لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک >> بهترین رستوران های استانبول
بهترین رستوران های استانبول

بهترین رستوران های استانبول

سفر به خارج از کشور همیشه با جذابیت و هیجان های خاصی همراه بوده است. بی شک زمانی که وارد کشوری دیگر می‌شویم، زمین و زمان برایمان تازگی و جذابیت دارد و مدام در پی کشف چیزهای جدیدی از فرهنگ آن کشور می باشیم. یکی از جذابیت های هر نقطه از جهان قطعا، سلیقه و ذائقه غذایی آن مرز و بوم می باشد که همیشه مورد توجه هر گردشگری قرار می گیرد. در این مقاله به سراغ یک موضوع دلپذیر و البته خوشمزه یعنی معرفی بهترین رستورانهای “استانبول ترکیه” رفته ایم تا با رستوران هایی که در آنها غذا های لذیذ سرو می‌شود بیشتر آشنا شویم. در نظر داشته باشید که برای سفرهایتان می توانید به همراهی همیشگی یعنی «سایت ایران هتل آنلاین» تکیه کنید و قبل از شروع سفر، با گوشی همراه خود از میان هتل های ایران و تهران هتل مورد نظر خود را انتخاب و سفر هوشمندانه را تجربه کنید. اگر قصد سفر به شهر بزرگ تهران را دارید می توانید از طریق سایت ایران هتل آنلاین «هتل اسپیناس پلاس» را انتخاب و خاطرات لذت بخشی را رقم بزنید.


معرفی بهترین رستوران های استانبول
شهر زیبای استانبول به دلیل شلوغی فراوان و دارا بودن رستوران های بیشمار گزینه‌های متعددی را در مقابلتان قرار می‌دهد که بیشتر شما را با سردرگمی روبرو خواهد کرد، به همین دلیل در این مقاله سعی بر آن شده که به معرفی ده رستوران معروف و شناخته شده این شهر پرداخته شود تا زمانی که قدم در این شهر زیبا می گذارید بدون هدر دادن زمان و هزینه به سراغ بهترین های استانبول بروید.
۱- رستوران لاموئت (lamouette):
هنگامی که وارد خیابان بی اوغلو می شوید با رستورانی تماشایی رو به رو خواهید شد که در تراس هتل “تامتام سویتز” واقع شده است که علاوه بر چشم اندازهای رویایی اش به دلیل بهره بردن از وجود دو سرآشپز معروف و خبره نیز بر سر زبان‌ها افتاده و با تهیه غذاهای لذیذ و دسر هایی با طعم به یاد ماندنی مشتریان زیادی را به سمت خود کشانده است.
۲- رستوران گریتیلی(Giritli):
محیطی زیبا و البته دنج در منطقه ای به نام سلطان احمت(sultanahmet) با انواع غذاهای لذید منتظر شما است تا طعم های متفاوت و بی نظیری را در ذهن و روحتان ثبت کند. از ویژگی‌های مثبت این رستوران می‌توان به قیمت مناسب و منوی متنوع با انواع نوشیدنی های محلی اشاره کرد. غذاهایی که در این رستوران سرو می شود، بیشتر تحت تاثیر آشپزیِ رایج در “جزیره کرت یونان” می باشد. شما می توانید خوشمزه ترین هشت پای سرخ شده که با روغن زیتون طعم دار شده است را در کنار زیتون پرورده، در رستوران گریتیلی نوش جان کنید.

از اِفِسوس باستان در كشور تركيه ديدن كنيد
ادامه مطلب

۳- رستوران لب دریا(leb_i derya):
اگر دوست دارید شبی به یادماندنی و البته رمانتیک را سپری کنید، مانند اغلب اهالی استانبول سری به رستوران بی نظیر و متفاوت “لب دریا” بزنید که در بالای هتل ریچموند واقع در خیابان استانبول با چشم اندازی ورای تصور واقع شده است. شما می توانید بهترین ماهی خاردار به همراه بیکن و برگ چغندر را در این رستوران میل کنید و یا طعم بی نظیر کباب بره با طعم انارِ رستوران لب دریا را تا ابد فراموش نکنید.

۴- رستوران موزه دشنگاه(muze dechanga):
نظرتان چیست زمانی که برای دیدن کتاب های بسیار قدیمی و خطی، قدم به محله امر جان(Emirgan) می گذارید، طعم غذاهای بی نظیر سرآشپز پیتر را نیز تجربه و از آن لذت ببرید؟ شما می توانید در تراس این رستوران که چشم هایتان را میهمان تصاویر ناب و البته رویایی می کند بنشینید و از طعم غذاهای لذیذ مدیترانه نیز لذت ببرید.

۵-رستوران ایکس(X):
اگر دوست دارید هنگام میل کردن غذا های لذیذ شاهد مناظره چشم‌نواز شاخ طلایی (حد فاصل بخش اروپایی و آسیایی استانبول) باشید، پس قدم به رستوران ایکس بگذارید و خاطرات شیرینی را برای خود و خانواده تان رقم بزنید. شما می‌توانید با قرار گرفتن در رستوران ایکس، سنت و مدرنیتهِ این شهر را به وضوح مشاهده و از نزدیک لمس کنید و طعم بی نظیر غذاهای مدیترانه را بچشید و از لذت میل کردن پیتزا های طبخ شده در اجاق های آجری بی‌نصیب نمانید.
رستوران های استانبول
۶-رستوران سانس(sans):
بی شک یکی از لذت بخش ترین کارهای دنیا صرف غذا آن هم در مکانی سرسبز با تصاویر زیبا و آرامش بخش می باشد که رستوران سانس این امکان را برای مشتریان خود مهیا کرده است. چرا که رستوران سانس در ویلایی بسیار زیبا با محیطی سرسبز و درختان پر شمار قرار گرفته است. شما می توانید در باغ های سر سبز بنشینید و از طعم غذاهای مدیترانه‌ای ترکی و اروپای مدرن لذت ببرید.
رستوران های استانبول
۷- رستوران وای نات:
یکی از غذاهایی که معروف و مختص کشور ترکیه می باشد، کباب ترکی است که بی شک همگان دوست دارند این غذای لذیذ را در خود کشور ترکیه میل کنند. شما می توانید بهترین کباب ترکی را در این رستوران که در محله سلطان احمت واقع شده است میل کنید. علاوه بر کباب ترکی می توانید از طعم بی نظیر غذاهای آسیای میانه و غذاهای گیاهی نیز در این رستوران لذت ببرید.
۸_ رستورانی ارهان (Erhan): یکی دیگر از رستورانهای خوب با انواع غذاهای حلال ترکی و آسیای میانه در محله سلطان احمت واقع شده است. در واقع این رستوران انتخاب مناسبی برای شما است تا پس از بازدید از مکان های مهمی مثل موزه ایاصوفیه، مسجد آبی، موزه هنرهای اسلامی و کاخ توپکایی، هم خستگی به در کنید و هم از غذاهای خوشمزه با قیمت مناسب این رستوران بی‌بهره نمانید.
رستوران های استانبول
۹-کافه رستوران شدو(shadow):
درست در قلب شهر پرهیاهوی استانبول و محله پر رفت و آمد و معروف سلطان احمت، رستوران دیگری با منوی متنوع و خوشمزه مشغول پذیرایی از گردشگران و توریست‌های پرشمار می باشد. این رستوران که در نزدیکی یکی از جاذبه های شهر استانبول یعنی مسجد آبی واقع شده است، طعم واقعی و بسیار خوشمزه غذاهای ترکی را به شما هدیه می دهد.
رستوران های استانبول
۱۰- کافه رستوران حرم استانبول(Harem):
رستورانی دیگر در محله سلطان احمت که به دلیل غذاهای خوشمزه سنتی و ترکی بر سر زبان‌ها افتاده و در میان گردشگران و مردم استانبول بسیار محبوب گشته است.
سخن پایانی:
بی شک زمانی که قدم به شهر پر جنب و جوش استانبول می گذارید، با تعداد بسیار زیادی از رستوران های رنگارنگ و متنوع روبه رو خواهید شد که شما را در انتخاب دچار مشکل می کند. در این مقاله به معرفی گلچینی از رستوران های با کیفیت و باقیمت مناسب پرداخته شد تا هنگام ورود به شهر پر هیاهوی استانبول دچار سردرگمی نشوید و روزهای خوشی را در این شهر پرهیاهو تجربه کنید. ایران هتل آنلاین سفر رضایت بخشی را برایتان آرزو می کند.

مراکز خرید وان ترکیه
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر