لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> 20 مورد از لوکس ترین هتل کمپ های بریتانیا
20 مورد از لوکس ترین هتل کمپ های بریتانیا

20 مورد از لوکس ترین هتل کمپ های بریتانیا

بعد از پیدایش ایده ی کمپ زدن، این گلمپینگ بود که قدم منطقی بعدی به نظر می رسید. روشی مدرن و بدون دردسر برای لذت بردن از طبیعت که به ما اجازه ی اقامت در چادر ها، خانه های فانتزی کوچک و خانه های درختی را می دهد. اما هم اکنون این نوع از اقامت ها با پیدایش هتل کمپ هایی با شکوه تر و مدرن تر نیز کمی قدیمی به نظر می رسند. با وجود امکانات پیشرفته، سرویس های کترینگ با کیفیت، ماساژ و دیگر موارد مشابه، این هتل کمپ های جدید به رقیب های جدی برای هتل های 5 ستاره تبدیل شده اند. اما این امتیازات تنها به این سرویس ها خلاصه نمی شود! بزرگ ترین امتیاز این نوع هتل ها ارتباط تنگاتنگ آن ها با طبیعت موجود در اطرافشان است. با گلمپینگ شما در واقع وارد اتاق هایی می شوید که دیواری ندارند و این یکی از لوکس ترین امتیاز های موجود به حساب می آید. حال بیایید با 20 مورد از برترین هتل کمپ های بریتانیا آشنا شویم. اما قبل از آن خبر خوش دیگری برای شما داریم. هم اکنون با بازدید از وبسایت ایران هتل آنلاین شما می توانید برای رزرو هتل در مشهد و یا رزرو هتل در شیراز و یا هر شهر دیگری که می خواهید، از امتیاز تخفیفات شگفت انگیز آن استفاده کنید.
1- Crafty Camping، Dorset:

با داشتن سالن اسپایی منحصر به فرد که دارای یک سالن سونای پیشرفته و وان حمامی 10 متری است، این خانه ی درختی مدرن نه تنها بسیار تحسین بر انگیز، بلکه بسیار لوکس نیز می باشد. دیوار های چوبی آن ارتباط با درختان اطراف اتاق را نزدیک و نزدیک تر می سازند و پنل های چوبی، هیزم ها و صندلی های داخل این اتاق نیز این هتل را از سایر رقیبان خود متمایز می سازد. یک شومینه ی هیزمی وظیفه ی گرم کردن هال دایره ای شکل این اتاق را بر عهده دارد و حمام آن کف شیشه ای دارد و رو باز می باشد.
2- Brooks Vintage Horsebox Glamping، Herefordshire:
Brooks Vintage Horsebox Glamping
در حیاط با دیوار احاطه شده ی یک قصر گرجستانی واقع شده است و تمامی سرویس ها و امکانات حاضر در آن همانند فضای داخل قصر می باشد. ساختمان اصلی این قصر خود یک هتل 22 خوابه می باشد که دارای یک رستوران شگفت انگیز، یک استخر بزرگ و سالن هایی بسیار بزرگ و دلباز است. تمامی این سوئیت ها اندازه هایی متفاوت با یکدیگر دارند که کوچک ترین آن ها دارای یک تخت خواب دو نفره ی معلق است و بزرگ ترین آن ها یک تخت غول آسای چوبی را در خود جای داده است. تمامی آن ها با آثار هنری چوبی و نقاشی هایی بسیار دیدنی تزئین شده اند که به این هتل یک کاراکتر خاص داده است.
3- Apple Camping، Pembrokeshire:
Apple Camping
این هتل در کنار مناظر حیرت انگیزی از کلبه های رنگارنگ سنتی ساخته شده است و از زمان شروع کار خود به یکی از قدرتمند ترین رقیبان منطقه تبدیل شده است. هواپیمای جت استار 20 متری که در میان درختان طبیعت اطراف پنهان شده است نظر همگان را به خود جلب کرده است و از بهترین اتاق های این هتل به شمار می رود. درون این هواپیما بیشتر وسایل داخلی دست نخورده می باشد و تنها صندلی هایی از چرم مرغوب و نور پردازی مدرن به آن اضافه شده است.
4- The Grove Glamping، Norfolk:
The Grove Glamping
افتتاح این هتل به سال 1790 میلادی باز می گردد و یکی از اولین هتل هایی به شمار می رود که از چادر های مدرن برای پذیرایی از مهمانان خود استفاده می کرده است. هر کدام از پنج چادر موجود در این هتل دارای آشپزخانه ای مجزا، فر مخصوص پیتزا و تخت های تاشوی اختصاصی می باشد و بزرگ ترین آن ها می تواند ظرفیتی معادل 8 نفر را در خود جای دهد. درختان و بوته های اطراف هتل هم منبع اصلی سبزی و میوه جات برای این هتل به حساب می آیند.
5- Blackberry Wood Treehouse، East Sussex:
Blackberry Wood Treehouse
خانه های درختی رؤیایی این هتل در بخش های جنوبی شهر ساسکس شرقی قرار گرفته است و در طراحی آن از طبیعت اطراف الهام گرفته شده است. پس از ورود به یکی از این خانه های درختی با راهرویی بسیار فانتزی رو به رو می شوید که پارکت های کف آن با شاخ و برگ های تنومند درخت در هم تنیده شده اند و راه پله ای مارپیچ از تراش دادن چوب تنه ی آن هم در وسط هال قرار دارد. پس از بالا رفتن از پله ها نیز با تختی بسیار مجلل و حمامی خاص رو به رو می شوید.
6- Roulotte Retreat، در کنار مرز اسکاتلند:

هرکدام از 7 کاراوان حاضر در این هتل رنگ و رو و طراحی داخلی مخصوص خود را دارند، اما همگی حس آرامش بخشی را به مهمانان القا می کنند. از سرویس های موجود در این کاراوان ها می توان به جلسات یوگا، سالن زیبایی و جلسات ماساژ تراپی اشاره کرد. بزرگ ترین این کاروان ها که Zenaya و Gitana نام دارند دارای وان های حمامی ساخته شده از چوب هستند و در محلی رو باز و مخفی قرار داده شده اند تا شب ها در هنگام استحمام بتوانید از تماشای ستارگان شبانگاهی هم لذت ببرید.
7- Dimpsey Glamping، Somerset:

اقامت در این کلبه ی 6 متری درست همانند اقامت در یک اتاق ویژه ی هتل های 5 ستاره می باشد و فضای درون آن بسیار دلباز می باشد. تمامی لوازم آشپزخانه ی آن مسی هستند و لامپ های درون تمام فضا ها نیز بسیار خاص طراحی شده اند. کوسن های آن هم که دست ساز می باشند جزئیات زیبایی را به اتمسفر داخل هال اضافه کرده اند. در محوطه ی خارجی این کلبه هم یک وان حمام قرار دارد که آب آن توسط آتش هیزم گرم می شود و منظره ای تحسین برانگیز از اطراف آن را محاصره کرده اند.
8- Craighead Howf، Perthshire:

در میان تنه های تنومند یک درخت باستانی ساخته شده است و طراحی آن مشابه قصر های اسکاتلندی می باشد. طاق هایی بلند، پنجره های شیشه ای رنگارنگ و تخت شاهانه ی این اتاق محیط داخلی این خانه ی درختی را بسیار مجلل ساخته اند. گرمایش این اتاق توسط یک شومینه ی هیزمی تأمین می شود و آشپزخانه و حمام آن هم به شکلی خلاقانه ساخته شده اند.
9- The Secret Yurts، Powys:

با اینکه تمامی چادر های حاضر در این هتل دارای تخت هایی بزرگ، شومینه های سنتی، لوازم داخلی تمام چوب و سرویس های بهداشتی خصوصی هستند، جزئیات کوچکی همانند لوازم بهداشتی درجه یک و حوله های لوکس حاضر در آن هستند که این هتل را منحصر به فرد ساخته اند. کارکنان این هتل بزرگ ترین هدف خود را فراهم کردن محیط منحصراً برای آرامش می دانند و تمامی انرژی لازم برای تولید برق این چادر ها هم توسط منابع تجدید پذیر و دوستدار محیط زیست فراهم می شوند.
10- A Little Bit of Rough، Rutland:

با وجود اتاق خواب های پارتیشن بندی شده ی خصوصی، حمامی لوکس و آشپزخانه ای مجهز، سازندگان این هتل چندی از بهترین کلبه های اقامتی در جهان را برای مهمانان خود فراهم کرده اند. هرکدام از این کابین های 6 نفره، حیاط اختصاصی 500 متری خود را دارد که به چشم انداز های اطراف هم مشرف است. این حیاط کاملاً خصوصی فضای مناسبی برای بدمینتون، کریکت، روشن کردن آتش و ده ها فعالیت های سرگرم کننده ی دیگر به حساب می آید.
11- Hesleyside Huts، Northumberland:
1683378691 749 20 مورد از لوکس ترین هتل کمپ های بریتانیا
این کلبه های کوچک به سبک کلیسا های کلاسیک انگلیسی ساخته شده اند و هرکدام دارای آشپزخانه ای کوچک، سالن غذاخوری و اتاق خواب هایی بسیار دلنشین هستند. این فضا های کوچک شده این اجازه را به طراحان آن داده است که وان بسیار بزرگ مسی را در هرکدام از این کلبه ها قرار دهند.
12- Secret Meadows، Suffolk:
1683378691 975 20 مورد از لوکس ترین هتل کمپ های بریتانیا
در میان گلزار های مزرعه ی 50 هکتاری White House 6 چادر مجلل قرار دارند که برای فرار از ازدحام و شلوغی های شهر بسیار مناسب می باشند. هرکدام از این چادر ها دارای اجاق گاز های سنتی، تخت های 4 قسمتی و لوستر های شمعی هستند. در کنار آشپزخانه ی دلباز و هال و غذاخوری اختصاصی، واگن جیپسی دیگری هم در پشت هر کلبه قرار دارد که یک اتاق مخصوص مطالعه می باشد.
13- The Glamping Orchard، Gloucestershire:
1683378691 16 20 مورد از لوکس ترین هتل کمپ های بریتانیا
این کاراوان های مربوط به دهه ی 50 میلادی شهرت فراوانی دارند و واقعاً منحصر به فرد هستند. بسیار خلاقانه و با سلیقه بازسازی شده اند و تغییراتی که در آن ها اعمال شده بسیار هوشمندانه می باشد. سقف ها بلند تر شده اند و سیستم استریو موجود در آن ها نیز این کلبه ها را وارد قرن 21 ام کرده است. فضای سبز موجود بر روی سقف این کلبه ها هم محیط بسیار مناسبی را برای تماشای چشم انداز های اطراف و آسمان پر ستاره ی شب ایجاد کرده است.
14- Redwood Valley، Powys:
1683378691 691 20 مورد از لوکس ترین هتل کمپ های بریتانیا
این خانه های جنگلی در نزدیکی مرز انگلستان و ولز قرار دارد و در میان جنگل های سرسبز منطقه به زیبایی پنهان شده است. این خانه ها تماماً از چوب ساخته شده اند و دارای تخت خواب هایی شاهانه و سیستم گرمایشی سنتی هستند، اما برخلاف ظاهر گول زننده شان آشپزخانه و سالن غذاخوری آن بسیار مدرن طراحی شده اند.
15- Secret Cloud House Holidays، Stattfordshire:
1683378691 272 20 مورد از لوکس ترین هتل کمپ های بریتانیا
تمامی اتاق های این هتل تنها 4 چادر پوستی و یک کلبه ی چوبی می باشند. کف تمامی آن ها از چوب ساخته شده است، اجاق های موجود در آشپزخانه هم با هیزم گرم می شود و تخت ها همگی سلطنتی هستند. در کنار هرکدام از این اتاق ها یک وان حمام قرار دارد. تمامی پرده ها، رومیزی ها، حوله ها و دستمال سفره ها نیز از محصولات صنایع دستی محلی تأمین شده است. شما می توانید در حال تماشای منظره های اطراف از سرویس ماساژ این هتل نیز استفاده کنید.
16- Skye Shepherd Huts، Isle of Skye:
1683378691 624 20 مورد از لوکس ترین هتل کمپ های بریتانیا
محیط کلبه های موجود در این هتل بسیار گرم و دلپذیر می باشد و یکی از جاذبه های اصلی آن ها نیز همین ویژگی است. انتظار نداشته باشید که تلویزیون های تخت و یا وان های لوکسی را در این کلبه ها پیدا کنید، در عوض فضا های کوچک و آرامش بخشی را خواهید یافت که به چشم انداز های اطراف اشراف دارند. منوی رستوران حاضر در این هتل به طرز شگفت انگیزی متنوع است و برای کسانی که با حیوانات خانگی خود سفر می کنند هم در این هتل سرویس نگهداری از سگ و گربه موجود می باشد.
17- Cosy Under Canvas، Powys:
1683378692 142 20 مورد از لوکس ترین هتل کمپ های بریتانیا
محیط داخلی پر نور و طراحی هندسی خاص این چادر های گنبدی شکل، این هتل را در میان رقیبان بسیار متفاوت ساخته است. تخت های کشی از سقف آویزان شده اند، صفحاتی چوبی فضا های مختلف درون این چادر ها را از هم جدا می کند و پنجره های نیم دایره ای آن ها رو به منظره های جنگلی قرار گرفته است. از امکانات موجود در آن ها می توان به تخت های دوبل، شومینه ی هیزمی، یک تراس بزرگ مخصوص باربکیو و وان های اختصاصی که در میان درختان پنهان شده اند اشاره کرد.
18- Rooftop Rockets، Bristol:
1683378692 500 20 مورد از لوکس ترین هتل کمپ های بریتانیا
این کابین های لوکس در کنار روف گاردن هایی سرسبز قرار دارند و طراحی داخلی آن ها بسیار بهینه و خاص انجام شده است. داخل هر کابین، شما می توانید یک تلویزیون تخت و دوش هایی مدرن را نیز بیابید.
19- Snowdonia Shepherd’s Huts، Conwy:
1683378692 517 20 مورد از لوکس ترین هتل کمپ های بریتانیا
این کلبه های سنتی در یک مزرعه ی بزرگ کشاورزی واقع شده اند و یکی از دیدنی ترین هتل کمپ های ولز به شمار می روند. تمامی فضا های موجود در این کابین ها به طور هوشمندانه ای طراحی شده است و سونای فنلاندی حاضر در کنار آن ها نیز با هیزم گرم می شود.
20 – Mill Farm Glamping، Wiltshire:
1683378692 272 20 مورد از لوکس ترین هتل کمپ های بریتانیا
این خانه ی درختی غول پیکی 6 تخت خواب و 5 اتاق مختلف را در خود جای داده است. غذا های سرویس کترینگ موجود نیز از درختان و بوته های محلی تأمین می شود. از فعالیت های موجود در فصل تعطیلات می توان به تور بازدید از مزرعه و اسب سواری اشاره کرد.
7 هتل بزرگ و مجللی که در کنار خط ریل آهن ساخته شده اند
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر