لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> مناطق خاص و رومانتیک >> 10 مقصد مقرون به صرفه برای سفر زوج ها
10 مقصد مقرون به صرفه برای سفر زوج ها

10 مقصد مقرون به صرفه برای سفر زوج ها

سفر رفتن با افراد مهم زندگیتان می تواند هیجان انگیز باشد، اما دلهره آور است- از طرفی دیگر راهی شگفت انگیزی است برای آشنایی با شریک زندگیتان در سطحی عمیق تر و ایجاد یک تجربه خالص از روابط شما. از طرف دیگر، برنامه ریزی یک سفر با هم، می تواند به شدت گران شود. قطعا نمی خواهید در هنگام آرامش عاشقانه تان در مورد امور مالی به مشکل بخورید. اگر شما حتی به آن تعطیلات رویایی فکر نمی کنید، زیرا فکر نمی کنید بتوانید آن را بپردازید، ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم این امکان وجود دارد که بدون ورشکست شدن، از برخی از رمانتیک ترین مکان های جهان بازدید کنید. یکی از آن مقاصد جزیره ی کیش در ایران است که با رزرو هتل های کیش مانند هتل ترنج کیش سفری بی نظیر را تجربه کنید. در این مقاله 10 مقصد وجود دارد که شما و کیف پولتان آن را دوست خواهید داشت و خواهید توانست در این مقاصدعشق را احساس کنید.

لورن، فرانسه

فرانسه که احتمالاً یکی از رمانتیک ترین مکان های جهان است، یک مقصد کلاسیک برای پرندگان عاشق است. پاریس، با داشتن خیابان های سنگفرش رنگی و معماری گوتیک، مکانی مناسب برای عاشقانه ها است. اگرچه می خواهید بتوانید به راحتی و به صرفه به پاریس سفر کنید، اگر واقعاً می خواهید دلار هایتان را ذخیره کنید، سعی کنید از مناطقی که کمتر محبوب هستند مانند الزاس-لورن بازدید کنید. با سفر به این منطقه، واقع در شرق پاریس، شما و شریک زندگی تان می توانید از گشت و گذار در باغ های قدیمی انگور قرمز در یک دوچرخه سواری رمانتیک که فقط شامل شما دو نفر می شود لذت ببرید. توقف برای چشیدن طعم این انگور ها در طول راه امری ضروری است! اگرچه این منطقه به بارندگی زیاد شناخته شده است، اما زیبایی طبیعی آن نفس گیر است.

توسکانی، ایتالیا
منطقه توسکانی ایتالیا اغلب پس زمینه ی فیلم های عاشقانه بوده است. به این دلیل که توسکانی، با چشم انداز کوه های ناهموار Apennine مشخص می شود، توسکانی به راحتی زیبایی و جلالش را با شما و معشوقه تان به اشتراک می گذارد همچنین تولید کننده عمده شراب و روغن زیتون نیز می باشد. راه های بسیاری برای کشف این منطقه بدون صرف پول وجود دارد. مقصدهای پرجمعیت تری مانند فلورانس و پیزا را برای بازدید از شهرهای آرام تر مانند لوکا کنار بگذارید، یا مناطق Chianti را گشت و گذار کنید تا شما و معشوقتان احساس کنید که در رمان عاشقانه ی ایتالیایی خود هستید.
ادینبورگ، اسکاتلند
ادینبورگ، اسکاتلند

برای انتخاب مکان های رمانتیکی که باعث می شود مسیرتان را فراموش کنید، ادینبورگ را در نظر بگیرید. در اینجا کوه نوردی مقرون به صرفه ای در ارتفاعات اسکاتلند خواهید داشت که زیبایی آن هزاران هنرمند را برانگیخته است. در شب، از نوشیدنی اسکاتلندی معتبر امتحان کنید و هنگام شنیدن قصه های هیولا Loch Ness – در حالی که از سرما به دور خود پتو پیچیده اید با یارتان در آسمان پر ستاره اش شگفت زده شوید.
ترکیه

ترکیه

این که آیا قصد ریلکس کردن در روز های ساحل ترکیه دارید یا سعی می کنید سفر خود را پر از کاوش های فرهنگی کنید، در اینجا همه چیز برای همه وجود دارد، و به این دلیل ترکیه را به یک مقصد خوب برای زوج هایی که می خواهند برنامه های مختلفی داشته باشند تبدیل کرده است. مکان های برجسته اش شامل پایتخت این کشور استانبول و همچنین Pamukkale می شود. این شهر، در غرب ترکیه واقع شده است که به آب گرم هایی غنی از مواد معدنی معروف است که در طبقه های سفید در دامنه کوه جمع شده و جریان دارد.
چیانگ مای، تایلند

چیانگ مای، تایلند

یک شهر پر جنب و جوش در شمال تایلند که جذابیت دنیای قدیمی اش نفس گیر است. اگرچه این شهر کمی از مسیر خارج است، اما هنوز برای زمانی که پیدا کردن محل اقامت مقرون به صرفه دشوار است مفید است. برای یک شب عاشقانه، به بازار شبانه شهر و جشن ذرت کباب شده با روغن نارگیل مراجعه کنید. هرروز، معابد بسیاری از شهر را کشف کنید – چیزی برای پوشاندن زانوها و شانه های خود برای ورود به معابد بیاورید.
بالی، اندونزی

بالی، اندونزی

آیا شما طرفدار پیاده روی، گشت و گذار یا یوگا روزانه هستید ؟ بالی یک مقصد زیبا است که حتما شما را خوشحال می کند. که مقصد مورد علاقه ای در بین کوله گردان و کسانی که تعطیلات را میخواهند با ارامش بخوانند است، بسیاری از فعالیت های ارزان وجود دارد که در این جزیره زیبای اندونزی انجام می شود. دوچرخه ها را اجاره کنید و به مزرعه های برنج در اوبود بروید، یا با یک قایق کوچک به Gili T تا با معشوقتان به اسنورکل بروید. اتاق های خصوصی در بوتیک هتل ها در اینجا بسیار ارزان تر از آنچه فکر می کنید است، تقریباً 25 دلار در هر شب.
مائوی، هاوایی

مائوی، هاوایی

مائوی یکی از جزایر محبوب در هاوایی، ماجراجویان و طرفداران ساحل را راضی خواهد کرد. اگرچه این جزایر در تمام طول سال هوای گرمسیری را تجربه می کنند، دمای هوا در ماه های زمستان (فصل خلوتی آنها) اندکی کم می شود – این نیز به معنای قیمت ارزان تر است. گرچه استراحتگاه های گران قیمت در جزیره وجود دارد، اما فعالیت های رایگان را انتخاب کنید، مانند پیاده روی در مناظر شهر Lahaina یا کاوش در پارک ملی Haleakala. بسیاری از کافه ها و رستوران ها نیز خدمات ویژه ساعتهای شاد را ارائه می دهند، بنابراین برای صرفه جویی از تمام برنامه های موجود در آن مکان اطلاعات کسب کنید.
سریلانکا

سریلانکا

جزیره سریلانکا واقع در جنوب هند، بخاطر مهربانی مردم و چشم اندازهای سرسبز و زیبا، به خوبی شناخته شده است. علاقه مندان به حیات وحش هیچ وقت نمی خواهند پارک ملی یالا را از دست بدهند، جایی که می توانند فیل ها، پلنگ ها و تمساح ها را در زیستگاه های طبیعی خود با خیال راحت مشاهده کنند. اگر اماکن تاریخی چیزی است که شما از بازدید آن با شریک زندگی خود لذت می برید، سریلانکا خانه بسیاری از معابد باستانی و صومعه های بودایی با ارائه ی اطلاعاتی مربوط به تاریخ غنی مذهبی این کشور است.
کیپ تاون، آفریقای جنوبی

کیپ تاون، آفریقای جنوبی

کیپ تاون یک شهر شلوغ در جنوبی ترین بخش آفریقا است. برای کشف یک خط ساحلی زیبا در آفریقا، یک اتومبیل اجاره کنید و از یک راننده ی ماهر بخواهید بهترین مکان های افریقا را به شما نشان دهد، یا وسائل پیک نیک را جمع آوری کنید و برای لذت بردن از یکی از زیباترین منظره ی داخل شهر به سیگنال هیل بروید. از دیگر فعالیت های قابل توجه می توان به شکسپیر در پارک در ماینوردویل اشاره کرد. اگر شما یک وینو هستید، به احتمال زیاد به خوبی می دانید که آفریقای جنوبی دارای برخی از انواع شگفت انگیز Sauvignon Blancs و Pinotage است – از مارک های محلی را خریداری کنید تا ضمن تجربه ی خرید بهترین های این منطقه، پس انداز کنید.
راجستان، هند

راجستان، هند
بازدید از کاخ های پاستیل راجستان، بازارهای ادویه های رنگارنگ و بیابان های وسیع واقع در منطقه شمال غربی هندوستان، باعث می شود شما و شریکتان احساس کنید که به زمان های قدیم منتقل شده اید. حتما برای تجربه ای عاشقانه از طریق غرفه های بازار پر از نقره، کالاهای چرمی و نقاشی های کوچک، از اودایپور (معروف به ونیز هند) یا Jaipur (معروف به شهر صورتی) دیدن کنید. از آنجا برای دیدن تاج محل، یک مسافرت یک روزه به شهر آگرا بروید که یک مقبره مرمر سفید است که توسط امپراتور شاه جهان در دهه 1630 برای همسر محبوبش ممتاز محل ساخته شده است. با قدم زدن برهنه در درون مقبره، غیرممکن است که از ساختار عظیمی که کاملاً به اسم عشق ساخته شده، احساس عمیق عشق را تجریه نکنیم.
برنامه ریزی یک مقصد عاشقانه با شخص مورد علاقه تان بسیار هیجان انگیز است و واقعاً چیزی مانند دیدن یک قسمت جدید از جهان در کنار شخصی که دوستش دارید نیست، و اینکه بتوانید آن تجربه را با هم به اشتراک بگذارید. امیدواریم که برخی از این مقصدها الهام بخش سفرتان باشند و سال 2019 را سالی که برای ماجراهای عاشقانه تان بسازد.

7 نکته مفید برای ملاقات با افراد محلی در سفر
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر