لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> ویلای ایكس 24 در مجتمع تفریحی سری پانوا- جدیدترین و گران قیمت ترین ویلای داخل پوكت
ویلای ایكس 24 در مجتمع تفریحی سری پانوا- جدیدترین و گران قیمت ترین ویلای داخل پوكت

ویلای ایكس 24 در مجتمع تفریحی سری پانوا- جدیدترین و گران قیمت ترین ویلای داخل پوكت

جزیره پوكت كه یكی از مشهورترین مقاصد ساحلی تایلند می باشد، مملو از ویلاهای لوكس و مجلل است – برخی از آنها در مالكیت بخش خصوصی هستند، در حالی كه برخی دیگر متعلق به مجتمع های تفریحی درجه یك می باشند.
برخی از بهترین ها ویلاها، دارای ویژگی ها و خصوصیات مشتركی هستند – استخرهای خصوصی، چشم اندازهای رو به اقیانوس، آشپزهای اختصاصی، اتاق خواب های چندگانه و نهایتاً همان طور كه انتظارش را دارید، قیمت های بسیار بالا.
اعتقاد بر آن است كه جدیدترین ویلای مربوط به مجتمع تفریحی سری پانوا، كه به سادگی از آن با عنوان ایكس 24 یاد می شود، گران قیمت ترین ویلا در میان سایرین است، به طوری كه بسته به فصل مراجعه، به ازای هر شب مبلغ 8000 الی 10000 دلار هزینه در بر دارد.
شما حتی می توانید با صرف هزینه های به مراتب پایین تر و رزرو هتل شایان كیش، از حضور در مناطق ساحلی خلیج فارس نهایت لذت را ببرید.
در اینجا به شاخص مشتریانی كه مدیریت این مكان امیدوار است به آن مراجعه نمایند، اشاره می گردد – در ماه دسامبر قبل، پیش از افتتاح رسمی ویلا، ماریا كارِی، برای اقامت به این ویلا مراجعه نمود.
این خواننده پاپ كه شهرت جهانی دارد، قبل از اجرای كنسرت خود در بانكوك، برای تعطیلاتی به سری پانوا مراجعه نمود و در حالی كه از حضور در ویلای ایكس 24 لذت می برد، عكسی از خود و فرزندانش در اینستاگرام منتشر كرد.
با رزرو هتل های مازندران، می توانید اوقات خوب، خوش و به یاد ماندنی در مجتمع های تفریحی و ساحلی واقع در این استان به ثبت برسانید.
اگر این ویلا برای ماریا به اندازه كافی خوب بوده است …
برای اینكه حس كنجكاوی مخاطبان در مورد اینكه این ویلا چه استانداردهای بالایی داشته كه توانسته رضایت خانم كارِی را جلب نماید، وب سایت سی. ان. ان. تراول اخیراً گردشی در ویلای بزرگ و 25000 فوت مربعی ایكس 24 داشته است.
اولین جایی كه برای مشاهده انتخاب شد، اتاق خواب ها بودند. 5 اتاق خواب در این ویلا ساخته شده اند، همگی در ابعاد بزرگ و چشم اندازهای تماشایی، برخی با قسمت های جداگانه به عنوان نشیمن، دسترسی مستقیم به استخر و وان های رو باز. هر اتاق دارای نوع خاصی از طراحی بوده و در آن از انواع رنگ ها در مقایسه با روشنایی محیط و همچنین رنگ های تیره تر نیز به عنوان وجهی اصلی استفاده شده است.
نیازی به نگرانی در مورد حضور اعضای خانواده در طبقات مختلف نیست. بخش های مشترك و چندگانه این ویلا – چه داخلی و چه در فضای باز – مملو از مبلمان است و برای كسانی كه نیازمند محیطی بی سر و صدا باشند، مناسب است. همچنین پنجره های بزرگ و قدی در اتاق های نشیمن می توانند باز شوند تا فضای داخل و بیرون یكی شوند.

مقاصد پر طرفدار گردشگری جهان
ادامه مطلب

دو استخر اصلی و یك حوضچه بر روی پشت بام همراه با فضای ویژه برای نشستن، وجود دارند كه همگی به شكل مسحور كننده ای دور تا دور مجموعه احداث شده و دارای آسانسور اختصاصی خود نیز هستند.
همچنین یك اتاق سرگرمی همراه با میز بازی، سیستم تئاتری، یك میز استخر و همچنین یك اتاق بدنسازی اختصاصی، حمام آب گرم ژاپنی داخلی و آشپزخانه و اتاق غذاخوری بزرگی وجود دارند كه در آن آشپز شما غذاهای خوشمزه ای را برای شما تهیه می نماید.
اما آنچه كه ستاره واقعی را به این مكان اختصاص می دهد، چشم انداز 360 درجه ای آن به سمت دریای اندامن (شاخه ای از اقیانوس هند در غرب مالزی) است. این ویلا بر فراز لبه مجتمع قرار داشته و به مثابه تاجی بر سر این منطقه در معرض دید عموم می باشد.
وراسیت ایسارا، مالك و مدیر مجتمع سری پانوا در مورد این ویلا می گوید: “آنچه كه باعث خاص بودن موقعیت جغرافیایی سری پانوا گردیده است، قرار گرفتن آن بر منطقه كیپ پانوا در بخش جنوب شرقی پوكت می باشد. وجود این تكه از بهشت، می تواند دلیل این موضوع باشد كه چرا سری پانوا، بر خلاف دیگر مجموعه های اطراف، چشم اندازهایی بدون مانع و مجزا را دارا است”.
طبق نظر كاركنان، ویلای ایكس 24، قبلاً توسط بخش خصوصی خریداری شده است، اگرچه همچنان تحت مدیریت مجتمع در حال فعالیت می باشد. اما آنها در مورد هویت مالك آن چیزی به زبان نیاوردند.
مدیران مجتمع تفریحی سری پانوا در حال حاضر بر روی پروژه دیگری با عنوان ایكس 25 در حال كار هستند.
 جزیره پوكت
ایسارا در این مورد عنوان نمود: “یك دلیل برای اینكه ویلاهای ما مورد تقاضای مشتریان قرار می گیرند، این است كه نگاه و رویكرد ما نسبت به سوئیت ها، نگاه و رویكردی كل گرا و جامع نیست، یعنی اینكه یك ویلا همه گزینه های مختلف را در بر داشته باشد. ویلای ایكس 24 می تواند به عنوان دو سوئیت دو اتاق خوابه اجاره داده شود. هر طبقه دارای یك بخش نشیمن و غذاخوری كامل همراه با استخر جداگانه می باشد. در حال حاضر ویلای ایكس 24 را بر اساس گزینه ها و امكانات دو اتاق خوابه یا پنج اتاق خوابه اجاره می دهیم”.
داخل سری پناوا
این مجتمع، كه حدود یك دهه در حال فعالیت است، دارای 65 ویلا، سوئیت و پنتهاوس دیگر در ابعاد متفاوت می باشد، به طوری كه همه این مكان ها بر روی تپه های اطراف پراكنده شده اند.
مجتمع سری پناوا قبلاً و از زمان گشایش، سهم خوبی از میهمانان معروف و اصطلاحاً سلبریتی را به خود اختصاص داده بود، سلبریتی هایی مانند گوردون رمزی، اسنوپ داگ و ریتا اورا.
ویلاها دارای دكوراسیونی به سبك استوایی معاصر بوده و استخرهای اختصاصی نیز دارند.
یكی از بهترین ویژگی های این مكان، وفور و فراوانی چشم اندازهای طبیعی است؛ امكان اینكه جنگل ها به شكل آزادانه ای در سراسر بخش های مجتمع رشد كنند، فراهم گردیده و این یعنی اینكه هیچ فضای سبز دستكاری شده و یا پرورش یافته توسط عامل انسانی را نخواهید یافت.
اما مسافرانی كه هدف اولیه آنها، گذراندن اوقات در كنار سواحل می باشد، شاید از مراجعه به این مجتمع انصراف دهند.
یك ساحلی شنی اختصاصی وجود دارد كه مسافران می توانند در آب های اطراف آن با قایق های كایاك و تجهیزات غواصی از اوقات خود لذت ببرند، اما این ساحل نسبتاً كوچك بوده و نیازمند پایین آمدن از راه پله ای طولانی است.
با این حال، مجتمع مورد بحث، خود دارای یك قایق سرعتی اختصاصی است كه باعث شده تا كسانی كه علاقه مند به گشت و گذار روزانه در سواحل جزایر خالی از سكنه در نقاط مختلف آب های اطراف هستند، از آن بهره مند گردند.
از نظر فعالیت های دیگر، سری پانوا دارای یك مركز تناسب اندام، اسپا و اتاق های بازی و همچنین استخر، فوتبال دستی و میزهای پینگ پنگ می باشد.
 جزیره پوكت
این مجتمع دارای هفت رستوران مختلف است، از جمله رستوران تایلندی بابا سول، رستوران ژاپنی ایتری ایكی، گریل اسپشلیست بابا هات باكس و بابا چینو كه غذاهای مدرن چینی را سِرو می نمایند.
اما مطلع باشید كه: منطقی ترین كار برای آن دسته از میهمانانی كه به رستوران بابا نست – كه یكی از مشهورترین كافه های این جزیره می باشد – مراجعه می نمایند، رزرو كردن یك میز در آن به محض رزرو كردن ویلا در مجتمع خواهد بود.
چشم اندازهای هنگام غروب آفتاب در این رستوران، باورنكردنی بوده و این موضوعی است كه همه با آن آشنا هستند. در طول سفر سه شبه اخیرمان به این منطقه، امكان رزرو كردن میز میسر نگردید، به طوری كه طبق گفته كاركنان، تمام میزها در طول اقامت ما رزرو شده بودند.

جزایر فی‌فی تایلند، بهشتی زیبا در دل سرزمینی جادویی
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر