لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> چگونه با سفر کردن برای خود درآمد زایی کنیم
چگونه با سفر کردن برای خود درآمد زایی کنیم

چگونه با سفر کردن برای خود درآمد زایی کنیم

یکی از هدف هایی که تقریباً همه ی ما به دنبال برآورده کردن آن هستیم، مهیا کردن فرصتی برای سفر کردن به یک کشور دیگر و تجربه ی زندگی و فرهنگ مردم ساکن در آن است. حال تصور کنید که برای انجام این کار دستمزد دریافت کنید! قطعاً این شرایط بسیار رؤیایی به نظر می رسد!

با این که باور کردن وجود چنین فرصت هایی بسیار مشکل است، اما واقعاً هرکس می تواند با کمی تلاش و وقت گذاشتن دیگران را متقاعد کند که آن ها را برای مأموریت های کاری به نقاط دوردست جهان بفرستد. شما نیز می توانید از همین امروز قدم های اول را بردارید! شاید در آینده ای نه چندان دور توانستید بدون پرداخت هیچ هزینه ای به آن نقطه ای که همیشه آرزویش را داشته اید سفر کنید. یکی از دیگر فرصت هایی که باید از آن استفاده کنید، تخفیفات ویژه ی وبسایت ایران هتل آنلاین می باشد! برای رزرو هتل در تهران و یا رزرو هتل در کیش و یا هر نقطه ی دیگری که می خواهید به این وبسایت سری بزنید و از قیمت های مناسب آن بهره مند شوید.
تبدیل به یه سلبریتی شوید:

خیلی کار ساده ای به نظر نمی رسد، این طور نیست؟! تبدیل شدن به یک ستاره در فضای مجازی، تنها به ارسال محتوا خلاصه نمی شود و نکات فراوان دیگری نیز در موفقیت آن دخیل هستند. یک سلبریتی موفق دارای شخصیت و برندی خاص، حضور پررنگ و ارتباط اجتماعی قوی و دانش مارکتینگ می باشد و تلاش فراوانی می کند تا مخاطب خود را به محتوا و پست های خود جلب کند.
مسلماً اگر شما می خواهید که با سفر کردن برای خود درآمد ایجاد کنید، بهتر است برند خود را با موضوعاتی که به گردشگری مرتبط هستند پایه ریزی کنید. به طور مثال، بلاگر هایی که نظرات و انتقادات خود را در رابطه با غذا، هتل ها، مقصد های گردشگری و دیگر موضوعات مشابه ارائه می کنند، شانس بیشتری در پیدا کردن فرصت های مسافرتی دارند که شامل حقوق و مزایا هم می شود.
یکی از نکات مثبت این مسیر این است که شاید لازم نباشد که شما شغل روزانه ی خود را از دست بدهید. تبدیل شدن به یک شخصیت مشهور اینترنتی به عنوان فعالیت دوم، در حالی که شما برای پرداخت هزینه های روزمره هرروز به سر کار بروید، کاملاً امکان پذیر است. سرمایه گذاری برای خرید یک دوربین پیشرفته هم کار هوشمندانه ای می باشد. پس حتماً برای بالا رفتن کیفیت پست های اینستاگرامی خود هم برنامه ریزی کنید.
در فستیوال ها و رویداد های مختلف سخنرانی کنید:
سخنرانی
اگر که شما توانایی لازم برای تبدیل شدن به یک نماینده رسمی برای شرکتی که در حال حاضر در آن فعالیت می کنید را دارید، می توانید با تبدیل شدن به یک سخنران کلیدی، موقعیتی برای خود ایجاد کنید که بتوانید به صورت رایگان به دیگر نقاط کشور و جهان سفر کنید. کارمندانی که اعتماد به نفس بالایی دارند، با فن بیان و سخنوری آشنا هستند و توانایی برقرار کردن روابط اجتماعی بالایی دارند، می توانند به شرکت ها و سازمان های خارجی دعوت شوند و در آن جا به عنوان نماینده ی کمپانی خودشان فعالیت کنند. بدون شک موضوعات مورد بحث، به صنعتی که در آن فعالیت دارید بستگی دارند، اما بیشتر مواقع، از شما خواسته می شود که در رابطه با برند شرکت خود، کار هایی که انجام می دهید و خدمات جدیدی که برای عموم مردم ارائه می کنید صحبت کنید.
آیا این سفر ها تجربه های با شکوه و مجللی را برای ما رقم خواهند زد؟ این موضوع به بزرگی و شهرت سازمانی که در آن کار می کنید باز می گردد. شرکت های مطرح حاضرند که هزینه ی بلیط کلاس تجاری هواپیما، هتل های 5 ستاره و حقوق مزایای زیادی را تا زمانی که دور از دفتر خود هستید، بپردازند. اما ممکن است سازمان های کوچک تر بودجه ی چندان بالایی برای این موارد نداشته باشند. پس لازم است که شما توقع خود را به شکل مناسب تنظیم کنید.
در یک کشتی مسافرتی کار کنید:
کشتی مسافرتی
در زمان سفر، کار کردن در یک کشتی بزرگ مسافرتی می تواند فوق العاده سرگرم کننده و جذاب باشد. این سازه های غول آسای آبی زمانی بین 3 روز تا چند هفته را در دریا می گذرانند و به گروهی متخصص برای مدیریت و رسیدگی به درخواست های تمام مسافران حاضر در کشتی نیاز دارند. مسلماً بیشتر وقت شما به رفع نیاز های اهالی کشتی و برآورده کردن خواسته های آنان سپری می شود، اما با رسیدن به مقصد، زمان خوش گذرانی شما هم فرا می رسد. یک نکته ی مثبت دیگر هم این است که تمام هزینه های غذا و اسکان و دیگر نیازهایتان، توسط شرکت مسافربری که شما را استخدام کرده است پرداخته می شود. بین هر سفر هم، چندین ماه فاصله است، پس می توانید در این بازه ی زمانی، وقت خود را با خانواده تان بگذرانید.
توانایی تدریس خود را محک بزنید:
تدریس
آیا شما می توانید به راحتی انگلیسی صحبت کنید؟ همین نکته می تواند شما را یک قدم جلوتر از دیگران قرار دهد. بسیاری از شرکت ها در کشور های غیر انگلیسی زبان به دنبال استخدام معلم هایی هستند که به کارکنان آن ها این زبان را بیاموزند. بعضی از آن ها فقط از طریق اینترنتی از توانایی های شما بهره می برند، اما بعضی دیگر نیز وجود دارند که حاضرند بیشتر هزینه کنند و شما را شخصاً به کشورشان منتقل کنند تا شما بتوانید که از نزدیک و با تأثیر و بازدهی بیشتر به زبان آموزان خود آموزش های لازم را بدهید. بسته به بزرگی و شهرت این شرکت ها، شما هم باید توقعات خود را در رابطه با میزان دستمزد، کیفیت پرواز، اسکان و دیگر موارد تنظیم کنید، اما اگر خوش شانس باشید، ممکن است به عنوان یک راهنمای تور استخدام شوید. این شغل به شما اجازه می دهد که به مقصد های گردشگری در نواحی خاص سفر کنید و به مهمانان انگلیسی زبان برای ارتباط برقرار کردن با اهالی ناحیه کمک کنید.
برای یک نشریه اینترنتی مقاله بنویسید:
نشریه اینترنتی
اگر که شما نویسنده ی ماهری هستید و می توانید به یک موضوع خاص رنگ و جلوه ی خاصی ببخشید، پس ممکن است بتوانید جایگاه مناسبی برای خود در یک نشریه ی اینترنتی و یا حتی کاغذی پیدا کنید. این سازمان ها بیشتر مواقع به دنبال افرادی هستند که می توانند در رابطه با رویداد ها و موضوعات خاصی که در سراسر جهان رخ می دهند مقاله بنویسند. پس اگر توانستید با استایل نویسندگی خاص خود، مدیرتان را تحت تأثیر قرار دهید، به واقعیت تبدیل شدن یک موقعیت سفر به نقطه ای دور از خانه، زمان زیادی نخواهد گرفت!
خب، از کجا باید شروع کنیم؟ شما می توانید نمونه کار های خود را به همراه یک رزومه به انتشارات مختلفی که به دنبال نویسنده هستند بفرستید. این پروسه کمی زمان بر است و باید در این دوران تلاش زیادی بکنید، اما در آخر به شغلی شگفت انگیز و با حقوق مناسبی می رسید که به شما فرصتی را می دهد که به هیچ روش دیگری به دست نمی آید و با آن می توانید به نقاط گوناگون جهان سفر کنید.
سخن آخر:
برای رسیدن به فرصتی که به شما اجازه می دهد که با سفر کردن برای خود درآمد زایی کنید، شما باید شیوه ی زندگی و کاری خود را کاملاً تغییر دهید، اما زمانی که بالاخره این موقعیت محقق می شود، بدون شک شما نیز این انجام این تغییرات را انتخاب های درستی خواهید دانست. چرا تا بازنشستگی برای دیدن جهان صبر کنیم؟ کمی در مورد این پیشنهادات ما فکر کنید و این آرزوی خود را هر چه زود تر به واقعیت تبدیل کنید!

بهترین سواحل و جزیره های استانبول برای سفر در نوروز 98
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر