لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک >> برترین رستوران های بالی
برترین رستوران های بالی

برترین رستوران های بالی

بالی به عنوان پرطرفداترین مقصد گردشگری سال 2018 شناخته شده است و به نظر می رسد که کل دنیا برای سفرهای حاره ای اینجا را انتخاب می کنند. برای سفر به بالی باید به شعار “بخور، عبادت کن، عشق بورز” باور داشته باشید و بدانید که باید غذاهای زیادی بخورید و نوشیدنی های زیادی بنوشید. برخی از بهترین رستورانهای بالی در مناطق مختلف این جزیره مانند دنپارسا، کوتا، کانگو، و سمنیاک هستند و غذاهای مختلفی سرو می کنند، از غذاهای محلی اندونزی گرفته تا فست فودهای آمریکایی. ایران نیز خوشبختانه از نعمت جزیره های مرجانی و زیبا برخوردار است. برای رزرو هتل در کیش به وبسایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید و با اقامت در هتل داریوش کیش، اقامتی دلنشین را تجربه کنید.

در این مقاله به 15 رستوران واقعا جذاب در بالی می پردازیم که برای آشنایی با فرهنگ بالی باید حتما به آنها سری بزنید.
15 رستوران برتر در بالی با غذاهایی خوشمزه که خاطراتی درخشان از سال 2019 برایتان به یادگار می گذارند

1. کلاب ساحلی پوتیتو هد (Potato Head Beach Club)

معماری آنتیک و رنگارنگ این رستوران که پنجره های بزرگی نیز دارد، فضایی عجیب و جذاب را به وجود آورده است. این رستوران ساحلی یکی از بهترین رستوران ها در سمنیاک بالی است. شما در این رستوران با غذاهای خوش طعمی روبرو می شوید که به بهترین نحو آشپزی شرق و غرب را ترکیب کرده اند. تخصص اینجا غذای دریایی و سالاد است: بهترین گزینه برای شمایی که در کنار دریا نشسته اید و نسیم دریا را تنفس می-کنید و منظره غروب خورشید در اقیانوس هند را نظاره می کنید.
آدرس: جالان پتیتنگ شماره 51ب، کروبوکان کلود، کوتا یوتارا، کابوپوتان بدانگ، بالی 80361
هزینه غذا برای دو نفر: 700 روپیه اندونزی
غذایی که باید امتحان کنید: تاکو ماهی باجا، لینگوئینی دریایی
امتیاز در زوماتو: 4.7
2. Flapjaks
Flapjaks
ساعت شش عصر در به در دنبال پنکیک می گردید. پس بهتر از سری به فلپجکز بزنید، یکی از بهترین رستورانهای بالی اندونزی که تمام روز صبحانه سرو می کند. محیط این رستوران پرنور و رنگارنگ و شاد و مفرح است و برای خانواده هایی که بچه کوچک دارند، ایده آل است. فلپجکز جلاتوهای خوشمزه، وافل و پنکیک های شیرین و خوش طعم ارائه می کند. اگر به فکر کالری غذایتان هستید، نگران نباشید، جلاتوهای کم چرب اینجا شما را خوش اندام نگه می دارد.
آدرس: جالان پانتای کاتو شماره 1، کاتو، کابوپاتان، بالی 80361
هزینه غذا برای دو نفر: 120 روپیه اندونزی
غذایی که باید حتما امتحان کنید: پنکیک ژله و کره بادام زمینی، وافل بیلیز کاراملی
امتیاز در زوماتو: 3.9
3. کویینز آف ایندیا (Queens Of India)
Queens Of India
کویینز آف ایندیا یکی از بهترین رستوران های هندی در کوتای بالی است که هر نوع غذای هندی که بخواهید دارد از تندور گرفته تا بریانی. دکور زیبای این رستوران نشان دهنده ی زرق وبرق هند است و محلی مناسب برای نشستن و شامی طولانی خوردن با دوستان است. غذاها خوشمزه و قابل قبول هستند و تخصص این رستوران غذاهای گوشتی است. با این وجود، این رستوران منوی گیاهخواری متنوعی نیز دارد که گیاهخواران را ناامید نمی گذارد.
آدرس: تانجونگ، پراتاما شماره 65، ینوا، کوتا سل، کابوپاتن بادونگ، بالی 80361
هزینه غذا برای دو نفر: 150 روپیه اندونزی
غذاهایی که حتما باید امتحان کنید: تیکای مرغ هرا، کویینز ران
امتیاز در زوماتو: 4
4. Warung Laota Tuban
Warung Laota Tuban
پوره به سبک مستر لائوتاس هنگ کنگ در تمام بالی مشهور است. این غذا کاری کرده است که نام این رستوران در کنار بهترین رستوران های بالی در سال 2018 قرار بگیرد. این رستوران که متعلق به سرآشپزش، آقای لائوتاس، است، غذاهای خارق العاده ای به سبک هنگ کنگی ارائه می کند و توجه گردشگرانی که به دنبال تنوع در وعده های غذایشان هستند را به خود جلب کرده است. آقای لائوتاس که سابقا ماهیگیر بوده است، غذاهای دریایی مخصوص به خود را دارد و تضمین می کند که تازه ترین غذاها را در رستورانش سرو می کند.
آدرس: جالان رایا کوتا شماره 530، کوتا، توبان بالی، کوتا، کابوپاتان بادونگ، بالی 80361
هزینه غذا برای دو نفر: 300 روپیه اندونزی
غذاهایی که باید حتما امتحان کنید: Bubur Pelangi Laota، Ayam Steam Tausi
امتیاز در زوماتو: 4.2
5. پلوتون سوپرشاپ (Peloton Supershop)
Peloton Supershop
رستوران پلاتون سوپرشاپ در کافه ساده و بدون تجملاتش انرژی بالی را به خوبی نمایان می سازد. این رستوران مخصوص گیاهخواران در بالی، غذاهای گیاهی و وگان متنوعی دارد که هم خوشمزه اند و هم سالم. این کافه تعهد می دهد که از مواد ارگانیک و دوستدار محیط زیست در کافه اش استفاده کند. اگر می خواهید با دوچرخه به ماجراجویی بپردازید، خوب است بدانید که این کافه محلی برای اجاره دوچرخه نیز هست. اگر به دنبال بهترین رستوران گیاهخواری بالی می گردید، حتما این کافه را در لیست خودتان قرار دهید.
آدرس: جی آی پانتای براوا شماره 46، تیبوبننگ، کوتا اوتارا، کابوپاتن بادونگ، بالی 80361
هزینه غذا برای دو نفر: 150 روپیه اندونزی
غذاهایی که باید حتما امتحان کنید: تخته صبحانه ماراتن، کمپور ناسی
امتیاز در زوماتو: 4
6. بابی گولینگ کاندرا (Babi Guling Candra)
Babi Guling Candra
بابی گولینگ یکی از محبوب ترین غذاها در بالی است؛ در اصل یک نوع گوشت خوک کبابی کلاسیک است. بابی گولینگ کاندرا نیز یکی از رستوران های برتر بالی است که بابی گولینگ های خوشمزه سرو می کند. این رستوران جای زیادی برای نشستن دارد و در کل روز غذا را سریع سرو می کند. بعد از گشت و گذار و هنگامی که می خواهید در میان روز غذایی سریع و ارزان بخورید، این رستوران انتخاب خوبی است.
آدرس: برابان جی آی، تیوکو عمر شماره 140، داو پوری کوا، کوتا دنپاسر، بالی 80113
هزینه غذا برای دو نفر: 150 روپیه اندونزی
غذاهایی که باید حتما امتحان کنید: Ayam Betutu، Es Jeruk

امتیاز در زوماتو: 4
Finns Beach Club

7. فینز بیچ کلاب (Finns Beach Club)
هیچ جای دیگری مانند کلاب ساحلی فینز، یکی از بهترین رستورانهای بالی، را برای استراحت و تمدد اعصاب پیدا نخواهید کرد. این کلاب دارای پنج محوطه برای غذا خوردن است. سوشی بار، پول بار، لانژ بار، سرف بار . و رستوران سرپوشیده، بر حسب اینکه می خواهید چگونه روزتان را سپری کنید، غذاها و نوشیدنی های عالی سرو می کنند. این کلاب ساحلی دارای دی جی های دائمی است که از ساعت 1 نیمه شب به بعد شروع به فعالیت می کنند.
آدرس: پانتای براوا، تیبوبننگ، کوتا، کابوپاتن بادونگ، بالی 80361
هزینه غذا برای دو نفر: 600 روپیه اندونزی
غذاهایی که باید حتما امتحان کنید: سانگ چوی بو، کلوچه بانوفر
امتیاز در زوماتو: 4.5
8. متل مکزیکولا (Motel Mexicola)
Motel Mexicola
کاشی های رنگارنگ متل مکزیکولا شما را در یک چشم بر هم زدن از بالی خوش آب و هوا به مکزیک پرجنب و جوش می برد. سبک غذایی این رستوران که الهام گرفته از سبک آشپزی مکزیکی است، انفجاری از طعم و مزه است و باعث شده تا متل مکزیکولا جزء 10 رستوران برتر بالی باشد. این رستوران هر چیزی که مطابق سلیقه آتشین شما باشد دارد، از تاکو گرفته تا توستاداس. بعد از خوردن این غذاهای آتشین، با یک پینگویینو ( یک موس شکلاتی گرم در کیکی شکلاتی که با بستنی وانیلی پوشیده شده است) از حرارت خودتان بکاهید.
آدرس: جالان کایو جاتی شماره 9ایکس، پتیتنگت، کروبوکان کلود، کوتا، کوتا اوتارا، بالی 80361
هزینه غذا برای دو نفر: 250 رویپه اندونزی
غذاهایی که حتما باید امتحان کنید: کویسادیلا دو شوریزو، فریتوی پسکادو
امتیاز در زوماتو: 4.3
9. راک بار بالی (Rock Bar Bali)
Rock Bar Bali
در شهری پر از افراد شورت پوش و لنگ پوش، راک بار بالی ارائه دهنده ی غذاهایی شیک و منحصربفرد در بالی است. این رستوران جز پر رزق وبرق ترین رستوران های بالی است و حتی از شما خواسته می شود تا شیک و آراسته باشید. البته جای تعجبی نیست زیرا این رستوران در ساحل جیمبارانز و در اقامتگاهی لوکس قرار دارد و به طرز مخاطره آمیزی بر روی سنگ های صخره ای اقیانوس ساخته شده است و منظره ای خارق العاده به اقیانوس دارد که در سایر جاهای بالی نظیر ندارد.
آدرس: جالان کارانگ ماس سجاترا، جیمبارانا، کوتا سل، کابوپاتن بادونگ، بالی 80364
هزینه غذا برای دو نفر: 800 روپیه اندونزی
غذاهایی که حتما باید امتحان کنید: ساردین شکم پر گریل شده، ماکی کالیفرنیا
امتیاز در زوماتو: 4.6
10. Ku De Ta
Ku De Ta
کودوتا یکی از بهترین رستوران های بالی برای برانچی آرام و خودمانی است. اینجا بهترین جا برای التیام دادن خماری جا مانده از پارتی شب قبل است. این رستوران ساحلی صندلی لانژ نیز دارد و دارای سالن سرباز و سرپوشیده است. غذاهای اینجا ترکیبی از آشپزی محلی و قاره ای است و با مجموعه ی کوکتل هایشان به خوبی هماهنگی دارند، کوکتل هایی که در کوتا نظیر ندارند.
آدرس: کایو آیا شماره 9، سمینیاک، کوتا، کابوپاتن بادونگ، بالی
هزینه غذا برای دو نفر: 400 روپیه اندونزی
غذاهایی که باید امتحان کنید: غذای دریایی لاکسا، نوکی سیب زمینی تست شده.
امتیاز در زوماتو: 4.4
11. Warong Legong
Warong Legong
هم افراد محلی و هم گردشگران این رستوران را به خاطر غذاهای بسیار متنوعی که به شیوه آشپزی مرسوم در بالی، طبخ می شوند، عاشق اینجا هستند. شما می توانید در این رستوران، اصیل ترین و بهترین غذاهای محلی بالی را میل کنید. اگر به این رستوران رفتید، یادتان نرود که غذای مخصوصشان را امتحان کنید (– Ayam Betutu: یک غذای شیک و دلپذیر که متشکل از مرغ و سبزیجات آبپز است).
آدرس: جی 1. پروفسور دکتر ایدا باگوس مانترا، کراماس، بالی
غذاهایی که باید امتحان کنید: Ayam Betutu
امتیاز در زوماتو: 4.1
12. Bloem’s Waroeng
 Bloem’s Waroeng
اگر به دنبال جایی هستید که غذاهای متعلق به بالی را به شیوه ی سنتی آماده کند، پس باید به Bloem’s Waroeng بروید. اینجا یکی از خارق العاده ترین رستوران های کوتا است و همه ی غذاها طعم غذای خانگی می دهند. با این وجود، تزئین ظرف های غذا به شدت حرفه ای و مسحور کننده است. طعم خوش غذاها به خاطر ادویه های اندونزیایی است که از سالها پیش تا کنون مورد استفاده هستند.
آدرس: جی 1. تویانینگ شماره 5، کدونگانان، کوتا، کابوپاتن بادونگ، بالی 80361، اندونزی
غذاهایی که باید حتما امتحان کنید: اردک کریسپی
امتیاز در زاموتا: 3.5

جاهای دیدنی لوموک بالی
ادامه مطلب

13. نانوایی و رستوران بودا
نانوایی و رستوران بودا
اگر می خواهید برخی از بهترین نان های بالی را امتحان کنید، در نانوایی و رستوران بودا توقفی داشته باشید. جو اینجا به شدت جذاب است و محیطی دارد که تجربه ی غذا خوردنی بی نظیر را در اختیارتان قرار می دهد. بعلاوه، محل این رستوران یعنی ساحل لوینا، به خودی خود محلی جالب و جذاب است که هم افراد محلی و هم گردشگران را به خود جلب می کند. منوی رستوران بالی این مجموعه ارائه دهنده بهترین غذاهای اروپایی، آسیایی و اندونزیایی است.
آدرس: جی1. دامای سینگاراجا، سینگاراجا، بالی
غذاهایی که باید امتحان کنید» ساندویچ ها و آبمیوه ها.
امتیاز در زاموتا: 3.5
14. لوکس کافه
لوکس کافه
با غذا خوردن در اینجا، حس های پنجگانه خود را غرق لذت کنید. سرآشپزان این رستوران به شما قول یک لذت غذایی را می دهند و غذاهای اینجا را با تخصصی غیرقابل انکار آماده می سازند. لوکس کافه در فاصله کوتاهی از اوبود سنتر قرار دارد. شما در محیط سرزنده و شاداب این رستوران، بی شک، حسی فوق العاده از غذاخوردن تجربه خواهید کرد.
آدرس: جی1. کاجنگ ای تی جووک مانیس، اوبود کاجا، اوبود، کابوپاتن گیانیار، بالی 80571، اندونزی
غذاهایی که باید امتحان کنید: سالمون نروژی
امتیاز در زوماتو: 3.1
15. Merah Putih Bali
Merah Putih Bali
اگر به دنبال رستوران جدیدی در بالی هستید، حتما از مرا پوتی دیدن کنید. در این رستوران غذاهای خوشمزه و لوکس اندونزیایی سرو می شود. طعم خوش غذاها از مواد اولیه انحصاری آنهاست. سرآشپزان اینجا انواع طعم ها و ادویه های اندونزیایی را امتحان می کنند تا بتوانند غذاهای فوق العاده خوشمزه درست کنند و به بهترین شیوه به مهمانانشان ارائه دهند.
آدرس: جی1، پتیتنگت شماره 100ایکس، کروبوکان کلود، کوتا اواتارا، کابوپاتن بادونگ، بالی 80361، اندونزی
غذاهایی که باید امتحان کنید: غذاهای سنتی اندونزی
امتیاز در زوماتو: 4.7

پارک آبی واتربوم بالی
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر