لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> اخبار >> تقاضای سفر با کشتی کریستال سمفونی رو به افزایش است
تقاضای سفر با کشتی کریستال سمفونی  رو به افزایش است

تقاضای سفر با کشتی کریستال سمفونی رو به افزایش است

صرف نظر از جوایزی که این کشتی برده است (هم جایزه Travel+ Leisure و هم جایزه Conde Nast Traveler به این کشتی اعطا شده است)، کریستال سمفونی (که به مادرخوانده اش، آنجلا لنسبری، افتخار می کند) به تازگی مراحل طراحی مجدد را پشت سر گذاشته است و حالا لوکس تر از همیشه است. برای رزرو هتل در کیش و لذت بردن از کشتی های تفریحی این جزیره به وبسایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید و با رزرو هتل مارینا پارک کیش، سفری رویایی را تجربه کنید.
این کشتی از سال 1995 شروع به فعالیت کرده است و بعد از 22 سال کار در دریا، با اقامتگاههایی جادار و لوکس، دو محوطه جدید مخصوص غذاخوری، وای فای رایگان و سایر امکانات ممتاز، مجهزتر شده است.
این کشتی گنجایش 848 مهمان را داراست، ولی قبل از طراحی مجدد گنجایش 900 نفر را داشت که این کاهش ظرفیت به معنای فضای بیشتر برای خوشگذرانی (اگر کسی بخواهد در قایقی که تفریحات بسیار زیادی در آن وجود دارد، خوش بگذراند) و تعداد پرسنل بیشتر نسبت به تعداد مسافران است.
حالا که صحبت از پرسنل کشتی شد، جا دارد بگوییم که این پرسنل یکی از افتخارات بزرگ کشتی سمفونی و در کل، برند کریستال هستند. والتر لیتل جان سوم، معاون . مدیر اجرایی برند کریستال، می گوید که پرسنل این کشتی کروز، نقش بزرگی در موفقیت برند کریستال دارند. طبق گفته لیتل جان، کارکنان کریستال برای خود شرکت کار می کنند و مطابق با استانداردهای این صنعت، از یک کشتی به کشتی دیگر نمی روند.
در نتیجه شما در کشتی خواهید بود که خدماتی بی نقص ارائه می کند و احتمالا برخی از چهره ها هم برایتان آشنا خواهند بود. اگر چندین بار با کشتی کریستال سفر کنید، کم کم کارکنان کشتی را مانند خانواده خود می بینید. اگر دوست دارید بدانید که چقدر باید در دریا باشید تا حریفی برای این کشتی به حساب بیایید، جواب سوالتان، 429 بار سوار کشتی شدن و کروز کردن است.

هر بار که این کشتی می خواهد سفرش را شروع کند، آهنگ “چه دنیای شگفت انگیزی” لوئیس آرمسترانگ در کل کابین پخش می شود (یعنی 429 بار تا کنون). انتخاب و پخش این آهنگ یکی از دلایل اصلی بسیاری از مسافران برای وقت گذراندن و سفر با کریستال است.


عالی ترین رستوران های مجلل
دوره ی رستورانهایی که در آنها یکبار پول می دادی و هر چه که می خواستید و می توانستید، می خوردید به سر رسیده است (حداقل برای مسافران کشتی کریستال سمفونی). البته این بدین معنی نیست که کمبود غذا وجود دارد یا این نوع غذا خوردن نمی تواند نقطه مثبتی برای سفر باشد. این فقط بدان معناست که حالا در طول سفرتان، انتخاب های بیشتر و باکیفیت تری دارید.
و آن قانون قبلی که برای هر شب تنها می توانستید از بین دو بازه زمانی برای شام خوردن، یکی را انتخاب کنید؟ دیگر چنین چیزی وجود ندارد. حالا امکان غذا خوردن به صورت آزاد (یعنی چه با رزرو قبلی چه بدون رزرو) جایگزین قانون قبلی شده است تا مهمانان آزادی عملی بیشتری داشته باشند.

بهترین و جدیدترین کشتی های کروز برای سال 2019
ادامه مطلب

The churrascaria، یک استیک فروشی برزیلی، آخرین گزینه اضافه شده به منو است ولی اگر گوشت نمی خورید، باز هم جای نگرانی نیست: Waterside یکی دیگر از رستوران های سمفونی است که غذاهای گیاهی و ماهی را در محیطی رسمی و در عین حال آرام سرو می کند، این رستوران پیش خدمت های آماده به خدمتی دارد که در اجرای دستورات شما لحظه ای درنگ نمی کنند.
Prego رستورانی ایتالیایی در این کشتی است و اگرچه این رستوران در طول مدتی که در کشتی بودیم، در حال بازسازی بود ولی مطمئن بودیم که باز هم به خوبی هر رستوران دیگری در خود ایتالیاست (البته باید بدانید که این تعریف را یکی از پرسنل ایتالیایی سمفونی کرده است).
مهمانان ولخرج تر احتمالا در Vintage Dining Room غذا خواهند خورد، جایی که بسته به نوع شرابی که انتخاب کنید، هزینه تان 1000 دلار اینور و آنور خواهد شد. در این رستوران، هر کس چندین نوع غذا و شراب متناسب با آن خواهد داشت.
اینجا که یک قایق سه متری نیست: هر روز چای بعد از ظهر سرو می شود و کسانیکه دچار بی خوابی شبانه هستند یا شب بیدارند نیز می توانند در نیمه شب نیز به Bistro بروند و از امکاناتش استفاده کنند.
اتاقی خوش منظره

پنت هاوس های اینجا که از 982 فوت مربع تا 367 فوت مربع مساحت دارند دارای سرپیشخدمت 24 ساعته نیز هستند. مثلا نیاز به یک بطری شامپاین دیگر دارید (یک پیشخدمت از زمانی که وارد پنت هاوس شدید، منتظر شماست)، یا اگر به کمک کسی نیاز دارید تا از گیاه ارکیده ای که در اتاقتان است نگهداری کند، می-دانید که باید سراغ چه کسی بروید. البته که اقامتی لوکس در انتظار شماست: ماساژ داخل سوئیت خودتان، سرویس اتاق 24 ساعته، دوربین دو چشمی و پتوی موهر برای شب های سرد روی دریا.
اتاق های دیگر نیز به همین خوبی هستند. فقط کمی کوچکترند و دیگر پیشخدمت شخصی ندارند. البته مهم نیست چرا که اتاقها دوبار در روز مرتب و سرویس دهی می شوند، آبجو، شراب و نوشیدنی رایگان نیز بنا به تقاضای شما در اختیارتان قرار می گیرد و شما می توانید شرابتان را در لیوان های Schott Zwiesel بنوشید (مهم نیست که مسافرین بخش پنت هاوس شرابشان را در جام های Riedel می نوشند).
با اینکه هیچ کدام از اقامتگاههای بازسازی شده و مجهز کریستال سمفونی مانند سایر کروزها تنگ و کوچک نیستند (این موضوع نهایت لوکس بودن این کشتی را می رساند)، ولی فعالیت های تفریحی در خارج از اتاقها آنقدر زیاد و متنوع است که اگر کسی بخواهد شام Umi را در اتاقش بخورد، بسیار عجیب به نظر می رسد.
لیتل جان که خودش در کروزهای بسیاری بوده است (البته نه در همه ی 429 کروز)، عاشق تفریحات شبانه این کشتی است. در حالیکه بقیه کشتی ها بعد از شام، ساکت و بی سروصدا می شوند، سمفونی سرشار از ضرباهنگ پارتی می شود (البته اگر مایل به پارتی باشید). در کشتی کریستال، مشکل مسافران انتخاب از میان این تعداد زیاد از گزینه هاست. گزینه های پیش روی مسافرین زیاد است: از استندآپ کمدی گرفته تا موسیقی زنده و نمایش هایی که ستارگان برادوی در آن ایفای نقش می کنند و احتمالا قبل از اینکه از این فعالیت ها خسته شوید، انرژی برای ادامه دادن نخواهید داشت.
Starlite استراحتگاهی است که اخیرا در سمفونی بازسازی و طراحی شده است. این محوطه استراحت با یک بار در مرکز، صندلی های راحت و دید پانورامیک به دریا، محلی عالی برای نوشیدن شری به سبک قدیمی یا شری بعد از شام است (البته اگر رفتن به کازینو یا تماشای فیلم در سالن Hollywood Theater برایتان جالب نباشد).
1683279771 342 تقاضای سفر با کشتی کریستال سمفونی رو به افزایش است
خدمت رسانی به بزرگسالان
سمفونی فقط مخصوص بزرگسالان نیست، .ولی فضا و حس و حالش هم آنچنان مخصوص خانواده نیست.
یک محوطه بازی کوچک برای کودکان و محلی دنج و خودمانی برای نوجوانان در کشتی وجود دارد ولی این محوطه ها بزرگ نیستند و به نظر می رسد بعد از ساخت کشتی به اینجا اضافه شده اند زیرا هیچ جزئیات خاصی ندارند.
بعلاوه، تمام اتاقها تختخواب های کینگ ساز دارند و اگرچه امکان اختصاص تخت سفری برای نفرات اضافه وجود دارد ولی هیچ سوئیت مخصوص خانواده یا تخت دو طبقه برای کودکان وجود ندارد.
اگرچه از ورود خانواده ها به این کشتی استقبال می شود و امکان گرفتن پرستاربچه در کشتی فراهم شده است ولی همانطور که از عرشه ای به عرشه دیگر می روید، احساس می کنید که این کشتی برای ماه عسل زوج های جوان یا زوج های مسن تری که می خواهند سالگرد ازدواجشان را جشن بگیرند، مناسب است تا برای خانواده-های پرشور و شوق چهار نفره.
این کشتی پر از زرق وبرق و فریبنده است و تمامی کارکنانش در کارهایشان حرفه ای هستند.

ماجراجویی های ایده آل برای مسافران با تجربه
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر