لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک >> بهترین پیتزاها در آسیا
بهترین پیتزاها در آسیا

بهترین پیتزاها در آسیا

ممکن است پیتزا گزینه اول شما برای غذا خوردن در آسیا نباشد ولی اخیرا قضیه ی پیتزا در سرتاسر این قاره شکل جدی به خود گرفته است.
برخی از بهترین سرمایه گذاران بخش غذا و سرآشپزان، در حال معرفی پیتزاهای جدیدی در سرتاسر آسیا هستند که رقیب ندارند. از پیتزای ایتالیایی به سبک ناپلی گرفته تا تکه های پیتزای نیویورکی و هر نوع پیتزای دیگری که در میان این دو نوع پیتزا دسته بندی می شوند. در این قاره برای هر سلیقه ای پیتزایی وجود دارد.

ما در این مقاله با کمک گرفتن از مخاطبین اجتماعی مان، بهترین ها را معرفی خواهیم کرد. از آنجا که 4.4 میلیارد نفر در این بخش از زمین ساکن هستند، پیتزا می تواند تبدیل به ترند بزرگ بعدی در این منطقه شود. برای رزرو هتل در شیراز به وبسایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید و با رزرو هتل چمران شیراز، سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.


25. Da Paolo Westlake – هانوی، ویتنام
غذاهای گوشتی ایتالیایی و پاستاهای فوق العاده ی زیادی در این رستوران سنتی وجود دارد ولی نکته طلایی اینجاست که حتما پیتزا سفارش دهید. خمیر پیتزاهای اینجا از بیشتر پیتزاهای ایتالیایی نازک تر است و با رویه ی کلاسیکی پر می شود که به محض خوردنش، دهانتان را به آب خواهد انداخت، چرا که مزه بهشتی دارد.

24. Limoncello، سنگاپور
Limoncello دقیقا چسبیده به ساحل امالفی است. شما در این رستوران با پاستاهای خانگی، پیتزای ناپلی پخته شده با تنور هیزمی و گوشت گریل شده روی زغال و غذاهای دریایی پذیرایی خواهید شد ولی آیتم بی-رقیب اینجا پیتزاست. آشپز از مواد ایتالیایی تازه استفاده می کند و شما حتی می توانید خمیر تهیه شده از آرد کامل گندم سفارش دهید.
23. La Pizza Napoletana Regalo، اوساکا، ژاپن
صاحبان این رستوران روش های ایتالیایی ویژه ای برای پخت پیتزا دارند و این روشها را به این شهر شلوغ شگفت انگیز آورده اند. کیفیت پیتزای اینجا به خاطر عشق و تلاشی است که کارکنان برای تهیه و پخت مواد رویه دارند. با وجود خمیری فوق العاده، آشپزان مواد اولیه به معنی واقعی تازه را روی خمیر می گذارند تا ترکیبی بی نقص ایجاد کنند.
1683281468 716 بهترین پیتزاها در آسیا
22. Brik Oven، بنگلور، هندوستان
در این رستوران پیتزا با خمیری سبک و ترد سرو می شود که در مرکز خمیری نازک است و هر چه به حاشیه و لبه ها نزدیک می شویم، کلفت تر و برشته تر می شود. پیتزاها در تنورهای زغالی روستایی و در دمای 400 درجه و با استفاده از یک دستور ناپلی سنتی پخته می شوند.
خمیر گندم کامل این پیتزا با رویه هایی که به دقت انتخاب می شوند و سسی که با گوجه های ارگانیک سن مارزانو تهیه می شود، همراه است. شما به سختی پیتزایی از این خوشمزه تر در هر جای دیگری از هندوستان پیدا خواهید کرد.

21. Pizza Art، سنگاپور
پیتزا آرت در سنگاپور شیفته ی پیتزاست، آنها از مواد اولیه تازه ای استفاده می کنند که به طور ویژه از ایتالیا وارد شده اند. دوناتو مازولا، سرآشپز و صاحب این رستوران، از رم آمده است، بنابراین به شما اطمینان می دهد که این پیتزا به خوبی همان پیتزایی است که در ایتالیا می توانید بخورید.
نمی دانید کدام پیتزا را سفارش دهید؟ پای فیله گوساله با قارچ تیره سر و سس ترافل انتخابی ملایم ولی خوشمزه است.
1683281468 426 بهترین پیتزاها در آسیا
20. Belmio Pizza، کلمبو، سریلانکا
Belmio Pizza پیتزافروشی ایتالیایی است که پیتزاهای خمیر تازک اصیلی در کلمبو درست می کند که به خوشمزگی ظاهر قشنگشان هستند. شما می توانید از میان 26 پیتزای مختلف سفارش دهید: سیب زمینی رزماری، چهار پنیر یا تی سالمون با خاویار.

شش خوراکی سیاه عجیب و غریب از سراسر جهان
ادامه مطلب

19. Pizza e Birra، جاکارتا، اندونزی
همانطور که از نام این پیتزافروشی مشخص است، تمرکز این رستوران روی پیتزا و آبجوست و در هر دو مورد نیز تبحر دارد. پیتزاها نازک و ترد هستند و برای شریکی خوردن ایده آل هستند، پس اینجا محل مناسبی برای ملاقات با دوستانتان است. بعلاوه، مسابقات ورزشی نیز از تلویزیون این رستوران پخش می شود و آبجوهای متنوعی نیز در اینجا سرو می شود.
1683281468 419 بهترین پیتزاها در آسیا
18. Pitfire Pizza، دبی، امارات متحده عربی
پیتزاهای اینجا معمولا چیزی بین دو نوع کلاسیک پیتزا هستند (خودشان اصطلاح “ملاقات پیتزای نیویورکی با ناپلی” را به کار می برند). یعنی پیتزاها با آرد کاپوتو OO ایتالیایی ولی به سبک و دستور خمیر نیویورکی درست می شوند. نتیجه نهایی؟ شاهکاری مطلقی با نانی ترد و اسفنجی و رویه ای سبک و نرم.

17. Pizza Fabbrica، بالی، اندونزی
بیشتر غذاهای بالی برای حفظ سلامت و تغذیه سالم هستند ولی بعضی اوقات دلتان می خواهد به خودتان سخت نگیرید و از خوردن پیتزا لذت ببرید.
خمیر پیتزاهای اینجا نازک و ترد هستند با رویه های خوشمزه ای پر شده اند. همچنین، کنار بشقابی های بسیار خوبی نیز وجود دارد (اینجا از آن محل هایی است که برای خوردن نوشیدنی های متعدد با دوستانتان به آنجا خواهید رفت).
1683281468 661 بهترین پیتزاها در آسیا
16. Alvy’s، هنگ کنگ
این بار آبجوی محلی پیتزاهای واقعا خوشمزه ای سرو می کند. پیتزاهای خمیرترشی آلوی از تخمیر یک آبجوی ترش به عمل آمده اند و با رویه های کلاسیک یا غیرعادی متنوعی ارائه می شوند.
15. Gino’s Brick Oven Pizza، مانیل، فیلیپین
پیتزاهای اینجا به روش ایتالیایی سنتی و با خمیرهایی که حداقل به مدت یک روز ور آمده و در خانه پخته شده اند، درست می شوند. سپس پیتزاها در طی چند دقیقه در دمای 400 درجه سانتی گرادی طبخ می شوند که نتیجه اش نان پیتزایی عالی و بی نقص است. رویه پیتزاها واقعا باعث شادابی و سرزندگی پیتزاها شده اند. در اینجا هیچ وقت با پیتزایی ملال آور روبه رو نخواهید شد.
1683281468 342 بهترین پیتزاها در آسیا
14. Finzione da Pizza، عربستان سعودی
در اینجا غذاهای ایتالیایی سرو می شود که به همان خوشمزگی غذاهای رستورانهای رم هستند. پاستاها و ریزوتوی اینجا فوق العاده است اما شما در درجه اول برای پیتزا به اینجا می آیید.
پیتزاهای ناپلی با خمیرهایی اسفنجی ضخیم بزرگ و رویه هایی که به تازگی زمان برداشتشان هستند، پیتزاهایی در سطح جهانی.

ساپورو، شهری که لقب پایتخت خرچنگ جهان و ژاپن را یدک می کشد
ادامه مطلب

13. The Pizza Bakery، بنگلور، هندوستان
خمیر The Pizza Bakery بر پایه میکس خمیرترش است و هسته مرکزی هر چیزی است که در اینجا انجام می دهند. اگر سس گوجه خوشمزه و مواد اولیه فوق العاده تازه این پیتزافروشی را در نظر بگیرید، خواهید فهمید که چرا اینقدر معروف است. آبجوهای دست چین شده ی اینجا که در کنار پیتزا سرو می شوند، حس و حال بهتری نیز به این جا اضافه می کنند.
1683281468 395 بهترین پیتزاها در آسیا
12. Pizzeria LUGARA، کیوتو، ژاپن
پیتزاهای اینجا با خمیر ایتالیایی سنتی درست می شوند ولی چیزی که امضای شخصی خودشان است، رویه-های خلاقانه این رستوران است. در اینجا تلفیق آشپزی شرق با غرب معنا می یابد ولی تمرکز اصلی روی کیفیت هر دو نوع آشپزی است.
تجربه ی خوردن پیتزایی آسیایی در کلاسی جهانی که هیچ گاه فراموش نخواهید کرد.

11. Gemma، شانگهای، چین
پیتزا جما به خاطر مواد اولیه تازه ای که مرتبا وارد کشور می کند، احتمالا جز بهترین های شانگهای به حساب می آید. پیتزاهای اینجا به سبک ناپلی پخته می شوند یعنی در اجاق های هیزمی و بی نقص پخته می شوند. حتما پای مخصوص اینجا (پیتزا جما) را امتحان کنید.
1683281469 78 بهترین پیتزاها در آسیا
10. Seirinkan، توکیو، ژاپن
Seirinkan یکی از اولین پیتزا فروشی های به سبک ناپلی در توکیو است و به عنوان پیشگام اصلی پیتزاهای توکیو شناخته می شود. این پیتزاها به سبک ناپلی توکیویی(خمیر این پیتزاها از نوع ایتالیایی اش شورتر است) پخته می شوند و واقعا خوشمزه هستند.
در اینجا فقط دو نوع پیتزا می توانید سفارش دهید: مارگاریتا یا ماریمارا. چرا در انتخابی عالی خلل ایجاد کنیم؟

9. Pizza Belga، هانوی، ویتنام
قطعا پیتزا بلگا اصیل ترین پیتزافروشی هانوی است پیتزاهای به سبک ناپلی و سنتی در اجاق های هیزمی پخته می شوند و با دست و دلبازی مواد اولیه طبیعی و تازه روی آنها ریخته می شود. رویه های پیتزای اینجا همان چیزی هستند که دنبالش می گشتید: پنیر بروتای کرمی و روغن قارچ دنبلان.
غذایتان را با آبجوهای بلژیکی خانگی و شیرینی های کانولی تازه به پایان ببرید.
1683281469 120 بهترین پیتزاها در آسیا
8. Bottega، پکن، چین
Bottega یک پیتزافروشی مجاز در پکن است که توسط دو برادر از مهد پیتزا، ناپل، اداره می شود. آنها برای پخت پیتزا از فر هیزمی استفاده می کنند و کیفیت خمیر پیتزایشان در بالاترین سطح ممکن است. تمام مواد اولیه از سرزمینشان، ایتالیا، می آید، پس مطمئن باشید که پیتزای اینجا از کیفیت بالایی برخوردار است.
اگر به دنبال یک پیتزای اصیل به سبک ناپلی می گردید، پیتزای مارگاریتای اینجا را امتحان کنید، چرا که احتمالا یکی از بهترین های این شهر است.

عشق ابدی آنتونی بوردین نسبت به فیلیپین
ادامه مطلب

7. Italiani’s Pizza، هوی چی مین، ویتنام
رستوران ایتالین پیتزا با چندین شعبه در سراسر شهر، خمیر تازه درست می کند و از تازه ترین پنیر موزارلای وارداتی استفاده و پیتزا را در فر هیزمی طبخ می کند. سس گوجه خوشمزه اینجا با شراب به عمل آمده درست می شود و اینجا شبیه ترین پیتزا به پیتزای ایتالیایی واقعی در آسیا را دارد. هر بار با یک حد کمال از پیتزا رو به رو خواهید شد.
1683281469 792 بهترین پیتزاها در آسیا
6. Motorino ، هنگ کنگ
این پیتزافروشی شیک که دو شعبه در هنگ کنگ دارد، پیتزاهایی نازک و ترد با رویه هایی با مواد خوراکی متنوع طبخ می کند. اگر چه پیتزای کلم بروکسل طعمی بحث برانگیز دارد ولی باید حتما آن را امتحان کنید: پنیر موزارلا، کلم بروکسل، پانشیتا، سیر و پنیر پکورینو.

5. Proof Pizza + Wine ، کوالالامپور، مالزی
زمانیکه پایتان را در این مغازه می گذارید، پیتزای تنوری، جنب و جوش و بویی فوق العاده را به وجود آورده است. این پیتزافروشی از آن جاهایی است که دلتان نمی خواهد آن را ترک کنید.
1683281469 659 بهترین پیتزاها در آسیا
4. Pizza Studio Tamaki، توکیو، ژاپن
در اینجا نوع خاصی از پیتزا به سبک توکیو ناپلی پخت می شود، خمیر اینجا بسیار بافت نرمی دارد و پیتزاها در فر هیزمی با چوب سدر ژاپنی طبخ می شوند. اگر اینقدر خوش شانس باشید که بتوانید جایی در این پیتزافروشی پیدا کنید تا بنشینید، حتما مارینارای ساده را سفارش دهید. بی نظیر است.

3. KYTALY، هنگ کنگ
این تراس رستوران زیبا پیتزاهایی خوشمزه با خمیرهای نرم و سبک دارد و به سادگی یکی از خوشمزه ترین پیتزاهای هنگ کنگ را دارد.
قهرمانان واقعی اینجا مواد اولیه با کیفیت عالی هستند: موزارلا از Caseificio Il Casolare می آید، خوک کسرتانوی سیاه، گوجه Riccio، ماهی کولی Cetara یا زردآلوی Crisommola از دره های کوه Vesuvius آمده اند.
1683281469 553 بهترین پیتزاها در آسیا
2. Gustoso، بمبئی، هندوستان
Gustoso غذاخوری زیبایی است که دکوراسیون داخلی چوبی اش آن را ممتازکرده است. برای خودتان از قسمت بار جذاب، مقداری شراب بریزید و به این پای ها حمله کنید.
این رستوران از تازه ترین مواد استفاده می کند و مواد از پیش آماده ندارد و منو را هر فصل عوض می کند. به پنیر بوراتای کرمی و سس سن مارزانو فکر کنید.

1. Pizza Massilia، بانکوک، تایلند
پیتزایی که چندین جایزه برده است و شهرتش را مدیون مواد اولیه اصلی و خمیرش است که برای مدت حداقل 28 ساعت عمل می آید. سپس این خمیر و رویه را در کمتر از دو دقیقه در فری داغ طبخ می کنند تا پیتزایی بی نقص به دست بیاید. ماشین های فروش و سرو خودمانی این پیتزاها، تنها بخشی از جاذبه ی این پیتزافروشی است.
به محض اینکه یکی از این پیتزاها را امتحان کنید، عاشق زندگی خواهید شد. دیگر هیچ پیتزایی به خوبی این پیتزا پیدا نمی کنید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر