لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> حمل و نقل >> بهترین کارهایی که می توانید در نزدیکی این فرودگاه های بین المللی انجام دهید
بهترین کارهایی که می توانید در نزدیکی این فرودگاه های بین المللی انجام دهید

بهترین کارهایی که می توانید در نزدیکی این فرودگاه های بین المللی انجام دهید

توقف طولانی در فرودگاه دارید و می خواهید جای جدیدی را ببینید؟ در این راهنما از دوبلین گرفته تا توکیو، ما به شما می گوییم که بهتر است در نزدیکی فرودگاه های بین المللی چه کار کنید. برای رزرو هتل در کرمان به وبسایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید و با اقامت در هتل اخوان کرمان اقامتی دلپذیر را تجربه کنید.
زمانیکه می خواهید از شهرتان به مقصد دیگری بروید یا از یک سفر طولانی به خانه برمی گردید، گاهی اوقات، توقف های طولانی جز کارهای ضروری ولی مسخره ای هستند که باید انجام دهید. فرودگاه ها وظیفه ی خودشان را در قبال کسانی که دائما در سفر به اقصی نقاط دنیا هستند، انجام می دهند و امروزه پر از چیزهای جالب و سرگرم کننده هستند تا مسافران را مشغول نگه دارند. اگر فکر می کنید که رفتن به باشگاه فرودگاه یا استراحت کردن در قسمت بیزینس لانژ قبل از پرواز دوباره، جز اهداف جدی سفر محسوب می شوند، بهتر است دوباره در این موضوع فکر کنید. ممکن است وقت کشی در فرودگاه جالب باشد ولی عاشقان واقعی سفر می دانند که هیچ چیزی مانند اولین قدمی که در کشوری جدید می گذارید، نیست. اگر توقفی طولانی در فرودگاه دارید و می خواهید ماجراجویی کوتاهی داشته باشید، این مقاله می تواند به شما کمک کند تا بدانید تا در نزدیکی فرودگاههای بین المللی بهتر است چه کارهایی انجام دهید.

بلو لاگون، ایسلند
فاصله از فرودگاه بین المللی کفلاویک: 21.4 کیلومتر
در هنگامی که توقفی طولانی دارید، چه چیزی بهتر از رفتن به یک اسپای آتشفشانی و بهره بردن از ویژگی های جادویی چشمه های آبگرم است؟ بر اساس گزارش نشنال جئوگرافیک، بلو لاگون ایسلند یکی از 25 شگفتی دنیاست و تنها 20 دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد. معولا مردم چند ساعتی را در این دریاچه می گذرانند، پس این چشمه آبگرم می تواند محل مناسبی برای گذراندن وقتتان در طول توقف اجباری باشد. آبگرم چشمه های معدنی و شگفت انگیز بلولاگون در زمین های آتشفشانی متعلق به قرنها قبل و در شبه جزیره ریکجانز که یک ژئوپارک تحت نظارت یونسکوست، قرار دارد.

دو هواپیمای کوچک در آلاسکا با یکدیگر تصادف کردند ولی چیز عجیبی برای کارشناسان نبود، چرا؟
ادامه مطلب

تصور کنید که بتوانید شفق های قطبی را بر فراز بلولاگون و در حین توقفتان ببینید.

کوه های مسطح، آفریقای جنوبی
فاصله از فرودگاه بین المللی کیپ تاون: 25 کیلومتر
آیا شما از آن دسته افراد ماجراجویی هستید که می توانند حین توقفشان در فرودگاه، ترتیب رفتن به یک هایک را بدهند؟ اگر پاسختان مثبت است، پس بهتر از فاصله نزدیک فرودگاه بین المللی کیپ تاون تا کوه های مسطح، کمال استفاده را ببرید. این کوهها یکی از مشهورترین جاذبه های دیدنی و شاخص آفریقای جنوبی است و بیشتر افراد می توانند طی دو ساعت به قله این کوه ها برسند. در طی مسیرتان به قله می توانید شاهد جانداران و گیاهان خارق العاده ای باشید که بیشترشان مختص همین کوهها هستند. اگر مشتاق دیدن این زیبایی ها و مناظر هیجان انگیز هستید ولی وقت کافی یا حال پیاده روی ندارید، می توانید سوار تله کابین شوید.
املاک ویلا ماریا، نیوزیلند
فاصله از فرودگاه اکلند: 5.1 کیلومتر
اگر در فرودگاه اکلند سوار تاکسی شوید، ظرف ده دقیقه به جایی می رسید که خواهید توانست، از شراب های نیوزیلندی بنوشید که شهرت جهانی دارند. املاک ویلا ماریا تاکستانی با 40 هکتار انگورهای مخصوص شراب است که برنده جایزه نیز شده است. اینجا در ابتدا یک کسب و کار خانوادگی بود و حالا تبدیل به یک امپراطوری جهانی شده است. پس زمانیکه سایر مسافرین چمدانهایشان را دنبال خودشان می کشند و برای نوشیدنی های گرانقیمت بار فرودگاه پول گزاف می دهند، شما می توانید در حالیکه در تاکستانی سرسبز و زیبا لم داده اید، از یک (یا دو) لیوان شراب خوشمزه لذت ببرید.
املاک ویلا ماریا، نیوزیلند
شرابسازی املاک ویلا ماریا در آکلند

بهترین تجربه های محلی در سفر به سرتاسر جهان
ادامه مطلب

ناریتا، توکیو
فاصله از فرودگاه بین المللی ناریتا: 8.6 کیلومتر
شما می توانید بیشتر وقت توقفتان در فرودگاه بین الملیی ناریتا را در شهر کوچک ناریتا بگذرانید که خیلی هم نزدیک فرودگاه است. بسیاری از گردشگران دیدن از ناریتا را در برنامه سفرشان نمی گذارند، پس فرصتی برای شماست تا از جاهای شلوغ دور شوید و از مکان هایی زیبایی که اغلب نادیده گرفته می شوند، دیدن کنید. در مرکز این شهر یک معبد باستانی است که ناریتاسان شینشوجی نامیده می شود. این معبد در مجموعه ای متعلق به بودایی ها قرار دارد و زیارتگاه هایی پرزرق وبرق و باغ هایی دنج و آرام دارد. مابین این معبد و ایستگاه راه آهن یک کوچه جذاب پر از مغازه ها و رستوران های رنگارنگ به سبک دوران ادوی ژاپن قرار دارد که می توانید قبل از برگشت به فرودگاه برای رسیدن به پروازتان، چندین ساعت را در اینجا سپری کنید.
ناریتا، توکیو
هواپیمایی در حال فرود در توکیو در حالیکه درختان گیلاس ناریتا غرق شکوفه هستند.

Islands Brygge، دانمارک
فاصله از فرودگاه کپنهاگ: 7 کیلومتر
در اوایل امسال، سی ان ان بعد از بررسی تمام شهرهای دنیا، کپنهاگ را به عنوان بهترین شهر جهان برای شنا در هوای آزاد معرفی کرد. این شهر که با آب احاطه شده است، میزبان برخی از خارق العاده ترین استخرهای روباز است. یکی از این مکان های مخصوص آبتنی Islands Brygge است که با ماشین فاصله کوتاهی تا فرودگاه دارد. شما می توانید در حین شنا در فضای باز به خط افق نیز نگاه کنید.

باغ های گیاه شناسی ملی، ایرلند
فاصله از فرودگاه دوبلین: 8.6 کیلومتر
اگر توقفی در دوبلین داشتید، می توانید به باغ های گیاهشناسی ملی در گلنسنوین بروید و خوش بگذرانید. با این کار نه تنها برخی از قسمت های حومه شهر معروف ایرلند را خواهید دید، بلکه می توانید با برخی از گونه های گیاهی VIP و پرورش دهندگانی از سراسر جهان وقت بگذرانید. وقت آزاد بین پروازهایتان را که باید به بطالت بگذرانید را در باغ های 19.5 هکتاری و زیبایی سپری کنید که با گونه های در معرض خطر پر شده اند، و برخی از این گونه ها هم در حیات وحش منقرض شده اند. این باغها هزینه ورودی ندارند، چه بهتر از این؟
باغ های گیاه شناسی ملی، ایرلند
باغ های گیاهشناسی ملی، دوبلین

سفرهای تجاری پایدار (همگام با محیط زیست)
ادامه مطلب

اکوپارک، هندوستان
فاصله از فرودگاه بین المللی نتاجی سبحاس چاندرا بوسه: 7.3 کیلومتر
اکوپارک کلکته که در زمینی به مساحت 480 جریب قرار دارد و با 104 جریب آب احاطه شده است، یکی از بزرگترین پارک های هند و اولین پارک در نوع خودش در منطقه شرقی هندوستان است. اینجا محلی بسیار جذاب برای توقفی طولانیست، مخصوصا اگر بچه داشته باشید، زیرا فعالیت های زیادی نظیر تیراندازی با کمان، انواع بازیهای کامپیوتری، ترامپولین و دوچرخه سواری برای انجام دادن وجود دارد.

توجه: به خاطر داشته باشید که باید تمام مدارک مسافرتی خود را چک کنید و مطمئن شوید که به تمام این جاذبه های جذاب دسترسی خواهید داشت، زیرا برخی از کشورها ممکن است به ویزای ترانزیت نیاز داشته باشند.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر