لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> بهترین هتل های 5 ستاره در جمیرا
بهترین هتل های 5 ستاره در جمیرا

بهترین هتل های 5 ستاره در جمیرا

دبی شهری است ساحلی که در امارات متحده عربی واقع شده است و آن را به علت داشتن مرکز خریدهای لوکس، معماری اولترا مدرن و شب های زنده و پر شورش می شناسند. این شهر ساحلی همانند صحنه جذابی است که در هر پرده اش نمایش بی نظیری به اجرا گذاشته می شود. هتل های لوکس، مراکز خرید بی نظیر، سالن اپرا، آکواریم و چشم اندازهایی که از فراز برج ها و آسمان خراش های شگفت انگیز دبی قابل مشاهده هستند، نمونه هایی از این جاذبه ها می باشند. در میان همه این جذابیت های خیره کننده، از زیبایی بی نظیر سواحل دبی نمی توان چشم پوشی کرد؛ از این رو یکی از محبوب ترین مناطق شهر دبی منطقه جمیرا است و بسیاری از هتل ها و رستوران های معروف دبی در این منطقه قرار گرفته اند. با ما همراه باشید تا در ادامه با بهترین هتل های 5 ستاره جمیرا آشنا شویم. لازم به ذکر است که اگر قصد سفر کردن در داخل کشور را دارید هتل های کیش و هتل های مشهد جزو بهترین انتخاب ها برای شما محسوب می شوند.

هتل فایو پالم جمیرا FIVE Palm Jumeirah Dubai

این هتل مقصدی دیدنی و جذاب است که بازدید کنندگان می توانند لحظات خیال انگیزی را آن تجربه کرده و داستان های دلنشینی برای خود را خلق کنند. دروازه ورود به هتل نمادین بوده و با معماری بسیار مدرن و خدمات منحصربه‌فردی که در ارائه سرویس دارد، تجربیات شگفت انگیزی را برای میهمانان خود به وجود می آورد. هتل جمیرا دارای 470 اتاق و سوئیت است که در 16 طبقه پخش شده اند. این هتل زیبا دارای مجموعه ای از امکانات خیره کننده نظیر سالن های ناهارخوری فوق العاده و سالن اسپای مدرن است. هتل پالم جمیرا دارای ساحل اختصاصی بوده و علاوه بر این 5 استخر روباز نیز در آن قرار دارد. این هتل برای دسترسی راحت به مناطق تجاری دبی و همچنین بسیاری از جاذبه های تفریحی و گردشگری این شهر در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد. این هتل از فرودگاه بین المللی دبی (DXB) و فرودگاه بین المللی آل مکتوم (DWC) به سادگی قابل دسترسی است و هر دو هتل با ماشین 30 دقیقه از فرودگاه فاصله دارند.
1683378448 890 بهترین هتل های 5 ستاره در جمیرا

هتل فور سیزن جمیرا بیچ Four Seasons Resort Dubai at Jumeirah Beach

این هتل پنج ستاره لوکس که در سال 2014 ساخته شده است دارای فضای آزاد، ساحل خصوصی، 2 استخر شنا در فضای باز و یک آبشار زیبا است که تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل به سبک مدرن و زیبایی عربی تزئین شده و همه چیز در آن در نهایت هماهنگی و تناسب طراحی شده اند. مجموعه آراسته و فریبنده ناهار خوری، یک استخر مجلل و ساحل دلپذیر، فضاهای زیبا برای انجام امور تجاری، جشن ها و مناسبت های خاص ، یک اسپای بی نظیر، اتاق های دنج و آرام، سوئیت هایی روح بخش و مطبوع و یک مرکز تجاری 24 ساعته هتل فور سیزن جمیرا بیچ را به انتخابی فوق العاده تبدیل کرده اند. هتل فورسیزن در ساحل جمیرا در میان برج های بلند شهر نسبتاً کم ارتفاع است، اما به سبک معماری عربی ساخته شده است. فضای گرم و دوستانه، رستوران های عالی، سرویس دهی فوق العاده و دسترسی عالی، تجربه ای شگفت انگیز را برای میهمانان از اقامت در این هتل خلق می کنند، تجربه ای که بسیاری مایل به تکرار آن هستند.
1683378448 799 بهترین هتل های 5 ستاره در جمیرا

هتل جمیرا بیچ Jumeirah Beach Hotel

در ساحل تفریحی جمیرا، پس از آنکه هتل جمیرا بیچ به طور کامل بازسازی شد، در نوزدهم اکتبر 2019 مجددا افتتاح گشت. این هتل با طراحی جالب توجه و موج مانند خود اولین هتل جمیرا و یکی از خیره کننده ترین و شاخص ترین سازه های دبی است که بسیار مورد توجه نسل جوان می باشد. 599 اتاق و سوئیت با نمای اقیانوس بازسازی شده، 19 ویلای ساحلی سنتی شیک، 13 رستوران، کافه و بار جدید، پنج استخر و ساحل خصوصی، زمین تنیس، یک زمین چند منظوره و سه زمین اسکواش از امکانات این هتل 5 ستاره بسیار لوکس هستند؛ همچنین یکی از قدیمی ترین پارک های آبی دبی که وایلد وادی نام دارد و ازجمله تفرجگاه های محبوب و پرطرفدار دبی به شمار می رود نیز در نزدیکی این هتل قرار دارد. بی تردید این هتل مدرن و لوکس یکی از بهترین هتل های منطقه جمیرا است که با ویلاهای ساحلی و رستوران های جذاب میهمانان را شیفته خود می کند.
1683378448 381 بهترین هتل های 5 ستاره در جمیرا

هتل برج العرب Burj Al Arab

شباهت برج العرب به قایق بادبانی تنها نمایی از یک هتل خیره کننده نیست، بلکه نمادی از دبی مدرن است. بی تردید این هتل مدرن با طراحی منحصر به فرد خود یکی از بی نظیرترین ساختمان های دبی است. این هتل بر روی جزیره ای مصنوعی و در فاصله 280 متری ساحل دبی ساخته شده است، به همین دلیل اقامت در آن با محدودیت هایی همراه است. اما صرف نظر از نمای زیبای این هتل خدمات خارق العاده آن سبب شد که چندین بار به عنوان لوکس ترین هتل جهان انتخاب شود. سوئیت های هتل العرب همه دوبلکس هستند و دارای امکاناتی نظیر رستوران های زیر آب، محل فرود هلیکوپتر اختصاصی و اتومبیل های رولز رویس است که هر یک نشانگر مهمان نوازی خاص این هتل هستند و آن را به یکی از لوکس ترین هتل های منطقه جمیرا و دبی تبدیل کرده اند.
1683378448 71 بهترین هتل های 5 ستاره در جمیرا

هتل مینا السلام جمیرا Jumeirah Mina A’salam

مینا السلام به معنای دروازه سلام، یک هتل کاملاً بازسازی شده می باشد که در سال 2015 مرمت شد. هتل مذکور یک هتل لوکس و جذاب با سبک بوتیک است و اتاق های مهمانان جادار، بسیار زیبا و مجهز به بالکن اختصاصی رو به دریا هستند. در هتل لوکس مینا السلام پذیرایی به سبک عربی با سرویس دهی و خدماتی دوستانه ارائه می شود. این نقطه از جمیرا دسترسی خوبی به تمام مناطق دبی مانند مارینا مال، پالم و تفرجگاه های شبانه دارد؛ هتل مینا السلام ترکیبی از حس آرامش و لاکچری را به شما خواهد بخشید و انتخاب مناسبی برای به تصویر کشیدن یک سفر رومانتیک خواهد بود.
1683378449 707 بهترین هتل های 5 ستاره در جمیرا

هتل والدروف آستوریا دبی پالم جمیرا Waldorf Astoria Dubai Palm Jumeirah

این هتل در جزیره مصنوعی و مشهور پالم جمیرا واقع شده است. هتل لوکس و 5 ستاره والدروف آستوریا دبی پالم جمیرا چشم انداز بی نظیری از آب های خلیج فارس و دریا را به نمایش می گذارد و در طراحی آن از معماری کاخ های عربستان الهام گرفته شده است؛ نمای خاص و امکانات هتل فضای دلنشینی را برای لذت بردن از یک تعطیلات تابستانی فرام کرده است. از امکانات متعدد این هتل می توان به زمین گلف، کلوپ ویژه کودکان، دو استخر شنا، زمین تنیس و یک اسپای لوکس اشاره کرد؛ همچنین میهمانان این هتل می توانند به ماهیگیری و پاراسیلینگ نیز بپردازند. در هتل نام برده شده، شش رستوران فعالیت کرده و به ارائه غذاهای متنوع و بین اللملی می پردازند.
1683378449 831 بهترین هتل های 5 ستاره در جمیرا

هتل القصر جمیرا Jumeirah Al Qasr

القصر به معنای کاخ است و در حقیقیت این هتل جواهری است که همانند تاج در منطقه جمیرا قرار دارد. این هتل به سبک اقامتگاه تابستانی شیوخ عرب طراحی شده است و معماری سنتی سلطنتی همراه با مدرنیته مجلل در سراسر آن تکرار شده است. هتل القصر در خیابانی که با درختان نخل و مجسمه های زیبا آراسته شده قرار دارد. ادای احترام به سبک معماری قدیم عربستان آن را به واحه ای لوکس مبدل ساخته است. این مکان به استراحت، بازی و کارهای سرگرم کننده اختصاص دارد. جمیرا القصر به عنوان بخشی باشکوه از شهر جمیرا امکانات و فعالیت های تفریحی گسترده تری را ارائه می دهد. رستوران ها، کافه های لوکس جهانی ، Talise Spa و کلوپ سلامتی Talise Fitness ،مجموعه ای از بوتیک ها با سبک سنتی، مغازه ها و گالری ها، تمام این چیزها بخشی از تجربیاتی است که در مدت اقامت در دبی، جمیرا القصر در اختیار شما قرار می دهد.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
معرفی اتاق های هتل ونوس پلاس چالوس
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر