لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> چگونه رایگان سفر کنیم؟
چگونه رایگان سفر کنیم؟

چگونه رایگان سفر کنیم؟

هزینه های بلیط هواپیما و محل اقامت می تواند به راحتی حساب بانکی شما را خالی کنند. افزایش بیش از پیش تقاضا برای سفر و قیمت های سرسام آور مخارج مربوط به مسافرت، سفر رفتن برای اکثر کارمندان سنتی را تقریبا غیرممکن ساخته است.احتیاجی به گفتن نیست که همه ی ما چنین پولی نداریم. خب پس چگونه می توانیم با هزینه ای کمتر سفر کرد؟
چه بخواهید باور کنید و چه نخواهید، احتیاجی نیست که به دنبال تامین هزینه های کمتر باشید. با انجام چند حرکت هوشمندانه، می توانید کاملا رایگان سفر کنید. تمام آنچه که نیاز دارید، تشخیص به موقع فرصت هاست. برای رزرو هتل در شیراز به وبسایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید و با رزرو هتل چمران شیراز، سفری به یادماندنی را تجربه کنید.

از کارت اعتباریتان هوشمندانه استفاده کنید
کارتهای اعتباری تا حد بسیار زیادی بهترین راه برای مسافرت کردن هستند، زیرا این کارت ها مزایا و ویژگی هایی دارند که مخصوص کسانیست که مرتبا به مقاصد جدیدی می روند. اگر گزینه های ممکن را بررسی کنید، کارت های اعتباری مسافرتی متنوعی را پیدا خواهید کرد که می توانید با استفاده از آنها امتیاز بگیرید و از امتیازهایتان برای پرداخت بخشی از هزینه های سفرتان استفاده کنید. برخی از کارتها تنها به شما امکان می دهند تا از امتیازهایتان برای بلیط هواپیما استفاده کنید ولی کارتهای دیگری نیز وجود دارند که سیستم امتیاز دهی دارند و شما می توانید از این امتیازها برای هر نوع هزینه ای که به سفر مربوط است، استفاده کنید.
ثبت نام برای دریافت کارت های اعتباری سفر جدید به شما امکان دسترسی به مزایای ثبت نامی بیشتری را می دهد که با استفاده از همین مزایا می توانید چند صد دلار از ارزش خریدهای مربوط به سفرتان را پوشش دهید، البته به شرطی که بتوانید آن حد مشخص خرج هایی که باید بکنید را در عرض سه ماه اولیه یا بعد از فعال کردن کارتتان خرج کنید.
این کارتها می توانند به حدی مفید باشند که کسانیکه مرتبا در حال سفر با هواپیما هستند می توانند به اندازه ای امتیاز بگیرند که کل مخارج سفرشان را تامین کنند، از بلیط هواپیما گرفته تا محل اقامت، و حتی غذا. پس اگر به دنبال راهی هستید تا با سفرهایتان بعدا یک سفر جایزه ای بگیرید، بهتر است مخارج سفرتان را با کارت اعتباریتان پرداخت کنید.
1683355230 293 چگونه رایگان سفر کنیم؟
کوله گردی کنید
جاذبه های گردشگری زیادی در اطراف شما وجود دارد، پس مجبور نیستید حتما به خارج از کشور سفر کنید تا سفری جذاب را تجربه کنید. کوله گردها، کسانیکه که قواعد بازی را بلدند، می توانند تا هزاران دلار در مخارج سفرشان صرفه جویی کنند وبدون اینکه ریالی خرج کنند، به جاهای جدید سفر کنند.

آنها از چه تکنیک هایی برای صرفه جویی استفاده می کنند؟ هیچهایک شاید به نظر ناامن برسد ولی همین استراتژی کوله گردها می تواند شما را چند کیلومتر از جایی که سفرتان را شروع کرده اید، حرکت دهد، آن هم بدون اینکه مجبور باشید هزینه ای برای حمل و نقل پرداخت کنید. همچنین، کوله گردها قبل از شروع سفرشان با افراد محلی در مقاصد سفرشان دوست می شوند و سپس از آنها خواهش می کنند تا کاناپه ای در خانه شان را برای چند هفته در اختیارشان بگذارنند تا آنها جاذبه های آن منطقه را ببینند.
1683355230 872 چگونه رایگان سفر کنیم؟

در مزرعه کار کنید
زنی به نام سو کپارد در سال 1971، برای کار داوطلبانه به مزرعه ای رفت و عاشق این ایده شد. بعد از این ماجرا، او شرکت فرصت های جهانی برای کار در مزارع ارگانیک (WWOOF ) را پایه گذاری کرد. هدف او از این کار ساده بود: به هم رساندن مسافرانی از اقصی نقاط دنیا و صاحبان مزارعی که برای انجام کارهایشان نیاز به کمک دارند. این کار احتمالا خیلی کثیف کاری دارد ولی داوطلبان بعد از کشت بذرها، برداشت محصول یا نگهداری از حیوانات مزرعه، احتمالا بقیه روز را برای گشتن مناطق اطراف وقت دارند.

نکته جالب درباره WWOOF این است که مزرعه داران برای محل اقامت، غذا، مقرری و برخی اوقات هزینه ها سفر نیز پول پرداخت می کنند. پس اگر توانستید مزرعه ای پیدا کنید که تمام ویژگی های دلخواه شما را داشت، می توانید به رایگان سفر کنید و تمام هزینه هایتان را نیز دریافت کنید.
1683355230 812 چگونه رایگان سفر کنیم؟

برای تعطیلات برنامه ریزی کنید.
تعدادی دوست و فامیل دارید که می خواهند به خارج از کشور سفر کنند؟ شرکت های وجود دارند که بسته به قوانین و شرایطشان، اگر بتوانید حداقل 12 مسافر برایشان جور کنید، یک بلیط مجانی به شما می دهند.البته جور کردن این تعداد مسافر برای یک سفر همیشه هم کار آسانی نیست ولی اگر دوستان زیادی دارید که با هواپیما سفر می کنند یا اعضای حانواده تان خوش سفر هستند، چنین ایده ای کاربردیست.
با این حال در نظر داشته باشید که تنها یک بلیط رایگان وجود دارد و بقیه اعضای گروهتان باید برای افراد بالغ، هزینه کامل را پرداخت کنند. البته شرایط و قوانین متفاوت دیگری نیز برای پوشش هزینه بلیط هواپیما وجود دارد. پس اگر می خواهید همه ی هزینه هایتان به صفر برسد، بهتر است شرایط این شرکت ها را بررسی کنید تا بفهمید چگونه می توانید از تخفیف 100درصدی آنها استفاده کنید.
سخن آخر
سفر کاملا رایگان امکان پذیر است. شما تنها باید بدانید که چنین فرصت هایی در کجا پیدا می شوند. بنابراین، قبل از اینکه پس اندازتان را برای سفری که چندین ماه است آرزویش را دارید، کاملا خرج کنید، گزینه های پیشنهادی ما را بررسی کنید.

برترین مقاصد گردشگری ارزان آمریکا
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر