لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> اخبار >> برترین برنامه های مسافرتی برای فصل پاییز
برترین برنامه های مسافرتی برای فصل پاییز

برترین برنامه های مسافرتی برای فصل پاییز

زمان بازگشت فرزندان به مدرسه فرا رسیده است، اما هنوز فرصت های فراوانی وجود دارند تا ما بتوانیم در کنار خانواده سفر های کوتاه و خوشی داشته باشیم. فصل پاییز برای برنامه های گردشگری، انتخاب های متنوعی را در اختیار ما می گذارد. از سفر در جاده های جنگلی سرخ رنگ گرفته تا پیک نیک های بیرون شهر آخر هفته و فستیوال ها و مراسم هایی بی شمار.
هر چه به سمت پایان ماه های سپتامبر، اکتبر و نوامبر برویم، هوا خنک تر می شود و این فرصت های مفرح برای ما بیشتر و بیشتر می شوند. حال می خواهیم در این جا با ده مورد از این برنامه ها آشنا شویم اما قبل از آن پیشنهاد ویژه ای برای شما داریم. همین حالا از وبسایت ایران هتل آنلاین بازدید کنید و برای رزرو هتل در تهران و یا رزرو هتل در کیش و یا هر شهر دیگری که می خواهید، از امتیاز تخفیف های شگفت انگیز آن استفاده کنید!
1- از تعطیلات آخر هفته بیشتر بهره را ببرید:

در فصل پاییز روز های فراوانی وجود دارند که مدرسه ها در آن تعطیل هستند. آخر هفته های طولانی که در زمان فرا رسیدن روز کلمبوس و شکر گزاری فرا می رسند، فرصت های فوق العاده ای را برای گشت و گذار با خانواده فراهم می کنند. هتل خود را رزرو کنید، برای یک سفر کوتاه جاده ای به مقصد روستا ها و شهر های کوچک برنامه ریزی کنید و یا برای بازدید از موزه ها و دیگر بنا های بزرگ مشابه به کلان شهر ها سفر کنید.

2- در میان جاده های پر برگ و نارنجی رنگ سفر کنید:
آیا شما هم با لذت تماشای درختان فصل خزان آشنا هستید؟ هیچ چیز بیشتر از یک سفر جاده ای که از میان مسیر های پر جنگل می گذرد زیبایی و شکوه فصل پاییز را پدیدار نمی سازد. زمانی که به چنین مکان های سرسبز و زیبایی می رسید حتماً از تمامی چشم انداز های اطراف خود استفاده کنید و با یک کوهنوردی کوچک خستگی را از تن خود دور کنید. راه رفتن در میان درختان تنومند در حالی که نسیم خنکی شاخه های آن ها را تکان می دهد و بارانی از برگ های رنگارنگ بر روی شما می ریزد تجربه ای بسیار منحصر به فرد و آرامش بخش می باشد.
3- با کودکان خردسال خود به گردش بروید:
سفر در پاییز
برای خانواده هایی که فرزندان خردسال دارند، فصل بازگشت به مدرسه ها یکی از بهترین مواقع برای سفر کردن به حساب می آید. دلیل اصلی آن پایین آمدن قیمت ها در این بازه ی زمانی و تمرکز هتل ها بر روی کودکانی که هنوز به مدرسه نمی روند می باشد. اگر که فکر می کنید بودجه و یا زمان یک سفر طولانی را ندارید، می توانید در عوض درون شهر ها و یا روستا های کوچک تر اقامت کنید و تجربیات زیبا و به یاد ماندنی را برای خانواده ی خود فراهم کنید.
4- به دنبال فرصت های خاص برای خانواده ی خود باشید:
سفر در پاییز
زمانی که در فصل پاییز کسب و کار هتل ها کمی افت می کند، فرصت های مناسبی پدید می آیند که بتوان اتاق هایی با قیمت بسیار پایین تر را رزرو کرد. “تراورس سیتی” در ایالت میشیگان شمالی ایالات متحده، یکی از ده شهر برتر دنیا برای تماشای منظره های پاییزی در جهان به حساب می آید. مسافرخانه های واقع در ایالت اوهایو نیز تجهیزات و امکانات بسیار مفرحی مانند مسابقات خانوادگی کوهنوردی را در اختیار مردم می گذارند.
5- در مزرعه های ذرت به گشت و گذار بپردازید:
سفر در پاییز
در این بخش از سال، در سراسر کشور آمریکا مزارع عظیم ذرت آماده ی برداشت محصول می شوند. بسیاری از خانواده ها این فرصت را غنیمت می شمارند و برای تجربه ی سفری کاملاً پاییزی به این زمین ها کوچ می کنند. اگر شما هم قصد دارید به این جمع بپیوندید بهتر است کفش های راحتی و یا چکمه های خود را بیرون بیاورید و خود را برای یک ماجراجویی منحصر به فرد آماده کنید. پوشیدن لباس های روشن را هم فراموش نکنید تا در صورتی که در میان مزارع راه خود را گم کردید هم سفر هایتان بتوانند شما را پیدا کنند.
6- برنامه ای برای بازدید از کلان شهر ها داشته باشید:
سفر در پاییز
پاییز برای بازدید از شهر های بزرگی همانند نیویورک زمان ایده آلی می باشد، چرا که درجه ی حرارت و وضعیت آب و هوایی بسیار مساعد می شود و درون شهر فستیوال های اکثراً رایگان فراوانی برگذار می شوند. شما می توانید به راحتی تور های بازدید از شهر و موزه ها، فروشگاه های محلی دیدنی و اجرا های تئاتر در خیابان برادوی را پیدا کنید. برای کاهش هزینه ها پیشنهاد می کنیم که برای اسکان، یک آپارتمان را برای چند روز کرایه کنید. خانه های موجود در مناطق برون شهری منهتن مانند؛ “آستوریا” و یا “جرسی سیتی” برای این کار بسیار مناسب هستند و اتمسفری کاملاً خانوادگی دارند.
7- از مراسم های مختلف در زمان هالووین بازدید کنید:
سفر در پاییز
هالووین دیگر تنها یک روز از سال به شمار نمی رود. هم اکنون از این تعطیلات ترسناک و جذاب یک فصلی کاملاً مجزا به وجود آمده است! شهر بازی ها، باغ وحش ها، آکواریوم ها، هتل ها و حتی تور های کشتی رانی نیز برنامه های مخصوص خود را در این بازه از سال اجرا می کنند. بیشتر شهر ها و روستا ها چنین برنامه هایی مانند؛ خانه های وحشت، تور های بازدید از پارک های تزئین شده، باغ وحش های پر از اجرا های دلهره آور را برای جشن گرفتن این فستیوال جهانی برگذار می کنند. مدت زمان شرکت در این مراسم ها روز ها و حتی در بعضی مواقع هفته ها به طول می انجامد و آن قدر حجم علاقه مندان افزایش یافته است که بلیط شرکت در بعضی از آن ها حتی قبل از روز افتتاح کاملاً رزرو می شود!
8- به نمایشگاه های رنسانس پاییزی بپیوندید:
سفر در پاییز
بسیاری از فستیوال های جهانی در فصل پاییز جشن گرفته می شوند. در میان این مراسم های شگفت انگیز، نمایشگاه های رنسانسی که در شهر “هوستون” در ایالت تکزاس آمریکا برگذار می شوند در چند دهه ی اخیر طرفداران پر شماری پیدا کرده اند. این فستیوال ها این فرصت را برای شما فراهم می کنند تا بتوانید تجربه ی زندگی در دوره ی دیگری از تاریخ را داشته باشید.
9- به تماشای شفق قطبی بپردازید:
سفر در پاییز
دیگر لازم نیست که برای مشاهده ی این پدیده ی طبیعی زیبا به ایسلند سفر کنید! در بعضی از نواحی آمریکا، شهر هایی وجود دارند که به شما این فرصت را می دهند که به تماشای شفق قطبی مشغول شوید و از جایگاهی منحصر به فرد نور های رنگارنگ آن را از نزدیک ببینید.
نور های شمالی یا شفق قطبی زمانی رخ می دهد که تعداد فراوانی از الکترون هایی که از خورشید ساطع می شوند به سمت زمین جریان یابند و در میان میدان مغناطیسی آن با ذرات معلق در هوا برخورد کنند. بعد این ذرات هوا همانند مواد فلورسنت شروع به ساطع کردن نوری سبز رنگ می کنند که در 60 مایلی بالای زمین قابل مشاهده هستند. این نور سبز رنگ نشانه ای از گاز های موجود در جو زمین می باشد.
10- خوراکی ها و نوشیدنی های موجود در فستیوال ها را امتحان کنید:
سفر در پاییز
در فصل پاییز موقعیت هایی فراهم می شوند که می توانید با استفاده از آن ها فرزندان خود را با غذا های مخصوص تعطیلات آشنا کنید. زمان برداشت محصول فرا رسیده است! در این بازه ی زمانی شما می توانید در بسیاری از مزارع دیدن کنید و از محصولات آن ها خرید کنید. بسیاری از کشاورزان نیز در این فصل غذا ها و نوشیدنی های محلی و مخصوصی را با استفاده از محصولات خود تهیه می کنند. از این فرآورده های طبیعی می توان به سیب، ذرت، کدو تنبل و دیگر سبزیجات و میوه های خوشمزه اشاره کرد.

پاییز در آسیا| همه چیز درباره ی وضعیت آب و هوا، وسایل ضروری سفر و نقاط دیدنی
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر