لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> ماجراجویی های ایده آل برای مسافران با تجربه
ماجراجویی های ایده آل برای مسافران با تجربه

ماجراجویی های ایده آل برای مسافران با تجربه

اصل سفر، ماجراجویی های آن است. از سواری بر زیپ لاین ها در جنگل های بارانی گرمسیری گرفته تا صعود به کوه های برفی و امتحان کردن غذاهایی جدید و بی نظیر. یکی از بهترین قسمت های سفر راهی است که ما را به ریسک کردن و کشف جهان به روشی جدید ترغیب می کند.
اما ماجراجویی برای شما چه معنایی دارد؟ تنها یک راه برای ماجراجویی و یک نوع شخص وجود ندارد که بتواند ماجراجو باشد. همچنین سفر منجر به گسترش افق، گسترش جهان بینی و بهبود دیدتان نسبت به زندگی می شود – برای انجام این کار نیازی به صعود به اورست نیست!
با این تفاسیر، دفعه ی بعد که قصد سفر و رزرو هتل را داشتید ، به این فکر کنید که چه نوع ماجراجویی می خواهید انجام دهید: همیشه یک سبک سفر وجود دارد که متناسب با نیازهای شما باشد.
ماجراجویی هایی برای مسافران با تجربه

چرا ماجراجویی باید تاریخ انقضا داشته باشد؟ اتفاقا ، همه ی ما فکر می کنیم رسیدن به سن بازنشستگی دلیل مناسبی برای شروع برنامه ریزی برای گشت و گذار بعدیتان است. البته در مورد سلامتی ، ایمنی و توانایی ، مانند هر سفری ، در هر سنی ، ملاحظات خاصی وجود دارد ، اما روش های زیادی برای داشتن سفری پرماجرا در سال های طلایی عمرتان وجود دارد. چرا به یک تور غذایی نروید و غذاهای مورد علاقه تان را از کشورهایی که در آنها به دنیا آمده اند امتحان نکنید؟ یا اگر هنر و تاریخ مبحث مورد علاقه تان است ، بازدید از موزه های مشهور جهانی که ممکن است فقط در مورد آنها مطالبی خوانده باشید می تواند یک رویا باشد. چه اولین سفر خارج از کشورتان است چه برای صدمین بار این مقصد را تجربه می کنید، ماجراجویی همیشه در گوشه و کنار سفر وجود دارد.
یک راه آسان و شگفت انگیز برای دیدن همه ی موارد موجود در لیست علاقه مندی هایتان در یک سفر ، رفتن به یک سفر آبی است. با سفر در تور کشتی کروز در رودخانه، یک بار چمدانتان را باز کنید و در اتا
رق هتلی شناور بمانید که این اتاق شما را به سمت مقصد های پر زرق و برق و تاریخی مهم می رساند. چرا وقتی ممکن است مسی سفرتان بخشی از تعطیلاتتان باشد، وقت زیادی را در راه سفر صرف کنید؟

سفر با کشتی کروز در رودخانه یک ماجراجویی شگفت انگیز است!
چرا سفر با کشتی کروز در رودخانه؟
به نظر می رسد سفر با کشتی کروز در رودخانه، به عنوان جایگزینی برای سبک مسافرت های کوتاه مدت و سریع باشند، اما نمی توان از حقیقت فراتر رفت! “رجینا کروز” امکانات بی پایانی روی عرشه ارائه می دهد، از جمله استخرها و شام ها و همچنین امکانات بی حد و حصری که هر روز صبح در یک مقصد جدید ارائه می دهد. از نور آفتاب در یک عرشه در فضای باز لذت ببرید و نگران این نباشید که هنگام ورود کشتی به از داخل تونل حرکت کنید ، Regina Cruises به همه چیز فکر کرده و کشتی های خود را به طور خاص ساخته است تا از این ناراحتی ها جلوگیری کند.
اگر ماجراجویی بی نظیرتان شامل گشت و گذارهای زیاد، اما پیاده روی کمی است، همچنان خوش شانس هستید
گشت و گذارهای ارائه شده در یک سفر دریایی Regina با 200 متر یا کمتر پیاده روی در هر دفعه انجام می شود ، این بدان معنی است که مسافرانی که مشکل حرکتی دارند مورد مراقبت قرار می گیرند .
برنامه های سفر کروز پرماجرا برای سالمندان
از دریای شمال تا آلپ

این تور با شروع از آمستردام و گذر از آلمان، سفر را بعد از دوازده روز در وین به پایان می رساند، ماجراجویی مناسبی برای دوستداران تاریخ و معماری است، از تورهای پیاده روی در شهرهای قرون وسطایی لذت خواهید برد، مکان های میراث جهانی یونسکو را کاوش خواهید کرد و با داشتن وقت فراوان این مناطق زیبا در اوقات فراغتتان کشف خواهید کرد- علاوه بر این در فضایی مجلل در کشتی به استراحت خواهید پرداخت!
سفر با کشتی کروز

گشت و گذار در فرهنگ و طبیعت دانوب

اگر سفر در کنار کوه های بلند هنگام استراحت در یک محیط راحت و دوستانه نوع ماجراجویی مورد علاقه تان است ، این سفر 10 روزه برای شما مناسب است. در روز ششم ، مسافران در دره دانوب ، یک منطقه باریک با صخره های 300 متری ، سفر می کنند. بزرگترین چشم انداز صخره رودخانه در اروپا. با شروع در Linz و خاتمه در Braila ، این سفر دریایی همچنین شامل یک گشت و گذار به پارک طبیعت ، بازدید از یک موزه روباز و تورهایی در شهرهای مهم اروپا است.
سفر با کشتی کروز

فرهنگ و طبیعت دانوب
بعضی اوقات ، بهترین نوع ماجراجویی قدم گذاشتن در قدم های تاریخ و غوطه ور شدن کامل در فرهنگ کاملاً جدیدی برایتان است. این سفر دریایی شش روزه ، که از وین آغاز می شود و در نووی ساد صربستان خاتمه می یابد و از راه اسلواکی ، مجارستان و کرواسی گذر می کند. در بوداپست از خواب بیدار شوید و هر دو طرف این شهر مخفی را بگردید ، همه چیز را ببینید و می توانید در یک انبوهی از طبیعت دیدن کنید و از بالای قلعه بلگراد در صربستان لذت ببرید.
شهرها و سواحل بالتیک

اگر خط ساحلی چشمگیر و تاریخ باستان، با روحتان صحبت می کنند ، این سفر دریایی هشت روزه ی رودخانه ای ایده آلی برای شماست. شما در شهرهای غنی از معماری گوتیک گشت و گذار خواهید کرد ، استراحتگاه ساحلی بالتیک قرن نوزدهم را کشف خواهید کرد و از دیدن صخره های گسترده در پارک های ملی نفس گیرش مجذوب خواهید شد. علاوه بر این مسافران از جزیره لهستانی وولین تا لاوتباخ در دریای بالتیک آلمان، از تفریح در جزیره لذت خواهند برد.
سفر با کشتی کروز
در شهر گریفسوالد به سبک خودتان کاوش کنید

Metropolises Iron Gate & Danube

اگر شهرهای بزرگ و سفرهای دریایی لاکچری طور، به نظرتان ماجراجویی کاملی می رسند ، این برنامه ی سفر نام شما را صدا می کند! با شروع در نووی ساد و با پایان یافتن در وین ، مسافران تنها طی شش روز سه شهر پایتخت را گشت و گذار می کنند. با سفر به دانوب ، مسافران می توانند منظره ای باورنکردنی از صخره های عظیم در گور دونوب را مشاهده کنند ، از یک خانه پاپریکا در پایتخت پاپریکای جهان دیدن کنند و پس از یک روز طولانی کاوش در هر دو طرف بودا و پست، بوداپست ، مجارستان با قطار به راحتی به کشتیشان برگردند.
هرگز به کسی اجازه ندهید که بگوید هنگامی که به سن خاصی رسیدید از سن سفرتان گذشته است. اگر یک برگزار کننده ی تور از قبل از مشکلات بهداشتی آگاه باشد، همیشه تمام تلاش خود را برای برطرف کردنش انجام می دهد. از بازدید از شهر های جذاب تا جنگل های حومه ی شهر ، از خواب بیدار شدن هر روز در یک مقصد جدید در یک سفر دریایی ، تور کروز یک ماجراجویی مناسب برای مسافران مسن است.

گرانترین شهر های اروپایی که ظرف یک روز جیب شما را خالی می کنند
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر