لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> حمل و نقل >> بهترین لوازم جانبی برای پروازهای طولانی
بهترین لوازم جانبی برای پروازهای طولانی

بهترین لوازم جانبی برای پروازهای طولانی

هنگامی که قرار است ساعت ها در ارتفاع 30،000 پایی در هوا پرواز کنید و این انتظار طولانی بایستی تنها با یک چمدان به پایان برسد، “ملزومات” در سفر ضروری تر می شود.
در سایت ایران هتل آنلاین علاوه بر رزرو هتل های ایران می توانید مقالاتی در زمینه ی راهتمای سفر و نکات مفید برای سفر را مطالعه کنید.
آمادگی قبلی بسیار مهم است: بنابراین برای تهیه وسائل مورد نیازتان، فرودگاه، جایی که ممکن است وسایل و لوازم جانبی گران قیمت یا غیرضروری باشند را انتخاب نکنید. در اینجا چند تا از موارد مورد علاقه ی ما وجود دارد: نه تنها از طریق آنها به اهدافمان می رسیم بلکه استفاده از این لوازم جانبی در پرواز طولانی باعث می شود از سفرتان لذت بیشتری ببرید.
1. جعبه ی حمل نوشیدنی
این وسیله ی جانبی بی نظیر، ممکن است “ضروری” نباشد، اما استفاده از آن لذت بخش است، در واقع ما به دنبال راه حلی برای مشکل اتمام موجودی نوشیدنی در هواپیما بودیم. در حالی که این کیف دارای وسائل کوچک و یک فنجان یخ را برایتان مهیا می کنند، می توانید نوشیدنی دلخواهتان را بنوشید تا در جهانی دیگری سیر کنید.
2. بالش گردن

اگرچه ممکن است حمل این کالای بزرگ اضافی به نظر برسد، اما بالش گردن یکی از بهترین مواردی است که می توانید برای پروازهای طولانی مدت به همراه داشته باشید. مدل های مختلفی وجود دارد، هر کدام دارای جنس مختلفی هستند، اما نوع فومی اش بسیار پر طرفدار است. سعی کنید برای رسیدن به سرزمین رویاهایتان یک چشم بند و البته یک پتو برای راحتی مازاد تهیه کنید.

3. اسانس ها و عطر های گیاهی
حتی اگر شما هم در مج مواد ارگانیک قرار گرفته اید، این کیت های دارای چندین روغن گیاهی بسیار توصیه می شود. گاهی اوقات ارتفاع، بیدار شدن در صبح زود یا فقط استرس پرواز، شما را تحت تاثیر قرار می دهد و بدنتان به طراوتی مجدد نیاز خواهد داشت. هرکدام از این روغن ها کاربرد مشخصی دارند؛ از کمک به شما در دریافت آرامش گرفته تا تسکین سردرد، از بین بردن بو و حتی کمک به رفع نفخ (که یک علامت شایع هنگام پرواز است).
مسافرها برای سلامتیشان روغنهای غلتکی آروماتراپی را در نقاط نبض دار بدن خود استفاده می کنند
4-نگهدارنده ی وسائل الکترونیکی
برای نگه داشتن تبلتتان در هنگام خواندن یا تماشای فیلم، معمولاً سرتان را به سمت پایین خم می کنید، که باعث آمدن فشار به گردن و شانه هایتان می شود. برای اینکه صحیح بنشیند و بتوانید به خوبی استراحت کنید، این وسیله ی جانبی مبتکرانه و در عین حال ساده می تواند درون جیب صندلی شما قرار گرفته یا اینکه میتوانید پشت سرتان ببندید تا بتوانید تلفن یا تبلتتان را از آن طریق نگه دارید. حتما این کار را به خاطر راحتی هر چه بیشتر انجام داده و صندلیتان را مانند املاک و مستغلاتتان شخصی سازی و بهینه کنید.
5. پاور بانک USB
بیایید واقع بین باشیم، همه ی هواپیماها دارای شارژر نیستند، هیچ چیز بدتر از رسیدن به به مقصدتا در حالی که علامت باتری موبایلتان قرمز است نیست. یک راه حل ساده برای این کار به همراه بردن پاور بانک است.

شارژ کردن تلفنتان یکی از کارهاییست که می توانید با پاور بانک انجام دهید: برخی از پاور بانک ها علاوه بر اینکه سبک وزن اند می توانند لپ تاپ و دوربینتان را نیز شارژ کنند.
1683187146 495 بهترین لوازم جانبی برای پروازهای طولانی

6. هدفون های عایق سر و صدا
زمانی که تدابیر امنیتی ای را که ذکر کردیم انجام دادید، باید بدانید بیشتر مسافرین دوست دارند که در حین پرواز موسیقی یا فیلم مورد علاقه شان را تماشا کنند. هدفون های عایق صدا مهم هستند و در طرح ها و مدل های زیاد موجودند و به اندازه ای راحت هستند که می توانید در هنگام پوشیدنشان حتی بخوابید.
این هدفون های ارزان قیمت برای افرادی که به دنبال راحتی هستند و می خواهند یک پرواز با ارامش تجربه کنید گزینه ی ایده آل و مناسبی است. تمام سر و صداها را با این هدفون مسدود کنید.
7. اسپری مرطوب کننده ی صورت

بر هیچکس پوشیده نیست که هوای داخل هواپیما بسیار خشک است. مطمئناً اسپری کردن صورتتان باعث شادابی و رفع خستگی می شود، اما آن را نیز درخشان تر می کند و طوری به نظر می رسد که انگار نه انگار از یک پرواز طولانی خارج می شوید. این اسپری آب معدنی طبیعی در اندازه های کوچک موجود است.
1683187146 770 بهترین لوازم جانبی برای پروازهای طولانی

8- زیر پایی
همیشه وقتی سوا پرواز می شوید و با اضطراب منتظر هستید تا ببینید آیا فرد دیگری در کنار شما خواهد نشست؟ وبه اینکه خوش شانس باشید و خالی بماند امید دارید تا در صورت خالی ماندن آن یک صندلی اضافی برای پاهایتان داشته باشید؟ خب، سرمایه گذاری بر روی یک زیر پایی می تواند این مشکی را حل کند. بعد از پرواز، آن را به دور میز سینی بچسبانید، سپس می توانید پاهای خود را بر روی آن قرار دهید تا بتوانید به راحتی بخوابید.
پاهای خود را دراز کرده تا در پروازهای طولانی مدت راحت تر استراحت کنید.
9. جوراب های فشرده

ممکن است این وسیله یک وسیله ی جانبی ای باشد که قبلا با پدربزرگ و مادربزرگتان استفاده می کردید، اما نباید از آن غافل شوید. این پسران بد به گردش خون در پاهای شما کمک می کنند و ضمن کم کردن خطر لخته شدن خون، باعث می شوند احساس خستگی کمتری کنید.
1683187147 775 بهترین لوازم جانبی برای پروازهای طولانی

10. بطری های آب قابل استفاده مجدد (قمقمه ها یا فلاسک ها)
یک بطری آب قابل استفاده مجدد نه تنها یکی از بهترین لوازم جانبی برای پروازهای طولانی است بلکه به طور کلی برای کل مسافرت است. این بطری اثر مضر شما به محیط زیست را به خاطر عدم استفاده از بطری های پلاستیکی و ایجاد زباله کاهش می دهد، نوشیدنی شما را گرم یا سرد نگه می دارد، و دیگر نیازی به سفارش نوشیدنی نخواهید داشت بنابراین اپر مهماندار هواپیما با سطل زباله رد شد و متوجه نشدید نگران نخواهید بود.
11. کیسه
از سامان دهی کیف هایتان در خانه تا زمانی که به مقصدتان می رسید، کیسه های کوچک به شما اطمینان این را می دهد تا بدانید که همه وسایل کوچک اما بسیار مهم کجا قرار دارند و کیف های دستی، شارژر، هدفون، گذرنامه و سایر موارد مورد نیازتان را به راحتی در دسترس قرار می دهد. این کیف کیسه ای برای مواردی مانند لپ تاپ و حتی موارد کوچکتر مانند جواهرات کاربردی است.
سفر، به خصوص با پروازهای طولانی، می تواند استرس زا باشد، اما همیشه اینطور نیست. چند نکته ی مفید برتر برای پروازهای طولانی چیست؟ آیا همه ی لوازم جانبی سفر مورد علاقه تان را بیان کرده ایم؟

چگونه تجربه سفر بی نقص در یک پرواز بین المللی داشته باشیم
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر