لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک >> بهترین رستوران های ازمیر
بهترین رستوران های ازمیر

بهترین رستوران های ازمیر

ازمیر یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری در ترکیه است و از بزرگ ترین شهرهای آن به شمار می رود. ازمیر به شلوغی سایر شهرهای ترکیه نیست و با سفر به آن می توانید سکوت و آرامش را تجربه کنید. موقعیت مکانی ازمیر باعث می شود غذاهای دریایی با کیفیت عالی و ایده آل در آن وجود داشته باشد. طعم بی نظیر غذاهای ترکی از غذاهای سنتی آن گرفته تا شیرینی های دلپذیر و غذاهای بین المللی کمک می کند انتخاب های فراموش نشدنی برای غذا در ازمیر داشته باشید. برای آشنایی با بهترین رستوران های ازمیر در ایران هتل آنلاین، سایت رزرو هتل در ساری و سایر شهرها ایران ادامه مطلب را دنبال نمایید.

آکینین یری (Akinin Yeri)
آکینین یری در فاصله کوتاهی از خارج از قلب ازمیر واقع شده است. ولی این مسافت باعث نمی شود که به هیچ عنوان مسافران این رستوران را از دست بدهند. با گذر از مناظر زیبای ساحلی می توانید از رانندگی لذت ببرید و خود را برای صرف یکی از بهترین وعده های غذایی خود آماده کنید.
این رستوران به عنوان یکی از بهترین رستوران های ارائه دهنده غذای دریایی در ازمیر و حتی در تمام ترکیه از نظر برخی مراجعه کنندگان معرفی شده است. به صورت مرتب تغییراتی در منو صورت می گیرد تا پیشنهادات روزانه در آن به نمایش در آید.
در برخی از زمان ها ممکن است این رستوران بسیار شلوغ باشد ولی برخورد کارکنان آن بسیار دوستانه و صمیمی است و این شلوغی افراد را ناراحت نمی کند و چشیدن طعم شگفت انگیز غذاهای آنجا تحمل این شلوغی را برای همه آسان می کند.

رستوران دینر این د اسکای دبی | Dinner in the sky
ادامه مطلب

رستوران دنیز (Deniz Restaurant)
رستوران دنیز، رستورانی برتر از لحاظ ارائه غذاهای دریایی است و نامی شایسته برای خود رقم زده است. رستوران دنیز در سال 1981 افتتاح شده و از آن زمان یکی از رستوران های معروف ازمیر بوده است. جو و اتمسفر آن بسیار رویایی است ولی به هیچ عنوان شلوغ نیست. قرار گرفتن رستوران بر روی آب منظره ای خیره کننده از دریای اژه را در مقابل دیدگان شما قرار می دهد. می توانید برای شام به این رستوران مراجعه کنید و در زمانی که خورشید غروب می کند بر روی ایوان میزی رزرو کنید و یک تجربه فراموش نشدنی به دست آورید.
وعده غذایی شما با احتمال زیاد با نان و زیتون های محلی شروع می شود. غذاهای متنوعی از بادمجان کبابی، کدو های پر شده، سالاد اختاپوس و غیره را می توانید میل نمایید. ماهی های این رستوران همیشه تازه هستند و در بالاترین کیفیت طبخ می شوند.

– کافه لا سیگال (Cafe La Cigale)
این رستوران کمی با رستوران های محلی متفاوت است و به عنوان یک رستوران فرانسوی طبقه بندی می شود. در واقع این رستوران غذاهای متنوعی را ارائه می دهد. رستوران با سقفی بلند و نورپردازی های جذاب احساسی متفاوت در مراجعه کنندگان ایجاد می کند. در حقیقت رستوران کافه لا سیگاله در محوطه باغ موسسه فرهنگی فرانسه قرار دارد. این مکان فضایی آرام بخش دارد. در منوی آن می توانید یک بشقاب پنیر کلاسیک فرانسوی یا پاستای ایتالیایی پیدا کنید.
با توجه به فاصله کمی که این رستوران با محبوب ترین اماکن و مناطق ازمیر دارد، این رستوران می تواند یک انتخاب عالی برای صرف نهار باشد.
کافه لا سیگال (Cafe La Cigale)
رستوران ماورا (Mavra Restaurant)
رستوران ماورا در محل تقاطع دو خیابان شلوغ واقع شده است و دسترسی به آن بسیار آسان است. توقف در ماورا ارزش وقت شما را خواهد داشت. شروع با یک پیش غذای سنتی است. هر دو گزینه گوشت و ماهی در منوی این رستوران موجود است. مطمئن شوید که هشت پای کباب شده را به عنوان غذای ویژه این رستوران امتحان می کنید.
کافه ریحان پاستانسی (Reyhan Pastanesi)
پاستانسی ترکیه شبیه یک فروشگاه شیرینی و یا یک کافه است. جو این مکان معمولی است و هیچ منویی در آن وجود ندارد. تنها می توان چند انتخاب از میان نان ها و شیرینی های رنگ و وارنگی که در ویترین آن چیده شده است، انجام دهید. ریحان پاستانسی مکان مناسبی برای صرف صبحانه و یا یک وعده غذایی سبک و یا میان وعده است. فضای آن کوچک است و قوطی های شیرینی آن بسیار زیبا تزئین شده اند و بسیار وسوسه انگیز می باشند. می توانید آنها را با یک لیوان چای نوش جان نمایید.
1683281449 662 بهترین رستوران های ازمیر
پیزریا وندیک (Ristorente Pizzeria Venedik)
طبیعتاً پیتزا یک غذای ترکیه ای نیست اما پیزریا وندیک آن را همانند یک پیتزای واقعی درست می کند. این رستوران بی نظیر، با خلاقیتی ویژه پیتزا را با مواد و طعم های ترکیه ای ترکیب می کند و یک نمونه شگفت انگیز از پیتزا را به طرفداران خود ارائه می دهد که مشابه آن را در هیچ رستوران دیگری یافت نمی شود. از آنجایی که ازمیر در کنار دریا واقع شده است، یک پیتزای دریایی به همراه میگو، صدف و تن نیز در منوی آن وجود دارد. اگر چه این پیتزا، دارای ترکیب غیرمنتظره ای است، اما مطمئن باشید که ارزش امتحان کردن را دارد. پیتزا وندیک یک تکه کوچکی از ایتالیا با هزاران مایل دورتر از آن است.
1683281450 203 بهترین رستوران های ازمیر
رستوران تاواچی (Tavaci Recep Usta)
اگر غذاهای دریایی تازه را در ازمیر تجربه کرده اید و برای یک غذای گوشتی آمادگی دارید، به رستوران تاواچی بروید. این رستوران فرصتی برای امتحان کردن غذاهای سنتی ترک در اختیار شما قرار می دهد. غذاهای گوشتی مانند کباب ها همیشه مورد علاقه طرفداران آنها هستند. رستوران تاواچی دارای یک فضای آزاد بزرگ است که مکانی دوست داشتنی برای گذراندن یک عصر در یک آب و هوای مطبوع است.
1683281450 792 بهترین رستوران های ازمیر
رستوران Yengec
یکی از تجربه های جذاب در ازمیر، غذا خوردن در این رستوران است. می توانید در یک خانه قدیمی با قدمتی 150 ساله و در یک فضای رمانتیک در کنار دریا بنشینید و غذایی فوق العاده نوش جان کنید.
رفتار کارکنان این رستوران بسیار گرم و صمیمانه است و به خوبی از همه پذیرایی می کنند. این رستوارن منوی متنوعی دارد. می توانید 22 غذا را در این منو ببینید که با تازه ترین صید هر روز تهیه می شوند. این منو در فصول مختلف تغییر می کند و هر چند وقت یک باز نیز تغییراتی در آن ایجاد می شود.

10 مورد از برترین كارهای تفریحی كه می توان در استانبول بدون هزینه انجام داد
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر