لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> حمل و نقل >> دزدی های مسافران کابین فرست کلاس
دزدی های مسافران کابین فرست کلاس

دزدی های مسافران کابین فرست کلاس

کابین های فرست کلاس هواپیماها همه روزه در حال لوکس تر شدن هستند. ایرلاین ها در حال پر کردن کابین های ممتاز خود با وسایل راحتی لوکس هستند تا مسافران حس راحتی خانه را داشته باشند، اما این باعث می شود افراد بیشتری تشویق شوند تا این سوغاتی های تایید نشده را با خود به خانه ببرند.

ایرلاین آمریکایی باید از همان سال گذشته که از سرویس خواب لوکس برند saks fifth avenue پرده برداری کرد، به کارکنان کابین اخطار می داد که این وسایل احتمال ناپدید شدن را دارند.

اگر حتی تعداد کمی از آنها در هر پرواز کم شود می تواند خیلی سریع به میلیون ها دلار ضرر برای شرکت در طول یک سال بدل شود.
مضمون اطلاعیه ای که در پرواز به مسافران اعلام می شود از این قرار است: مسافرین محترم هواپیمایی شرکت live and let fly به منظور ادامه ارائه خدمات خویش با کیفیت بالا نیازمند همکاری شما هستیم. لازم به ذکر است که محصولات هر کابین باید پس از هر پرواز در هواپیما باقی بماند.
برای مقابله با این مشکل، آمریکا آنلاین شاپ هایی را معرفی کرده است تا مسافرین بتوانند وسایل خواب خود را با تخفیف خریداری کنند.

چند ماه پیش خطوط هوایی آمریکا محصولات کاسپر را به صورت علنی معرفی کرد. این محصولات شامل لحاف، بالشت، بالشت کمری و پتوی مسافرتی بود، آنها نیز به همین شکل بعد هر پرواز ناپدید شدند.
دزدی مسافران فرست کلاس

مدیر استراتژی بخش ممتاز و خدمات مشتریان ایرلاین آمریکایی اظهار داشت: وسایل نو و جدید حس خوشایندی دارند و در نتیجه باعث می شود تا همه بخواهند این وسایل را با خود به خانه ببرند.
در بین هر پرواز خطوط هوایی محصولات را می شورند و آن را برای پرواز بعدی آماده می کنند. این محصولات بین هر 30 تا 50 پرواز دوباره کامل عوض می شوند.
مشکلات تنها به وسایل خواب خلاصه نمی شود. زمانی که هواپیمایی ویرجین آتلانتیک نمکدان و فلفل پاش های مخصوص پرواز خود را در سال 2011 معرفی کرد، به سرعت از کابین ها دزدیده شدند. یک سال بعد این ایرلاین مجدد این نمکپاش ها را برگردانند اما اینبار اسم هواپیمایی ویرجین روی همه ی آنها حک شد اما این کلمات نیز دزدها را منصرف نکرد و این محصولات نیز ناپدید شدند.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
آینده فضای داخلی کابین هواپیما در سال ۲۰۱۹
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر