لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> هتل های عجیب و غریب جهان
هتل های عجیب و غریب جهان

هتل های عجیب و غریب جهان

اقامت در يكی از اين هتل های عجيب و غريب و جذاب، مي تواند به يكی از نكات ويژه تعطيلات بعدي شما مبدل گردد. از قلعه ها گرفته تا خانه هاي درختي و از كارخانه هاي توليد نوشيدني گرفته تا مزارع تحت كشت،‌ در هر كدام از آنها جایی برای تبديل روياهای افراد مختلف به واقعيت وجود دارد؛ و اين هتل ها ديگر فقط مخصوص افراد نوجوان و بيست و چندساله نيستند؛ بسياری از آنها براي افراد با سنين مختلف مناسب هستند، بنابراين هنوز هم مي توان رفاقت و دوستي را تجربه كرده و حتي اگر پول های خود را صرف هزينه دانشگاهتان كرده ايد، با رزرو هتل در چنين مكان هايی، باز هم مي توانيد مبلغي را پس انداز كنيد.
خانه درختي كادير، تركيه
خانه درختي كادير، مجموعه اي كامل از خانه هاي درختي به همراه سرگرمي و جنب و جوش را ارائه مي نمايد. اين هتل که در شهر اليمپوس قرار دارد، از بيرون شبيه خانه هاي درختي كودكان با دكوراسيون و ساختمان هاي رنگارنگ است. با اين حال، شما به واي فاي رايگان، سيستم تهويه هوا و ديگر تفريحات و امكانات جهان مدرن دسترسي خواهيد داشت. به كودك درونتان اجازه دهيد كه در اين دهكده خانه هاي درختي به بازي كردن و لذت بردن بپردازد. چشم انداز و موقعيت هتل منحصربفرد است، چرا كه درست از كنار هتل مي توانيد از كوه هاي شهر اليمپوس بالا برويد. البته اين هتل به كساني كه عادت به راه رفتن در خواب دارند، اصلاً پيشنهاد نمي گردد !!!!
خانه هاي محيط زيست مدار جيرئوم، ايرلند
هتل های جالب
تغييرات آب و هوايي مشكلي واقعي بوده و گردشگري معمولي كمكي به آن نمي كند. اگر مي خواهيد كه ردپاي توليد كربن را كاهش داده و يا فقط تعطيلات مفرحي را در ايرلند زيبا داشته باشيد، جيرئوم انتخابي مناسب براي شماست. همچنين به خاطر ويژگي هاي محيط زيستي آن، اين هتل منحصربفرد و جذاب به نظر مي رسد. حتي برخي آن را شیء ناشناس پرنده سبز و بزرگ مي نامند. اين ساختمان چوبي كه 12 سال پيش بنا شده است، با طبيعت احاطه شده و در حقيقت شبيه يك شيء پرنده ناشناس عظيم الجثه است كه گويي در مركز ايرلند فرود آمده است.
كِيولند، يونان
هتل های جالب
جزيره سانتوريني در يونان، به تنهايي مقصدي جذاب است اما مي توانيد سفرتان را با اقامت در اين كارخانه قديمي، جذاب تر هم نمائيد. اين كارخانه توليد نوشيدني در قرن 18 زمانيكه مردم محلي مستقيماً براي ساخت خانه هايشان،‌ زمين را حفاري مي كردند، ساخته شد. در حال حاضر اين حفره ها تبديل به هتل هايي با اتمسفر راحت و دنج و سرشار از احساس منحصربفرد شده اند. اتاق هاي كيولند (سرزمين غارها) و يا بهتر است كه بگوئيم، غارها، اقامتگاه هاي خوبي را كه از شما در مقابل نور خورشيد و گرماي يونان محافظت مي نمايند، ارائه مي دهند.
کتاب و تختخواب، ژاپن
هتل کتابخانه
شما می توانید همیشه روی ژاپن به خاطر منحصربفرد بودن آن در همه چیز، همانند هتل ها حساب باز کنید. آیا شما جزء آن دسته از افراد عاشق کتاب هستید که می خواهید در یک کتابفروشی سحرآمیز با کتاب های جالب و همیشه در دسترس زندگی کنید؟ این هتل های زنجیره ای که در توکیو و کیوتو واقع شده اند، رویاهای شما را به واقعیت تبدیل می کنند. در هتل “کتاب و تختخواب”، تختخواب ها بر روی کتابخانه های پر از کتاب قرار گرفته اند، بطوریکه میهمانان می توانند آزادانه به مطالعه بپردازند. اگر نمی توانید کتابی را تا انتها بخوانید، مجموعه های متعددی از کتاب های فُکاهی و دیگر لوازم مطالعه برای شما وجود دارند. تنها نقطه منفی این است که چون غرق در کتابخوانی می شوید، احتمالاً فراموش کنید که زمانی را به خوابیدن اختصاص دهید.
هتل جومبو 747،‌ سوئد
هتل هواپیما
اگر به دنبال يافتن هتلي جذاب و غيرمعمولي هستيد، سوئد براي اين تمايل شما فكري كرده است. در فرودگاه آرلانداي سوئد، مي توانيد در داخل هواپيمائي واقعي كه تبديل به هتلي كوچك، ارزان اما مجلل شده، بخوابيد. حتي اگر اين هواپيما هيچ وقت به پرواز در نيايد، قطعاً تعداد زيادي هواپيما را در حال نشست و برخاست نظاره گر خواهيد بود. يكي از اتاق هاي اعلاء و درجه يك يا اتاق متوسطي را انتخاب كنيد و در منطقه اي معمولي كه دقيقاً شبيه هواپيمائي معمولي و واقعي است، اوقات خوشي را سپري نمائيد.
هتل زندان، لتونی
هتل زندان
اگر شما یکی از علاقه مندان به داستان های جنایی، اسرار حل نشده و یا تنها تجربه های خطرناک هستید، این هتل زندان در شهر کاروستا مکانی مناسب شما است. به مانند زندانی های واقعی که قبلاً در این زندان نظامی قدیمی حضور داشته اند، زندگی کنید. شما می بایست فرمی را امضاء کنید که به میزبانان این اجازه را می دهد که با شما همانند یک زندانی واقعی رفتار کنند، اما توجه کنید،ما برای تجربه کردن سفری جذاب، چه کارهایی را انجام نمی دهیم؟ با شما همانند یک زندانی واقعی رفتار خواهد شد، اما تورهای گردش آزاد در اطراف ساختمان ها و ورود آزادانه به موزه کاروستا هم برای شما در دسترس است.
رادِکا داون آندر، استرالیا
هتل های جالب
در صورتیکه ترس از خوابیدن در زیرزمین و در فضای بسته ندارید، اقامت در این هتلِ جالب، تجربه ای خواهد بود که هرگز فراموش نخواهید کرد. رادکا داون آندر هتلی غیرمعمولی است که در داخل یک معدن قدیمی عقیق و همانطور که از نام آن پیداست، در زیر زمین ساخته شده است. شعار این هتل عبارت است از: “گرم در زمستان، سرد در تابستان”، و این دلیلی است بر اینکه در سراسر طول سال مکانی عالی برای گردشگران باشد.
قلعه سنت بریاولز، بریتانیا
هتل های جالب
آیا رزرو هتل در یک قلعه بدون اینکه پول زیادی برای آن صرف کنید، چیزی شبیه به یک رویای غیرممکن است؟ شما در انگلیس می توانید در این هتل ارزان قیمت و غیرمعمولی که در یک قلعه دوران نُرمن ها با خاکریزهایی با بیش از 800 سال قدمت واقع شده است، اقامت کنید. سنت بریاولز یک هتل مربوط به انجمن خوابگاه جوانان (انگلیس و ولز) است که پذیرای افراد، خانواده ها و گروه ها می باشد. نوع اتاق ها از اتاق های برج تا اتاق های زندان متنوع است، اما هر کدام را که انتخاب نمائید، کاملاً تجربه ای جذاب برایتان خواهد بود.
مزرعه آناک مغولستان، مغولستان
هتل های جالب
مزرعه آناک، هتلی غیرمعمولی است که کاملاً می تواند تجربه ای فراموش نشدنی برای تمام عمر باشد. شما در یک خانه عشایری قدیمی و محلی به نام گِر اقامت خواهید داشت. دختران و پسران شهری، می بایستی قبل از تصمیم در مورد ماندن در این هتل، خیلی فکر کنند، چرا که حتی اگر از پس انجام کارهایی مانند دوشیدن شیر گاوها، اسب سواری و حتی ماهیگیری برآیید، این هتل برای افرادی که بخواهند تعطیلاتی همراه با استراحت داشته باشند، مناسب نیست. جذابیت های خاصی نزدیک به مزرعه آناک وجود ندارد، اما این هتل جذاب، هر چیزی که شما برای داشتن تعطیلاتی پرجنب و جوش در مغولستان نیاز داشته باشید را در اختیار شما می گذارد.
هتل های- پیگون پوینت لایت هاوس، ایالات متحده امریکا
هتل های جالب
در میان نور درخشان خورشید و چشم انداز حیرت آور کالیفرنیا، شما می توانید این برج فانوس دریایی را که تبدیل به یک هتل جذاب و راحت شده است، بیابید. از دریا، هوای تازه و یک برج فانوس دریایی واقعی جذاب در پیگون پوینت لذت ببرید. گذراندن شب در یک برج فانوس دریایی، یکی از آن چیزهایی است که هرکسی بایستی به سبد کارهای خود اضافه نماید. تنها نقطه منفی آن است که هزینه این هتل نسبت به دیگر اقامتگاه های منطقه، کمی بیشتر است.
هتل آرکابارکا بلگراد، صربستان
هتل های جالب
بر روی آب های رود دانوب شناور بمانید و از رنگ های روشن این هتل شناور در کشور صربستان لذت ببرید. روز خود را با نشستن بر روی لبه هتل و وارد کردن پاهایتان در آب سرد، سپری نمائید. بعلاوه، آرکابارکا که همانند قایقی بر روی آب شناور است، دارای یک کافه عمومی است و مردم محلی برای دیدن مردم جدید و جالب از سراسر جهان به آنجا می آیند. همچنین شما می توانید بین اینکه بخواهید از خوردن صبحانه رایگان در کنار آب یا احتمالاً در کافه رنگارنگ و بامزه آن لذت ببرید، تصمیم گیری کنید.
میدان راه آهن سیدنی انجمن خوابگاه جوانان، استرالیا
هتل های جالب
شبی منحصربفرد را در یک واگن قطار در مرکز شهر سیدنی نزدیک به جذابترین مکان ها و کافه ها سپری نمایید. معمولاً به این مکان به چشم یک هتل جذاب برای میهمانی نگاه می شود و صاحبان این هتل، به این مکان عنوانِ “راحت ترین هتلِ سیدنی” را داده اند. با این حال، هرکسی می تواند از اقامت در هتلی شبیه به قطار لذت ببرد، بنابراین حتی اگر علاقه ای به میهمانی ندارید هم از اقامت در این مکان نگران نباشید. غیر از اتاق های جذاب، این هتل دارای یک استخر، آشپزخانه، باربیکیو و البته یک وای فای هم می باشد.

در صورتیکه تجربه اقامت در هتل را نداشته اید، این هتل های منحصربفرد، محرک هایی عالی برای شما جهت تجربه کردن می باشند. دوباره به همان اتاق قدیمی هتل زنجیره ای که در گذشته می رفته اید، نروید. جهانی متفاوت در مکانی که می توانید با مردم ملاقات داشته و بودجه سفرتان را برای داشتن فعالیت های جذاب پس انداز کنید و در نهایت با تعداد زیادی خاطره از تعطیلات به خانه بازگردید، وجود دارد.

11 هتل برتر كشور اتريش جهت اقامت
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر