لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک >> خوشمزه ترین بستنی های جهان
خوشمزه ترین بستنی های جهان

خوشمزه ترین بستنی های جهان

سفر به نقاط مختلف جهان، ما را با فرهنگ و آداب و رسوم ملل مختلف آشنا می سازد. اما علاوه بر این آشنایی، می توان از طعم خوراکی های خوشمزه هر کشور در سفر خود لذت برد. بستنی یکی از خوراکی های جذاب در جهان است که طرفداران بی شماری دارد. چشیدن طعم بستنی های سنتی هر کشور می تواند سفر را لذت بخش تر نماید.

جالب است بدانید آمریکا بیشترین مصرف کننده بستنی را در کشور خود جای داده، اما با این حال در شهر نیوجرسی آمریکا، مصرف بستنی در عصرها فقط با اجازه پزشک مجاز می باشد. سفر به هر منطقه از جهان و ایران مانند کیش، با رزرو هتل در کیش باید همراه باشد. هتل ترنج کیش، بهترین گزینه برای رزرو آنلاین هتل در ایران به شمار می رود. در ادامه به معرفی خوشمزه ترین بستنی های جهان می پردازیم.
بستنی دوندورما:
بستنی دوندورما جزو بستنی های سنتی کشور ترکیه محسوب می شود. این بستنی در اکثر خیابان های آنکارا، استانبول و… به فروش می رسد. مردم ترکیه علاقه خاصی به این بستنی دارند چرا که دارای بافت نرم و فوق العاده خوشمزه ای است که دیرتر آب می شود و همین ویژگی باعث شده تا در هوای گرم، خوردن این بستنی آسان تر شود.
بستنی دوندورما
به دلیل چسبندگی زیاد مواد این بستنی، بستنی فروشی های ترکیه ای برای جذب بیشتر گردشگران، نمایش هایی را به همراه لباس های محلی اجرا می کنند و در عین حال بستنی ها را برای مشتریان آماده می کنند.
بستنی کولفی:
در خیابان های گرم هند، خوردن بستنی برای خنک شدن بهترین راه است. بستنی کولفی از جمله بستنی های سنتی هندوستان است که به صورت آلاسکا سرو می شود و طرفداران بی شماری دارد. این بستنی بسیار مقوی و انرژی بخش است. در آماده سازی این بستنی از موادی مانند انواع مغزهای بادام، پسته و… و میوه و خصوصا ادویه های خاص هندی استفاده می شود.
بستنی کولفی
اگر قصد وقت گذراندن با دوستان و خانواده خود را دارید حتما به سراغ خوردن این بستنی بروید، چرا که این بستنی مورد پسند بیشتر ذائقه ها می باشد.
بستنی گلاتو:
گردشگرانی که به کشور ایتالیا سفر می کنند بدون شک به سراغ خوردن این بستنی می روند. بستنی گلاتو طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد و بعضا به عنوان خوشمزه ترین بستنی جهان شناخته می شود.
بستنی گلاتو
در روزهای گرم، این بستنی در خیابان های ایتالیا به فروش می رسد و به دلیل داشتن بافت نرم و شیرینی بیشتر و خصوصا چربی کمتر، خریداران بیشتری را به خود جذب می کند. این بستنی اسکوپ در طعم های مختلفی ساخته و به فروش می رسد.
بستنی موچی:
امروزه همه ما این مسئله را می دانیم که ژاپنی ها طعم های متفاوت تری را می پسندند، در نتیجه اگر به دنبال چشیدن طعمی متفاوت هستید، به سراغ خوردن بستنی موچی ژاپنی بروید.
1683309591 378 خوشمزه ترین بستنی های جهان
این توپ های کوچک از پر شدن نان برنجی به وسیله بستنی تهیه می شوند. بستنی هایی با طعم شکلات، وانیل و… در نان برنجی ها ریخته می شوند و طعم جدیدی را بوجود می آورند. این بستنی ها طعم هایی با نام های عجیبی مانند عروس دریایی و … دارند که مورد علاقه بسیاری از مردم ژاپن هستند اما طعم چای سبز و لوبیای قرمز این بستنی بیشتر با ذائقه ایرانی ها سازگار است.
آیس کاکانگ:
این بستنی در بسیاری از کشورها سرو می شود اما اصالت این بستنی به کشور سنگاپور و مالزی باز می گردد. در تهیه این بستنی از مواد خوراکی متفاوت و خاصی همچون باقلوا، ذرت، لوبیا قرمز و… استفاده می شود که ممکن است مورد پسند همگان نباشد.
آیس کاکانگ
آیس کاکانگ بستنی رنگارنگ و جذابی می باشد که بخاطر شکل ظاهری خود مردم و گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. لوبیا قرمز پخته شده و شیر غلیظی که روی این بستنی ریخته می شود طعم آنرا کمی خاص می کند.
بستنی پالتاس:
اگر به مکزیک سفر کرده باشید حتما با بستنی های میوه ای به نام پالتاس برخورد کرده اید. هر یک از ما در کودکی علاقه زیادی به بستنی های میوه ای رنگارنگ داشته ایم، چرا که تنوع مزه های آنها ما را به خود جذب می کردند. در مکزیک نیز این بستنی های یخی و میوه ای بسیار پرطرفدار بوده و در خیابان ها بوسیله ی فروشنده های خیابانی به فروش می رسند.
1683309592 133 خوشمزه ترین بستنی های جهان
تنوع مزه ای و وجود پوره های میوه در این بستنی دست شما را در انتخاب باز می گذارد. چشیدن این بستنی مکزیکی می تواند تداعی گر حس ناب کودکی باشد.
بستنی سوربتس:
اصالت این بستنی به کشور فیلیپین بر می گردد. اگر همچنان به دنبال طعمی جذاب و در عین حال متفاوت هستید، این بستنی را برای خوردن انتخاب کنید. در تهیه این بستنی برخلاف سایر بستنی ها از شیر نارگیل و پنیر استفاده شده است.

در روزهای گرم فیلیپین خوردن این بستنی بسیار لذت بخش بوده و دمای بدن را کاهش می دهد. این بستنی به دو شکل قیفی و لیوانی سرو می شود که خوردن هر دو نوع آن در روزهای گرم متداول است. اما نکته قابل ذکر آن است که مردم محلی کشور فیلیپین، این بستنی پنیری را با نان های فنجانی سرو می کنند.
بستنی سوربتس

بستنی اسپاگتی:
این بستنی که مختص آلمان است، بنا به اسم آن شکلی شبیه به اسپاگتی دارد. این بستنی به شکل رشته های نودل بوده و روی آن با شکلات یا سس توت فرنگی تزئین می شود. ریختن شکلات سفید در مرحله آخر بر روی بستنی به دلیل شباهت آن به پنیر ماکارونی می باشد. در کافی شاپ های آلمان این بستنی بسیار پرطرفدار بوده و از جمله پیشنهادهای جذاب برای گردشگران محسوب می شود.
تاکو بستنی:
یکی از بستنی های جذاب و جدیدی که امروزه در کالیفرنیا عرضه می شود، تاکو بستنی می باشد. شکل ظاهری این بستنی مانند تاکو که یک غذای مکزیکی است، بوده و دارای رنگ ها و مزه های مختلفی می باشد. بستنی خاص کالیفرنیایی در وافل های رنگی به شکل تاکو قرار می گیرد و مزه فوق العاده ای را به وجود می آورد.

باید بدانید که تزئین این بستنی از حساسیت خاصی برخوردار است و زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد. پس اگر قصد سفر به کالیفرنیا را دارید از خوردن این بستنی غافل نشوید.
1683309592 4 خوشمزه ترین بستنی های جهان

بستنی سرخ شده:
اولین بار بستنی سرخ شده در قاره آمریکا اختراع شد، اما به دلیل مزه فوق العاده آن به سرعت به قاره آسیا نیز راه پیدا کرد. چینی ها این بستنی را به شکلی بسیار خوشمزه تری درست می کنند و همین باعث محبوب شدن این بستنی در چین و سایر کشورها شده است. این بستنی از ترکیب خمیر سرخ شده با بستنی سرد به دست می آید و شکلی مانند کیک دارد.1683309592 451 خوشمزه ترین بستنی های جهان

غذاهای خیابانی ترکیه| غذاهای بسیار خوشمزه ای که هر عاشق غذایی را شیفته خود می کنند
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر