لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> 3 روش تخصصی برای اینكه هر كفشی را تبدیل به كفشی مناسب برای سفر نمود
3 روش تخصصی برای اینكه هر كفشی را تبدیل به كفشی مناسب برای سفر نمود

3 روش تخصصی برای اینكه هر كفشی را تبدیل به كفشی مناسب برای سفر نمود

هنگام جمع كردن وسایل و آماده شدن برای سفر،‌ همیشه از یك قاعده ساده و قدیمی برای این كار استفاده می كنم: فقط و فقط اگر به وسیله ای علاقه مند هستید، آن را با خود بردارید. مسافرت زمان خوب و مناسبی برای امتحان كردن كفش های جدید و یا پوشیدن شلوار نو نیست – اتفاقاً زمانی است كه باید احساس راحتی كامل نمود و از محیط اطراف لذت برد. اما زمانی كه نوع خاصی از سفر و یا فعالیت، نیازمند نوع مشخصی از كفش باشد كه شما آن را دوست ندارید (و یا حتی آن را ندارید)، آنگاه شاید لازم باشد كه با علائق خود فاصله بگیرید و كفش های مناسب برای سفر را خودتان خلق و آماده نمایید.
با رزرو هتل فاضلی یزد، با هزینه ای مقرون به صرفه، غیر از لذت حضور در این هتل زیبا، تجربه حضور در مناطق كویری و ماجراجویی در بیابان را نیز در خاطرات خود به ثبت برسانید.
مسافرت كردن برای هدفی خاص تر و نه صرفاً انجام یك مسافرت تفریحی – چه با هدف عروسی باشد و چه ماجراجویی هایی در طبیعت – می تواند به معنی همراه داشتن كفش هایی باشد كه با آنها احساس راحتی كمتری بكنید. اما چند روش هوشمندانه و جالب برای تبدیل كردن هر نوع كفش ضروری- از كفش های رسمی گرفته تا چكمه های مخصوص كوهنوردی و پیاده روی – به كفشی بسیار راحت وجود دارند.
تفریح هایی همانند كوهنوردی در نواحی كوهستانی شمال غرب كشور، فعالیتی بسیار لذت بخش و هیجان انگیز است، بنابراین با رزرو هتل در اردبیل و همراه داشتن ملزومات ضروری این نوع مسافرت ها مانند كفش های مناسب، خاطراتی فراموش نشدنی برای خود رقم بزنید.
چگونه هر نوع كفشی را به كفش مناسب برای سفر تبدیل كنیم
در این مطلب با بهترین روش ها برای تبدیل كردن كفش هایی كه دوستشان ندارید به كفش های مناسب برای سفر با كمك برخی از ابزارهای ارزان قیمت آشنا خواهید شد.
گشاد كننده كفش

مشكل: كفش های خیلی تنگ
راه حل: باز كننده های خانگی كفش (ابزارهای گشاد كردن)
آیا تا به حال این موضوع برایتان پیش آمده كه فكر كنید عالی ترین كفش ها را برای یك مراسم یا ماجراجویی خاص به صورت آنلاین یافته اید و بعد از اینكه آنها را تحویل گرفتید، متوجه شوید كه خیلی تنگ هستند؟ در عصر خرید اینترنتی، دیگر نیازی به مراجعه به پینه دوز برای گشاد كردن كفشتان به اندازه یك یا دو سایز ندارید: گشاد كننده های ارزان قیمت كفش كه در سایت های مختلف در دسترس هستند، ابزارهایی كاربردی برای آماده كردن آن كفش های فوق العاده شما كه نیازمند فضای بیشتری برای قابل پوشیده شدن هستند، می باشند.
ابزارهای مزبور به طور مشخص برای كفش های چرمی مفید هستند، چرا كه چرم می تواند بیش از هر ماده دیگری كِش بیاید، بدون آنكه آن را نمایان سازد (از روی ظاهر دیده شود)، همچنین این ابزارها برای هر نوع كفش دیگری، از چكمه های كوهنوردی گرفته تا پاشنه دارها، برای ایجاد فضای بیشتر برای پا مناسب هستند. به عنوان یك ویژگی خوب و امتیاز مثبت، برخی از این ابزارها دارای انواع كوچكتری نیز هستند تا در داخل كفش های شما قرار گرفته و در طول حمل و نقل و پیش از رسیدن به مقصد، همزمان كار گشاد كردن نیز انجام گیرد.
كفی های مناسب برای كفش
كفی های مناسب برای كفش
مشكل: كمبود پشتیبانی
راه حل: كفی های ژله ای
شاید كمی غیرمنطقی به نظر برسد، اما كفی های ژله ای مانند برند دكتر شولز، می تواند به خوبی تعداد كفش هایی را كه بتوانید با خود همراه داشته باشید را افزایش دهند، این ابزار باعث می شوند تا كفش هایی كه شرایط داخلی آنها كمتر مناسب راه رفتن هستند را تبدیل به كفش هایی راحت برای پیاده روی نمایند.
این وسیله همچنین می تواند كفش هایی را كه شما معمولاً برای ساعت های طولانی به پا نمی كنید (به عنوان مثال، پاشنه بلندها برای مراسم های عروسی) قابل پوشیدن نماید … البته در صورتی كه نوع درستی از كفی را انتخاب نمایید. مثلاً در حالی كه كفی هایی كه از داروخانه ها قابل تهیه هستند، برای كفش های جلو بسته كاربردی تر می باشند،‌ برای پاشنه بلندها و صندل ها بهتر است كه از كفی هایی متناسب با قسمت توپی زیر پا استفاده كرد – كفی هایی كه من به شخصه همیشه همراه خود دارم.
نوار مولسكینی
نوار مولسكینی
مشكل: تاول
راه حل: چسب كتانی مولسكینی
حمل انواع بانداژهای مخصوص زخم بندی پا را به خاطر غیر راحت بودن كفشتان فراموش كنید و به جای آنها از چسب مولسكینی برای استفاده مستقیم بر روی ناحیه مشكل ساز از كفش استفاده نمایید. مولسكین یك ماده نرم و بی رنگ است كه اغلب در كفش های راحتی مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند به عنوان یك چسب در هر جایی كه نیاز دارید، به كار گرفته شود. این برچسب به شكل بانداژی هم در دسترس است، اما برای دستیابی به راه حلی دائمی تر و برای اینكه نیازمند چسباندن چیزی به پوستتان نباشید، به جای گزینه های قدیمی تر، لایه ای مولسكینی با عنوان پییل اند استیك را می توانید بدون واسطه در درون كفش مورد استفاده قرار دهید.
چگونه بیمار شدن در زمان سفر می تواند زندگی ما را تغییر دهد؟
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر