لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک >> بهترین کشور هایی که وگان ها می توانند سفر کنند
بهترین کشور هایی که وگان ها می توانند سفر کنند

بهترین کشور هایی که وگان ها می توانند سفر کنند

مسافرت برای همه باید هیجان انگیز، متفاوت از زندگی روزمره و سرگرم کننده باشد. البته، هنگامی که بخشی از مزایای سفر کسب تجربیات جدید است، نگه داشتن روال یا سبک زندگی روزمره، مانند وگان ها، گاهی دشوار است. اگرچه غیرممکن نیست، مواردی مانند موانع درک زبان، آداب و رسوم اجتماعی و دستور العمل های سنتی که ممکن است با آنها روبرو شوید، کافی است تا مسافر، مطمئن شود که وگان بودن در حین مسافرت دشوار است. با این حال، وقتی که کشوری که از آن بازدید می کنید دارای شهرت خوبی برای مسافران وگان باشد، مسائل کمی ساده تر می شوند. قبل از سفر کردن هتل مورد نظرتان را از این حیث بررسی کنید. هتل درویشی مشهد و هتل بین المللی قصر مشهد را نیز در نظر داشته باشید. لیست ایران هتل آنلاین از بهترین کشورها برای مسافران وگان را در این مقاله مشاهده خواهید کرد:
بهترین کشورها برای مسافران وگان
آلمان

شاید آلمان اولین کشوری نباشد که وقتی به سفر وگان فکر می کنید به ذهن خطور کند: به این دلیل که همه می دانند آلمانی ها گوشتشان را دوست دارند! با این حال، به خصوص برلین، محلی پررونق برای وگان ها است و برخلاف بسیاری از کشورهای اروپایی، پیدا کردن غذای وگان ها حتی در بیشتر مناطق روستایی اش آسان است.

برلین مقصد مورد علاقه ی دوستداران گیاه خواری است.
ایالات متحده آمریکا

آمریکا کشوری دیگری است که به دلیل غذاهای مبتنی بر گوشتش مشهور است، اما بسیاری از شهرهای مشهور آن محل ارائه ی غذاهای معروف وگان ها در جهان است. لس آنجلس، به دلیل فرهنگ غذایی سالم (و غالبا وگان) معروف شده است. شهر نیویورک، وعده های غذایی وگان از هر کشوری که می توانید به آن فکر کنید را داراست، و پورتلند، سر دسته ی غذاهای گیاهخواری / وگان، در برابر همه گزینه های شگفت انگیز است.
ایالات متحده آمریکا
لس آنجلس دارای بسیاری از غذاهای خوشمزه وگان است

اسرائيل

اسرائیل به عنوان یکی از بهترین مقاصد وگان تاکنون شناخته شده و از طرف تل آویو لقب “پایتخت وگان جهان” را گرفته است. از Hummus های تازه و دیگر عناصر خاورمیانه ای لذت ببرید یا طعم های منحصر به فرد و خوشمزه وگان را امتحان کنید. به خاطر داشته باشید که در حالی که بسیاری از گزینه ها گیاهی اند، ممکن است مجبور شوید بررسی کنید که غذای شما نیز کاملا وگان است.
اسرائيل
ادویه جات ترشی جات، این غذاهای خوشمزه، وگان اسرائیلی را طعم می دهد

کانادا

مانند ایالات متحده آمریکا، کانادا کشوری گسترده و دارای مناطق مختلفی است. احتمالا تورنتو انتخاب بسیار خوبی وگان ها است – و همچنین به سرعت در حال گسترش است. رستوران های وگان تورنتو به دلیل چند فرهنگی بودنشان مشهور و به همان اندازه پر شور و نشاط و بی نظیر هستند.
کانادا
غذای وگان تورنتو مانند شهروندانش چند فرهنگی است.

هند

هند به عنوان یک مقصد رویایی برای بسیاری از مسافران گیاهخوار شناخته شده است: این نظرسنجی ها نشان می دهد از جمعیت 1.3 میلیاردی این کشور 30-40 درصد گیاهخوارند. متأسفانه، بسیاری از غذاها با محصولات لبنی تهیه می شوند. اما نترسید! می توانید درخواست جایگزینی (کره پاک شده) کنید که یکی از روغنهایی است که به راحتی در دسترس هستند و معمولاً تغییر آسانی در غذا است.
هند
تایلند
اجازه ندهید که موانع زبانی، شما را از سفر به تایلند نا امید کند: مفهوم گیاهخواری یکی از مفاهیمی است که مردم تایلند قرن ها با آن آشنا بوده اند. به عنوان یک کشور عمدتا بودایی، یافتن غذای وگان بسیار آسان است و معمولاً با علائم قرمز و زرد با “เจ” یا “marked” روی آنها نوشته می شود. به دلیل اینکه بسیاری از غذاها با سس ماهی تهیه می شوند، به سرآشپز ها اینگونه توضیح دهید که “جی” یا وگان هستید.
تایلند
بازارهای رنگارنگ در شب مانند این مکان بسیار خوبی برای یافتن غذای وگان در تایلند است.

تایوان

تایوان پناهگاه دیگری برای مسافران گیاهخوار است، اما در مورد وگان ها چه؟ مانند بسیاری از کشورهای دیگر در این لیست، مسئله ی شما با این کار حل خواهد شد: به سرآشپزها یا سایر کارمندان توضیح دهید که محصولات حیوانی را نمی خورید. بسیاری از بازدید کنندگان تایوان را یکی از بهترین کشورهای آسیا برای مسافران وگان دانسته اند و به نظر می رسد در تایوان غذای وگان به راحتی در دسترس است!

اگر هنوز از سفر کردن هراس دارید، سفر کردن با کارت های ترجمه ای که بتوانید در رستوران ها نشان دهید، ایده خوبی است. تا زمانی که مطمئن شوید ترجمه صحیح است، می توانید اطمینان حاصل کنید که پیام شما درک می شود و فقط چیزهایی را که می خواهید می خورید.
در مورد کشور یا کشورهایی که قرار است به آن ها سفر کنید، کمی تحقیق کنید: اغلب اوقات مسافران وگان تجربیات خود را در فضای مجازی ثبت می کنند، و شما می توانید از تکرار اشتباهات آنها خودداری کنید. به یاد داشته باشید که بعضی از غذاهایی که فکر می کنید وگان است، ممکن است با مواد تشکیل دهنده یا به روش هایی که فاقد اصول وگان هستند تهیه شده باشد، بنابراین اگر مطمئن نیستید از سر آشپز رستوران سوال کنید.

هفت گیاهی که می توانید هنگام سرگردانی در حیات وحش بخورید!!
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر