لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> آکواریوم مالزی
آکواریوم مالزی

آکواریوم مالزی

برای دیدن بهترین آکواریوم در جنوب شرقی آسیا، بهتر است که به کوالالامپور سفر کنید. بازدید از این مجموعه همانند سفری لذت بخش شما را سرگرم خواهد کرد. می توانید از آکواریوم های مختلف آن شروع کنید و طولانی ترین تونل زیر آب در مالزی را با بازدید گونه های مختلفی که در آن زیست می کنند، مشاهده نمایید. آکواریوم کوالالامپور مالزی، یک اقیانوس باستانی عالی است که بیش از 5000 گونه مختلف آبزی را در زیستگاه های طبیعی خود نمایش می دهد. در بازدید از این مجموعه گردشگران، یک سفر اکتشافی از زیست کره های مختلف موجود در مالزی، رودخانه ها، جنگل های حرا و ساحلی و عمیق ترین اقیانوس ها را تجربه می کنند.
برای آشنایی با آکواریوم مالزی، در ادامه این مطلب با سایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین، بهترین مرجع برای رزرو هتل در تهران و سایر شهرها همراه شوید.

اندکی در خصوص آکواریوم مالزی
ساخت این آکواریوم در کوالالامپور و در سال 2003 آغاز شد. برای ساخت آکواریوم از افراد متخصص و بسیار حرفه ای کمک گرفته شد و این مجموعه بزرگ با وسعتی نزدیک به 5600 متر مربع به طور رسمی در ماه آگوست سال 2005 افتتاح شد.
آکواریوم مالزی
با بازدید از این آکواریوم امکان کشف موجودات دریایی جذابی را خواهید داشت که تقریباً هرگز در طول عمر خود آنها را ندیده اید. 33 آکواریوم گوناگون و یک تونل سراسری با طولی نزدیک به 90 متر در آن وجود دارد. این تونل یک مکان شگفت انگیز و متفاوت برای مشاهده انواع ماهی ها و سایر آبزیان را پیش روی بازدید کنندگان خود قرار می دهد. این حیوانات دریایی متعلق به مالزی و سایر کشورهای جهان هستند. علاوه بر بازدید از ماهی ها می توانید کارهای هیجان انگیز دیگری نیز در این مجموعه انجام دهید.
آکواریوم مالزی
آکواریوم کوالالامپور دارای یک ویترین شگفت انگیز از 5000 موجود آبزی است که در 60000 فوت مربع فضا پخش شده اند. تنها در صورتی می توانید این تعداد از گونه های آبزی را مشاهده کنید که سازنده مستند حیات وحش باشید. در غیر اینصورت فرصتی مانند آن نخواهید داشت که با این همه موجود باورنکردنی در یک مکان و از نزدیک ملاقات کنید.
آکواریوم مالزی
آکواریوم دارای سطح بالایی از امکانات است. انواع ویدئو پروژکتورها و همچنین سایر تجهیزات مدرن و پیشرفته در قسمت های مختلف آن قرار داده شده اند. در کیوسک های اطلاعاتی، توضیحات نادر و مفصلی در مورد موجودات زیر آب، نحوه حفاظت از انواع ماهی ها، لاک پشت ها و خزندگان کمیاب ارائه می شود. سایر بخش های آکواریوم کوالالامپور شامل مخزن انواع ماهی ها و سایر موجودات آبزی مانند پیرانا، ماهی های برقی، سمورهای پنجه کوچک، خرچنگ ها، ماهی های آب شیرین، لاک پشت ها و غیره هستند.
آکواریوم مالزی
از خزندگان کمیابی که در این آکواریوم نگهداری می شوند، گونه قورباغه درختی است که بسیار نادر است. همچنین گربه ماهی غول پیکر، مارماهی، کوسه ماهی شنی و ماهی های پهن برقی نیز در این آکواریوم زیست می کنند.
آکواریوم مالزی
قفس دیوانگی آکواریوم مالزی
اگر همیشه دلتان می خواست که غواصی کنید ولی مدرک آن را نداشتید، می توانید در داخل قفس سفارشی این مجموعه در قلب کوالالامپور این کار را انجام دهید و از نزدیک با موجودات دریایی جذاب ارتباط برقرار کنید و از درون یک پنجره از فاصله ای بسیار کم کوسه ها را تماشا کنید.
برای این کار دقت کنید که حتماً باید بالای 15 سال باشید. تمام تجهیزات لازم برای غواصی همانجا در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
آکواریوم مالزی
غواصی با کوسه ها
اگر غواص حرفه ای هستید و دلتان می خواهد آدرنالین خونتان را تا حد ممکن بالا ببرید، می توانید شنا کردن با یک کوسه واقعی را در این آکواریوم تجربه کنید. در این ماجراجویی می توانید با 5 گونه مختلف از کوسه ها و سایر موجودات آبزی روبرو شوید و از تماشای این شکارچیان دریایی زیبا در آب لذت ببرید. مطمئن باشید که این تجربه شگفت انگیز را هرگز فراموش نخواهید کرد. همچنین اگر دوست داشته باشید می توانید زمان بندی غذا دادن به کوسه ها را در این آکواریوم جستجو کنید و در همان زمان در آنجا حضور داشته باشید. معمولاً غذا دادن به کوسه ها در ساعت 10:45 صبح آغاز می شود و در طول روز چند بار غذا دادن اتفاق می افتد. تماشای صحنه غذا خوردن ماهی ها گوشتخوار و سمورها و کوسه ها از دیدنی ترین بخش های این آکواریوم است.
آکواریوم مالزی
خوابیدن با کوسه ها در آکواریوم مالزی
در یک اقدام جالب در آکواریوم کوالالامپور، برنامه ای متفاوت برای کودکان 6 تا 13 سال در نظر گرفته شده است. که در آن کودکان می توانند فعالیت های مختلفی در شب با کوسه ها و سایر موجودات آبزی داشته باشند. شبی سرگرم کننده با جلسات تغذیه، فعالیت های شبانه، تورهای آموزشی شبانه و تجربه شگفت انگیز خوابیدن همراه با کوسه ها از زمره این فعالیت ها هستند.
پیشنهاد ازدواج
برخی از وقایع زندگی هستند که از قبل می دانید که داستان آن را بارها و بارها تعریف خواهید کرد. پیشنهاد ازدواج یکی از این رویدادهاست. تمام زوج های جوان دوست دارند مطمئن شوند که این اتفاق به بهترین شرایط ممکن رخ می دهد.
آکواریوم مالزی
گرجستان مکان های زیبا و عاشقانه زیادی دارد که جای مناسبی برای مطرح کردن پیشنهاد ازدواج هستند. این آکواریوم نیز از همان مکان هاست. این آکواریوم امکان عنوان کردن پیشنهاد ازدواج را برای زوج های جوان در یک موقعیت استثنایی و خاطره انگیز فراهم کرده است. برای این منظور زنگ های علامت ازدواج و پیشنهاد ازدواج در زیر آب، دسته گل تازه، شکلات و امکان ثبت عکس خاطره انگیز فراهم است. در این قسمت همه روزه شاهد اشک های شوق فراوانی به خاطر این اتفاق خواهید بود.
آکواریوم مالزی
موقعیت و راه دسترسی به آکواریوم مالزی

این آکواریوم در کوالالامپور و در زیر مرکز همایش آن جایی در قلب شهر قرار گرفته است. رسیدن به آکواریوم آسان است. باید تنها نگاهی به جزئیات حمل و نقل که در نقشه ذیل نمایش داده شده است، داشته باشید. این آکواریوم جواهر پنهان کوالالامپور است و در نزدیکی برج های پتروناس، برج های معروف و دوقلوی مالزی قرار گرفته است.
آکواریوم مالزی

اگر از این آکواریوم بازدید می کنید، مراقب آبزیان آن باشید. می توانید حیوانات دریایی خود را نیز در این مکان رها کنید و در مورد نقش های مهمی که این حیوانات در حفظ تعادل زیستگاه های خود بازی می کنند، تحقیق نمایید.
آکواریوم مالزی
ساعت و هزینه دسترسی
برای بازدید از این مجموعه بزرگسالان باید 69 رینگیت و کودکان 59 رینگیت پرداخت نمایند. بازدید از مجموعه به 1 الی 2 ساعت زمان نیاز دارد.
زمان بازدید هر روز و به ویژه ایام تعطیلات از ساعت 10 صبح الی 20 امکان پذیر است. آخرین پذیرش در ساعت 19 می باشد.

با سفر به کوالالامپور که در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته است، تفریحات و سرگرمی های زیادی را پیش روی خود خواهید داشت. این شهر مملو از مکان های مختلف گردشگری و جاذبه های گوناگون است. در هر لحظه از سفر خود می توانید جاذبه ای جدید را ببینید و از سرسبزی و زیبایی این خطه لذت ببرید. تورهای مالزی از شهرهای تهران و مشهد برگزار می شوند. می توانید در این تورها ثبت نام کنید و از سفر به مالزی و بازدید از این آکواریوم در کوالالامپور بهره مند شوید. برای رزرو هتل در مشهد، به سایت ایران هتل آنلاین مراجعه نمایید.
بیشتر بخوانید:

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
جاهای دیدنی اردن | معرفی 10 مکان برتر
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر