لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک >> بهترین رستوران های دبی
بهترین رستوران های دبی

بهترین رستوران های دبی

دبی شهری است مدرن و درعین حال شگفت انگیز، شهری که با سواحل و هتل های زیبایش خود را به شهرت جهانی رسانده است. این شهر بی نظیر که یکی از بهترین مقاصد گردشگری جهان به شمار می رود، مدرنیته را در حد اعلای خود به نمایش می گذارد، مراکز خرید لوکس، هتل ها، سالن اپرا و رستوران های این شهر همه در بالاترین سطح ممکن هستند. مسلما شهری با این شهرت جهانی گردشگران بسیاری را از سراسر جهان به سمت خود جذب می کند. در این شهر گردشگران مایلند با غذاهای ملل دیگر آشنا شوند، در رستوران های لوکس یا کنار ساحل غذا بخورند یا حتی دوست دارند غذاهای کشور خود را در آن جستجو کنند. به همین دلیل رستوران های دبی بسیار متنوع بوده و از نظر کیفی نیز در سطح خوبی قرار دارند. با ما همراه باشید تا با بهترین رستوران های دبی آشنا شویم. ایران هتل آنلاین با رزرو هتل های ایران در تمام سفرها همراه شماست. ایران هتل با رزرو هتل های کیش و مشهد بهترین ها را برای شما آرزو می کند.

رستوران Coya
رستوران کویا را می توان یکی از بهترین رستوران های دبی برشمرد، بی دلیل نیست که این رستوران آمریکایی توانسته عنوان یک رستوران شایسته را در سال 2016 به خود اختصاص دهد، منوی خاص و طبخ عالی غذاها در آن بی شک هر فردی را مجذوب خواهد کرد. با این اوصاف Coya خود را یک رستوران بی رقیب می داند، زیرا طعم عالی غذاهای آن و برخورد فوق العاده کارکنان این رستوران، آن را به یک رستوران بی همتا برای مشتریان پرو پاقرصش تبدیل کرده است.
1683288994 206 بهترین رستوران های دبی
رستوران Teatro
رستورانی زیبا با دکوراسیونی جذاب که حال و هوای تئاتر را تداعی می کند و فضای خاص آن باعث شده که یکی از محبوب ترین رستوران های دبی برای اهالی آن شود. فضای رستوران Teatro گرم و دوستانه بوده و غذاهای آن عالی و با کیفیت هستند. در منوی این رستوران می توانید انواع غذاهای ایتالیایی، هندی یا ژاپنی را پیدا کنید. سوشی و میگوی واسابی از غذاهای پرطرفدار این رستوران هستند.
1683288994 661 بهترین رستوران های دبی
رستوران La Petite Maison
یک رستوران شیک و دوست داشتنی است، این رستوران دلپذیر، لاکچری و راحتی را درهم آمیخته و با رومیزی های سفید و صندلی های حصیری شما را به خوردن لذیذترین غذاها دعوت می کند. در واقع La Petite Maison یک رستوران بی نظیر فرانسوی است و شما از خوردن غذاهایی که بر اساس منوی خاص منطقه جنوب فرانسه و ایتالیا تهیه می شوند، بسیار لذت خواهید برد.
1683288994 37 بهترین رستوران های دبی
رستوران Ossiano
رستورانی که در میان یک آکواریم بزرگ قرار گرفته است و غذاهای دریایی در آن به بهترین شکل ممکن طبخ و سرو می شود. طعم غذاهای دریایی آن بسیار عالی است و در دو سال پیاپی برنده جایزه بهترین غذای دریایی از طرف تایم اوت دبیTimeout Dubai)) شده است. تجربه غذاخوردن در اوسیانو یک تجربه منحصر به فرد خواهد بود، زیرا شما در آن می توانید غذاهای دریایی و ملی مردم مدیترانه و غذاهای مخصوصی مانند سالمون لوچ فاین را امتحان کنید.
1683288994 659 بهترین رستوران های دبی
رستوران Doors Freestyle Grill
غذاهای خوشمزه با کیفیت و طبخ بی نظیر، سرویس دهی و موقعیت عالی باعث شده Doors freestyle grill برای مشتریان خود یک رستوران شگفت انگیز باشد. این رستوران که از بهترین رستوران های جهان الهام گرفته شده در مرز محله سنتی و مدرن دبی قرار دارد و در واقع دریچه ای است به مکانی که سنت و مدرنیته را درهم آمیخته تا فضایی برای یک تجربه بی نظیر برای مشتریان خود خلق کند.
1683288994 239 بهترین رستوران های دبی
رستوران Tom & Serg
بدون شک رستوران Tom & Serg را می توان در فهرست یکی از بهترین رستوران های دبی قرار داد. این رستوران برای کسانی که عاشق فضاهای گرم و دوستانه هستند یک محیط عالی به شمار می رود، به همین دلیل معمولا پیدا کردن جای خالی در آن بسیار دشوار است.
1683288995 974 بهترین رستوران های دبی
رستوران Boca
Boca یک رستوران معروف اروپایی در دبی است که در منطقه Financial Center قرار دارد و انواع غذاهای مدیترانه ای، ایتالیایی، فرانسوی و اسپانیایی را در منو خود جای داده است. این رستوران عنوان بهترین رستوران اروپایی را ازTimeout Dubai))دریافت کرده است. بی شک غذاهای متنوع و خوشمزه Boca تمام سلیقه ها مخصوصا دوستداران تجربه های نو را راضی می کند.
1683288995 528 بهترین رستوران های دبی
رستوران Loca
این رستوران دلپذیر که در آن غذای مکزیکی سرو می شود، در کنار غذاهای عالی و متفاوت آمریکای جنوبی محیط گرم و دوستانه ای دارد و همین ویژگی باعث شده نام آن در فهرست محبوب ترین رستوران های مکزیکی دبی قرار بگیرد. گوآکاموله، به عنوان پیش غذا، تورتیلا، خوراک گوشت گوساله و فاهیتای میگو از معروف ترین غذاهای مکزیکی رستوران Loca هستند. تامال و یا بره گریل شده نیز از غذاهای خاص آمریکای جنوبی هستند که در این رستوران سرو می شوند.
1683288995 307 بهترین رستوران های دبی
رستوران Tashas
فضای گرم و زیبای این رستوران الهام گرفته از فرهنگ آفریقای جنوبی است. شعار این رستوران این است به همان اندازه که من آشپزی را دوست دارم، از دستور العمل های پیچیده و غذاهای سرخ شده لذت نمی برم. من برای غذای ساده و زیبا ارزش قائل هستم و می خواهم مواد تشکیل دهنده آن از هم متمایز شوند. غذای رستوران Tashas آرامش بخش، بی تکلف و صادقانه است. غذاهای این رستوران همواره به یاد ماندنی است زیرا Tashas همیشه در حال نوع آوری است. او به روش خاص خود اصالت و کیفیت را درهم آمیخته و در فضایی ناب در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.
1683288995 685 بهترین رستوران های دبی
رستوران Zuma
Zumaدر نزدیکی برج خلیفه و در قلب شهر دبی واقع شده است. این رستوران یکی از رستوران های خارجی شهر دبی است و شعبه اصلی آن در لندن واقع شده است. سالن ها و دکوراسیون جذاب آن که ترکیبی از سبک و تزئینات عربی و مدرن است با منویی که غذاهای خاصی مانند سوشی، ساشیمی و لابستر را شامل می شود Zuma را در فهرست خاص ترین رستوران های شهر دبی قرار داده است. این رستوران عنوان یکی از بهترین رستوران های دنیا را از طرف san Pellegrino دریافت کرده است.
1683288995 124 بهترین رستوران های دبی
رستوران Yuan
یک رستوران چینی مدرن و زیبا که غذاهای آن با الهام از غذاهای چینی طبخ و سرو می شوند. در واقع غذاهای مدرن رستوران Yuan از دستور پخت های کلاسیک نشات گرفته اند و همین ترکیب بی نظیر آن را به یکی از بهترین رستوران های جزیره پالم دبی تبدیل کرده است. انواع خوراک ها، نودل ها و دسرهای چینی در این رستوران سرو می شوند. از جذابیت های منحصر به فرد این رستوران مراسم چای به سبک چینی و خوردن دیم سام در صبح روز جمعه است.
1683288995 586 بهترین رستوران های دبی
رستورانDowntown Toko
Tokoیک رستوران عالی با معماری خاص است و از آن جا که شعبه ی دیگری هم دارد، معمار آن سعی داشته آن را مشابه شعبه اصلی آن در استرالیا طراحی کند. در این رستوران دلپسند می توانید غذای خود را با سالمون اسپایسی، بال مرغ لیمویی و تاکو با آواکادو شروع کرده و با چشیدن معروف ترین غذاهای این رستوران مانند نیگیری گوشت گوساله همراه با پنیر خامه ای واسابی به پایان برسانید.
1683288995 617 بهترین رستوران های دبی
رستوران Wild & The Moon
این رستوران زیبا یکی از رستوران های محبوب در اینستاگرام است و سرآشپز آن Emma Sawko می باشد. این رستوران دو طبقه دارد و با گلدان های سبز و آویزهای زیبا تزئین شده است. سرو غذاهای وگان و با کیفیت که تزئینات زیبایی دارند از ویژگی های خاص این رستوران است.
1683288996 16 بهترین رستوران های دبی
رستورانPatiala
Patiala رستورانی مجلل در مرکز شهر دبی و سوق البحر است. این رستوران توسط سرآشپز هندی Sanjay Bahl اداره می شود. طبخ غذاهای عالی و منوی بی همتای این رستوران، آن را یک رستوران هندی متمایز در دبی کرده است. انواع کباب و خوراک بره از غذاهای شاخص این رستوران هستند و کباب بره مخصوص کاپور که از گوشت چرخ کرده بره تهیه شده و در تنور طبخ می شود ارزش امتحان کردن را دارد. یکی از دسرهای معروف و خوشمزه Patiala دسری است که دال نامیده می شود و با گلبرگ گل محمدی، شیر، دارچین و پسته تهیه می شود.

سیستم حمل و نقل عمومی دبی
ادامه مطلب

رستوران Blue Jade
Blue Jade یک رستوران مدرن آسیایی است که در سال 2013 افتتاح شده و به سرعت جایگاه خود را در میان رستوران های معتبر دبی پیدا کرده است، به طوری که برخی منابع معتبر آن را بهترین رستوران جدید دبی معرفی کرده اند. ویژگی خاص این رستوران ترکیب سبک آشپزی کلاسیک خاور دور با سبک مدرن است. سر آشپز ویتنامی این رستوران با استفاده از سبک و منوی خانوادگی خود و منوهای کشورهای تایلند و ژاپن غذاهایی طبخ می کند که طعم آن ها به یاد ماندنی بوده و علاقمنذان به غذاهای خاور دور را مجذوب خود می کند. ماهی خاردار زنجبیلی پیچیده در برگ نیلوفر آبی، کوفته برنجی های ویتنامی، سوشی و خرچنگ با فلفل سیاه سنگاپوری از غذاهای مخصوص این رستوران هستند.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر