لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> سفرهای پیشنهادی >> نظر اینستاگرام در مورد برترین مقاصد 2019 چیست؟
نظر اینستاگرام در مورد برترین مقاصد 2019 چیست؟

نظر اینستاگرام در مورد برترین مقاصد 2019 چیست؟

پایان سال، زمان مهیجی برای مسافران است. این بدان معناست که یک سال کامل در پیش روی شما است تا بتوانید رزرو هتل انجام دهید و پروازها، تورها و کشورهای جدیدی را برنامه ریزی کنید!
گزینه های بی پایانی برای برگزیدن وجود دارد: فقط باید تصمیم بگیرید که کجا می خواهید بروید. اما با انتخاب مکان های بسیار زیاد، برنامه ریزی سال سفرتان بسیار شلوغ می شود. با تشکر از اینستاگرام، پیدا کردن گزینه های الهام بخش که هرگز آسان نبوده است به راحتی میسر است.

در این مقاله بر اساس هشتگ “سفر برتر” اینستاگرام، تأثیرگذار و برترین نقاط در جهان برای سفر در سال 2019 را ذکر کرده ایم.

مراکش

ممکن است زمانی که در هشتگ سفرهای اینستاگرام چرخی می زدید، به عکس های شگفت انگیز از مراکش رنگارنگ خیره شوید. مراکش اخیراً و به دلایل خوبی به یکی از مکان های محبوب در رسانه های اجتماعی تبدیل شده است. از سوار شدن شتر در بیابان تا کاوش در خیابان های پیچیده و بازارهای جذاب، کارهای زیادی خواهید کرد و همه چیز فراتر از تصاویر اینستاگرام است.

ایسلند

طی چند سال گذشته، ایسلند از نظر محبوبیت منفجر شده است و سال 2019 هیچ نشانه ای از کم شدن این محبوبیت نشان نمی دهد! اگر به دنبال گرفتن عکس در چشم انداز های چشم نواز و یا پرتره های جذاب هستید، این مکان برای شماست. از پیاده روی تا بازدید از آتشفشانهای خاموش گرفته تا پیاده روی در کنار آبشارهای شگرف، اینستاگرام عاشق ایسلند شده است و این باعث شده است که برای هر کسی که در سال 2019 سفر می کند، یک مقصد دیدنی باشد.
1684150426 76 نظر اینستاگرام در مورد برترین مقاصد 2019 چیست؟
بانف، آلبرتا 
چه در تابستان و چه در زمستان، بانف یکی از زیباترین مکان های کانادا است. دریاچه لوئیز به یکی از مکانهای معروف برای عکاسی در کانادا تبدیل شده است و بدون شک هر مسافری می خواهد آن عکس را به آلبومش بیفزاید. نماهای این شهر تفریحی جذاب که در زیر کوه های راکی وجود دارد خیره کننده است، و سفر در اینجا چیزی است که دیگر در هیچ کجای دیگر قابل مشاهده نیست.
1684150426 122 نظر اینستاگرام در مورد برترین مقاصد 2019 چیست؟

پترا، اردن

همه ما عکس هایی از پترا را دیده ایم و بار دومی که آنها را می بینیم، بلافاصله می خواهیم پرواز و رزرو هتل کنیم. اینستاگرام نفس زندگی را برای اردن به ارمغان آورده است و تمام چیزهای شگفت انگیز این کشور خیره کننده را به نمایش می گذارد. با وجود مکان های شگفت انگیز تاریخی و معماری مانند هیچ جای دیگر، اردن و پترا مطمئناً در سال آینده در لیست سفر های مورد علاقه ی شما قرار دارند.
1684150427 498 نظر اینستاگرام در مورد برترین مقاصد 2019 چیست؟

سری لانکا

چیزهای زیادی در مورد سریلانکا وجود دارد که آن را شگفت انگیز می کند، حتی بهترین عکس های اینستاگرام نمی توانند آن را به طور کامل ثبت کنند. جنگل های بارانی، فیل ها، ویرانه های باستانی بودایی، سواحل و سافاری ها همه چیزهایی هستند که می توانید در یک تور در این سرزمین عجایب گرمسیری پیش بینی کنید. فرهنگش غنی است، مردم دوستانه هستند و حیات وحش فراتر از “منحصر به فرد” است. به علاوه، زیرا هنوز در حال به دست آوردن محبوبیتش است، ممکن است بین دوستانتان اولین نفری باشید که بازدید می کنید.
1684150427 368 نظر اینستاگرام در مورد برترین مقاصد 2019 چیست؟

پوزیتانو، ایتالیا
احتمالاً شما عکسهای این مکان را دیده اید، اما دقیقاً نمی دانید کجا بود؟

یک روستای ایتالیایی شایان ستایش و رنگارنگی است که به صخره های ساحل آمالفی چسبیده است. هر زاویه ای از این دهکده خوراک عکس است، از سواحل گرفته تا کوه و هر ساختمان با رنگ پاستیل در مابین. هرکسی که بازدید می کند می گوید آرزو می کردند که می توانستند مدت بیشتری بمانند، بنابراین شاید بهتر باشد بلیط یک طرفه را در نظر بگیرید.
1684150427 513 نظر اینستاگرام در مورد برترین مقاصد 2019 چیست؟

قاهره، مصر

در حالی که آمار گردشگری در مصر یک بار با رکود روبرو بود، اما قوی تر از همیشه به حالت قبل برگشت! جهانگردی در این کشور در نیمه اول سال 2018 بیش از 77 درصد افزایش داشته است و اینستاگرام برای اثبات آن عکس هایی را در اختیار داشت. این شهر برای هرکسی که از ماجراجویی، تاریخ باستان و عکس هایی که به معنای واقعی کلمه نمی توانید در هر جای دنیا بگیرید، مقصدی نهایی است. از ابوالهول تا هرم، قاهره (و به طور کلی مصر) نباید نادیده گرفته شود.
 1684150427 96 نظر اینستاگرام در مورد برترین مقاصد 2019 چیست؟

دوبرونیک، کرواسی

اگر به دنبال آب های فیروزه ای هستید که در مقابل سقف های خشتی پرتقالی روشن قرار داشته باشند، Dubrovnik همه ی این تصورات را پوشش می دهند. این بهشت غنی از لحاظ فرهنگی، به شما کمک می کند لحظه ماما میا شخصی خود را در کرواسی ایجاد کنید، از روزهایی که روی آب قایقرانی می کنید تا شب ها در شهر رقصیدن. غذا، ساختمان ها و سواحل برای گرفتن عکس های خیره کننده اینستاگرام که از آنها آرزو کرده اید، بسیار عالی است و غذای نهایی را برای هر مسافر جوانی ایجاد می کند.
1684150427 916 نظر اینستاگرام در مورد برترین مقاصد 2019 چیست؟

مالدیو
آیا به دنبال لذت بردن از آب شفاف بلور، سواحل بی پایان شن و ماسه سفید

هستید؟ مالدیو جای شماست. بدون شک هر گوشه از این بهشت جزیره قابلیت نمایش اینستاگرام را دارد و به لطف افزایش دسترسی به این مکان، بسیار مقرون به صرفه تر می شود. برای آن دسته از عکسهای ساحلی که در آفتاب قرار خواهید گرفت ، آماده شوید زیرا مالدیو همه چیز را دارد.
1684150427 998 نظر اینستاگرام در مورد برترین مقاصد 2019 چیست؟

درخت جوشوا، کالیفرنیا

مناظر پارک ملی جوشوا بسیار شگفت انگیز است، و این مکان را به مکانی مناسب برای مسافران طبیعت دوست و عکاسان تبدیل می کند. چه در یک چادر اردو بزنید و چه یک خانه تریلر چادری را اجاره کنید، تجربیات منحصر به فرد زیادی وجود دارد که باید از آن یاد کنید و خاطراتی در آنها رقم بزنید. این گوهر در کالیفرنیا به یک حسی از اینستاگرام تبدیل شده است که نمی خواهید آن را فراموش کنید.
1684150428 983 نظر اینستاگرام در مورد برترین مقاصد 2019 چیست؟

کاپادوکیا، ترکیه

100٪ شانس وجود دارد که هنگام رفتن به صفحه اینستا، عکسهایی از کوه های رویایی مانند کپادوکیا را مشاهده کرده باشید. زیباترین عکسهای سال از این گوهر پنهان گرفته شده است، به ویژه عکس های به ظاهر باورنکردنی از آسمان ترکیه که پر از صدها بالن شناور است. باید خودتان از آن دیدن کنید و با چشمان خود آن را ببینید.
1684150428 269 نظر اینستاگرام در مورد برترین مقاصد 2019 چیست؟

کوسکو، پرو

پرو محل زندگی یکی از خوراک عکاسی ترین سایت های یونسکو در جهان – ماچو پیچو – است. اما اینستاگرام ثابت کرد که در این شهر مهیج و با افتخار چیزهای بیشتری برای دیدن و انجام دادن وجود دارد. از مرکز شهر تا دره مقدس، کوسکو قطب فرهنگ، سرگرمی و تاریخ است. یک شب می توانید از ویرانه های باستانی لذت ببرید، و شب دیگر یک باشگاه برای رقص پیدا کنید. امکانات بی پایان و در عین حال کاملاً مناسب برای The Gram است.
1684150429 751 نظر اینستاگرام در مورد برترین مقاصد 2019 چیست؟

صرف نظر از جایی که سفرهایتان در سال 2019 شما را می برد، عکس هایتان فوق العاده، خاطراتتان شگفت انگیز و تجربیاتتان بی نظیر خواهد بود. برای اینکه روند برنامه ریزی کمی ساده تر شود، به وب سایت ایران هتل آنلاین برای رزرو هتل های دلخواهتان سری بزنید. انواع مختلفی از مقصد و مسافرت متفاوت برای انتخاب وجود دارد، مثل خرید آنلاین، اما برای سفر!

گردشگری سیاه| تقاضا برای تجربه‌های جدید
ادامه مطلب
امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر