لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> مناطق خاص و رومانتیک >> 10 تا از رمانتیك ترین مقاصد بین المللی برای ماه عسل در سال 2019 متناسب با هر بودجه ای
10 تا از رمانتیك ترین مقاصد بین المللی برای ماه عسل در سال 2019 متناسب با هر بودجه ای

10 تا از رمانتیك ترین مقاصد بین المللی برای ماه عسل در سال 2019 متناسب با هر بودجه ای

با هر بودجه ای كه انتخاب نمائید، می توانید سفری لوكس برای ماه عسل خود داشته باشید… واقعاً اگر ببینید كه چه مواردی برای ارائه به شما انتخاب كرده ایم، باورتان نخواهد شد! 10 مقصد بین المللی برای هر نوع بودجه ای. آیا به زودی ازدواج می كنید و برای ماه عسل در تدارك سفر هستید؟ نگران نباشید، ما كار شما را راحت كرده ایم! بودجه خود را در ذهن داشته باشید، از این لیست یكی از مقاصد را، كه هر كدام چیز منحصربفردی برای ارائه دارند، برگزینید. بروید و با اشتیاق فراوان از لذت بخش ترین مسافرت زندگیتان بهره كافی را ببرید.
موریس و رییونیون آیلند 18000 تا 31000 روپیه
سنگاپور 28000 تا 37000 روپیه
مالزی 18000 تا 42000 روپیه
بوتان 12000 تا 23000 روپیه
نپال 6000 تا 18000 روپیه
تركیه 25000 تا 56000 روپیه
لاس وگاس 101000 تا 380000 روپیه
هنولولو
مصر 24000 تا 50000 روپیه
فیلیپین 90000 روپیه
مقاصد پرهزینه برای ماه عسل (200000 تا 250000)
اگر از بودجه خوبی به میزان 200000 تا 250000 برخوردار هستید و می خواهید كه تجربه یك ماه عسل خارق العاده را رقم بزنید، در ادامه تعدادی از بهترین ها را برای برآورده كردن آرزویتان ارائه نموده ایم. نگاهی به آنها بیاندازید و لوكس ترین و در عین حال خوش قیمت ترین مقصد را انتخاب كنید!
البته زوج های جوان، بدون نیاز به صرف هزینه های زیاد برای سفر به مقاصد بین المللی و با رزرو هتل ترنج كیش، می توانند خاطراتی دلنشین را از سفر ماه عسل خود به ثبت برسانند.
1. موریس و رییونیون آیلند

آیا علاقه مند به یك ماه عسل عالی در یك از ساحل های مورد علاقه تان می باشید؟ یك پكیج ماه عسلی برای این منطقه رزرو كنید. این كشور جزیره ای یكی از بهترین مكان ها برای برگزاری ماه عسل می باشد!
كارهای تفریحی كه بایستی انجام دهید: زوج ها می توانند به تماشای دلفین ها و نهنگ ها بروند، در یك جزیره اختصاصی به خوش گذرانی بپردازند، با قایق های دوبدنه بر روی آبهای منطقه گشت و گذاری داشته باشند، اگر علاقه مند به سقوط آزاد بودند، به پاراگلایدر بپردازند، با اسكوترهای آبی به اعماق آب های این منطقه وارد شوند و یا از حضور در جكوزی های دونفره لذت زیادی ببرند. برای اینكه ماه عسلی ماجراجویانه داشته باشید، سری به دهانه های آتشفشانی در جزایر ریونیون بزنید.
مدت: 6 شب و 7 روز.
هزینه پكیج: 180000 تا 200000 به ازای هر زوج.
هزینه سفر هوایی: 45000 روپیه به ازای هز نفر (رفت و برگشت).
پكیج زمینی: 19000 تا 24000 روپیه به ازای هر زوج.
زمان سفر: آوریل تا ژوئن و سپتامبر تا دسامبر
ویزا: به محض رسیدن به موریس، تبعه های هندی، امكان دریافت یك ویزای رایگان به مدت 60 روز را دارند.
با رزرو هتل در مازندران، می توانید در نواحی ساحلی دریای خزر كه دست كمی از سواحل كشورهای دیگر جهان ندارد، لذت اولین سفر مشترك خود را با شریك زندگیتان تجربه نمایید.
2. سنگاپور
سنگاپور
وقتی به یك مسافرت بین المللی برای ماه عسل فكر می كنیم، سنگاپور جزء مكان هایی است كه همان اول به ذهنمان خطور می كند؛ و آنچه كه این مقصد را تبدیل به مكانی خوب و مناسب از نظر بودجه ای كرده، این واقعیت است كه سنگاپور یك كشور جزیره ای بوده و چشم اندازهایی خیره كننده از طبیعت دارد و به این ترتیب راه های بسیاری را پیش روی زوج ها قرار می دهد تا دوباره عاشق هم شوند! منتظر چه چیزی مانده اید؟ همین الان چمدان هایتان را برای سفر به این كشور ببندید!
مدت: 7 شب و 8 روز.
زمان سفر: آگوست تا اكتبر.
ویزا: بایستی از قبل ویزای گردشگری را درخواست نموده باشید.
3. مالزی

سواحل طبیعی و دست نخورده، فرهنگ و تاریخ غنی و دارای نقش و نگار، تسهیلات و امكانات مدرن در كلاس جهانی و كلكسیونی شگفت انگیز از انواع گونه های گیاهی و جانوری، شما را در مسافرتتان بسیار خوشحال خواهد كرد. اگر به دنبال بهترین مكان ها برای ماه عسل با قیمتی كمتر از 100000 روپیه هستید، این كشور انتخابی عالی در میان مقاصد ارزان قیمت در آسیا می باشد.
كارهای تفریحی كه بایستی انجام داد: شیرجه های شبانه، گشت و گذار در جزیره، پیاده روی در جنگل یا ورزش های آبی را همراه با همسرتان امتحان كنید. در سواحل دلپذیر گردش كنید و تا هر موقع كه از پای درآمدید به خرید كردن در فروشگاه ها مشغول باشید. زوج ها می توانند از تله كابین هیجان انگیز منطقه گونانگ مات سینكانگ نیز نهایت لذت را ببرند.
مكان های ایده آل برای ماه عسل: جزیره تیومن، لانگكاوی، جزیره پرهنتیان.
مدت: 6 شب و 7 روز.
هزینه پكیج: 90000 تا 120000 روپیه به ازای هر زوج.
هزینه سفر هوایی: 20000 روپیه به ازای هر نفر (رفت و برگشت).
پكیج زمینی: 40000 تا 60000 به ازای هر زوج.
زمان سفر: آوریل تا ژوئن و سپتامبر تا دسامبر.
ویزا: مورد نیاز است و فرآیند اخذ آن معمولاً 7 تا 10 روز به طول می انجامد.
بودجه محافظه كارانه در رابطه با مقاصد ماه عسل (كمتر از 100000)
اگر در جستجوی یك مقصد ماه عسل كم هزینه هستید كه البته همان تجربه دلگرم كننده و سرگرم كننده مقاصد دیگر را برای شما فراهم آورد، آنگاه نگاهی به آیتم های بعدی بیاندازید!
4. بوتان
بوتان
این كشور برای علاقه مندان به تاریخچه های فرهنگی، برخی از تماشایی ترین مكان های ویژه ماه عسل را ارائه می نماید. با هم بودن خود را در یك معبد قرن هفتمی، در یك قلعه قرن هفدهمی و یا در یك قصر باستانی برگزار كنید كه با داستان های متنوعی از سال های گذشته طنین انداز شده اند و برای برخورداری از آرامش و شرایطی خصوصی، سری به اطراف شهر بزنید.
كارهای تفریحی كه بایستی انجام داد: همسرتان را به یك تور با هلی كوپتر بر فراز كوهستان مرموز هیمالیا ملحق كرده و او را شاد و خوشحال نمایید، در جاده های پرپیچ و خم بوتان در یك تور دوچرخه سواری شركت كنید، در یك تور فرهنگی و تفریحی، اوقات خود را لبریز از شادی و سرور گردانید، و یا در نهایت در هر فعالیتی كه این مكان را تبدیل به یكی از سرگرم كننده ترین مقاصد ماه عسل می نماید، مشاركت داشته باشید.
مدت: 5 شب و 6 روز.
هزینه پكیج: 80000 تا 100000 به ازای هر زوج.
پكیج زمینی: 30000 تا 50000 روپیه به ازای هر زوج.
ایده آل ترین مكان های برای ماه عسل: پارو و ثیمفو.
زمان سفر: در تمام طول سال امكان سفر به بوتان وجود دارد.
ویزا: برای بازدید از بوتان نیازی به ویزا ندارید.
5. نپال
نپال
آیا به دنبال بهترین نقطه جهان برای ماه عسل هستید؟ یكی از غنی ترین كشورها از لحاظ تنوع زیستی و موقعیت منحصربفرد از منظر جغرافیایی، نپال است كه برای هر مسافر چیز خاصی برای ارائه دارد. اگر عاشق كوهستان هستید، این كشور برای شما فوق العاده است. مناظر تماشایی، جو روانی آرامش بخش و هوای تازه، ماه عسل شما را مسحوركننده تر خواهد كرد.
كارهای تفریحی كه بایستی انجام داد: برای عاشقان ماجراجویی، چندین مسیر طاقت فرسا اما لذت بخش برای رسیدن به هیمالیا وجود دارد. زوج هایی كه این كشور را برای ماه عسل انتخاب می كنند، می توانند قایق سواری در رودخانه، پرش از ارتفاع و … را نیز داشته باشند. در تورهای دهكده ها مشاركت نمایید تا تجربه حضور در یك دهكده معمولی در نپال را نیز بدست بیاورید.
مدت: 5 شب و 6 روز.
هزینه پكیج: 60000 تا 90000 به ازای هر زوج.
هزینه سفر هوایی: 18000 روپیه به ازای هر نفر (رفت و برگشت).
پكیج زمینی: 30000 تا 50000 روپیه به ازای هر زوج.
مكان های ایده آل برای ماه عسل: كاثماندو، چیتوان، پخارا.
زمان سفر: در تمام طول سال.
ویزا: نیازی به ویزا نیست.
6. تركیه
تركیه
كشور بعدی لیست ما، از بهترین های برگزیده برای ماه عسل به شمار می رود. تركیه، شما را به یك زندگی شبانه پر طراوت، مراكز متعدد خرید، تفریحگاه های فوق العاده، زیبایی های طبیعی، بندرگاه های كاریزماتیك و خوشی لذت بخش ترین تعطیلات زندگی تان دعوت می نماید. شانس حضور در یكی از سورئال ترین مقاصد ماه عسل در كنار همسرتان را از دست ندهید.
كارهای تفریحی كه بایستی انجام داد: هنگام حضور در تركیه، سوار كردن همسرتان به یك بالون تفریحی هوای گرم، جزء بایدهاست. همچنین، به اسپاهای مفرح این كشور بروید و در غارهای زیبای منطقه به صرف غذا بپردازید.
مكان های ایده آل برای ماه عسل: آنتالیا، كاپادوكیا، استانبول، كوناكلی.
مدت: 6 شب و 7 روز.
هزینه پكیج: 200000 تا 250000 به ازای هر زوج.
هزینه سفر هوایی: 40000 به ازای هر نفر (رفت و برگشت).
پكیج زمینی: 118000 تا 150000 روپیه به ازای هر زوج.
زمان سفر: فاصله بین ماه های ژوئن تا سپتامبر، زمان ایده آلی برای سفر به تركیه است.
ویزا: بایستی درخواست ویزای خود را به صورت الكترونیكی ارائه نمایید.
مقاصد ماه عسل با بودجه های متوسط (100000 تا 160000 روپیه)
برای تمام كسانی كه به دنبال مقاصدی با بودجه متوسط هستند، جای نگرانی وجود ندارد، در این بخش لیستی از بهترین ها را ارائه نموده ایم!
7. لاس وگاس
لاس وگاس
این شهر كه به به خاطر اصطلاحاً زیست شاد شبانه دارای شهرت است، بایستی حتماً در لیست مورد علاقه ترین مقاصد ماه عسل شما جای بگیرد. این شهر برای شما و شریك زندگیتان، تجربه ای بسیار هیجان انگیز را فراهم می آورد. غیر از لذت حضور در مراكز خرید منحصربفرد، می توانید لذت زیادی از خوردن غذا هم ببرید.
مدت: 7 شب و 8 روز.
زمان سفر: مارس تا مه، سپتامبر تا نوامبر.
ویزا: ویزای توریستی از قبل بایستی تهیه گردد.
8. هنولولو
هنولولو
اگر به ما بگویید كه هنگام فكر كردن به مقاصد بین المللی و رمانتیك ماه عسل، هاوایی به ذهن شما خطور نكرده است، قطعاً خلاف واقع سخن گفته اید. هر هزینه ای كه در این شهر حیرت انگیز صرف كنید، به هدر نخواهد رفت. سواحل، درختان نخل، پینا كولادا و برخی موارد دیگر با هم تركیب می شوند تا در حقیقت، ماه عسل شما را به یك لذت و شادی واقعی تبدیل نمایند.
كارهای تفریحی كه بایستی انجام داد: تور هلی كوپتر، غواصی با كوسه، تور گدازه های آتشفشانی، صرف شام روی عرشه كشتی هنگام غروب آفتاب، گردش در ساحل و جزیره و قایق سواری تك نفره شبانه.
مدت: 7 شب و 8 روز.
زمان سفر: آوریل، مه، سپتامبر و اكتبر.
ویزا: ویزای توریستی از قبل بایستی تهیه گردد.
9. مصر

مصر – سرزمین فرعون – مملو از رمز و راز و عشق است. كشوری كه در آن می توانید مدتی را در زمان های گذشته و در عهد باستان زندگی كنید، در حالی كه از یك ماه عسل عجیب و غریب در زمان حال لذت ببرید.
كارهای تفریحی كه بایستی انجام داد: در حین اینكه در امتداد خیابان های اهرام مشغول خرید كردن هستید، اهرام ثلاثه را تماشا نمایید، همچنین در سواحل الكساندریا – كه به مروارید مدیترانه معروف است – به استراحت پرداخته و تجربه حضور در میان تجملات بناهای تاریخی این منطقه، كه قدمتی در حدود 4000 سال دارند، را كسب نمایید.
مكان های ایده آل برای ماه عسل: قاهره، الكساندریا، لوكسور، طابا.
مدت: 6 شب و 7 روز.
هزینه پكیج: 120000 تا 160000 به ازای هر زوج.
هزینه سفر هوایی: 34000 روپیه به ازای هر شخص (رفت و برگشت).
پكیج زمینی: 60000 تا 80000 روپیه به ازای هر زوج.
زمان سفر: بهترین زمان برای سفر به مصر، در فاصله بین ماه های اكتبر تا مه است.
ویزا: دریافت ویزا موقع ورود به كشور امكانپذیر نیست. باید از قبل درخواست ویزای خود را ارائه نمایید.
10. فیلیپین

بزرگ. كوچك. شنی. آفتابی. آرامش بخش. عجیب و غریب. زیبا. تشكیل شده از 7107 جزیره. كشور فیلیپین از مكان های عاشقانه متعددی برخوردار است كه بایستی آنها را دید. اگر شما و شریك زندگیتان علاقه مند به مناطق ساحلی هستید، این كشور دقیقاً همانجائی است كه بایستی به آن سفر نمایید!
كارهای تفریحی كه بایستی انجام داد: كسانی كه به تازگی ازدواج كرده اند، می توانند در كنار سواحل پاك منطقه به استراحت بپردازند، از آب های شفاف و بلورگونه آن لذت ببرند و در طبیعت زیبای منطقه به پیاده روی و گردش بپردازند. همچنین می توانند همراه با همسرشان در فعالیت های تفریحی دیگر مانند غواصی، بادبادك بازی و یا شیرجه از روی صخره شركت نمایند. سری به رستوران ها بزنند و یا با كالسكه در خیابان های مانیل حركت كنند و از دیدن مناطق زیبایی كه زمانی مستعمره اسپانیا بوده اند، لذت ببرند.
مكان های ایده آل برای ماه عسل: كورون پالاوان، جزیره ماكتان، جزیره بوراكای و جزیره پانگلائو در بوهول.
مدت: 6 شب و 7 روز.
هزینه پكیج: 80000 تا 100000 به ازای هر زوج.
هزینه سفر هوایی: 40500 روپیه به ازای هر نفر (رفت و برگشت).
پكیج زمینی: 40000 تا 80000 روپیه به ازای هر زوج.
زمان سفر: نوامبر تا فوریه.
ویزا: هنگام ورود به كشور قابل دریافت بوده و مدت اعتبار آن 14 روز است.
رمانتیک ترین مقاصد ماه عسل اروپا در سال 2019
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر