لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> حمل و نقل >> دقیق ترین فرودگاه ( از نظر زمانی ) در جهان که شما را شگفت زده می کند
دقیق ترین فرودگاه ( از نظر زمانی ) در جهان که شما را شگفت زده می کند

دقیق ترین فرودگاه ( از نظر زمانی ) در جهان که شما را شگفت زده می کند

می خواهید مطمئن باشید که پروازتان سر وقت خواهد بود یا نه ؟ پس به این فرودگاه بیایید .
اگر جزو افرادی هستید که روی سر وقت بودن تاکید دارید ، فرودگاه بین المللی مینیاپولیس_سنت پل فرودگاهی این چنین و دقیق می باشد .

بر طبق گزارش وقت شناسی در سال 2018 ، این فرودگاه از لحاظ سر وقت بودن پروازها رتبه اول را در بین فرودگاه های بزرگ (بر اساس جابجایی 20 تا 30 میلیون مسافر در سال ) کسب کرد . این گزارش با همکاری اتحادیه وقت شناسی شرکت بریتانیایی تحلیل سفرهای هوایی گردآوری شد ، این شرکت عملکرد هواپیماها و فرودگاه ها را در امریکا و کشورهای دیگر رتبه گذاری می کند و از سال 2017 بر اساس داده های کل سال این گزارشات تهیه می شوند .

بر اساس گزارش 85/7 درصد از پروازها در فرودگاه مینیاپولیس-سنت پل سر وقت فرود آمده اند ، سر وقت بودن یعنی اینکه ورود و خروج هواپیما ظرف 14 دقیقه و 59 ثانیه از زمان برنامه ریزی شده اتفاق بیفتد . لغو پروازها نیز عاملی موثر است . در نظر داشته باشید منطقه فرودگاه مینیاپولیس-سنت پل سهم زیادی از آب و هوای بد زمستانی دارد وبا این حال شانزدهمین فرودگاه شلوغ در امریکا است ، این درصد شاهکار شگفت انگیز و قابل توجهی برای یک فرودگاه است .
بین بیست فرودگاه برتر از نظر وقت شناسی در رده فرودگاه های بزرگ ، ده فرودگاه در امریکا قرار دارند یعنی فرودگاه های : دیترویت ، فونیکس ، هوستون ، شارلوت ، سیاتل ، میامی ، لاس وگاس ، اورلاندو و بوستون .

در رده فرود.گاه های بسیار بزرگ که مسئول جابجایی سی میلیون مسافر در سال هستند ، فرودگاه هاندا در توکیو با درصدی تحسین برانگیز یعنی 86.75 درصد پرواز سر وقت ، در رده نخست قرار دارد .
فرودگاه دقیق

از لحاظ وقت شناسی شرکت های هواپیمایی ، شرکت ایربالتیک در بین شرکت های هواپیمایی خطوط اصلی با 90 درصد ورود و خروج سر وقت هواپیماها در رده نخست قرار دارد و شرکت هواپیمایی هونگ کونگ در رده دوم و شرکت هواپیمایی هاوایی در رده سوم به ترتیب وقت شناس ترین خطوط هوایی در سال 2017 در امریکای شمالی می باشند .

آیا می خواهید مطمئن باشید که پرواز سفر بعدی شما سر وقت خواهد بود ؟ پس کار را به یکی از این فرودگاه ها یا شرکت هواپیمایی بسپارید .
مانند گذشته در آبان‌ماه سال ۱۳۹۶ فرودگاه مهرآباد تهران بیشترین نقش را در پروازهای انجام شده داشته است و این فرودگاه با مدیریت بیش از ۱۲ هزار و ۲۰۰ پرواز و جابه‌جایی حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر پرترافیک‌ترین فرودگاه ایران بوده است. پس از آن فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد ۶۲۲۹ نشست و برخاست را به ثبت رسانده و در طول این مدت ۸۸۸۲ مسافر را جابه‌جا کرده است.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
فرودگاه فوق لوکس جواهرچانگی سنگاپور در انتظار افتتاح
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر