لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> چگونه می توان در هنگام غم و اندوه، به سفر رفت
چگونه می توان در هنگام غم و اندوه، به سفر رفت

چگونه می توان در هنگام غم و اندوه، به سفر رفت

سفر همیشه روشی شگفت انگیز برای فرار از روزمرگی ها بوده است – زمانی که از دنیای همیشگیتان خارج می شوید و در جای جدیدی کمی گشت و گذار می کنید، دیگر نگران جلسات، پرداخت قبوض یا مشکلات شخصیتان نیستید. این یکی از اصلی ترین دلایلی است که مردم مادام منتظر تعطیلاتی هستند که با دقت برنامه ریزی کرده اند! اما متأسفانه، گاهی اوقات زندگی برنامه ی خاص خودش را دارد و قبل از شروع ماجراجویی بعدیتان، می تواند در زندگی شخصیتان چیزی اشتباه پیش برود. افراد به ندرت تعطیلاتشان را همزمان با اتفاق های بد زندگیشان، برنامه ریزی می کنند – عاملی که هضم این اتفاقات را دشوار می کند عدم توانایی دانستن این است که دقیقا چه موقع اتفاق می افتند. با این وجود باید بدانید که اگر قبل از عزیمتتان بدترین اتفاق هم بیفتد، چند راه وجود دارد که از تعطیلات بعدیتان چیزی خاصی دریافت می کنید – ممکن است همان تجربه ای را که انتظار داشتید، نداشته باشید، اما اینگونه می توانید تعطیلات را در حالی که اندوهگین هستید بگذرانید.

مکان های بسیاری در ایران وجود دارند که می توانید در این مواقع سفر کنید تا آرامشتان را مجددا برگردانید. یکی از آن مکان ها هتل ترنج کیش می باشد که برای سفر ریلکسیشن مکانی بی نظیر است.

در مورد آن تامل کنید.
قبل از عزیمت، با دقت در نظر بگیرید که آیا هنوز می خواهید به این سفر بروید یا نه؟ اگر می توانید، یک یا دو شب روی آن تمرکز و فکر کنید – ممکن است واکنش اولیه شما “قطعا نه” نباشد، اما در مورد اینکه اگر به تعطیلات نروید، چه انجام خواهید داد فکر کنید. آیا وقتتان را پر خواهید کرد یا در خانه می نشینید؟ اگر تصمیم دارید به سفر نروید، بهتر است بدانید در صورت اینکه بیمه مسافرتی داشته باشید، ممکن است مقداری یا تمام هزینه ی سفرتان را پس بدهند. اگر تصمیم دارید که بروید، بیش از حد به خودتان فشار نیاورید تا حتما احساس بهتری داشته باشید. هدف از سفر یادگیری چیزهای جدید در مورد خودتان و جهان است و وقتی غمگین می شوید این هدف هنوز هم در دسترس شماست!
به جای اینکه روزهایتان را پر از گشت و گذار کنید، به اصل و هدفت سفرتان بیاندیشید – آیا در این مکان جدید هستید تا غذاهای جدیدی را امتحان کنید؟ آیا می خواهید یک نقاشی معروف یا جاذبه های دیدنی را ببینید؟ یا فقط می خواهید در فرهنگ جدیدی غوطه ور شوید؟ دلیل سفر شما هر چه باشد، در مورد هر فعالیتی که در آن شرکت می کنید فکر کنید و تصمیم بگیرید که آیا این کار شامل هدفتان نیز می شود یا نه. این تفاوتی ایجاد می کند به اندازه ای که یک روز به طور کامل در یک پارک یا اتاق هتلتان غمگین سپری کنید، یا اینکه از برج ایفل صعود کنید.
بر خودتان متمرکز شوید.
آیا شما به صورت انفرادی سفر می کنید یا با گروهی از دوستانتان و یا با یک تور گروهی؟ مطمئن شوید که همه افرادی که با شما سفر می کنند، درک می کنند که درونتان چه می گذرد. اگر خیلی سخت است، لازم نیست تمام جزئیات را به آنها بگویید، اما همه باید بدانند که شاید یک یا دو روز، برای متعادل کردن روحیه تان به زمان نیاز داریذ، یا اینکه شاید از هر اتفاق جدیدی هیجان زده نشوید. غم و اندوه طوریست که جهان را به لبه های نهاییش می رساند و اهمیت نمی دهد که چه منظره های زیبایی را تیره و تار می کند. هیچ اشکالی ندارد اگر در هنگام سفر احساس حیرت و هیجان نکنید، به چیزهایی که همیشه دیدن یا انجام آنها را آرزو کرده اید، فکر کنید و به جستجوی آنها بپردازید. اگر همسفرانتان نمی خواهند با شما همکاری کنند، هیچ اشکالی ندارد: گاهی اوقات، پیاده روی تنهایی با خودتان برای تجربه ی چیزی که برایتان مهم است می تواند بسیار معجزه آسا باشد.
1683354969 627 چگونه می توان در هنگام غم و اندوه، به سفر
برای انجام کارهایی که دوست دارید وقت بگذارید.
لحظاتی برای آرامش پیدا کنید.

مهم نیست که چقدر تلاش کرده اید و حالتان را چقدر خوب نگه داشته اید، مسافرت گاهی اوقات طاقت فرسا و خارج از کنترل ماست، مخصوصا زمانی که کمی احساس عدم کنترل خودمان و گم شدن داریم، برخورد با آن بسیار دشوار است. اگر احساس غربت کردید، به خودتان فرصتی دهید و نفسی تازه کنید و به یاد بیاورید که چرا سفر کرده اید – آیا شخص گمشده ی شما می خواهد که وقتتان را در یک مکان جدید جالب سپری کنید یا اینکه غمگین باشد؟ حتما متعجب خواهید شد که به چه میزان پیاده روی، یک میان وعده تازه و مقداری آب می تواند بر خلق و خویتان تاثیر بگذارد – وقتی با چنین احساسات عظیمی روبرو می شوید برخی مشکلات مسخره به نظر می رسد، اما جلوی نفس کشیدن و قدردانی از مناظر باورنکردنی اطراف را می گیرید. خود شما می توانید کمک زیادی کنید تا حالتان بهتر شود.

از بروز احساساتتان خودداری نکنید.
بعضی اوقات راحت تر به نظر می رسد که چیزهایی را که احساس می کنید به خاطر اینکه در سفر هستید و خودتان را درگیر اتفاقات روز می کنید، کنار بگذارید. اگرچه ممکن است در ابتدا این کار کمک کند، اما متوجه خواهید شد که بعداً این احساسات به شکلی بزرگ و بد باز می گردند. از ترکیدن بغضتان در هنگام سوار شدن به هواپیما یا سوار شدن در حمل و نقل عمومی (در مقصد)، جلوگیری نکنید، به خود اجازه دهید تا احساساتتان تخلیه شوند. مهم نیست که چقدر از شخص یا اتفاق مورد نظرتان ناراحت هستید، از دست دادن آنها بیش از هر چیز بر زندگیتان تأثیر می گذارد – این یک اتفاق و نشانه ی بزرگ است، و آن را باید سزاوار شناخت. اگر برای تعطیلات در هتل نیاز دارید برنامه های یک شب را لغو کنید، عالی است! پرهیز از وسوسه وانمود کردن به اینکه چیز خاصی تفاق نیوفتاده است بسیار اشتباه و دشوار است، اما ممکن است.
اولین قدم پذیرفتن این است که سفرتان متفاوت از آنچه انتظار داشتید خواهد بود – وقتی به آن نگاه کنید، تمام اوقات خوشی را که گذرانده اید به یاد خواهید آورد، اما یادتان می رود که غمگین بودید. هیچ اشکالی ندارد اگر به سختی بپذیرید که این سفر را که منتظر آن بوده اید و با دقت برنامه ریزی کرده بودید ممکن است به طوری که پیش بینی کرده اید نتیجه ندهد، اما واقعاً کدام سفر است که دقیقا مطابق با برنامه ریزی های ما پیش برود؟ اگر تصویر شخصی که از دست دادید و دوست داشتید در سفر همراهتان باشد را در رویایتان دیدید، به خودتان اجازه دهید دلتنگشان شوید و سفرتان را پیش بگیرید.
1683354970 594 چگونه می توان در هنگام غم و اندوه، به سفر
هیچ اشکالی ندارد اگر لحظه ای را با خودتان تنها بگذرانید!
در لحظه زندگی کنید.
این یک توصیه مسافرتی عمومی و جهانی است: زندگی در لحظه و قدردانی از آنچه در پیش روی شماست، همیشه سفرتان را به یاد ماندنی و لذت بخش تر خواهد کرد! اما وقتی در هنگام غم و اندوه، در تعطیلات سپری می کنید، لایه جدیدی به وجود می آید. یك راه برای خوب گذراندن تعطیلاتتان این است كه تمام تلاشتان را بكنید تا در لحظه بمانید و از اینكه ذهنتان در خانه های غم انگیز سرگردان شود اجتناب كنید. تعهد به لذت بردن از این تعطیلات به این معنی نیست که غمگین نیستید ؛ این بدان معناست که شما به خودتان فرصتی برای نفس کشیدن می دهید. سعی کنید مجدداً با احساساتتان ارتباط برقرار کنید: یک چیز جدید را امتحان کنید و تا جایی که می توانید بشنوید، بو کنید، لمس کنید و بچشید و تمام چیز هایی که حس می کنید را یادداشت کنید و تا زمانی که کمی در مورد هر یک از آنها فکر کنید حرکت نکنید.
مسافرت هنگام ناراحتی از دست دادن شخص مهمی برای شما، هرگز راهی نیست که مردم برای مسافرت هایشان پیش بینی می کنند، اما لذت بردن از تعطیلات ممکن است به اندازه ای که فکر می کنید سخت نباشد. در حالی که احساس از دست دادن وجود خواهد داشت و شما مطمئناً لحظات غم انگیزی خواهید داشت، مهم است که به یاد داشته باشید که اندوه برای هر کسی فرق می کند، و برای برخی افراد، رفتن به تعطیلات هنگام غم و اندوه بهترین کاری است که می توانند انجام دهند. سفر در هنگام غم و اندوه فقط ممکن است یادآوری کاملی برای این باشد که در هنگام ناراحتی، می توانید در هر شرایطی، لحظه هایی از زیبایی را پیدا کنید.

روبات پاک کننده، روبات قابل حمل که ملافه های هتل شما را پاکسازی می کند
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر