لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> آداب و رسوم >> آغاز سال 2019 در دبی
آغاز سال 2019 در دبی

آغاز سال 2019 در دبی

دبی یکی از هیجان انگیزترین شهرهای دنیا برای شروع سال جدید است. ساختمان های بلند، آتش بازی های جذاب، جشن ها، کلاب رفتن ها، و شکوه و زرق و برق کلی جشن سال نو در دبی، این شهر را سرشار از هیجان ساخته است. کسانیکه برای درطول تعطیلات سال نو به دبی می روند، کارهای زیادی می توانند انجام دهند، زیرا دبی یکی از مقاصد سفر دنیاست که بیشترین رویدادهای سال نو در آن اتفاق می افتد. پس اگر قرار است، سال نو میلادی را در دبی جشن بگیرید، این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا چگونه بیشترین بهره را از شب سال نو ببرید. اگرچه جشن شب سال نو در ایران وجود ندارد ولی به دلیل حضور ارامنه در مناطقی از ایران، هنوز ردپایی از آن را در اصفهان، تهران و … می توانید ببینید. برای رزرو هتل در اصفهان به وبسایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید و با اقامت در هتل عباسی اصفهان، سری به جلفا بزنید و با آداب و رسوم ارامنه در شب سال نو آشنا شوید.
جشن سال نو میلادی در دبی: چگونه جشن شب سال نو را به شیوه ای لوکس برگزار کنیم؟
اگر قصد دارید برای تعطیلات پایان سال به دبی بروید، ما تمام آنچه که برای گذراندن یک شب پرهیجان نیاز دارید، در اینجا گرد آورده ایم.

1. آتش بازی ها

آتش بازی در کنار برج الخلیفه دبی
جشن سال نوی دبی بهترین زمان برای دیدن آتش بازی های هیجان انگیزیست که اوقات خوشی برای همه به همراه دارند. در اینجا برخی از مکان های شگفت انگیزی که می توانید این مناظر خیره کننده را در آنها شاهد باشید، معرفی خواهیم کرد. هزاران گردشگر و ساکن دبی در مناطق مختلفی نظیر فواره های دبی، سوق البحار، برج پارک، بلوار محمد بن رشید، المنزلی پلازا و صد البته در جاده ها!!! جمع می شوند تا شاهد رویدادی باشند که توسط شبکه های تلویزیونی نیز به صورت زنده پخش می شوند.
یکی از هیجان انگیزترین مکانها برای جشن شب سال نو در دبی، آتش بازی های ساحل جمیراست که به شکل نخل اجرا می شود و چنان باشکوه و پر زرق و برق است که به سختی می توانید باور کنید، بر روی زمین هستید. بهترین محل ها برای دیدن آتش بازی ها عبارتند از: برج الخلیفه، پارک ام سقیم، روبروی آکادمی پلیس دبی، ساحل جمیرا و مدینه جمیرا.
2. به جشن های باشکوه سال نو در دبی بروید
دبی
هر ساله، برخی از باورنکردنی ترین پارتی های سال نوی دنیا در دبی برگزار می شوند. با وجود اجراهای VIP، ستارگان و افراد مشهور، آتش بازی، و غذاهای خارق العاده، دیگر جای بهتری از دبی برای آغاز سال نو پیدا نخواهید کرد. پس اگر احتمالا آخرین شب سال در دبی بودید، به بهترین و دیوانه کننده ترین پارتی ها دسترسی خواهید داشت.
بهترین مکانها برای پارتی رفتن در دبی عبارتند از ساحل نسیمی، مینا سیاهی، بار برستی در Le Meridien و آتلانتیس در نخل که در حال حاضر تبدیل به محلی افسانه ای برای پارتی سال نو در دبی شده است. ساحل ساندنس در آتلانیس نیز معمولا میزبان دی جی های برتر است، پس می توانید کل شب را برقصید.
3. در شب سال نو به کروز بروید
دبی
یکی از رمانتیک ترین و شاخص ترین کارها در شب سال نو در دبی، کروز با قایق های سنتی عربی و صرف شام در آنهاست. شما در حالیکه در خلیج دبی و در داخل یک قایق که به زیبایی چراغانی شده است، سوار شده-اید، شاهد آتش بازی ها خواهید بود و شامی خوشمزه میل میکنید. این کار یکی از آن تجربه های نادر است که هیچ کس حاضر نیست آن را از دست بدهد. در این کروز در نیمه شب کیک و شامپاین سرو خواهد شد و صد البته، آسمان زیبای شب و آتش بازی های خیره کننده نیز شما را همراهی خواهند کرد.
4. از شام شاهانه تان در کنار آتش بازی ها نهایت لذت را ببرید
دبی
جای هیچ شکی نیست که دبی دارای برخی از بی نظیرترین رستوران های دنیاست ولی تنها برخی از این رستورانها، نمایی خوبی به آتش بازی های سال نو دارند. پس برای اینکه برای برنامه ریزی برای چنین شبی که می خواهید در کنار عزیزانتان و آسمانی مملو از آتش بازی خوش بگذرانید، لیستی از بهترین گزینه های ممکن را انتخاب کرده ایم.
رستوران و بار 360 درجه
آتلانتیس- نخل
مدینه جمیرا
مرکز دبی: علاوه بر اینکه بیشترین رویدادها در مرکز دبی اتفاق می افتند، این قسمت از شهر دارای برخی از بهترین رستوران هایی است که دید بسیار خوبی به آتش بازی برج الخلیفه دارند.
5. در شب سال نو به پیک نیکی بر لب ساحل بروید
یکی از بهترین راهها برای جشن گرفتن شب سال نو با خانواده، رفتن به ساحل یکی از سواحل عمومی جمیرا و اقامتگاههای ساحل جمیرا برای پیک نیک است. این راهی ارزان برای دیدن آتش بازی ها به صورت رایگان و روشی فوق العاده برای گذراندن شب سال نو با عزیزانتان است. اما پیشنهاد ما این است که اینجا نیز مانند سایر جاهای شلوغ دبی در شب سال نو، زود شلوغ می شود و بهتر است کمی زودتر به ساحل بروید تا بتوانید جا پیدا کنید.
6. شب سال نو را با سافاری در صحرا جشن بگیرید
1683278427 517 آغاز سال 2019 در دبی
سافاری صحرای دبی یکی از هیجان انگیزترین و رنگارنگ ترین شیوه های ممکن برای خوش آمدگویی به شب سال نو است. از درهم ریختن شن ها گرفته تا نمای غروب و شبی رنگارنگ که شامل فعالیت های نظیر رقص عربی، بوفه، و طراحی با حناست- مسافران می توانند شب سال نو را به سنتی ترین روش ممکن با سافاری در صحرا تجربه کنند. و صد البته اینجا نیز آسمان شب با نور آتش بازی روشن خواهد شد.
7. اپرای دبی
1683278427 719 آغاز سال 2019 در دبی
آماده شوید تا در جشن صداها در اپرای بی نظیر و بی همتای دبی شرکت کنید. اگر شما در این شهر زیبای عربی باشید می توانید در حدود ساعت 7 شب، شاهد کنسرت Chinua Hawk Band باشید. دی جی DJ Said Mrad و دی جی C به صورت زنده اجرا دارند و اگر نمی خواهید که به خاطر تمام شدن بلیط، این کنسرت ها را از دست بدهید، بهتر از از قبل رزرو کنید. فراموش نکنید که حتما کفش های مخصوص پارتی تان را با خود به همراه داشته باشید و از بودن در چنین جمع عالی که نظیرش را قبلا ندیده اید، لذت ببرید.
8. پارتی جاذبه صفر
پارتی جاذبه صفر
اینجا جاییست که آرزوی بودن در آن برای شب سال نو در دبی را دارید. اینجا ساخلی بازسازی شده دارد که برای همه کسانیکه دوستدار پارتی هستند، ایده آل است و شما می توانید شاهد آتش بازی ها و برنامه های متنوعی از دی جی سیگالا باشید و اگر در جستجوی جایی برای پارتی رفتن در شب سال نو هستید، باید بگویم که دیگر نگردید زیرا اینجا همان جاییست که باید در تعطیلات بعدیتان بیایید. بعلاوه، چرا باید قطعات آخرین آلبوم سیگالا، مانند ‘Brighter days’، که قرار است در اینجا اجرا شود را از دست بدهید.

رستوران فیش هات دبی
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر