لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> 7 دوره ی مراقبه سلامتی شگفت انگیز و مقرون به صرفه در آسیا
7 دوره ی مراقبه سلامتی شگفت انگیز و مقرون به صرفه در آسیا

7 دوره ی مراقبه سلامتی شگفت انگیز و مقرون به صرفه در آسیا

روزی روزگاری، برای رفتن به دوره ی مراقبه ی سلامتی باید آماده خرج کردن بودجه ی پس اندازی بودید که در تمام زندگی تان به دست آورده بودید. خوشبختانه، برای افرادی که به زودی زود نیاز به بازسازی روح و روانشان دارند، اینگونه نیست.
امروزه، رفتن به تعطیلاتی که دارای محوریت سلامتی و بسیار ارزشمند و مقرون به صرفه باشد حتی به مناطق دور از دسترس مانند تایلند یا سریلانکا کاملاً امکان پذیر است. با این وجود خوشبختانه بسیاری از استراحتگاه ها خدماتی همه جانبه ارائه می دهند، بنابراین فقط باید یک پیشنهاد ارزان قیمت برای بلیط هواپیما و رزرو هتل از ایران هتل آنلاین پیدا کرده و سفرتان را برنامه ریزی کنید.

اگر می خواهید برای سفر و هزینه هایتان برنامه ریزی کنید، جای درستی آمده اید. در این مقاله هفت دوره ی مراقبه ی یوگای مقرون به صرفه در آسیا را معرفی نموده ایم که می توانید بدون خالی کردن حساب بانکیتان رزرو کنید.
Retreat & Spa Museflower – چیانگ رای، تایلند
دوره ی مراقبه Balitrees – بالی، اندونزی
دوره ی مراقبه ی یوگا Purple Valley – گوا، هند
دوره ی مراقبه ی ساماهیتا – کوه سامویی، تایلند
دوره ی مراقبه ی یوگا و آیرودا دهکده هینترلند – کرالا، هند
دوره ی مراقبه ی تالالا – تالالا، سری لانکا

یوگا بارن – بالی، اندونزی
1. Retreat & Spa Museflower – چیانگ رای، تایلند

Museflower Retreat & Spa واقع شده در میان مناظر سرسبز و شمال تایلند، به بازدید کنندگان در یافتن تعادل، از طریق به دست آوردن سلامت عاطفی و روانیشان کمک می کند. تمام پکیج های سه، پنج و هفت شبه ی آنها شامل اقامت، کلاس های یوگا و مدیتیشن روزانه، اسپاهای درمانی و سه وعده غذای گیاهی در روز است، بنابراین این قیمت برای کیف پولمان کاملاً مناسب است.
اگر در کلاس ویناسا عرق نکردید، می توانید در اتاق بخار گیاهی، استخر آب شور کریستال هیمالیا یی که در آنجاست، از آرامش نهایی لذت ببرید.

قیمت (از سپتامبر 2019) : پکیج های دوره ی مراقبه بسته به طول مدت اقامت و نوع اتاق از 539 دلار USD / 432 پوند شروع می شود.

2. دوره ی مراقبه Balitrees – بالی، اندونزی
Balitrees Retreat همه این موارد را شامل می شود : یک محیط زیبا محاصره شده با گیاهان برنج، یوگا و مدیتیشن، سه وعده غذایی تازه در روز، و مجموعه ای از فعالیتهای فرهنگی اختیاری مانند کلاس های آشپزی، تور به معابد اطراف و کلاسهای زبان را شامل می شود/
این دوره ی مراقبه نرخ خوبی دارد، بنابراین می توانید تاریخ هایی را که مناسب شماست.انتخاب کنید و تا زمانی که دوست دارید در آنجا بمانید.
قیمت (از سپتامبر 2019) : اتاق های مشترک با 98 دلار / 78 پوند برای هر شب شروع می شوند.
 اوبود، بالی، اندونزی
تراس مزارع برنج در اوبود، بالی، اندونزی
چند روز دیگر پس از دوره ی مراقبه خود بمانید تا بالی زیبا را کشف کنید.
3. دوره ی مراقبه یوگا Purple Valley – گوا، هند
اگر به دنبال دوره ی مراقبه ای هستید که بتوانید جسم و ذهنتان را دوباره جوان کنید، تمرین یوگایتان را عمیق تر کنید، Purple Valley محل شماست. از ویژگی های قابل توجه این دوره ی مراقبه می توان به امکانات زیبایش در مکان های آرام، گرمسیری و کلاسهای روزانه یوگا آشتانگا و وعده های غذایی بوفه ای خوشمزه که توسط سرآشپزهای آیورودایی تهیه شده اند، نام برد.
یوگی های حرفه ای در اینجا بیشتر احساس راحتی می کنند، اما از همه ی یوگا دوستان در هر سطحی در Purple Valley استقبال می شود – مبتدیان نیز امکان شرکت دارند. بسته های یک یا دو هفته ای شامل اقامت، کلیه کلاس های یوگا و سه وعده غذایی گیاهی در روز می شود. می توانید اتاق های مشترک یا خصوصی را انتخاب کنید، اما دومی هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت.

قیمت (از سپتامبر 2019) : دوره ی مراقبه یک هفته ای با اقامت مشترک با 774 دلار USD / 620 پوند شروع می شود

4. دوره ی مراقبه ساماهیتا – کوه سامویی، تایلند
آیا می خواهید از جزیره تایلند تجربه کاملی، فارغ از توریست و مهمانی ها داشته باشید؟ دوره ی مراقبه ساماهیتا در تایلند بهترین گزینه برایتان است. انتخاب برنامه های کاملاً قابل تنظیم، و اقامت با کیفیت عالی، برای هر کسی که به دنبال یک تعطیلات با سلامتی متمرکز است، انتخابی عالی است، اما ویژگی برتر آن قطعاً واقع شدن محل سکونت در ساحل است.
این اقامتگاه در نزدیکی ساحل لائم سور و مشرف به اقیانوس است، به محض قدم گذاشتن در ملک بینظیر، احساس راحتی می کنید. علاوه بر این امکانات متنوعی برای اینکه در تمام مدت اقامت خود احساس راحتی کنید وجود دارد – از استودیوی دوچرخه سواری سرپوشیده گرفته تا یک باغ مراقبه و یک فضای ناهار خوری ساحلی. بهترین قسمت ان چیست؟ برنامه YogaCoreCycle تاییدی بر کیفیت آن است.
قیمت (از سپتامبر 2019) : از 158 دلار / 126 پوند در هر شب با اقامت در اتاق مشترک شروع می شود.
Koh Samui
یک طرف دیگر از Koh Samui در Samahita Retreat را تجربه کنید
5. دوره ی مراقبه یوگا و روستای هینترلند و عقاب آیورودا – کرالا، هند
اگر بعد از یک استراحت سالم که به درمان های آیورودا و یوگا می پردازد، می توانید آن را در دهکده Hinterland پیدا کنید. این برنامه همراه با کلاس های روزانه یوگا و مجموعه ای از وعده های غذایی مغذی و خانگی، همه دوره ی مراقبه ها شامل مشاوره شخصی آیورودا، ماساژ، فلسفه یوگا و درمان حمام بخار می شوند.
امکانات اقامتگاه ها کاملاً اساسی هستند، اما مناطق مشترک فراوانی وجود دارد که می توانید در آن گشت و گذار کنید، دوباره به طبیعت بپیوندید و با کسی که دوست دارید ارتباطی عمیق تر ایجاد کنید. اتاق های مشترک می توانند حداکثر سه نفر را در خود جای دهند و نرخ آن کم و در دسترس نگه دارند.
قیمت (از سپتامبر 2019) : مراقبه ی همه جانبه شش روزه با 450 دلار USD / 360 پوند با یک اتاق خصوصی آغاز می شود

تعطیل کردن صبح دوشنبه، راهی برای جلوگیری از کار کردن بیش از اندازه ژاپنی ها
ادامه مطلب

6. دوره ی مراقبه ی تالالا – تالالا، سریلانکا
بنیانگذاران Talalla Retreat می فهمند که سلامتی، چیزی متفاوت از همه مباحث زندگی است – به همین دلیل آنها مجموعه ی متنوعی از فعالیت ها را ارائه می دهند که پذیرای انواع و اقسام مسافران است.
اگر از آن دسته از افرادی هستیدکه نمی تواند ساکت بماند – یا اگر می خواهید به یک تعطیلات کامل که بر تناسب اندام متمرکز است بروید – احتمالا مراقبه هایی که در این مقاله ذکر کرده ایم را دوست دارید. در این دوره با کلاس های روزانه مانند پیلاتس، بوکسلات، گشت و گذارهای مختلف و مدیاتوری کامل کنید.
محل این اقامتگاه تفریحی هر آنچه را که می خواهید در تعطیلات ساحلی بی نظیر داشته باشید را دارد (امکانات فضای باز، ویلاهای ساحلی، زمین های جنگلی پوشیده شده) و گشت و گذارهای فرهنگی به شما اجازه می دهد که سریلانکا را فراتر از توچال تجربه کنید. چه به یک کلبه ی بامبوی لوکس سر بزنید یا به یک اتاق خوابگاه معمولی بسنده کنید – در هر صورت، احساس طراوت خواهید کرد.
قیمت (از سپتامبر 2019) :مراقبه ی 5 روزه با 800 دلار USD / 640 پوند با با اقامتگاهی به سبک خوابگاه شروع می شود.
سریلانکا
علاوه بر این تالالا گشت و گذاری فرهنگی را ارائه می دهد تا بتوانید سریلانکا را فراتر از توچال تجربه کنید.
7. یوگا بارن – بالی، اندونزی
هر روز با بیش از 15 کلاس و کارگاه آموزشی – اعم از یوگا یین تا تای چی، رقص اکستاتیک – برگزاری مراقبه های بی نظیر در یوگا بارن امری عادی است.
این موسسه Ubud نه‌تنها شامل فعالیتهای پویا برای کاهش استرس و تقویت اندروفین است، بلکه محیطی آرام را نیز برای تسهیل و بهبود و تجدید ذهن و بدن و روح را فراهم می کند.
قیمت (از سپتامبر 2019) : عقب نشینی هفت روزه یوگا با 631 دلار USD / 505 starts شروع می شود.

آسمان خراش افقی چین در انتظار افتتاح
ادامه مطلب

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر