لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> انواع سفر >> راهنمای پیاده روی کلبه به کلبه در اروپا
راهنمای پیاده روی کلبه به کلبه در اروپا

راهنمای پیاده روی کلبه به کلبه در اروپا

آیا می خواهید بدون نیاز به حمل کوله پشتی سنگین و تحمل سختی های چادر زدن در شب، به پیاده روی بروید؟ پیاده روی کلبه به کلبه یک راه حل کامل برای حل این مشکل است! این سبک پیاده روی به شما امکان می دهد بهترین مسیرهای پیاده روی قاره را گشت و گذار کنید، و سپس در کوه به یک پناهگاه دنج بروید و هر شب در یک تخت مناسب و راحت بخوابید.
اگر به نظر می رسد سناریوی پیاده روی ایده آل شما این گونه است، تمام آنچه را که باید در مورد کوهپیمایی و پیاده روی در اروپا بدانید را در این مقاله مطالعه کنید، از نکات برتر و مفید گرفته تا موارد ضروری برای بسته بندی لوازم مورد نیازتان و برخی از بهترین مسیرهای پیاده روی و داشتن یک ماجراجویی کلبه به کلبه.

کلبه های کوهستانی در مناطق شگفت انگیزی در سراسر اروپا پراکنده شده اند.

چه چیزی در این نوع پیاده روی مورد انتظار است؟
پیاده روی کلبه به کلبه شامل پیاده روی در طول یک مسیر پیاده روی در طول روز و اقامت در یک خانه در شب است. کلبه های کوهستانی در سراسر اروپا، از کوه های آلپ تا دولومیت و فراتر از آن پراکنده شده اند و انواع مختلفی از کلبه هایی با اتاق خواب های مشترک گرفته تا خانه هایی با اتاق های خصوصی و دوش های آب گرم، دارند.
امکانات و سطح راحتی این مسیر ها و این اقامتگاه ها بسته به نوع مقصدتان متفاوت است، اما بیشتر کلبه ها دارای یک سقف، تختخواب سفری با تشک، اجاق گاز و توالت هستند. در داخل، جو شبیه یک خوابگاه یا هاستل است، با آشپزخانه های عمومی و حمام و کلی احساس صمیمیت. با وجود اینکه که تشک و بالش ارائه می شود، معمولاً باید ملحفه ای را برای خود تهیه کنید.
مهمترین مزیت پیاده روی کلبه به کلبه چیست؟ نیازی به حمل چادر، کیسه خواب یا اجاق کمپینگ نیست. این سیستم های اقامتی و مسیرهای پیاده روی به شما امکان می دهد فقط چند قلم از لوازم مورد نیازتان را برای چند روز پیاده روی حمل کنید و وقتی غذا می خواهید، مطمئناً گرسنه نخواهید ماند: پیاده روی کلبه به کلبه اروپا معمولا به معنای این است که در پایان هر روز با غذای محلی دلچسب همراه با یک لیوان نوشیدنی خوب پذیرایی خواهید شد. به عنوان مثال در کوه های آلپ، بسیاری از کلبه ها دارای آشپزخانه هایی هستند که هر شب شام های بی نظیری را ارائه می دهند. این غذا بسیار خوشمزه است، و بعد از یک روز طولانی بعد از طی کردن مسیر، طعم آن حتی بهتر خواهد شد.

چگونه یک سفر گردشی سافاری مناسب را انتخاب کنیم؟
ادامه مطلب

تنها نیاز به یک کوله پشتی از ملزومات مورد نیازتان در یک ماجراجویی کلبه ای دارید.
چه چیزی را برای سفر پیاده روی کلبه به کلبه بسته بندی کنیم
مانند هر مسافرت چند روزه ای، سفر پیاده روی کلبه به کلبه به معنای پیدا کردن تعادل مناسب بین آماده شدن برای شرایط آب و هوایی بدون نیاز به حمل وسائل اضافی (که مطمئناً وقتی لازم نیست نگران آوردن هر چیزی باشید مانند وسایل چادر زدن باشید شرایط آسان تر است.
لیست بسته بندی نمونه در زیر برخی از موارد اساسی مورد نیاز برای پیاده روی و موارد ضروری ای را برای اقامت در یک یک کلبه مسافرتی دارید، شامل می شود. در نهایت، مقصد شما، طول سفرتان و اینکه چه موقع از سال قصد سفر دارید در هنگام تصمیم گیری مهمترین عامل تعیین کننده است.

کوله پشتی متوسط و سبک وزن و کاور ضد باران
قطب نما
کفش های پیاده روی محکم
گیره (در صورت لزوم)
ژاکت بارانی، دارای لایه عایق میانی
بطری آب دو لیتری یا سیستم هیدراته سیون
میان وعده ها
کیسه خواب
جعبه کمک های اولیه
لباس خواب
عینک آفتابی و ضد آفتاب
کلاه آجدار
نقشه ها و قطب نما
چاقوی چند منظوره
نقشه و ملزومات پیاده روی
کوهنوری در اروپا
چکمه های پیاده روی محکم و یک ژاکت عایق دار، چند ماده ضروری است که شما برای یک ماجراجویی پیاده روی کلبه به کلبه نیاز دارید.
نکاتی برای پیاده روی کلبه به کلبه اروپا:
مقصدی را انتخاب کنید که با سطح مهارت و آمادگی جسمانی شما مطابقت داشته باشد. برخی از مسیرهای اروپا برای مبتدیان مناسب است، در حالی که برخی دیگر ممکن است دارای بستر ها و زمین های چالش برانگیزی مانند صخره های شیب دار یا یخچال های طبیعی باشند.
از قبل کلبه های مورد نظرتان را رزرو کنید. رزرو لزوماً الزامی نیست، اما برخی از اقامتگاه ها به ویژه در فصل اوج شلوغی ممکن است بسیار شلوغ شوند.
برنامه ریزی، برنامه ریزی، برنامه ریزی. به یک نقشه نگاه کنید و مسیرتان را از قبل برنامه ریزی کنید. فواصل بین کلبه ها و مکان هایی که می توانید برای استراحت استفاده کنید را تعیین کنید.
فصل پیاده رویتان را عاقلانه و هوشمندانه انتخاب کنید. باران بیش از حد می تواند منجر به بسته شدن مسیر شود، در حالی که شرایط آب و هوایی گرم ممکن است احساس خستگی را به شما منتقل کند و همیشه به یاد داشته باشید که قبل از عزیمت، آب و هوا را بررسی کنید.
به یک تور با راهنما بپیوندید. اگر این اولین بار است که می خواهید این سبک سفر را امتحان کنید و زمانی که به یک سفر چند روزه فکر می کنید احساس ناراحتی می کنید، بهتر است به یک تور گروهی بپیوندید و بگذارید یک راهنمای کوهستانی با تجربه راه را به شما نشان دهد.
یک ملحفه برای خودتان به همراه ببرید. کلبه ها تختخواب دارند، اما شما نیاز به ملحفه ای برای خواب دارید. بسیاری از مسافران این ملحفه ها را دوست دارند.
پول نقد همراه ببرید! اکثر کلبه ها فقط پول نقد را می پذیرند، بنابراین در مورد قیمت ها قبل از رفتن تحقیق کنید و مطمئن باشید که برای تأمین هزینه هایتان به اندازه کافی پول به همراه دارید. روی کیف پول مسافرتی ایمن سرمایه گذاری کنید تا پول و اسنادتان را ایمن و سالم نگه دارید.

دمپایی و گوش گیر را فراموش نکنید.دمپایی (یا کفش های راحت ) و گوش گیر ها برای استفاده در زمانی که در کلبه هستید مناسب خواهند بود.
کوهنوری در اروپا

پیاده روی کلبه به کلبه به معنای کشف مسیرهای جدید و دیدن مناظر بینظیر است
5 مورد از بهترین مسیر های پیاده روی های کلبه به کلبه در اروپا
چندین منطقه ی پیاده روی که دارای مجموعه ای از پناهگاه های درجه یک هستند برای ماجراجویان و طرفداران پیاده روی کلبه به کلبه وجود دارد که کوهنوردانی در تمام سطوح مهارت بتوانند به آن جا بروند. در اینجا چندین مورد از موارد مورد علاقه ما وجود دارد:

7 مکان سحرانگیز که می توانید شکوفه کردن گل ها را در بهار امسال در آن ها ببینید
ادامه مطلب

1. تور دو مونت بلان
کشور هایی که بازدید خواهید کرد: فرانسه، ایتالیا و سوئیس
سطح دشواری: متوسط تا دشوار
تعداد روزها: 11
تور دو مونت بلان با عبور از قله ها و دره های آلپ غربی و عبور از سه کشور، یکی از بزرگترین مسیر های پیاده روی های کلبه به کلبه در جهان است. این مسیر از توده مونت بلان دور می شود و مسافتی تقریباً 170 كیلومتری را شامل می شود كه شامل صعود تجمعی و نزولی 10،000 متر (32808 فوت) است. با هر بار عبور چشمگیر، می توانید از طریق زمین خیره کننده ای که از دره های یخبندان، دریاچه های درخشان فیروزه ای، و روستاهای آلپ عبور کنید.

2. مسیر هوکر واکر
کشور هایی که بازدید خواهید کرد: فرانسه و سوئیس
سطح دشواری: سخت
تعداد روزها: 14
با شروع از Chamonix و پایان یافتن در Zermatt، این مسیر مشهور جهان شما را به سفری بین دو کوهی که نماد اروپا هستند تبدیل می کند Mont Blanc و Matterhorn اگرچه دنبال کردن آن آسان است، اما این مسیر از نظر جسمی نیازمند آمادگی است. شما باید از چند گذرگاه مرتفع عبور کرده و بیش از 12،000 متر (39370 فوت) از افزایش ارتفاع مقابله کنید. اما، جایزه ی این سختی مناظر باشکوهی است که در طول مسیر خواهید دید، از قله های پوشیده از برف گرفته تا مراتع کوهستانی پوشیده از گلهای وحشی و روستاها.
کوهنوری در اروپا
Chamonix، نقطه شروع تور دو مونت بلان
3. مسیر کوه اسلوونی
کشور هایی که بازدید خواهید کرد: اسلوونی
سطح دشواری: متوسط
تعداد روزها: 28 روز برای کل مسیر (اما می توان آن را به مراحل کوچکتری تقسیم کرد)
طولانی ترین و محبوب ترین مسیری با مسافت طولانی، مسیر کوه اسلوونی در ماریبور آغاز می شود و به تمام رشته های آلپ در اسلوونی خاتمه می یابد، از جمله کوه های آلبای کامنیک و ساوینجا، آلپ های کاراوانکه و آلپ های جولیان. هرکدام از این فلات ها منظره های استثنایی دارند، قله های حیرت انگیز، دره ها و جنگل ها را قبل از پایان یافتن در روستای Ankaran در امتداد ساحل دریای آدریاتیک نشان می دهد.

مسیرهای پیشنهادی برای رسیدن به روستای نمونه گردشگری رویین اسفراین
ادامه مطلب

روی یک جفت محکم چکمه های پیاده روی ضد آب سرمایه گذاری کنید.
4. آلتا از طریق 1
کشور هایی که بازدید خواهید کرد: ایتالیا
سطح دشواری: متوسط
تعداد روزها: 8
صخره های آهکی Otherworldly، مراتع وسیع و دریاچه های بکر کوهستانی آلپ تنها چند مورد از مناظر دیدنی هستند که انتظار دارید در یک مسیر پیاده روی در امتداد Alta Via 1 ببینید، یک مسیر برتر که پیشتازان را از طریق کوه های چشمگیر Dolomites در شمال شرقی ایتالیا راهنمایی می کند. دولومیت ها مشهورترین قله های اروپای غربی نیستند، اما به طرز حیرت انگیزی زیبا، فوق العاده بی نظیر و یک مقصد کاملاً دیدنی در منطقه یشمالی ایتالیا هستند.
کوهنوری در اروپا
رشته کوه دولومیت در شمال شرقی ایتالیا
دولومیت ها به یکی از بی نظیرترین مناظر کوهستانی در اروپا می بالند.
5. مسیر پیاده روی عقاب شکل
کشور هایی که بازدید خواهید کرد: اتریش
سطح دشواری: متوسط
تعداد روزها: در هرجایی از 1 تا 24
این مسیر 33 مرحله ای که از طریق منطقه تیرول اتریش میگذرد، از شرق به غرب امتداد دارد و مانند یک عقاب است و بال های آن دراز است. طول و دشواری های مختلفی وجود دارد، بنابراین می توانید کل مسیر را طی کنید یا بخش کوچکتری از آن را انتخاب کنید. در هر صورت، سرگرمی های متنوع این مسیر، باعث ترس شما خواهد شد.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر