لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> لوکس ترین هتل هایی که قرار است در 2020 افتتاح شوند
لوکس ترین هتل هایی که قرار است در 2020 افتتاح شوند

لوکس ترین هتل هایی که قرار است در 2020 افتتاح شوند

در این مقاله به هتل هایی خواهیم پرداخت که همه منتظر افتتاحشان در سال 2020 هستند. اگر به دنبال رزرو هتل در کیش هستید به وبسایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید و با رزرو هتل داریوش کیش، سفری لذت بخش را تجربه کنید.
AMAN
کابو سن لوکاس
گروه Amanvari در تلاش برای افتتاح اقامتگاه، مجتمع اختصاصی Aman، چندین محل غذاخوری، اسپا، و ساحل شنی سفید اختصاصی خودش در East Cape باجا و در مجاورت اقامتگاه جدید Four Seasons کوستا پالماس است. امانوری که در مرکز یک اکوسیستم از جنگل های مانگروست، جزیره ای دوستدار محیط زیست خواهد بود که تمام تاسیسات و ساختمانها بر روی آب ساخته خواهند شد.
نیویورک

Aman از یک اقامتگاه شهری جدید در قلب منهتن پرده برداری می کند. این پروژه جدید امان، آرامش را به این شهر شلوغ و پرسروصدا به همراه خواهد داشت. این مجتمع که در محدوده کرون بیلدینگ نیویورک واقع شده است، با 83 اتاق و سوئیت و اولین اقامتگاههای شهری اش، فرصتی عالی برای علاقمندان و شیفتگان Aman در سراسر دنیاست.

ANATARA
امارات متحده عربی/ راس الخیمه
راس الخیمه شمالی ترین استان امارات متحده است و 45 دقیقه از دبی فاصله دارد و میزبان جدیدترین اقامتگاه Anantara Mina Al Arab است که شامل ویلاهای لوکس روی آب در خلیج فارس و به صورت محلی دوستدار محیط زیست است.

یک زمین بازی ساحلی با بندرگاهی تفریحی، کافه ها و بوتیک های ساحلی جزئی از پروژه لوکس مینا العرب است. این اقامتگاه 300 اتاق و سوئیت و ویلا به شکل اقامتگاههای مالدیو در اختیار مهمانان قرار می دهد.
مراکش/ طنجه

مراکش/ طنجه
Al Houara یک پروژه ی ساحلی لوکس در جنوب طنجه و در ساحل اقیانوس اطلس مراکش است. این هتل دارای 150 اتاق، سوئیت و ویلاست که بر اقیانوس و زمین گلفی که طراحی اش به عهده گراهام مارش بوده است، مشرف هستند.
AUBERGE
آستین/ تگزاس
Commodore Perry Estate که در زمینی به مساحت 10 جریب در خلیج والر قرار گرفته است، دارای خانه، کلیسا و باغهایی به مساحت 10800 فوت مربع است که با دیوار محصور شده و به سبک ملک های قدیمی ساخته شده است. این مجتمع اجتماعی جدید جزء بناهای تاریخی ثبت ملی شده، قرار گرفته است.
هاوایی

اقامتگاه جدید Muana Lani در زمین مقدس در Kona Coast واقع شده است. این اقامتگاه به استخرهای ماهی، دشت های آتشفشانی طبیعی، باغ های حاره ای سرسبز و سواحل خارق العاده مشهور است و دارای امکانات زیر است: اتاق ها وسوئیت های به سبک معاصر، پنج خانه ییلاقی خصوصی، پنج رستوران و لانژ، سه استخر، یک اسپا و مرکز تندرستی برجسته.
نیکاراگوئه

نیکاراگوئه
بعد از تاثیرات مخرب اغتشاشات سیاسی در این کشور، یکی از هتل های محبوب در دنیا، دوباره به نیکاراگوئه بازخواهد گشت. اقامتگاه Mukul، که از یک طرف به جنگل و از سوی دیگر به اقیانوس آرام می رسد، ملکی استثنایی است و Auberge امیدوار است تا اینجا را در اواخر 2020 افتتاح کند ولی ممکن است به خاطر شرایط سیاسی نیکاراگوئه این افتتاحیه به تعویق بیفتد.
این اقامتگاه که محصول افکار بیلیونر عجیب و غریب، کارلوس پلاس، است، شامل 23 سوئیت در تپه ها و 12 ویلای ساحلی در Mukul است که در ستایش مناطق حاره ای و ساحل مواج Playa Manzanillo ساخته شده است. به مسافران ثروتمند پیشنهاد می شود تا در Casona Don Carlos، اقامتگاه ساحلی خانوادگی خصوصی پلاس، اقامت کنند. محوطه ی ساحلی که در مجاورت ویلاهای ساحلی است، دارای 20000 فوت مربع اقامتگاه سرپوشیده و روبازی است که سقفی حصیری به ارتفاع 80 فوت دارد و دارای چهار اتاق، تراس سنگینی محصور و یک استخر شنای خصوصی است.
FAIRMONT
لس انجلس

این هتل مشهور هلال ماهی شکل، میزبان نسل های مختلف سلبریتی های هالیوودی، مقامات عالیه کشورهای خارجی و تمام روسای جمهور از زمان افتتاحش در سال 1966 بوده است. این هتل که در قلب منطقه سنچوری سیتی لس انجلس واقع شده است، کاملا مورد بازسازی قرار گرفته است و قرار است به عنوان Fairmont Century Plaza بازگشایی شود. این پروژه چند جانبه شامل 394 اتاق مهمان، و 63 اقامتگاه معروف در همان ساختمان اصلی، به همراه دو برج لوکس جدید 46 طبقه ای با 290 عمارت لوکس و حدود 100000 فوت مربع فروشگاه بوتیکی و پارکینگ جادار و بزرگ است.
مراکش

مراکش

Fairmont Taghazout Bay شامل 155 اتاق بزرگ با نمای رو به دریا و 52 ویلای معروف فرمونت است که قرار است اواخر امسال به فروش گذاشته شوند. این ویلاها، اولین ویلاهای لوکس رو به دریا در مراکش خواهند بود. این اقامتگاه دارای 27000 فوت مربع محل ملاقات و اسپا، به همراه امکانات فیتنس است. گزینه های زیادی برای غذاخوردن وجود دارد: رستورانی 24 ساعته، لابی لانژ، رستوران ویژه و بار و گریل ساحلی.

FOUR SEASONS
توکیو

هتل Four Seasons توکیو در اتماچی جایی است که ناحیه تجاری و باغ های کاخ سلطنتی به یکدیگر می-رسند. در طبقات 34 تا 39 این برج تجاری پیشرفته، اتاقها و سوئیت های جادار و فوق مدرن مهمانان ناظر بر انرژی و پیچیدگی این منطقه از شهر هستند، در حالیکه امکاناتی نظیر تراسی در ارتفاع زیاد، چهار رستوران بین المللی چیزی خارج از تجربه ی شهری در اختیار مهمانان قرار می دهند.

ناپا ولی

این اقامتگاه که در میان تپه های سرسبز ناپاولی قرار گرفته است، تاکستان Cabernet Sauvignon مخصوص و یک شرابسازی در خود دارد و قرار است تا تبدیل به یک محل استراحت عالی برای عاشقان شراب باشد. 85 ویلای این اقامتگاه به شکل خانه مزرعه های شیک هستند و همگی دارای شومینه و یک تراس خصوصی خواهند بود.

MADARIN ORIENTAL
ویتنام/ هوشی مین سیتی

گروه Mandarin ساخت این هتل جدید را در هوشی مین سیتی ویتنام آغاز کرده است. هتل Mandarin Oriental Saigon در طبقات فوقانی این مجموعه چند منظوره واقع خواهد شد و شامل 227 اتاق و سوئیت مهمان، شش رستوران و بار و چندین سالن کنفرانس، مرکز فیتنس، یک اسپا در مندرین ارینتال و یک استخر شنای روباز خواهد بود.


NOBU HOTELS
شیکاگو

معماری خارق العاده و 115 اتاق و سوئیت، معماری قدیم ژاپنی را با طراحی فوق مدرن تلفیق کرده است. یک مرکز فیتنس پیشرفته و یک استخر شنای سرپوشیده نیز در این مجموعه خواهند بود. بر روی سقف این هتل در شیکاگو، یک لانژ سرپوشیده و یک تراس روباز نیز خودنمایی خواهند کرد.

لندن

Nobu Hotel London Portman Square دارای 249 اتاق و سوئیت مهمان، رستوران NOobu، اتاق رقص باله و چند سالن کنفرانس خواهد بود و در قلب وست اند لندن قرار خواهد داشت که تنها چند قدم تا بوتیک ها فاصله دارد و کنار منطقه مخصوص خرید خیابان اکسفورد و خیابان رگنت قرار دارد.
ورشو

ورشو
هتل Nobu ورشو در قلب شهر تاریخی واقع خواهد شد. این هتل با 117 اتاق، سالن های بزرگ کنفرانس و رویدادها، مرکز فیتنس و رستوران شاخص Nobu، آمیزه ای از هتلی لوکس و محلی راحت برای زندگی است.
ONE&ONLY
رواندا

گوریلا نست شرکت One&Only دارای 14 اتاق و 7 سوئیت خواهد بود. تمامی فضاها به گونه ای طراحی شده اند تا قاب طبیعت را به تصویر بکشند و با برای حفظ حریم شخصی بیشتر با درختها محصور شده اند. این هتل چشم اندازی خارق العاده به مزرعه Pyrethrum، مزارع سرسبز و جنگل اکالیپتوس دارد. این هتل در دامنه ی تپه های رشته کوه آتشفشانی Virunga قرار گرفته است.
مالزی
مالزی
One&Only Desaru Coast مجموعه ای از سوئیت ها و خانه های شخصی خواهد بود. از کینگ سوئیت-هایی که اتاق های متصل بهم دارند تا ویلاهای چهارخوابه خارق العاده. تمامی مهمانان سوئیتی به همراه استخری برای شیرجه زدن دارند. این اقامتگاه خلوتگاه هایی دنجی در میان جنگل های بارانی سرسبز و ساحل شنی سفیدی دارد که در جوار دریای جنوبی چین است.
مونته نگرو
مونته نگرو
One&Only Portonovi جدید در مونته نگرو با 140 اتاق و ویلا، اقامتگاههای خصوصی و بندرگاه تفریحی اش، اولین اقامتگاه این برند در اروپا خواهد بود. بالکن ها چشم انداز شگفت انگیزی دارند که در صدر آن استخرهای ساحلی بزرگی هستند که تا خط ساحلی دریای آدریاتیک کشیده شده اند.
1683378682 775 لوکس ترین هتل هایی که قرار است در 2020 افتتاح
مکزیک
One&Only Mandarina که در یکی از آخرین جنگل های ساحلی باقیمانده مکزیک واقع شده است، مجموعه ای انحصاری از 53 خانه شخصی به سبک One&Only و ویلاهای Cliftop و خانه های درختی اقیانوسی به همراه پیش خدمت شخصی را به شما پیشکش می کند.
RITZ CARLTON
RITZ CARLTON
چین، پکن

نانجینگ که در امتداد دلتای Yangtze واقع شده است، شهری باستانی و یک کلان شهر را در خود جای داده است. هتل ریتز کارلتون استان نانجینگ که در Xinjiekou CBD واقع شده است، هتلی بزرگ و شامل 295 اتاق مهمان، 32 سوئیت لوکس و فضاهایی مخصوص ایونت ها دارد. آشپزی محلی در رستورانی برجسته انجام خواهد شد که تنها یکی از پنج رستوران این هتل است. مرکز تندرستی این هتل دارای یک استخر سرپوشیده، باشگاه ورزشی و اسپای ریتز کارلتون است.
مراکش، رباط
زیبایی های مناظر و فرهنگ مراکشی در مرکز هتل Ritz-Carlton Rabat, Dar es Salam قرار دارند. این اقامتگاه با 440 جریب جنگل بلوط و زمین گلف مشهورش در رویال گلف دارالسلام، دارای پنج رستوران و لانژ است. اسپای این هتل آداب و رسوم باستانی را اجرا می کند، مانند حمام سنتی.
مراکش، تامودا بی
مراکش، تامودا بی
به فاصله ی ده مایلی از شهر تتوان در مراکش، The Ritz-Carlton Reserve, Tamuda Bay، سرزمینی اعیانی قرار دارد که طراحی ها و زیبایی های طبیعی و بومی را در خود جای داده است.اقامتگاه که در کنار ساحل قرار دارد، امکانات لوکسی مانند کلاب ساحلی، زمین گلف 18 حفره ای و محل هایی اعیانی برای اقامت دارد.
ریتز کارلتون مکزیکوسیتی با 58 طبقه در قلب مرکز مالی این شهر، ساختاری کاملا جدید و خاص به فضا و آسمان مکزیکوسیتی اضافه کرده است. هتل که در طبقات 36 تا 47 قرار داد، تمام 153 اتاق و اقامتگاههای خصوصی اش، دیدی همه جانبه به پارک Chapultepec دارند. این هتل امکانات لوکسی مانند لانژ کلاب، بار و رستورانی به سبک مدیترانه ای، یک اسپا، استخر و مرکز فیتنس نیز دارد.
ROSEWOOD
ROSEWOOD
سائوپالو
رزوود سائوپالو در ساختمان تاریخی 1904 قرار دارد، ساختمانی که قبلا بیمارستان زنان بوده است. این هتل در مرکز Cidade Matarazzo قرار دارد، مجموعه ای از ساختمان های شیک و محافظت شده که در اوایل قرن بیستم ساخته شده اند.
این هتل شامل 151 اتاق مهمان و 122 سوئیت مالکین شخصی است که همگی در پارکی عمودی که توسط Nouvel به وجود آمده است، قرار دارند. دو رستوران در این هتل وجود خواهد داشت، یکی که در ایوان برونی که مشرف به باغهای سرسبز هتل است و قرار است با یک بار و لانژ خاویار تکمیل گردد. دو استخر شنا (یک استخر روی سقف) و یک اسپای بزرگ با ش اتاق مخصوص درمان و محوطه ای برای فیتنس. همچنین، مهمانان هتل می توانند به استودیو موسیقی مجاور هتل، اتاق پخش فیلم های روز و فروشگاههای نفیس در همین محل دسترسی داشته باشند.
SIX SENSES
SIX SENSES
نیویورک
این هتل اولین هتل این برند در آمریکای شمالی خواهد بود. سیکس سنسز نیویورک دارای دو برج خاص و پیچشی است که توسط معمار، بیارکه اینگلس، طراحی شده اند و میان رود هادسون منهتن و های لاین واقع شده است. دو رستوران اینجا، راه و روش آشپزی معروف این برند برای سلامتی را نشان خواهند داد و سیکس سنسز اسپا جنبه ای جدید از درمانهای تندرستی را به شما معرفی خواهد کرد.
1683378683 117 لوکس ترین هتل هایی که قرار است در 2020 افتتاح
هندوستان، راجستان
شهر تاریخی راجستان جاییست که قلعه قرن چهاردهمی تبدیل به Six Senses Fort Barwara شده است. از جیپور تا این قلعه سه ساعت با ماشین فاصله است. این قلعه که در اصل متعلق به خانواده سلطنتی راجستان بوده است، درست روبه روی معبد Chauth ka Barwara Mandir است. این هتل دارای 48 سوئیت و قصرهایی با دو معبد در داخل محوطه محصور قلعه است. دو رستوران اینجا غذاهای کلاسیک و مدرن سرو می کنند و یک بار و لانژ نیز در کنارشان وجود دارد. اسپا و مرکز فیتنس 30000 فوت مربعی سیکس سنسز، در قصر اصلی زنان قرار دارد و ارائه دهنده ی یک برنامه آئورودای مفصل، مدیتیتشن و برنامه-های تندرستی جامع سیکس سنسز است. دو استخر شنا، تالار مهمانی، بوتیک خرده فروشی و کلاب کودکان نیز در این هتل وجود دارد.
بوتان، بومتهنگ
سیکس سنسز بومتهنگ در قلب معنوی بوتان قرار دارد. این خلوتگاه، هشت سوئیت 985 فوت مربعی و یک ویلای دو خوابه بزرگ دارد. این هتل به فهرست سایر دارایی های این برند در بوتان اضافه خواهد شد.

آشنایی با هتل 5 ستاره مارینا پارك
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر