لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> 9 هدیه ارزان قیمت برای كسانی كه به مسافرت می روند
9 هدیه ارزان قیمت برای كسانی كه به مسافرت می روند

9 هدیه ارزان قیمت برای كسانی كه به مسافرت می روند

آیا از بین دوستانتان كسی هست كه در مدت زمانی نه چندان دور برای گرامی داشتن مناسبت خاصی راهی سفر شده باشد؟ در این موارد یافتن هدیه ای ایده آل برای كسانی كه برای آشنایی با فرهنگ های جدید و اصطلاحاً غوطه وری در آنها، زیاد سفر می كنند، می تواند كاری بسیار سخت و مشكل باشد. بعد از همه این حرف ها، چه چیزی می تواند وجود داشته باشد كه این دوستانتان آنها را تجربه نكرده باشند و یا ندیده باشند؟

انتخاب یك هدیه برای یك دوست و یا یكی از اعضای خانواده كه زیاد به مسافرت می رود، می تواند بسیار چالش برانگیز باشد، اما انواع گزینه های خلاقانه در دسترس هستند كه مطمئناً می توانند باعث نقش بستن لبخند بر لبان آنها باشند. بنابراین اگر می خواهید كه هدیه شما در نهایت به صورت دست نخورده در كمد آنها باقی نماند، آنگاه بایستی به این پیشنهادات نیز توجه نمایید.
البته انتخاب هتل برای اقامت نیز می تواند مانند تهیه هدیه، كاری چالش برانگیز باشد و در صورتی كه شما یا دوست شما به دنبال یافتن هتلی مناسب برای سفر بعدی خود هستید، می توانید سری به وب سایت ایران هتل بزنید و از طریق رزرو آنلاین هتل پارس شیراز یا هتل پرسپولیس شیراز، اوقات خوب و خوشی را در این شهر جذاب و پرشور تجربه نمایید.

1. نقشه جهان (با سطوح) خراشیدنی
این نقشه كه از فروشگاهی در لندن به نام لاكیز قابل تهیه است، به نوعی یك دكور بسیار كوچك رودیواری بوده و این امكان را فراهم می آورد كه بخش مربوط به هر كشوری را كه به آنها سفر كردیده اید، روی نقشه خراش دهید (قسمت فوقانی آن را حذف نمایید). این پوستر زیبا در انواع رنگ های متالیك ارائه می گردند و یك زیبایی پیچیده ای را به هر بخش از نقشه می افزاید. خراشیدن سطح متالیك روی نقشه، رنگ هایی زنده را كه نمایانگر هر كشور هستند، آشكار می سازند، به این ترتیب خراشیدن سطح این پوستر رو دیواری، آن را به نقشه ای زیبا و بدون آن سطح متالیكی درخشان تبدیل می كند. این نقشه را به دوست و یا عضو خانواده تان كه زیاد سفر می كند، هدیه دهید تا به این ترتیب وسیله ای فراهم آورده باشید كه سفرهای سرگرم كننده آنها درست روی دیوار اتاق نقش ببندند.

قدرتمندترین گذرنامه جهان در دستان آلمانی ها
ادامه مطلب

2. جعبه لنزهای دوربین گوشی تلفن همراه
یكی از خوبی های مسافرت، توانایی تهیه عكس های متعدد و زیبا برای جاودانه كردن خاطرات و به اشتراك گذاشتن آنها با دوستانتان به صورت آنلاین می باشد. اما نكته اینجاست كه برای تهیه عكس های مناسب اینستاگرامی، بایستی یك دوربین با كیفیت نیز داشته باشید. بسیاری از مسافرانی كه بودجه ای محدود برای مسافرت خود تعیین می نمایند، از گوشی تلفن همراهشان برای بسیاری از نیازمندی های مرتبط با عكس گرفتن استفاده می كنند.
این می تواند دلیلی باشد برای اینكه احتمالاً به دوست خوش شانس خود، یك بسته لنز دوربین گوشی تلفن همراه هدیه بدهید. این كیت ها (جعبه ها) به تمام تجهیزات و لوازمی كه برای بهبود كیفیت دوربین گوشی تلفن همراه نیاز دارید، مجهز هستند و به شما كمك می كنند تا كیفیت آن را بسیار ارتقا داده و حتی نیازمندی به فیلتر كردن تصاویر را از بین ببرید.
جعبه لنزهای دوربین گوشی تلفن همراه
3. آداپتور برقی 4 در 1
یكی از چیزهایی كه ممكن است هنگام سفر فراموش كنیم – بسته به كشوری كه به آن خواهید رفت – تغییر (مبدل) سوكت برق (برای شارژ دستگاه ها) است. بنابراین شارژهای سنتی دو شاخه ای و لوازم كوچك مربوطه ممكن است در هتل محل اقامت شما كاربرد نداشته باشند. این می تواند دلیلی باشد برای اینكه آداپتور 4 در 1 برای دوستتان هدیه ای كاربردی بوده و به عنوان یكی از ضروریات سفر او مورد استفاده قرار گیرد.
آداپتور برقی 4 در 1
4. كارت های هدیه
توجه داشته باشید كه كاربرد كارت های هدیه در حوزه گردشگری بسیار زیاد است – از هتل ها و رستوران ها گرفته تا فروشگاه های زنجیره ای بزرگ در سراسر جهان، و حتی اقامتگاه های ارائه شده توسط شركت ایر بی. ان. بی. در صورت عدم اطمینان كامل از اینكه دوست شما چه نیازی دارد، تهیه یك كارت هدیه برای او می تواند گزینه ای مفید و مناسب باشد. یكی از انواع كارت های اعتباری را از یكی از برندهای معروف فعال در زمینه خدمات مالی گردشگری تهیه كنید تا حداكثر كاربرد و سودمندی را برای دوست شما داشته باشد.
كارت های هدیه
5. بالشتك مسافرتی مخصوص گردن
گزینه ها و انتخاب هایی مانند بالشتك های طرح تی. آر. تی. ال. راه حلی برای استفاده بهینه از فضا، ویژه مسافرانی است كه می خواهند بار سبكی را با خود حمل نمایند. این بالشتك سبك مخصوص گردن برای خواب كه بیشتر شبیه به یك شال است، این امكان را برای شما فراهم می آورد كه(با جمع كردن بدنتان) به راحتی به صندلی تكیه داده و استراحت نمایید – حتی در صندلی وسط! فقط كافی است آن را دور گردنتان بپیچید و اجازه دهید كه این بالشتك با در بر گرفتن گردن شما، این امكان را فراهم كند كه تا مقصد بعدیتان چرت بزنید.
بهترین بخش این موضوع؟ این پك های هیبریدی حوله های بالشتكی دارای اندازه ای كوچك هستند، به طوریكه تنها كسر كوچكی از فضا را اشغال نموده و برای مسافرت های بدون دردسر بسیار مناسب هستند.
بالشتك مسافرتی مخصوص گردن
6. روغن مرطوب كننده صورت
در بسیاری از روزها، صورت شما ممكن است به اندازه كافی صاف، نرم و انعطاف پذیر به نظر برسد به طوری كه احساس نیاز به هیچ گونه محصولی غیر از مایع مورد علاقه خودتان برای شستشوی صورت در شما پدید نیاید. اما كسانی كه زیاد به این طرف و آن طرف سفر می كنند، خوب می دانند كه تغییرات ناگهانی در شرایط جوی و دمایی چگونه می تواند پوست – و به خصوص پوست صورت – را به شدت تحت تأثیر قرار دهد. این دلیلی است برای اینكه چرا بسیاری از مسافران، نوعی از مرطوب كننده را به منظور مقابله با خشكی یا ترك خوردگی پوست و لب با خود همراه دارند. یك روغن مرطوب كننده با كیفیت می تواند به طرز استثنایی ایده ای خوب و البته كم هزینه باشد.
روغن مرطوب كننده صورت
7. پوشش های ضد آب مخصوص چمدان
اگر دوست شما حقیقتاً عاشق سفر و سفر كردن است، پس شما احتمالاً برای خریدن چمدان، متحمل هزینه های زیادی شده اید. و البته شبیه به هر خرید پر هزینه دیگری، چیزی كه علاقه ای به دیدنش ندارند، ساییده شدگی، لكه و خراش هایی بر روی این وسایل هستند كه گاهی اوقات در طول سفر اجتناب ناپذیر می باشند.
كیف ها یا پوشش های ضد آب می توانند از صدمه وارد شدن به چمدان ها جلوگیری به عمل آورده و نیاز به تمیز كردن چمدان پس از بردن آن به اتاق را از بین ببرند.
پوشش های ضد آب مخصوص چمدان
8. مودم هات اسپات اینترنت در نقاط مختلف جهان
اگر نتوانید عكس هایی كه می گیرید را به اشتراك بگذارید، پس این كار چه فایده ای دارد؟ برخی از دستگاه ها مانند اسكای رُم سُلیس، این امكان را برای كاربران فراهم می كنند كه با حداقل هزینه به اینترنت پر سرعت و قابل اطمینان در بیش از 130 كشور جهان متصل گردند. دستگاه های معمولی می توانند تا 5 دستگاه را به مدت 24 ساعت به اینترنت متصل كنند و برای زمان هایی از طول سفرتان كه نیازی به اتصال به اینترنت ندارید، از نظر هزینه ای بسیار مقرون به صرفه نیز می باشد. این دستگاه جیبی و جذاب همچنین به شما اجازه می دهد كه از رفتن به رستوران ها و كافه های گران قیمت و یا پرداخت هزینه های اضافه برای سرویس اینترنت در هتل ها، كه البته به ندرت توان آپلود كردن یك عكس با كیفیت را دارند، ممانعت به عمل بیاورید.
مودم هات اسپات اینترنت در نقاط مختلف جهان
9. برچسب مونوگرامی چرمی مخصوص چمدان (جهت شناسایی)
زمانی كه پای علاقه شدید به سفر و سفر كردن پیش می آید، مسئله شخصی سازی به مسئله ای مهم و مد روز تبدیل می شود، بنابراین چرا برای آنها یك برچسب مونوگرامی درجه یك تهیه نكنیم تا هویت چمدان ها و وسایل خود را به خوبی در طول سفر حفظ نمایند؟ یك برچسب چرمی بیش از آنكه كاربردی باشد، می تواند بر زیبایی های سبك سفر كردن شما بیافزاید. بنابراین از این كه برند درست را انتخاب می كنید اطمینان حاصل نمایید، چرا كه انتخاب نوع درست برچسب، می تواند مانع از سایش یا كنده شدن خیلی زود آن شود.
 برچسب مونوگرامی چرمی مخصوص چمدان (جهت شناسایی)
پیشنهادات نهایی
نیازی نیست كه هدیه ای كه برای علاقه مندان به مسافرت تهیه می كنید، خیلی گران قیمت باشد، بنابراین دفعه بعدی كه نیاز به خریدن چیزی كوچك برای این دسته از دوستانتان پیدا كردید، این پیشنهادات ارزان قیمت را با هدف حداقل كردن هزینه بدون كاهش رضایت آنها مد نظر داشته باشید.

چرا وقتی به سفر می روید، شگفت انگیز به نظر می رسید؟
ادامه مطلب

3/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر