر در اندونزی و جزیره چهارفصل در مالدیوز دیگر هیچ جزیره ای بدون مالک روی کره زمین باقی نمانده باشد. هتل های چهارفصل دیگر هم در ادامه فصل بهار در جزیره دسروچِس ” “Desrochesدر شهر سیچلس” “Seychelles افتتاح خواهند گردید می بایست در این هتل انتظار دیدن خوابگاه های روستایی، مرکز یوگای ضد جاذبه زمین و یک مرکز نگهداری حیوانات را داشته باشید.
کشور بلیز و بقیه دنیا با نفسی حبس شده در سینه منتظر افتتاح جزیره بلکادور کایه متعلق به لئوناردو دی کاپریو است. این محیط بهشت مانند در یک جزیره 104 هکتاری (که بیش از نیمی از آن ناحیه ای محافظت شده است)، به همراه 36 خانه ییلاقی، یک ایستگاه تحقیقاتی در ارتباط با تغییرات شرایط اقلیمی و با تعهدی به ارتقاء سلامتی بیولوژیکی گونه های محلی واقع گردیده است.

هتل های جدید

12. هتل های پیوند یافته
2017 سالی بود که مایکل آچمبوام” “Michael Achenbaum به وسیله افتتاح هتل دِ کرتن” “The Curtain ، محله سوُهوُ ی نیویورک را به منطقه شوردیچ لندن مبدل کرد. اما افتتاحیه های پیش رو در سال جاری در مکان های بسیار دور از انتظار خواهند بود. هتل هارد راک نخل ها و میهمانی های خود را از مکان هایی مانند ایبیزا و لاس وگاس به داوُس در کوه های آلپِ سوئیس میبرد و در ماه آگوست افتتاح می شود. این هتل همانند دیگر برندها، دارای ویژگی هایی خاص مانند ارائه لوازمی نفیس و خاطره انگیز (مثل شلوار جین مایکل جکسون)، وجود گیتارهای الکتریکی در اتاق ها و تنها کافه پشت بامی درآن منطقه می باشد.

خوشبختانه در آینده ای نزدیک شاهد اخبار کاملتری در رابطه با افتتاح هتل های منحصر به فرد در نیویورک یعنی هتل عمان (افتتاح در سال 2020) و هتل6 سنس (افتتاح در سال 2019) ، خواهیم بود.
از پروژه های عظیم در حال ساخت در ایران می توان به هتل هزار و یک شب تهران، هتل دیدار تهران و هتل روتانا مشهد اشاره کرد که پیشرفت چشم گیری در صنعت گردشگری ایران به شمار می رود.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
8 هتل برتر در شانگهای چین
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر