لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> حمل و نقل >> عجیب ترین و گران قیمت ترین کاروان های جهان
عجیب ترین و گران قیمت ترین کاروان های جهان

عجیب ترین و گران قیمت ترین کاروان های جهان

ما در فستیوال “کمپینگ، کاراوان و خانه های موتوری” به دنبال مدرن ترین کاراوان های بازار گشتیم. دیگر دورانی که همه ی کاراوان ها همانند عکس بالا طراحی شده بودند تمام شده است! اما چیزی که هنوز به پایان نرسیده، تخفیفات ویژه ی وبسایت ایران هتل آنلاین می باشد! شما می توانید برای رزرو هتل در کیش و یا رزرو هتل در شیراز و یا هر شهر دیگری که بخواهید از تخفیف های ویژه ی این وبسایت استفاده کنید. حال بیایید به ادامه ی مطلب بپردازیم:

– مدل “The Tribeca”:
طراحان این کاراوان لوکس بر این باورند که The Tribeca صنعت ماشین های مسافرتی را کاملاً دگرگون خواهد کرد و اولین کاراوانی است که می تواند حس اقامت در یک هتل 5 ستاره در شهر نیویورک را برای شما به واقعیت تبدیل کند.
با وجود تلویزیون های تخت، یخچال های چند طبقه و حمامی پیشرفته، شما می توانید در این کاراوان غول آسا ساعت ها از سفر خود را سپری کنید. فضای این ماشین هم آن قدر بزرگ می باشد که در رابطه با این موضوع که آیا The Tribeca یک کاراوان به حساب می آید هنوز در میان متخصصان شک وجود دارد!
1683187077 371 عجیب ترین و گران قیمت ترین کاروان های جهان
– مدل “Carapod Nomad”:
شرکت Carapod بالاخره از مدل جدید کرومی رنگ کاراوان های خود در این فستیوال رونمایی کرد.
این مدل در دو نسخه عرضه خواهد شد که یکی از آن ها همانند شکل بالا کروم رنگ می باشد و دیگری آبی. وزن آن هم 320 کیلوگرم می باشد و با ماشین های کوچک هم می توان آن را حمل کرد.
این کاراوان می تواند یک تخت دو نفره، یک سالن غذاخوری و یک آشپزخانه ی کوچک را به راحتی در خود جای دهد. قیمت آن هم از 8995 یورو شروع می شود.
1683187078 737 عجیب ترین و گران قیمت ترین کاروان های جهان
– مدل “Naked Barefood”:
شرکت Barefoot Caravans، نسخه ی Naked محصولات خود را برای اولین بار در این فستیوال به نمایش گذاشت. قیمت آن از 14995 یورو شروع می شود و به رنگ های آبی، کرم و خاکستری موجود می باشد. شما می توانید با پرداخت 600 یوروی دیگر کاراوان خود را به رنگ دلخواهتان تبدیل کنید.
این ماشین سیاحتی دارای یک باتری قابل شارژ نیز می باشد و با کابل 230 ولتی USB عرضه می شود. شما می توانید از آن در حیاط خانه ی خود نیز به عنوان یک استودیوی هنری نیز استفاده کنید.
1683187078 169 عجیب ترین و گران قیمت ترین کاروان های جهان
شرکت Barefoot در حال حاضر یکی از پر طرفداران ترین تولید کنندگان مینی-کاراوان در جهان به حساب می آید. همان طور که می توانید مشاهده کنید، درون آن هم جمع و جور می باشد و بسیار شیک طراحی شده است.
1683187078 541 عجیب ترین و گران قیمت ترین کاروان های جهان
– مدل Adira Compact SLS Plus:
شرکت Adria نیز از خانه ی موتوری که قسمت پشتی آن به صورت خودکار حرکت می کند رونمایی کرد.
این ماشین برای اولین بار در اروپا از تکنولوژی آمریکایی الهام گرفته است و دارای بخش پشتی می باشد که می تواند تا 60 سانتی متر بلند تر شود و یک تخت دو نفره ی بزرگ را در خود جای دهد.
در حالت جاده ای، این کاراوان 6 متر طول دارد و قیمت آن 49990 یورو می باشد.
1683187078 567 عجیب ترین و گران قیمت ترین کاروان های جهان
این کاراوان ها هیچکدام مدل های جدیدی نیستند، اما از جذاب ترین های دنیا به شمار می روند!
– مدل “The Airstream”:
هیچ چیز مانند یک کاراوان کلاسیک، آدم را به یاد فیلم های قدیمی هالیوودی نمی اندازد! با اینکه بیشتر برای سفر در مناطق بیابانی از این مدل استفاده می شود، اما در واقع اصل و نسب این محصول به شرق این کشور باز می گردد چرا که شرکت تولید کننده ی آن در شهری کوچک به نام Jackson Center در ایالت Ohio قرار گرفته است.
محصولات شرکت Airstream بخاطر طراحی های خاص آلومینیومی خود شناخته می شوند که مقاومت کاراوان در برابر باد را کاهش می دهد و میزان مصرف سوخت را پایین می آورد. اولین مدل آن در سال 1935 منتشر شده است و طراحی آن تا به امروز دستخوش تغییرات بسیاری نشده است.
1683187079 846 عجیب ترین و گران قیمت ترین کاروان های جهان
– مدل “Freelander RV”:
زمانی که در رابطه با خانه های موتوری آمریکایی صحبت می کنیم، شرکت Airstream سال هاست که از دور رقابت ها خارج شده است، هم برای طراحی و هم از نظر کاربرد.
این کاراوان دارای یک آشپزخانه ی کامل، پنجره های عریض دودی و سیستم کروز کنترل می باشد که برای زمان هایی که می خواهید کمی در جاده با خیال راحت رانندگی کنید قابل استفاده است.
1683187079 284 عجیب ترین و گران قیمت ترین کاروان های جهان
– مدل “EleMMent Palazzo”:
کسانی که حاضرند که هزینه ی هنگفتی را برای یک کاراوان بپردازند، می توانند محصول جدید شرکت Marchi Mobi را انتخاب کنند. از این شرکت اتریشی به عنوان یکی از پیشگامان صنعت کاراوان های لوکس یاد می شود و به محصولات آن ها کشتی های زمینی هم گفته می شود!
EleMMent Palazzo نیز یکی از پیشرفته ترین نسخه های کاراوان این شرکت به حساب می آید و دارای یک شومینه، تراس پشت بام و سیستم حرارتی کف می باشد. در سال 2013، نسخه ای طلایی هم از این کاراوان در بازار دوبی به قیمت 2 میلیون یورو فروخته شد که همچنان از آن به عنوان گران ترین کاراوان در جهان یاد می شود.
1683187079 610 عجیب ترین و گران قیمت ترین کاروان های جهان
– مدل “MMPro”:

اگر که فکر می کنید با پرداخت 2 میلیون یورو هم نمی توانید به آن مقدار فضای دلخواه خود برسید، شاید بخواهید به محصول دیگر شرکت Marchi Mobi با نام MMPro نگاهی بیاندازید! کاراوانی غول آسا که طول آن تقریباً به 14 متر می رسد!

– مدل “Al Houdaj”:
این طور که به نظر می رسد، سایز دیگر اهمیتی ندارد! اما شیخ حامد بن زاید آل نهیان، این چنین فکر نمی کند! او یکی از اشراف زادگان امارات می باشد که بیشتر آثار درون کلکسیون موزه ی ملی ماشین این کشور از آن او می باشد.

در میان دیگر کاراوان ها، این خانه ی موتوری غول آسا با 20 متر طول، 12 متر عرض، 12 متر ارتفاع و 8 اتاق خواب کامل، سر به آسمان برافراشته است.
1683187079 454 عجیب ترین و گران قیمت ترین کاروان های جهان

– مدل “Mica”:

ظاهر این کاراوان می تواند فریبنده باشد. شاید فکر کنید، این مکعب متحرک ساخته شده از آهن زنگ زده به یک زباله دانی تعلق داشته باشد اما در واقعیت یکی از هوشمندانه ترین طراحی های شرکت کالیفرنیایی Tumbleweed است. قیمت آن 66 هزار دلار می باشد و دارای یک اتاق خواب و یک سرویس بهداشتی و پنجره های مخصوص مشاهده ی چشم انداز های طبیعت می باشد.
1683187079 593 عجیب ترین و گران قیمت ترین کاروان های جهان

– مدل “Sealander”:
این یک سؤال بسیار قدیمی می باشد: آیا بهتر است در جاده سفر کنیم و یا در رودخانه؟ با خرید Sealander که 16500 یورو می باشد و ساخت آلمان است، شما بالاخره می توانید جواب این سؤال را کامل بدهید. با اینکه فضای این محصول کمی کوچک به نظر می رسد، اما در واقع ظرفیت آن 6 نفر است!
1683187079 569 عجیب ترین و گران قیمت ترین کاروان های جهان
– مدل “Volkner Mobil Performance”:
برای کسی که همه چیز دارد چه چیزی می توان خرید؟ شاید کاراوانی که ساده ترین نقش چنین ماشین های موتوری را برعکس کرده باشد، جواب خوبی به نظر برسد!
این کاراوان توسط شرکت آلمانی Volkner Mobil تولید می شود و آن قدر بزرگ است که می تواند ماشین اسپرت شما را در خود نگه دارد! دارای اتاق خواب هایی کامل، حمام و دستشویی کامل، یک سرداب و هم چنین چندین دوربین امنیتی می باشد. قیمت این غول آلمانی هم 1.2 میلیون یورو براورد شده است.
کاروان های جهان
– مدل “The Opera”:

ثمره ی سال ها تلاش معمار تیزهوش بلژیکی، Axel Enthoven می باشد و بخاطر شباهت ظاهری اش به خانه ی اپرای سیدنی، The Opera نام گذاری شده است. دارای سیستم حرارتی پیشرفته، یک بار قهوه و یک ایوان نیز هست. بهتر از این ویژگی ها، این نکته است که برای بهره بردن از ویژگی های آن لازم نیست که به استرالیا سفر کنیم!
کاروان های جهان

– مدل “The Walking House”:
آیا می توانیم یک خانه ی ماشینی که چرخی ندارد را یک کاراوان به حساب آوریم؟ بعد از بررسی عکس بالا نظرات خود را با ما در میان بگذارید. The Walking House یا همان خانه ی متحرک توسط شرکت دانمارکی N55 ساخته شده است و به درستی بخاطر داشتن پا به جای چرخ به این شکل نام گذاری شده است و با نیروی خورشید و باد شارژ می شود.
این موضوع که سرعت حرکت این کاراوان به اندازه ی قدم زدن یک فرد معمولی است یا شما را شکفت زده خواهد کرد و یا به شدت خواهد ترساند!
در هر صورت، با وجود چنین سرعت پایینی، این کاراوان برای مسافرت های طولانی کاربردی ندارد. پس شاید بهتر باشد که از آن برای تماشای زیبایی هایی که به خانه نزدیک ترند استفاده کنیم.
کاروان های جهان
– مدل “Sportberger Land Yacht Vintage Caravan”:
یک کاراوان قابل توجه و برجسته، حتماً لازم نیست که جدید باشد. نیم نگاهی هم به این کاراوان بیاندازید که در موزه ی Erwin Hymer قرار دارد و در آلمان ساخته شده است. هر چه هم این محصول از نظر کاربردی کمبود دارد، با زیبایی کلاسیک خود آن را جبران می کند.
کاروان های جهان
– مدل “A Celebration Of Caravanning”:
یک کاراوان لزوماً نباید فقط در جاده برای ما ارزش داشته باشد. این محصول بدون چرخ توسط Jo Thompson طراحی شده است و برای اولین بار در سال 2012 و در “شوی گل های چلسی” از آن رونمایی شد.
کاروان های جهان
– مدل خودساخته ی شما!
حتی اگر شما یک کاراوان معمولی را به ارث ببرید، با کمی خلاقیت می توانید محصولی شگفت انگیز طراحی کنید!

بهترین سفرهای جاده ای در اروپا
ادامه مطلب

3/5 - (4 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر