لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> ۱۱تا از شگفتی های طبیعی پنهان در ایالات متحده امریکا
۱۱تا از شگفتی های طبیعی پنهان در ایالات متحده امریکا

۱۱تا از شگفتی های طبیعی پنهان در ایالات متحده امریکا

آنها به هیچ وجه آمریکا را سرزمین زیبا نمی نامند. زیباترین مکان های آمریکا که شامل برخی از مناطق کمتر شناخته شده و در عین حال شگفتی های طبیعی ارزشمند در سراسر ایالات متحده و سرزمینهای اطراف آن است .در اینجا ۱۱ناحیه کمتر شناخته شده که شامل جنگل های سرسبز، جزایر گرمسیری، و کوه های بلند و سر به فلک کشیده که مطمئناً الهام بخش سفر شما هستند وجود دارد. با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین همراه باشید.

پارک ملی تل ماسه های بزرگ دونز، ایالت کلرادو

احتمالاً قبلاً درباره مناظر پارک ملی آمریکایی مانند چشمه های آب گرم گراند کانیون و یلوستون و مکان های دیگری اطلاع دارید ،اما کوههای ماسه ای که شبیه به سیاره مریخ هستند چطور ؟ قله های غول پیکر بیابانی که در پارک ملی حفاظت شده تل ماسه های بزرگ دونز ، مانند تل ماسه استار است و ارتفاع آن به ۷۵۰ فوت میرسد که در ایالت کلرادو واقع شده است.تل ماسه های بزرگ دونز یک منطقه پر تنش برای پیاده روی یا اسب سواری است و همچنین میزبان ارائه خدمات دوستانه مانند اسکی روی ماسه و شنا کردن در گودالهای رود میدانو کریک است.
بیشتر بخوانید:
ویک، پورتوریکو

ویک، پورتوریکو

زیبایی های گرمسیری آمریکا در دریایی کارائیب است که یک منظره کامل و زیبا از منطقه ویک است یک جزیره کوچک در ایالات متحده آمریکا از قلمرو پورتوریکو است. مکانی که از طریق هواپیما از سان خوآن پایتخت پورتوریکو در شبه جزیره قابل دسترسی است ،ویک جزیره ای است که به خوبی از آن محافظت شده است و با تعداد کمی از هتل های که دارای اسکله است جایی که شما می توانید در سواحل ناشناخته آن مانند پناهگاه حیات وحش ملی پاتا پریتا در ویک پیاده روی کنید. این جزیره همچنین دارای اسب های وحشی آزاد است که در مناطق محافظت شده پرسه می زنند و گاهی اوقات در نقاط پر بازدید گردشگری سرگردان می شوند. ویک همچنین یکی از معدود خیلج های است که دارای کرم های شب تاب ، و خلیج پشه ها در جهان است.
بار هاربور، ایالت مین

بار هاربور، ایالت مین

آیا شما در خانه با ۴۷۰۰۰ متر هستید پارک ملی آکیدیا یا شهر ساحلی در بار هاربو قرار دارید،از نشانه های آکیدیا در نیو انگلستان، کوههای همیشه سبز زیبا که با سواحل شنی و خط ساحلی صخره ای درهم آمیخته شده است. بالاترین قله در ساحل شرقی، کوه کادیلاک است. اگر بیشتر از کوهنوردان به ساحل میروید،هر چند، انتخاب های زیادی نیز وجود دارد، از جمله جوردان پوند و پارک ساحلی شنی است.
عبور از پل شیطان ، آریزونا

عبور از پل شیطان ، آریزونا

در کنار گراند کانیون آریزونا، که یکی از زیباترین مکان ها در آمریکا که برای افزایش آدرنالین بوسیله پیاده روی در سدونا است که این شامل شگفتی طبیعی پل شیطان است. اشلی راسی در وبلاگ اسمارت تراول درباره مناطق با ارزش و مناسب برای پیاده روی می نویسد: “پل شیطان یک دارای چشم انداز، یک حلقه در وسط پل و با یک انتخاب جسورانه که از روی آن عبور کنید. شما همچنین می توانید برای آنکه پیاده روی را بر روی پل شیطان کمی طولانی تر کنید از مسیر چاک واگن ترایل آن را نیز عبور کنید.
ساحل ناپالی، کاوایی

ساحل ناپالی، کاوایی
هاوایی بدون شک یکی از زیباترین مکان های آمریکاست به دلیل موقعیت جغرافیایی و دورافتادگی منحصر به فرد در اقیانوس آرام وجود دارد . اما در امتداد این جزیره ساحل ناپالی کاوایی که یک جزیره خاص است .

در وبلاگ اسمارت تروال سارا اسچلیچتر مینویسد: “بر خلاف برخی از جزایر هاوایی ، شما نمی توانید جزیره کاوایی را با ماشین دور بزنید. شما از گوشه جاده شمال غربی جزیره عبور نخواهید کرد، جایی که صخره های شیب دار و ناهموار سبز رنگ به سرعت در دریا فرو می روند. “این ساحل معروف ناپالی است (نا پالی به معنی” صخره های بلند “در هاوایی است). شما می توانید در پارک ایالتی کوکی با نگاهی اجمالی به صخره ها ، یا مسیر پر پیچ و خم کالالیو که در ۱۱مایل آن به سمت مرکز پارک که دست نخورده باقی مانده است ، با منظره ای باورنکردنی از سواحل، آبشارها و صخره های نازک را نیز مشاهده کنید.
غار رودخانه گمشده، کنتاکی

غار رودخانه گمشده، کنتاکی
احتمالاً درباره پارک ملی غار ماموت، بزرگترین سیستم غار زیرزمینی جهان شنیده اید، اما غار رودخانه گمشده، که در کنتاکی وجود دارد، آیا درباره آن چیزی شنیدید؟یک رودخانه زیرزمینی درشهر بولینگ گرین، رودخانه غارهای گمشده یکی از عجایب طبیعی با تاریخ خیره کننده است: این غار جایی است که جسی جیمز برای فرار از اجرای قانون خود را در آن پنهان کرد و گمان می رود که به عنوان پناهگاه قبایل بومی آمریکایی نیز بوده است.

جیمی دیتارنتودر اسمارت تروال مینویسد که “شما گزینه های برای کاوش در غار دارید میتوانید بوسیله یک قایق ، کایاک یا اگر مایل به پایین آمدن و کثیف شدن از آن هستید، یا خزیدن در یک غار را انتخاب کرده اید ، اما در بالای زمین هنوز هم پارک ۶۰ هکتار که پر از مسیرهای پیاده روی، محل های کمپ و فعالیت های طبیعت گردی برای کودکان، و چیزهای زیادی دیگری نیز وجود دارد. “هیچ سفر به شهر بولینگ گرین بدون سفر به این مکان چشمگیر نمی تواند کامل بنظر برسد ،که نه تنها یک شگفتی طبیعی است، بلکه یادبود و بنای تاریخی جامعه هم هست. “

صخره های بزرگ مرجانی فلوریدا

تنها صخره مرجانی زنده در قاره ایالات متحده آمریکا در ایالت فلوریدا است ،که از فلوریدا کیز تا مارکزا کیز امتداد دارد ،و آن را به سومین سیستم بزرگ صخره های مرجانی در جهان تبدیل کرده است. اما این یکی از شگفتی طبیعی است که در معرض خطر است: مقامات فلوریدا کیز به تازگی ضد آفتاب های غیر قابل تجزیه زیستی را یک نوع تلاش برای نجات صخره های مرجانی که هم از صدمات ناشی از تغییرات آب و هوایی و مواد شیمیایی سمی است در اقیانوس های ممنوع کرده اند.
جکسون هول، وایومینگ

جکسون هول، وایومینگ

در مجاورت پارک یلوستون که در شهر جکسون هول ، که به خاطر مناظر گاوچران و قله های برفی آن معروف است ،یکی از مکان های زیبا در ایالات متحده است .دره ای با جنگل های تودرتو که در کوه های پارک ملی گراند تتون ، تعداد زیادی از گله های گوزن شمالی در ۲۵۰۰۰هکتار از پناهگاه ملی الک ،و هجوم آبهای سفید در رودخانه اسنیک که برای قایقرانی مناسب هستند واقع شده است.در زمستان، همچنین قله های جکسون هول مورد علاقه اسکی بازان برای انجام حرکات نمایشی مانند کورلو کوب، یکی از معروف ترین و (خطرناک ترین ) حرکات اسکی جهان است.
مالتناما فالز، اورگان

مالتناما فالز، اورگان

یک لیستی از زیباترین مکان های آمریکا باید شامل چشم انداز آبشارهای مالتینا در منطقه رودخانه ملی کلمبیا باشد .گردشگران در جنگل های پر پیچ و خم و پل های پیاده رو بنزون که در وسط آن قرار دارد، ازدحام میکنند تا به آبهای خروشان نزدیک شوند. رفتن به سمت گلوگاه دره در شوع باران بهترین است، زیرا این بدان معنا است که شما می توانید جایی را در مالتناما فالز که جمعیت زیادی تقریبا در آنجا وجود دارد به خود اختصاص دهید. تورهای دوچرخه سواری پدال پورتلند چشم انداز زیبایی در صبح و اوایل بعد از ظهر در مرکز شهر پورتلند را ارائه می دهد.
پارک ملی دنالی، آلاسکا

پارک ملی دنالی، آلاسکا

از میان محبوب ترین خدمات پارک های ملی رنجرها ، پارک ملی دنالی که در بلندترین قله آمریکای شمالی واقع شده است. شش میلیون هکتار از بیابان آلاسکا شامل تندرا، جنگل و یخچالهای طبیعی است. این پارک به دلیل تفرجگاههای بینظیر را از نظر حیات وحش فراوان آلاسکا، از خرسهای گزرلی و گوزن شمالی گرفته تا گوسفندان، کاریبو و۱۶۵ گونه از پرندگان را به خود اختصاص داده است.
پناهگاه ملی دریایی ساموآ آمریکایی

پناهگاه ملی دریایی ساموآ آمریکایی
ساموآ، یک قلمرو ایالات متحده در اقیانوس آرام است که نباید آن را فراموش کنید. ساموآ دارای تعداد زیادی از شگفتی های طبیعی با ارزش از قله های آتشفشانی گرفته تا حفره های شنا آکوا بلو است. ساموآ آمریکایی بدون شک یکی از زیباترین مکان های آمریکا است که بیش از پنج جزیره و دو جزیره مرجانی در امتداد آن وجو دارد ، اگر مستقیماً به پایتخت آن پاگو پگو پرواز کنید، میتوانید بدون گذرنامه به آنجا دسترس خواهید داشت با پیاده روی در جنگل های استوایی زیبایی طبیعی ، تماشای نهنگ های کوهان دار برروی کشتی، و غواصی کردن در صخره های مرجانی در پناهگاه ملی دریایی ساموآ از طریق خلیج فاگاتیلی، احاطه شده است.

9 شهر در آمریکا که جشن مردگان را به درستی برگزار می کنند
ادامه مطلب

3.5/5 - (2 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر