لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> سفرهای پیشنهادی >> قیمت هتل در یزد
قیمت هتل در یزد

قیمت هتل در یزد

یکی از زیباترین شهرهای خشتی ایران که با تصویب کمیته میراث جهانی یونسکو در سال 96 به عنوان شهر تاریخی ایرانی نیز به ثبت رسیده، یزد است. مکان های دیدنی این شهر که ازجمله درخشان ترین میراث های فرهنگی هستند یزد را به یکی از مقاصد مسافران علاقه مند به مکان های تاریخی تبدیل کرده اند. یکی از چالش های پیش روی گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند، محل اقامت آن ها است به همین دلیل هتل های یزد از جایگاه ویژه ای نزد گردشگران برخوردارند. این امکان که قبل از سفر کردن به یزد و دیدن جاذبه های گردشگری بیشمار آن مانند: آتشکده، آب انبار شش بادگیری، مجموعه امیرچخماق، باغ دولت آباد و غیره بتوانیم یکی از هتل های یزد را رزرو کنیم، موجب آرامش خاطر و مهم تر از همه جلوگیری از اتلاف وقت می باشد.

رزرو هتل های یزد

خوشبختانه سایت ایران هتل آنلاین این امکان را فراهم کرده است تا بتوانید به راحتی لیست هتل های یزد را مشاهده کرده و از همه مهم تر آن ها را براساس قیمت و یا ستاره های هتل ها مرتب و مشاهده نمایید. اطلاع از قیمت هتل در یزد به برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه سفر شما کمک می کند تا بنابر بودجه خود برای رزرو هتل های یزد اقدام کنید. یکی دیگر از مکان های جالب و خاطره انگیز برای اقامت، اقامتگاه های بوم گردی استان یزد است. برای پیدا کردن اقامتگاه بوم گردی نه تنها در شهر یزد بلکه در تمامی شهرهای ایران نیز ایران هتل آنلاین راه حلی بسیار ساده مهیا کرده است. کافی است به سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کرده و در نوار بالای صفحه اصلی گزینه اقامتگاه بوم گردی را انتخاب کنید. به همین راحتی لیست تمامی اقامتگاه های بوم گردی همراه با امکانات و قیمت آن ها را مشاهده خواهید کرد.

عوامل موثر بر روی قیمت هتل در یزد

همانطور که می دانید قیمت هتل های یزد در همه ایام سال یکسان نبوده و دائما در حال تغییر کردن است؛ بدین جهت نمی توان نرخ ثابتی را برای قیمت هتل در یزد در نظر گرفت. توجه به برخی از عوامل مانند تعداد ستاره هتل، امکانات و خدمات هتل مورد نظر، نوع اتاق انتخابی، شرایط آب و هوایی، تاریخ رزرو هتل و غیره می تواند در هزینه رزرو هتل در یزد تاثیرگذار باشد.

جاهای دیدنی در یزد

مسجد جامع یزد

یکی از ارزشمندترین و تاریخی ترین جاهای دیدنی یزد مسجد جامع است که مناره های آن به قدری بلند هستند که از نقاط مختلف شهر قابل رویت اند. ارزش این مسجد به اندازه ای است که در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است. ازجمله بخش های مختلف مسجد جامع یزد می توان به ایوان، صحن بزرگ، گرم خانه، دو پایاب، گنبدخانه و غیره اشاره نمود.
آدرس: یزد، خیابان امام خمینی (ره)، مقابل برج ساعت، انتهای خیابان مسجد جامع

باغ دولت آباد یزد

یکی دیگر از جاهای دیدنی معروف در یزد باغ دولت آباد نام دارد که به دستور محمد تقی خان بافقی ساخته شده است. تاریخچه این بنا که ازجمله قدیمی ترین باغ های یزد به شمار می آید به دوران افشاریه و زندیه بازمی گردد. وسعت باغ حدود ۶/۴ هکتار بوده و به سبب دارا بودن درختان بسیار از بیرون نمی توان داخل باغ را دید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
آشنایی با هتل الیزه شیراز و ویژگی های آن
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر