لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> امارات مال دبی Mall of the Emirates
امارات مال دبی Mall of the Emirates

امارات مال دبی Mall of the Emirates

دبی شهری است که در امارات متحده عربی واقع شده است و به خاطر مرکز خریدهای لوکس، معماری اولترا مدرن و زندگی پرشور شبانه اش شناخته شده است. برج 830 متری خلیفه، بر افق پر از آسمان خراش دبی خودنمایی می کند و در پای آن آبنمایی قرار گرفته که در آن فواره های آب و چراغ ها با صدای موزیک به رقص در می آیند و شور و نشاط می آفرینند و جذابیت جزایر مصنوعی پالم، آتلانتیس، پارک های آبی و استرحتگاه های آن بر کسی پوشیده نیست. این جاذبه ها دبی را همچون جواهر بی مثالی آراسته اند و آن را به یکی از برترین مقاصد گردشگری جهان مبدل کرده اند. از این رو سفر به این شهر مدرن که در آن به تمام نیازهای گردشگران توجه شده است، سفری ایده آل می باشد.

از آن جا که شناخت مراکز خرید و توریستی لازمه هر سفری است با ما همراه باشید تا با امارات مال دبی بیشتر آشنا شویم. ایران هتل با رزرو آنلاین هتل های ایران در تمام سفرها همراه شماست. شما می توانید با رزرو هتل های مشهد و اصفهان با آرامش خاطر به این شهرها سفر کنید. ایران هتل همواره بهترین ها را برای شما آرزو می کند.
1683357232 343 امارات مال دبی Mall of the Emirates
امارات مال یک مرکز خرید در دبی است که متعلق به مجید آل فطیم Majid Al Futtaim است. سبک معماری این مرکز خرید لوکس و محبوب که یک شرکت آمریکایی آن را طراحی کرده است، ترکیبی از معماری عربی و مدیترانه ای بوده و در نوامبر سال 2005 افتتاح شده است. این مرکز خرید چهار طبقه مساحتی در حدود 233،467 متر مربع دارد و در حال حاضر دارای بیش از 630 فروشگاه مختلف، 7900 پارکینگ، بیش از 100 رستوران و کافه، 80 فروشگاه لوکس و 250 فروشگاه شیک است و هر طبقه آن به طور مجزا به پارکینگ متصل می شود. همچنین امارات مال میزبان فعالیت های تفریحی خانوادگی و جذابی مانند اسکی، تئاتر و مرکز هنری دبی و سیاره جادو نیز می باشد.
1683357233 931 امارات مال دبی Mall of the Emirates
این مرکز مجلل و درخشان در نوامبر سال 2005 توسط موسسهWorld Travel Awards لندن به عنوان مرکز خریدی پیشرو در جهان شناخته شد و مجله آمریکایی Forbes نیز آن را به عنوان یکی از 5 مرکز خرید برتر در دبی به رسمیت شناخته است. امارات مال یک مرکز خرید لوکس و بی همتاست که بیش از 80 مارک مشهور جهان را عرضه می کند و شما می توانید ساعت ها در آن گردش کرده و از فروشگاه های متنوع و امکانات منحصر به فرد آن لذت ببرید. برای راحتی گردشگران، دو هتل 5 ستاره با نام های Kempinski امارات مال و هتل شرایتون Sheraton در نزدیکی آن در نظر گرفته شده است و علاوه بر جاذبه های هیجان انگیزی که در خود جای داده است، مکانی مناسب برای خرید اجناس برند و متنوع به شمار می رود. در ادامه به معرفی شاخص ترین بخش های امارات مال می پردازیم.
امارات مال دبی
لباس های مد روز و شیک
این لباس ها شامل برندهای شناخته شده و لوکسی مانند بربری Burberry ، دیور Dior، مونت بلنک Mont Blanc و گوچی Gucciهستند. در میان پوشاک بانوان برندهایی همچون منگوMango ، الیزابت فرنچی Elisabetta Franchi ، کنزو Kenzo و کارن میلن Karen Millen نیز به چشم می خورد.
مهم ترین برندهای پوشاک آقایان نیز در این مرکز عبارتند از:
باگی BOGGI ، جک اند جونز Jack & Jones و اندروز تایز Andrew’s Ties
کارتیر
پوشاک و لوازم کودک
فروشگاه های این بخش انواع متنوعی از پوشاک کودکان را ارائه می دهند که در میان آن ها می توان لباس های میهمانی، رسمی و … پیدا کرد. برندهای اچ اند ام H&M، یونایتد کالز آو بنتون UNITED COLORS OF BENETTON، مادرکرMothercare، دی جی کیدز D&G Kids از معروف ترین برندهای لباس کودک در این مجموعه هستند که در طبقه اول و دوم می توانید آن ها را پیدا کنید.
اچ اند ام
کیف و کفش
چندین فروشگاه شناخته شده کیف و کفش در امارات مال وجود دارند که برندهای آگاتا Agatha، برلوتی BERLUTI، آلدو Aldo، آنتونیو تریدینگ Antonio Trading را در آن ها می توانید بیابید. این فروشگاه ها در طبقات همکف و اول جای گرفته اند.
امارات مال دبی
عطر و لوازم آرایشی
برای کسانی که به عطر و لوازم آرایشی علاقمندند امارات مال بسیار جالب توجه خواهد بود؛ زیرا در آن بیشتر از40 فروشگاه مختلف وجود دارد که به فروش این اجناس می پردازند. تعداد زیادی ازاین فروشگاه ها در طبقه همکف قرار دارند و برخی از آن ها عبارتند از: لوازم آرایشی مک MAC cosmetics، جو مولان Jo Malone، لوازم آرایشی سفورا Sephora و چلسیChelsea
امارات مال دبی
جواهرات و ساعت
در طبقات همکف تا اول این مرکز نمایندگی های معتبر ساعت و جواهرت قرار دارند. برندهایی مانند سوارفسکی Swarovski، بولگاری Bvlgari، سواچ Swatch، امگا Omega، تیفانی اند کو Tiffany & Co و جواهرات لیالی Liali Jewellery از آن جمله هستند.
لوازم منزل
در طبقات اول و همکف این مرکز فروشگاه هایی وجود دارد که در آن ها می توانید لوازم و وسایل خانه را پیدا کنید. د رد کارپت The Red Carpet، کرت اند برلCrate & Barrel و زارا هوم Zara Home برخی از آن ها هستند.
امارات مال دبی
لوازم و محصولات ورزشی
چندین فروشگاه های ورزشی نیز در این مجموعه وجود دارد که برندهایی نظیر آدیداس Adidas، نایک Nike، پوما Puma ، اتلتیکس اند کو Athletes & Co و کلمبیا اسپورتس ور Columbia Sportswear شاخص ترین آن ها هستند.
لوازم الکترونیکی و دیجیتال
فروشگاه های متنوعی که این اجناس را در امارات مال ارائه می دهند علاقمند به این دسته از اجناس را راضی می کنند. این فروشگاه ها که در طبقه اول متمرکز شده اند شامل این برندها هستند: اپل استورApple Store، سامسونگ Samsung،آی کیو IQ، بترلایف Better Life و اروس دیجیتال هوم Eros Digital Home
امارات مال دبی
فروشگاه های دیگر امارات مال
فروشگاه هایی که به آن ها اشاره شد، فروشگاه هایی هستند که اجناس خاصی را به فروش می رسانند، اما در این مرکز فروشگاه دیگری هم وجود دارد که انواع گوناگونی از اجناس و اشیا را ارائه می دهند. فروشگاه هایی مانند: سنترپوینت Centrepoint، جاشنمال Jashanmal، دبنهامز Debenhams، هاروی نیکولس دبی Harvey Nichols Dubai و مارکس اند اسپنسر Marks & Spencer که در طبقه همکف تا دوم دیده می شوند. چندین فروشگاه کتاب فروشی، اسباب بازی فروشی و سوغات نیز از دیگر فروشگاه هایی هستند که می توانید از آن ها خرید کنید. فروشگاه هایی مانند: کارفور Carrefour، هوم سنتر Home Centre و اسباب بازی فروشی لگو LEGO
امارات مال دبی
رستوران ها و فوت کورت های امارات مال
این مرکز دارای بیش از 100 رستوران و کافه است، بسیاری از این رستوران ها بین اللملی بوده و شامل رستوران های آمریکایی، چینی، لبنانی و ژاپنی می شوند. برخی از این رستوران ها که مورد توجه گردشگران ایرانی است عبارتند از:
رستوران برج الحمام Burj Al Hamam ، رستوران آشاس Asha’s و رستوران پارس ایرانیان Pars Iranian Restaurant رستوران های متوسطی هستند که می توانید آن ها را امتحان کنید. اما اگر به دنبال غذای فست فودی هستید در این مرکز شعبه هایی از مک دونالد و کی اف سی را هم می توانید پیدا کنید. پیتزا پاپا جونزPapa John’s Pizza هم یکی از جاهایی است که در آن می توانید با هزینه ی مناسبی غذا بخورید.
در امارات مال برای کافه گردان هم تدبیرهایی اندیشیده شده است، در این جا کافه های استارباکس Starbucks، کافه کوستا Costa و کافه گلد Gold Café کافه هایی هستند که در آن ها می توانید استراحت کرده و با دوستان یا خانواده خود قهوه ای بنوشید.
تفریحات امارات مال دبی
امارات مال دبی
اسکی دبی | Ski Dubai
اسکی دبی یک مرکز اسکی بزرگ در مرکز خرید امارات است که اسنوبرد، کلاس اسکی، محل بازی کودکان و کافی نت را ارائه می دهد. این مکان که نخستین مرکز اسکی در خاورمیانه است در نوامبر 2005 افتتاح شد و بزرگترین پارک برفی سرپوشیده جهان به شمار می رود.
امارات مال دبی
تئاتر و مرکز هنری دبی | Dubai Community Theatre and Arts Centre
مرکز تئاتر و هنرهای جامعه دبی یک مرکز هنری غیرانتفاعی برای هنرمندان و هنردوستان است که در نوامبر 2006 و تحت حمایت پرنسس هایا بنت حسین Haya bint Hussein افتتاح شد. این مرکز 7،424 متر مربع مساحت دارد و در طبقه دوم امارات مال واقع شده است. سالن تئاتر، گالری هنرهای تجسمی، کلاس های تمرین و مدرسه، استودیوها و کتابخانه از بخش های مهم این مرکز هستند.
امارات مال دبی
سینماهای ووکس | VOX Cinemas
سینما وکس دبی جزء سینماهای زنجیره ای دبی محسوب می شود که توسط مجید آل فطیم تاسیس شده است. این سینما ها پیشرو در تکنولوژی و فناوری و همچنین دارای فضای مدرن و لوکس با امکانات باورنکردنی می باشند. این مجموعه دارای سینماهای سه بعدی و چهار بعدی، سینمای فضای باز، سینمای کودک، سینمای گلد وکس، سینمای مکس و مکس و سینما وکس تئاتر بای رودز دبی است که هر یک در نوع خود بهترین بوده و طرفداران خاص خود را دارد.
امارات مال دبی
مجیک پلنت | Magic Planet
مجیک پلنت یک مرکز تفریحی خانوادگی است که دو بخش تفریحی برای کودکان و بزرگسالان را شامل می شود. این شهربازی دارای تئاتر 4 بعدی، بولینگ، میز بیلیارد، 180 دستگاه تفریحی است و سایر جاذبه های آن چرخ فلک، شبیه سازهای مسابقه ای، جامپینگ استار، ماشین های بازی و یک ترن هوایی هیجان انگیز هستند.

از این مراکز خرید درگهان خرید نکنید!
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر