لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> اخبار >> رسانه مروری گردشگری، خدمات متنوعی برای ارائه دارد
رسانه مروری گردشگری، خدمات متنوعی برای ارائه دارد

رسانه مروری گردشگری، خدمات متنوعی برای ارائه دارد

در قرن 21 پلتفرم های آنلاین كه توسط شبكه جهانی اینترنت ارائه می گردند، در حال تبدیل شدن به صدای گردشگری بین المللی هستند.
رسانه مروری گردشگری با افتخار خبر از تنوع¬بخشی و توسعه خدمات خود داده است تا به متخصصان صنعت گردشگری در سراسر جهان یاری رسانده و به ارائه دهنده راه حل تك مرحله ای صنعت گردشگری تبدیل گردد. مركز اصلی پیشروترین پورتال گردشگری در جهان در بریتانیا قرار دارد و در جهانِ به سرعت در حال تغییر دیجیتال، به متخصصان صنعت گردشگری در دستیابی به اهدافشان كمك می نماید. گردشگری در قرن 21 دقیقاً مانند هر صنعت دیگری به سرعت در حال رشد بوده و مأموریت اولیه شاخه های مختلف رسانه مروری گردشگری، به روز نگهداشتن افراد مرتبط است.

سخنگوی رسانه مروری گردشگری، با معرفی این رسانه، عنوان نمود كه: “رسانه مروری گردشگری، رسانه آنلاین با 10 زبان زنده دنیا است كه در ارائه خدمات تبلیغاتی و ارتقائی پیشرو است.” وی همچنین افزود: “تبلیغات با زبان های مختلف و نیز راه حل های تبلیغاتی، به نفوذ و توسعه بسیاری از بازارهای گردشگری در حال توسعه و توسعه یافته، حتی در دورترین نقاط، یاری می رساند”. پلتفرم مربوطه، بازه وسیعی از خدمات آنلاین را برای متخصصان جهت دستیابی به مشتریان كنونی و بالقوه فراهم می آورد تا به آنان در دستیابی به هدف های استراتژیك بازاریابی خود در صنعت گردشگری یاری برسانند.

بعلاوه، خدمات یا پلتفرم های ارائه شده توسط رسانه مروری گردشگری، بازه وسیعی از رسانه های آنلاین را در بر می گیرد. علاوه بر همه اینها، وب سایت Tourism-Savvy.com، یكی از پورتال هایی كه راه حل های بازاریابی پیچیده ای را با تمركز كامل بر روی صنعت مسافرت و میهمانی به صورت آنلاین ارائه می دهد، هم جزء موارد مذكور است. بطور مشابه، Tourism-Review.com‌ بیش از یك دهه است كه آخرین اخبار این صنعت را جهت به روز نگهداشتن و الهام¬بخشی به متخصصان در سراسر جهان در بر دارد.

پورتال Tourism-review.org‌ راهنمای جهانی و چندزبانه فعال در حوزه آژانس های مسافرتی و تورهای گردشگری است. علاوه بر آن، این وب سایت یك ارائه دهنده تك مرحله ای راه حل برای سازمان های گردشگری و رویدادهای صنعت مذكور است. همچنین، Tourism-Locator.com‌ نقشه ای مبتنی بر یابنده، صنعت گردشگری برای یافتن موقعیت های ساده برای مسافرت و خدمات اقامتگاهی در محل پیشنهادی می باشد. مورد بعدی كه البته آخرین مورد نیست، Tourism-Review.tv نمونه دیگری از یك سرویس آنلاین است كه توسط پلتفرمی پیشنهاد شده كه ویدئوهای باكیفیت با محتوای سفر و میهمانی ارائه می دهد و شامل وبلاگ ها و بازبینی هایی در نوع خود منحصربفرد است.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
برای مشتریان معلول، موانع سفر كردن را از میان بردارید
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر